hij moet niksquote:
Verkeerde logo op Max zijn autoquote:Op zondag 12 december 2021 14:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom moet Lewis die plek niet teruggeven?![]()
Die wacht gewoon zo lang mogelijk om de plek terug te geven. Iedere ronde voorop is winst.quote:Op zondag 12 december 2021 14:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom moet Lewis die plek niet teruggeven?![]()
Jepquote:Op zondag 12 december 2021 14:06 schreef Mansjester het volgende:
Ja, deze moet Lewis teruggeven. Lijkt me duidelijk
Hamilton stuurde helemaal uit. Maar goed, dit is gespeeld.quote:
Volgens mij was het en redelijke start. Hamilton kwam gewoon heel goed weg.quote:Op zondag 12 december 2021 14:07 schreef _UserName_ het volgende:
Lewis ging er zelf buiten.. Oke.. Maar damn, poepstart, beiden nog heel..
Dat zal Hamilton lerenquote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Als straf neem ik geen abonnement op ViaPlay
wappiequote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het moet dus zo eindigen van de FIA
Wat was de uitleg? Ik hoorde het niet goedquote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Duidelijke uitleg en terechte keuze zo.
Stel je aan zeg.quote:Op zondag 12 december 2021 14:07 schreef Zorro het volgende:
Afgezet
Helemaal klaar met die vooropgezette circustoestand om de jeweetwel kampioen te maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij heeft het al terug gegegevnquote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat was de uitleg? Ik hoorde het niet goed
Max kwam niet lekker weg zag ik gelijk al, had mijn focus eropquote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Volgens mij was het en redelijke start. Hamilton kwam gewoon heel goed weg.
Doe eens niet zo ziedendquote:Op zondag 12 december 2021 14:09 schreef Scorpie het volgende:
Fucking corrupte teringbende bij de FIA
gras is groen
Gefeliciteerd hoor Hamilton, de FIA deed er alles aan je kampioen te maken en het is ze gelukt.
Nietesquote:Op zondag 12 december 2021 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het al terug gegegevn
Vorige week nog identieke situatiequote:
Iedereen zag datquote:Op zondag 12 december 2021 14:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Max kwam niet lekker weg zag ik gelijk al, had mijn focus erop
“Is allemaal teruggegeven”quote:Op zondag 12 december 2021 14:10 schreef 3rr0r het volgende:
Smerig veel voordeel gepakt met dat afsnijden
Connelly en Warwick zaten net van een kamelen karavaan te genieten die langskwam. Niet opgeletquote:Op zondag 12 december 2021 14:09 schreef PzKpfw het volgende:
Doen we niet meer aan straffen voor 'leaving the track and gaining an afvantage'?
Je verwacht het niet hequote:Op zondag 12 december 2021 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Max choket gewoon bij de start. Nu is het klaar.
dit ja.....maarja garry connoly weer hequote:Op zondag 12 december 2021 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vorige week nog identieke situatiehoe kan je nog beweren dat de FIA objectief is… echt waanzin.
Hamilton moest zijn voordeel inleveren en dat heeft hij gedaan.quote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat was de uitleg? Ik hoorde het niet goed
als je volgas buiten de baan inhaalt is dat wel makkelijk jaquote:Op zondag 12 december 2021 14:10 schreef TornadoDK het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, Hamilton veel sneller en gaat easy winnen. Jammer maar helaas.
Hoe/waar dan?quote:Op zondag 12 december 2021 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamilton moest zijn voordeel inleveren en dat heeft hij gedaan.
No investigation. Dus dat kun je hem niet verwijten.quote:Op zondag 12 december 2021 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dit ja.....maarja garry connoly weer he
bsquote:Op zondag 12 december 2021 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamilton moest zijn voordeel inleveren en dat heeft hij gedaan.
net zoals vorige week toch ?quote:Op zondag 12 december 2021 14:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
Terecht dat Hamilton het niet hoeft terug te geven. Max remt te laat en pakt de hele baan. Hamilton kan nergens heen lijkt me.
Lewis mag datquote:Op zondag 12 december 2021 14:12 schreef beantherio het volgende:
Hamilton sloeg zo'n beetje de halve baan over.
Kon wel veel eerder terugquote:Op zondag 12 december 2021 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Als Hamilton niet wegstuurt wordt hij getorpedeerd door Max.
Amen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Feit blijft dat Verstappen weer een dramatische start had. Je moet niet in de positie komen dat de FIA een beslissing maakt. Hij verneukt het sowieso ook zelf
Lewis stond 1e en kwam terug op de baan als 1e zonder tijdswinst.quote:Op zondag 12 december 2021 14:10 schreef byah het volgende:
Ineens gaat het om de tijdsvoorsprong ipv de plek teruggeven, wat is dif voor corrupte bende
Banden sparenquote:Op zondag 12 december 2021 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is Max nu niet sneller op de soft?
Omdat Lewis de beste isquote:Op zondag 12 december 2021 14:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom is Max nu niet sneller op de soft?
But not investigatedquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 14:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lewis stond 1e en kwam terug op de baan als 1e zonder tijdswinst.
Waarom begrijpen zo weinig mensen hier hoe de sport werkt
vorige week wel, deze week nietquote:Op zondag 12 december 2021 14:09 schreef PzKpfw het volgende:
Doen we niet meer aan straffen voor 'leaving the track and gaining an afvantage'?
Dit klopt, het is natuurlijk makkelijk om de FIA overal de schuld van te geven, maar Hamilton had bij die bocht nooit al zo dichtbij mogen zitten. Zoals eerder aangegeven is Hamilton gewoon de betere bestuurder en wordt terecht wereldkampioen. Verstappen maakt te veel beginnersfouten en pakt vooral zijn punten door de tactiek van RedBull, niet vanwege zijn skills.quote:Op zondag 12 december 2021 14:11 schreef Mansjester het volgende:
Feit blijft dat Verstappen weer een dramatische start had. Je moet niet in de positie komen dat de FIA een beslissing maakt. Hij verneukt het sowieso ook zelf
echt hoorquote:
Klopt en de medium bandquote:Op zondag 12 december 2021 14:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja.. Red Bull weet dat het gelopen is nu, uitgezonderd een SC of rode vlag.
Hij is gewoon veeel sneller niks aan te doen helaasquote:Op zondag 12 december 2021 14:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
als je volgas buiten de baan inhaalt is dat wel makkelijk ja
Race ervaring.quote:Op zondag 12 december 2021 14:14 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam hier van mening zijn dat Lewis niet fout zijn. Dit slaat helemaaal nergens op
Hij kwam met enorme voorsprong die bocht uit en dat liet hij beduidend kleiner worden.quote:
Alsof Nederland een belangrijke markt is voor F1quote:Op zondag 12 december 2021 14:14 schreef exile79 het volgende:
Alle nieuwe kijkers haken nu toch weer af? Dit is toch niet uit te leggen?
Daarom, uiteindelijk maakt het weinig uit. Mercedes is echt veel sneller.quote:Op zondag 12 december 2021 14:15 schreef WcPot het volgende:
En als Lewis de plek had moeten terug geven was Lewis een ronde later toch weer voor geweest met zijn raket motor
Nee hoor, deze corruptie is systematisch, al jaren.quote:
Er is 1 uitleg en dat is dat het de FIA alles aan gelegen is Hamilton kampioen te maken.quote:Op zondag 12 december 2021 14:14 schreef exile79 het volgende:
Alle nieuwe kijkers haken nu toch weer af? Dit is toch niet uit te leggen?
Max duwt Hamilton er af. Hamilton gaf daarna het voordeel dat hij had terug nog voor het einde van lap 1.quote:Op zondag 12 december 2021 14:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Max deed alles volgens het boekje en alsnog krijgt Hamilton niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |