aah dankquote:Op maandag 13 december 2021 22:26 schreef yinxs het volgende:
[..]
Farid in z'n eigen berichtje, laatste zin. Viel me even op.
Vergeet Anthony "Attacks on me are attacks on science" Fauci nietquote:Op maandag 13 december 2021 22:31 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Geen idee wat het waarheidsgehalte is maar ik vind het sowieso vreemd hoe een "wetenschapper" zich zo kan uitlaten met onwetenschappelijke bullcrap. En dat stempel gaat ook voor Bonten en Menno de Jong.
Scientism, enge sekte.quote:Op maandag 13 december 2021 22:41 schreef yinxs het volgende:
[..]
Vergeet Anthony "Attacks on me are attacks on science" Fauci niet
Who knows trouwens, maar wat wel opvalt is dat er van de 65+'ers ruim 10% meer gestorven was in 2020 dan 2019. 65- +- minder dan 1%.quote:
Doen ze niks mee.quote:
Omdat dit niet over de volksgezondheid gaat, tenminste niet in Europa. In Europa wordt corona aangegrepen om het continent sociaal te kunnen hervormen tot een totalitaire controlestaat. En een nieuwe variant waarmee mensen angst aangejaagd kan worden is hierbij een goed middel want ze zullen de gebrachte "oplossing" hiervoor moeiteloos accepteren, namelijk: verplichte boosters, 2G en facial recognition.quote:Op maandag 13 december 2021 20:01 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
En hier doen ze alsof ebola uit de lucht is gevallen.
quote:
Een controlestaat is goed te handhaven als de populatie niet al te groot is. Wie zou er verbaasd opkijken als al dat gerotzooi met vaccins, boosters etc daar voor gaat zorgen? Uiteraard niet te hopen maar er zijn teveel bizarre fuckups gaande om dit als pure flauwekul weg te wuifen. Die vaccins zijn er niet voor Corona, das wel duidelijk. Waarom dan wel?quote:Op maandag 13 december 2021 23:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Omdat dit niet over de volksgezondheid gaat, tenminste niet in Europa. In Europa wordt corona aangegrepen om het continent sociaal te kunnen hervormen tot een totalitaire controlestaat. En een nieuwe variant waarmee mensen angst aangejaagd kan worden is hierbij een goed middel want ze zullen de gebrachte "oplossing" hiervoor moeiteloos accepteren, namelijk: verplichte boosters, 2G en facial recognition.
quote:
Duitsland is wat extremer dan Nederland. Daar gaat het in sneltreinvaart naar een vaccinatieverplichting en een hoop boosters. Die kant gaat het in NL ook wel op, maar dan in een langzamer tempo.quote:
Dat gevoel heb ik met de hele maatschappij.quote:Het gaat op zich goed met me hoor, alleen relateerde ik niet meer aan de werkelijkheid die ik beetje bij beetje heb zien ontstaan gedurende 1,5 jaar tijd in ons ziekenhuis, op de ccu/eerste harthulp.
Het voelt net of ik de “taal” niet meer spreek waarvan ik ruim 25 jaar dacht hem vloeiend te spreken.
Of het nu gaat om de bullshit van 1,5 meter tot aan de mondkappen, de spatmaskers. De onzin met betrekking tot isolatie van mensen (zonder klachten van covid) het dus totaal verkeerd inzetten van isolatie en ze dan een dag, soms wel twee dagen laten wachten, in isolatie, op een uitslag van de test. Ik heb zoals je weet patiënten vaak uit een onterechte isolatie gekregen na overleg met de microbioloog.
De onzinnige en onmenselijke bezoek beperkende maatregelen, ik kon daar gewoon niet in mee gaan, tot frustratie van vele collega’s omdat ik niet één lijn trok. Maar mijn geweten trekt dat niet. Dus kiezen óf het kind óf de echtgenote bij een doodzieke patiënt laten.
Het feit dat er nog steeds in ons patiënten dossier staat dat je ongevaccineerd bent terwijl het niet eens is gevraagd, laat staan geregistreerd, alle bijwerkingen die mij zijn verteld door patiënten, de oude hartinfarcten tgv niet gegeven zorg, de tsunami aan positieve d-dimeer uitslagen (red.: waarde in bloed wat stolling in het lichaam aangeeft) bij jonge mensen na vaccin, de longembolieën, de infarcten, (non)stemi’s (red.: afwijkingen op het ECG als gevolg van. infarct in het hart). Allemaal toeval?
Iedere keer weer als wappie te worden aangekeken omdat ik weiger zo’n niet-werkende mondkap of spatmasker op te zetten als ik niet aan een bed zit bij een “ besmette” of “ verdachte” patiënt. De mensen die met een mondkap naar hun auto lopen op het parkeer terrein. Dat circus begint nu weer van voor af aan. Ik trek dat niet meer.
...
Het is ook zeer opmerkelijk te noemen dat ze gewoon letterlijk zeggen dat de vaccins niet meer beschermen tegen "Moronic", maar we wel een extra jab moeten nemen van het spul wat niet meer werkt. Of ze geven hun eigen invulling aan werkzaamheid inderdaad. Er wordt hier genocide gepleegd, dat is wel duidelijk. Er is in de recente geschiedenis nog nooit een vaccin gebruikt en goedgekeurd dat zo slecht werkt dat mensen er mee lekgespoten moeten worden, infecties nog steeds stijgen en ziekenhuizen nog steeds vol raken ondanks al die jaaaabs.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een controlestaat is goed te handhaven als de populatie niet al te groot is. Wie zou er verbaasd opkijken als al dat gerotzooi met vaccins, boosters etc daar voor gaat zorgen? Uiteraard niet te hopen maar er zijn teveel bizarre fuckups gaande om dit als pure flauwekul weg te wuifen. Die vaccins zijn er niet voor Corona, das wel duidelijk. Waarom dan wel?
Dit dus..quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:21 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is ook zeer opmerkelijk te noemen dat ze gewoon letterlijk zeggen dat de vaccins niet meer beschermen tegen "Moronic", maar we wel een extra jab moeten nemen van het spul wat niet meer werkt. Of ze geven hun eigen invulling aan werkzaamheid inderdaad. Er wordt hier genocide gepleegd, dat is wel duidelijk. Er is in de recente geschiedenis nog nooit een vaccin gebruikt en goedgekeurd dat zo slecht werkt dat mensen er mee lekgespoten moeten worden, infecties nog steeds stijgen en ziekenhuizen nog steeds vol raken ondanks al die jaaaabs.
Ik denk dat deze vaccins de implementatie van de totalitaire controlestaat inderdaad moeten versnellen, enerzijds door het slopen van de mensen hun immuunsysteem waardoor ze uiteindelijk het loodje zullen leggen, anderzijds door de situatie te verslechteren waardoor mensen eerder geneigd zijn om voorheen verschrikkelijke "oplossingen" te kunnen accepteren. En dan hebben we ook nog het Coudenhove-Kalergiplan wat versneld doorgevoerd zou kunnen worden met behulp van dit. Waarom komen die vaccinaties in derde wereldlanden zo langzaam van de grond, waarom wordt het rijke westen lekgeprikt met boosters, en gaat de massale immigratie nog steeds door tijdens een "pandemie"?
gewoon geld? en misschien transhumanisme, de hobby van Claus Schwab.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:05 schreef KNAK het volgende:
[..]
Die vaccins zijn er niet voor Corona, das wel duidelijk. Waarom dan wel?
angst, eenzaamheid, uitzichtloosheid slecht voor je gezondheid, en mensen die toch al bijna dood gingen door vergrijzing zijn iets eerder gestorven.quote:Op maandag 13 december 2021 22:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Who knows trouwens, maar wat wel opvalt is dat er van de 65+'ers ruim 10% meer gestorven was in 2020 dan 2019. 65- +- minder dan 1%.
Hadden we voor de helft die zekerheid maar, dat dit alles om alleen wat centjes zou gaan,quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:04 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
gewoon geld? en misschien transhumanisme, de hobby van Claus Schwab.
Free Huig Plug!quote:Op maandag 13 december 2021 20:41 schreef _I het volgende:
[..]
Op zeker! Boetes op onwaarheden, opruiende teksten en disinformatie verspreiden.
We’re fukced.
Moet haast wel een vorm van hypnose zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2021 00:58 schreef KNAK het volgende:
[..]
Dit dus..
Gezien hoe weinig tegengeluiden en tegenacties er zijn is het een kwestie van afwachten op welke dramatische wijze dit spelletje wordt uitgespeeld. Ze kunnen het volk lastig jaren en jaren in lockdowns e.d. vasthouden, want dat zorgt voor beroering, groeiende instabiele en grimmige situaties, meer weerstand en rebellie.
Het volk wordt mogelijk via allerlei regels tot wanhoop gedreven om maar tot vaxxen over te gaan. Elke vaxxer is er weer 1. Ondertussen wordt steeds strenger gehandhaafd, mogen de die-hard anti-vaxxers amper nog iets doen, wellicht hooguit nog ergens boodschapjes halen op aangewezen plekken/tijden zoals ouderen hun momentje kregen in de Appie gedurende de eerste lockdown. De perfecte momentjes voor het implementeren van de totalitaire staat. Of het immuunsysteem is zo naar de klote dat mensen ala AIDS omvallen, of er gebeurt iets anders met de vaxxers en krijgen de ongevaxte de schuld (= burgeroorlog = mandaat ingrijpen = implementeren van totalitaire staat). Dit zou zo maar door een variant die -oh zo gevaarlijk- blijkt te zijn gestart kunnen worden. Omicron? Hoe makkelijk is het om een variant de schuld te geven terwijl het vaccin eigenlijk de boosdoener is? Alleen vandaag al uit meerdere landen meldingen dat verwacht wordt dat deze variant flink tekeer zal gaan... Knap hoe men dat al weet.
Dit, of 1 van de vele andere mogelijke scenarios zullen we vanzelf mee gaan maken Dit alles onder het mom van een virus?![]()
![]()
..... fuck.. hoe ^%$@ ben je wel niet als je dat NU nog denkt.
Wat anders.. Het is niet even een klein dorpje die ze bij de ballen hebben, maar het hele westen. Dat men in het begin even spannend keek, afwachtte op wat er zou gebeuren, ok. Maar nu 2 jaar later zou men toch wel moeten kunnen inzien dat er een spelletje gespeeld wordt.quote:Op dinsdag 14 december 2021 01:23 schreef Orwell het volgende:
[..]
Moet haast wel een vorm van hypnose zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |