Ministerie van waarheid komt er ik zeg het je.quote:
Jezus.quote:Op maandag 13 december 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zit er nog wat anders interessants tussen
kom Ludoquote:Op maandag 13 december 2021 20:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jezus.
Das als tegen een eenzame man zeggen dat er vast wel één van die 3 miljard vrouwen hem wel leuk zou vinden.
Devlin zou zeggen JUIST als je vertrouwd in je immuunsysteem neem je een prik. Want anders zou de prik niet werken immers.quote:Op maandag 13 december 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook te bizar voor woorden
dat je niet op je eigen immuunsysteem mag vertrouwen
Devlin snapt niet waarom het immuunsysteem bestaatquote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Devlin zou zeggen JUIST als je vertrouwd in je immuunsysteem neem je een prik. Want anders zou de prik niet werken immers.
Nah.quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom Ludo
je hebt vast tijd over deze kerst
lekker leesvoerquote:Op maandag 13 december 2021 20:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nah.Lijken me pittige dossiers allemaal.
Mja ben het an sich het er niet radicaal mee oneens, maar ik vind het wensdenken dat vaccins helemaal geen bijwerkingen hebben en Corona met ondersterfte voor 50- populatie vraag ik me toch bij af of het wel zo slim is om te vaccineren.quote:Op maandag 13 december 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Devlin snapt niet waarom het immuunsysteem bestaat
Op zeker! Boetes op onwaarheden, opruiende teksten en disinformatie verspreiden.quote:Op maandag 13 december 2021 20:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ministerie van waarheid komt er ik zeg het je.
waarom zou je per definitie een vaccin nodig hebben om een griepvirus te doorstaanquote:Op maandag 13 december 2021 20:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja ben het an sich het er niet radicaal mee oneens, maar ik vind het wensdenken dat vaccins helemaal geen bijwerkingen hebben en Corona met ondersterfte voor 50- populatie vraag ik me toch bij af of het wel zo slim is om te vaccineren.
En keb er helemaal niks mee dat er uberhaupt over dwang en drang en weet ik veel wat gesproken en gedaan wordt, al die partijen die zich daar schuldig aan maken kunnen echt de tering krijgen, hoop heel hard dat iedere "wappie" weg blijft bij die partijen bij de volgende verkiezingen.
Artsen ontslaan... Uit de BIG registratie, beroepsverbod, want dat is goed voor de zorgcapaciteit.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef _I het volgende:
[..]
Op zeker! Boetes op onwaarheden, opruiende teksten en disinformatie verspreiden.
We’re fukced.
Als je zwanger bent ben je per definitie risicogroep.quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je per definitie een vaccin nodig hebben om een griepvirus te doorstaan
Guess what: hij zou nog gelijk hebben ook.quote:Op maandag 13 december 2021 20:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Devlin zou zeggen JUIST als je vertrouwd in je immuunsysteem neem je een prik. Want anders zou de prik niet werken immers.
1 groot ziekenhuis in NLquote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Artsen ontslaan... Uit de BIG registratie, beroepsverbod, want dat is goed voor de zorgcapaciteit.
Gezellig.quote:Op maandag 13 december 2021 19:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh en als we dan tochbezig zijn:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)nter-niet-garanderen
Ik denk dat ik me maar een haard aan ga schaffen
quote:Op maandag 13 december 2021 20:45 schreef yinxs het volgende:
[..]
Gezellig.
Ik heb nog zo'n camping pitje ergens liggen en een handjevol van die gasbusjes. Dat wordt lekker kamperen in m'n eigen huis.
Vind je?quote:
Hij noemt het dus als voordeel dat je kan controleren waar mensen geld aan uitgeven.quote:24. What Carstens is saying is they can't track people if they use cash hence the move to a Digital Currency.
The mechanics behind implementing a Digital Currency are so huge it's hard to fathom.
Lekker wat te lezen tijdens de lockdown. Past alleen niet helemaal op m'n e-reader.quote:Op maandag 13 december 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
https://file.wikileaks.or(...)fQuMFMp8ssbM46oHXWMI
alle wikileaks files![]()
Soldaten en agenten die afvallig zijn; weg. Blijft over de aan de boosterverslaafde geïndoctrineerde die-hards.quote:Op maandag 13 december 2021 20:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Artsen ontslaan... Uit de BIG registratie, beroepsverbod, want dat is goed voor de zorgcapaciteit.
Mwah, vond je niet. Het is wel heel Brave New World met alle controle.quote:Op maandag 13 december 2021 20:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vind je?
[..]
Hij noemt het dus als voordeel dat je kan controleren waar mensen geld aan uitgeven.
Wisten we opzicht wel natuurlijk maar het is wel echt absurde controle.
Blijkt overigens ook uit economie studies dat geld geven aan arme mensen beter werkt dan goederen voor ze kopen, omdat men zelf beter weet wat ze nodig hebben dan een ambtenaar.
Als zo een bankier praat over hoeveel controle het oplevert.... En het financiele systeem loopt daadwerkelijk op zijn einde....quote:Op maandag 13 december 2021 21:00 schreef _I het volgende:
[..]
Mwah, vond je niet. Het is wel heel Brave New World met alle controle.
Lekker thuis in de metaverse rondwandelen, omdat je niet je 16e booster hebt gehaald.
Microkredieten! Briljante vondst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |