abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2021 @ 21:08:11 #226
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202606263
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 20:54 schreef yinxs het volgende:

[..]
Lekker wat te lezen tijdens de lockdown. Past alleen niet helemaal op m'n e-reader. :D
mooie ui _O_
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202606274
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als zo een bankier praat over hoeveel controle het oplevert.... En het financiele systeem loopt daadwerkelijk op zijn einde....

En dan noem ik even voor de grap 2 mensen:
Ray Dalio - geschat vermogen 20 miljard dollar.
Willem Middelkoop.

En die gasten komen allemaal samen en die controle systemen zijn al elders geimplementeerd...
Cash uitgefaseerd... Gebeurt al in Zweden.

Mensen uitsluiten, gebeurt in heel Europa, op basis van een groen vinkje.

Individuele rechten worden anaal gepenetreerd zonder glijmiddel door ambtenaar Bubba van 2,50m^2.
Straks het gas eraf en geen energie. Complete chaos.

Zo blij dat het allemaal maar conspiracy is..
  maandag 13 december 2021 @ 21:08:48 #228
421867 greysbones
pi_202606282
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 20:56 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
sterk spul dat pfizermansfrend ;)
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202606315
quote:
6s.gif Op maandag 13 december 2021 21:08 schreef _I het volgende:

[..]
Straks het gas eraf en geen energie. Complete chaos.

Zo blij dat het allemaal maar conspiracy is..
De rijken in goed geisoleerd huis komen er wel mee weg.
Overigens, de energiemaatschappij zal het wel lekker vinden, geen gas, hoeven ze ook niet die vaste contracten te leveren tegen verlieslatende prijzen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202606351
quote:
6s.gif Op maandag 13 december 2021 20:38 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Echt BNW draadje
Ik haat twitter zo erg eigenlijk... Zelfs met zo'n threadreader is het echt helemaal niks.
pi_202606394
https://www.trouw.nl/opin(...)&utm_source=facebook

Kijk eens vaccin of geen vaccin het maakt dus niks uit. Je beschermt er niemand mee en het maakt je heus niet onschendbaar.
  maandag 13 december 2021 @ 21:17:29 #232
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202606423
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
De rijken in goed geisoleerd huis komen er wel mee weg.
Overigens, de energiemaatschappij zal het wel lekker vinden, geen gas, hoeven ze ook niet die vaste contracten te leveren tegen verlieslatende prijzen.
4 zijn er al omgevallen , wachten is op de grote jongens, ik was al voorbereid op hoge gasprijzen , en ges wat... ik stook meer fosiele brandstof *petroleum) dan gas op dit moment de goedkopere keuze. (zolang het niet gaat vriezen)
There is only one religion
pi_202606450
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
4 zijn er al omgevallen , wachten is op de grote jongens, ik was al voorbereid op hoge gasprijzen , en ges wat... ik stook meer fosiele brandstof *petroleum) dan gas op dit moment de goedkopere keuze. (zolang het niet gaat vriezen)
Hoe heb jij je voorbereid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 13 december 2021 @ 21:19:27 #234
421867 greysbones
pi_202606453
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:17 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]
beide zijn fossiele brandstoffen
ik heb geluk
2 houtkachels in huis
daar stook ik het wel mee warm
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202606484
quote:
99s.gif Op maandag 13 december 2021 21:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
beide zijn fossiele brandstoffen
ik heb geluk
2 houtkachels in huis
daar stook ik het wel mee warm
Daar is nu een lobby tegen dat het niet groen zou zijn, maar dat is het pas als het niet duurzaam geëxploiteerd wordt.

Overal waar een boom weg gaat moet er weer één teruggepoot worden, en ecologen moeten maar aangeven waar en hoeveel er gekapt zou kunnen worden zonder al te grote schade.

Maar met die fragiele wereldbeelden van tegenwoordig... Die mensen gaan nog eens de grootste sekte allertijden oprichten en massaal aan de suicide, nemen ze wss anderen mee in hun doodvonnis... :')
"is goed voor de planeet / het collectief"
  maandag 13 december 2021 @ 21:31:14 #236
421867 greysbones
pi_202606594
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Daar is nu een lobby tegen dat het niet groen zou zijn, maar dat is het pas als het niet duurzaam geëxploiteerd wordt.

Overal waar een boom weg gaat moet er weer één teruggepoot worden, en ecologen moeten maar aangeven waar en hoeveel er gekapt zou kunnen worden zonder al te grote schade.

Maar met die fragiele wereldbeelden van tegenwoordig... Die mensen gaan nog eens de grootste sekte allertijden oprichten en massaal aan de suicide, nemen ze wss anderen mee in hun doodvonnis... :')
"is goed voor de planeet / het collectief"
ik heb ik weet niet hoeveel bomen in mijn tuin
laat ze maar komen zeuren
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202606630
quote:
99s.gif Op maandag 13 december 2021 21:31 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik heb ik weet niet hoeveel bomen in mijn tuin
laat ze maar komen zeuren
Infantiel idd dat je op duurzame wijze geen hout zou kunnen stoken.
pi_202606659
Duitsers schakelen over op turbo booster: extra prik na één maand
Miljoenen gevaccineerde Duitsers hoeven geen maanden meer te wachten op een extra prik tegen corona.

Die moet ik hebben ! O+
  maandag 13 december 2021 @ 21:36:17 #239
421867 greysbones
pi_202606664
quote:
80s.gif Op maandag 13 december 2021 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]
Infantiel idd dat je op duurzame wijze geen hout zou kunnen stoken.
en de biomassa centrales die allemaal nieuw zijn gebouwd de afgelopen jaren
met subsidie
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202606728

Rutte weer met zn WEF tas ..

We worden vernederd en belachelijk gemaakt _O_
pi_202606824
quote:
99s.gif Op maandag 13 december 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:

[..]
en de biomassa centrales die allemaal nieuw zijn gebouwd de afgelopen jaren
met subsidie
Links maakt mee kapot dan je lief is zou je zeggen. :7

Ik zou eerst zeggen tegen die kolencentrale: Stook maar lekker door tot 2040, en daarna mag je nog af en toe aan om seizoenseffecten te overbruggen.
pi_202607016
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:
En het financiele systeem loopt daadwerkelijk op zijn einde....
Het kon niet anders. Het hele systeem is gebaseerd op een sterke constante bevolkingsgroei. Alleen zo kan je veilig lenen van de toekomst. De waarde was niet meer gebaseerd op goud, maar op mensen. Ieder mens genereert geld, leent geld, betaald belasting. Jaren lang werd er ook constant gezegd dat er economisch te weinig mensen waren (en dat werd ook aangenomen zonder vragen te stellen (zoals, wat is genoeg)). Als de groei stopt, of mindert beginnen er problemen te ontstaan. En nu gaan de legale criminelen die deze koe leeg hebben gemolken raakt snel een ander systeem opzetten, een met de zelfde voordelen voor hen, maar een stuk minder voor ons. Het kan niet anders (tenzij we ons eigen systeem opzetten). Ze zien het al lang aankomen en het hele spelbord omgooien is de enige manier om hieruit te komen zonder dat iedereen ziet wat ze geflikt hebben.

Maargoed, mijn 2 cent.

Ik moet meteen weer aan deze scene denken van de film margin-call (over de crisis van 2008):

En vraag me af of we niet in zekere mate medeschuldig zijn uit ontwetendheid en tot op zekere hoogte toch ook gewoon graantjes meegepikt hebben van dit scheve systeem.
pi_202607400
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 21:53 schreef yinxs het volgende:

[..]
Het kon niet anders. Het hele systeem is gebaseerd op een sterke constante bevolkingsgroei. Alleen zo kan je veilig lenen van de toekomst. De waarde was niet meer gebaseerd op goud, maar op mensen. Ieder mens genereert geld, leent geld, betaald belasting. Jaren lang werd er ook constant gezegd dat er economisch te weinig mensen waren (en dat werd ook aangenomen zonder vragen te stellen (zoals, wat is genoeg)). Als de groei stopt, of mindert beginnen er problemen te ontstaan. En nu gaan de legale criminelen die deze koe leeg hebben gemolken raakt snel een ander systeem opzetten, een met de zelfde voordelen voor hen, maar een stuk minder voor ons. Het kan niet anders (tenzij we ons eigen systeem opzetten). Ze zien het al lang aankomen en het hele spelbord omgooien is de enige manier om hieruit te komen zonder dat iedereen ziet wat ze geflikt hebben.

Maargoed, mijn 2 cent.

Ik moet meteen weer aan deze scene denken van de film margin-call (over de crisis van 2008):

En vraag me af of we niet in zekere mate medeschuldig zijn uit ontwetendheid en tot op zekere hoogte toch ook gewoon graantjes meegepikt hebben van dit scheve systeem.
Mwoah, tis gewoon dat de waarde van geld wel heel dicht nabij het nulpunt zweeft, en dat dat ook komt door extreme ongelijkheid in vermogen.

Centrale bank heeft dat nog uitvergroot want "dat is goed tegen crisis" oid... Naja die inflatie moest en zou omhoog....

Als inflatie zo belangrijk is dat je daar extreme bijwerkingen voor toestaat denk ik dat je doelstellingen als centrale bank ook fout zijn.
  maandag 13 december 2021 @ 22:15:32 #244
421867 greysbones
pi_202607430
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202607472
quote:
Die 2 moeten kappen straks stem ik nog op Denk.

Eigenlijk heb ik er wel plezier in, ben een hele poepkleur aan het verzamelen qua stemgedrag.

D66 - FvD - CDA (waterschappen) - PVV - straks Denk?
  maandag 13 december 2021 @ 22:18:50 #246
421867 greysbones
pi_202607482
quote:
10s.gif Op maandag 13 december 2021 22:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die 2 moeten kappen straks stem ik nog op Denk.
ze zijn echt goed bezig
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202607553
quote:
Spreekt ie nou over zichzelf in 3e persoon? ;)
  maandag 13 december 2021 @ 22:24:02 #248
421867 greysbones
pi_202607594
quote:
0s.gif Op maandag 13 december 2021 22:22 schreef yinxs het volgende:

[..]
Spreekt ie nou over zichzelf in 3e persoon? ;)
Kuzu over Azarkan
ik snap je even niet?
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  maandag 13 december 2021 @ 22:25:17 #249
421867 greysbones
pi_202607615
twitter
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_202607633
quote:
99s.gif Op maandag 13 december 2021 22:24 schreef greysbones het volgende:

[..]
Kuzu over Azarkan
ik snap je even niet?
Farid in z'n eigen berichtje, laatste zin. Viel me even op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')