Klopt, maar dit heb je nu al drie keer gezegd, het is duidelijk zoquote:Op zondag 12 december 2021 15:10 schreef Mansjester het volgende:
Dit is ook gewoon heel knap van Lewis
Hamilton is gewoon een knoepert van een coureur met een geweldige auto. Dat zijn feiten.quote:Op zondag 12 december 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Die merc gaat gewoon te achterlijk hard
Al een aantal wedstrijden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:11 schreef Nattekat het volgende:
Die merc gaat gewoon te achterlijk hard
Stel je niet aan johquote:Op zondag 12 december 2021 15:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Klopt, maar dit heb je nu al drie keer gezegd, het is duidelijk zo
Een FA met kennis.quote:Op zondag 12 december 2021 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon een knoepert van een coureur met een geweldige auto. Dat zijn feiten.
Op twee momenten na ben ik het hier mee eens jaquote:
Tuurlijk. Die laatste rondes gaat ie ze maximaal sparen. Dan lijkt het nog spannend te worden, maar dat valt dan stiekem wel mee.quote:Op zondag 12 december 2021 15:11 schreef koffiekoekjes het volgende:
🐐 nog steeds 13.5s afstand. Ben benieuwd of het straks snel omlaag gaat.
quote:Op zondag 12 december 2021 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Want bij een wissel wint Max toch al?
Dat eerste lijkt voor sommigen een beetje een ongemakkelijke waarheid te zijnquote:Op zondag 12 december 2021 15:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hamilton is gewoon een knoepert van een coureur met een geweldige auto. Dat zijn feiten.
Pitstop tijdens VSCquote:Op zondag 12 december 2021 15:13 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe komt Max aan 13 sec achterstand? Ik heb het ff gemist, 1x meer pitstop?
Ja ik mag de man als persoon ook helemaal niet, maar dat moet je aan de kant zetten als je dit ''neutraal'' wil bekijken.quote:Op zondag 12 december 2021 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat eerste lijkt voor sommigen een beetje een ongemakkelijke waarheid te zijn
FIA support gratis bij aanschaf Mercedes pakketquote:Op zondag 12 december 2021 15:13 schreef H.Vviv het volgende:
Het beste pakket gaat het pakken, hoe jammer ook is voor Verstappen.
Een extra pitstop inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 15:13 schreef SolidasRock het volgende:
Hoe komt Max aan 13 sec achterstand? Ik heb het ff gemist, 1x meer pitstop?
Tot nu toe gaat-ie er hard genoeg op... je zou zeggen dat als ze echt aan het eind zijn, dan zou Hamilton wel een tikje voorzichtiger rijden.quote:Op zondag 12 december 2021 15:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Gaat die banden van HAM het uithouden tot het eind?
Want bij een wissel wint Max toch al?
Dan nog haalt verstappen het nietquote:Op zondag 12 december 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
Dat zou een lacher zijn, dat Lewis van zijn gas zou gaan omdat die denkt dat de race over is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |