Madquote:
Gek he als je ziet hoeveel mazzel jullie dit jaar alweer hebben?quote:
Dat vond ik ook een absurd moment, maar aan de andere kant had het ook al 5-1 ofzo kunnen staan als Twente niet kans na kans verneukte.quote:Op zondag 12 december 2021 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je ziet hoeveel mazzel jullie dit jaar alweer hebben?
Die afgekeurde 2-2 net...kom op zeg, dat is toch helemaal niets?
Heracles inmiddels ook. Die zaten qua bezettingsgraad ook niet zo hoog meer als voorheen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Gek dat Heracles voorstaat. Vitesse is een leeg stadion toch wel gewend.
Iedereen zal in F1 wel een ban hebben opgelopen ofzoquote:
Er valt ook weinig te melden over Vitesse-Heracles. Vitesse staat terecht voor maar vind het nu wel prima.quote:
Oh is die onzin weer bezig.quote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen zal in F1 wel een ban hebben opgelopen ofzo
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannendquote:
Die user ken ik niet zo goed.quote:Op zondag 12 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannend
@:nattekat zal dus wel weer hoog in de emotie zitten, dan weet je wel hoe laat het is
Dan kan je hier nog wel posten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen avond ging ik dus geen Groningen kijken.
Hij krijgt wel erg veel kansen van Ten Hag inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gravenberch al een tijdje echt kut. Je kan beter iemand anders laten starten op zijn plek
Max hep gewonnen dus van die onzin zijn we voorlopig nog niet af helaas.quote:
Erg jammer.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Max hep gewonnen dus van die onzin zijn we voorlopig nog niet af helaas.
In het Feyenoordtopic dachten ze dat de wedstrijd tegen Groningen een formaliteit wasquote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen avond ging ik dus geen Groningen kijken.
@Nattekat zit momenteel middenin een fapmarathonquote:Op zondag 12 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannend
@:nattekat zal dus wel weer hoog in de emotie zitten, dan weet je wel hoe laat het is
Jaaaaa ik kijk al Formule 1 sinds 1940-1945 jaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef PzKpfw het volgende:
JOHHEEEE JOHOOOO
MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Vooral walgelijk van AZ dat ze tegenstand durven te bieden tegen het grote Ajax eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ben heel blij dat we dit Ajax mogen meemaken, wat een wereldelftal. Echt genieten, keer op keer weer
Ze hebben zelfs het lef om te scoren, erg asociaal.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral walgelijk van AZ dat ze tegenstand durven te bieden tegen het grote Ajax eigenlijk
Zou knotsgek zijn. Oren gewassen door Ajax en Feyenoord maar wel de lachende derde.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Psv als herbstmeister, dat kan toch niet.
PSV heeft de beste selectie van de eredivisie, dus het is volkomen volgens de verwachting.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou knotsgek zijn. Oren gewassen door Ajax en Feyenoord maar wel de lachende derde.
Walgelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs het lef om te scoren, erg asociaal.
Vandaag is het tot nu toe erg triestig inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax in de Eredivisie wordt een treurige rubriek inmiddels
Ajax mist gewoon de kwaliteiten om dit soort wedstrijden al in de eerst helft te beslissen. Het krachtsverschil zou zo groot moeten zijn dat de vraag enkel zou moeten zijn of je met 3-0 of 4-0 wint. Zolang dat moment niet bereikt is zal er fors meer geïnvesteerd moeten worden in de spelersgroep.quote:Op zondag 12 december 2021 18:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vandaag is het tot nu toe erg triestig inderdaad
Zien we je weer bij het wk dartsen?quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Shreyas het volgende:
De grote namen die in de CL furore maken: Haller, Tadic, Berghuis en Anthony laten wederom weer helemaal niets zien. Als ze geen zin hebben om in de eredivisie te spelen, moeten ze maar naar een andere club gaan.
Deze editie niet zo vaak denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zien we je weer bij het wk dartsen?
Laatste keer he.quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze editie niet zo vaak denk ik.
Andere competitie is dan misschien beter.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Shreyas het volgende:
De grote namen die in de CL furore maken: Haller, Tadic, Berghuis en Anthony laten wederom weer helemaal niets zien. Als ze geen zin hebben om in de eredivisie te spelen, moeten ze maar naar een andere club gaan.
Niemand gaat dit lezen, doe maar in het Ajaxtopicquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Shreyas het volgende:
Het begint een structureel verhaal te worden bij Ajax wanneer ze tegen ploegen spelen die verdedigen. Tegen minder kwalitatieve ploegen als GAE en Heracles levert het een 0-0 stand op. Ploegen met iets meer kwaliteit zoals Utrecht en AZ scoren altijd wel een keertje en daar verlies je dus gewoon van.
Tactisch gezien heeft Ten Hag totaal geen oplossing of strijdplan om van dit soort ploegen te winnen. Hopelijk gaat hij na dit seizoen weg. Tijd voor een andere trainer, hopelijk is Ronald Koeman dan nog beschikbaar. Juist de kleinere clubs die massaal verdedigen moet je op basis van kwaliteit gewoon kapotspelen.
Je bent lekker op dreef vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Shreyas het volgende:
Het begint een structureel verhaal te worden bij Ajax wanneer ze tegen ploegen spelen die verdedigen. Tegen minder kwalitatieve ploegen als GAE en Heracles levert het een 0-0 stand op. Ploegen met iets meer kwaliteit zoals Utrecht en AZ scoren altijd wel een keertje en daar verlies je dus gewoon van.
Tactisch gezien heeft Ten Hag totaal geen oplossing of strijdplan om van dit soort ploegen te winnen. Hopelijk gaat hij na dit seizoen weg. Tijd voor een andere trainer, hopelijk is Ronald Koeman dan nog beschikbaar. Juist de kleinere clubs die massaal verdedigen moet je op basis van kwaliteit gewoon kapotspelen.
Nog 15 minuten, komt goed.quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef Shreyas het volgende:
De gelijkmaker komt te laat, dit wint Ajax niet meer.
KlaasGodquote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM KRIJGEN WE DE BEELDE NIET TE ZIJN
VUILE VAR MONGOLEN
KNJB
Al kregen we hem kado nog niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Berghuis mag terug naar Feyenoord.
Je kunt moeilijk stellen dat hij minder is dan wat er nu bij Feyenoord loopt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Al kregen we hem kado nog niet.
Het is gewoon een irritant ventje.quote:Op zondag 12 december 2021 18:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk stellen dat hij minder is dan wat er nu bij Feyenoord loopt.
Je hebt er duidelijk kijk op. Respect man.quote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef KingRoland het volgende:
AZ gaat verdedigen
Ajax op de aanval
naja jullie kunnen de rest invullen
Ajax neemt de ED gewoon niet serieus.quote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef Shreyas het volgende:
Wederom een thuiswedstrijd verloren, dit geen excuses met fitheid of wat doen ook. Ajax speelde met zo ongeveer de sterkste opstelling en komt tegen nummer 8 AZ op zo ongeveer alle vlakken tekort,.
Haller, Anthony, Berghuis en Tadic zeker niet inderdaad. Maar over Ten Hag begin ik ook te twijfelen. Dus er moet in de winterstop toch echt ingegrepen worden.quote:Op zondag 12 december 2021 18:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax neemt de ED gewoon niet serieus.
quote:Op zondag 12 december 2021 18:33 schreef Shreyas het volgende:
Wederom een thuiswedstrijd verloren, dit geen excuses met fitheid of wat doen ook. Ajax speelde met zo ongeveer de sterkste opstelling en komt tegen nummer 8 AZ op zo ongeveer alle vlakken tekort,.
Rustig Mercedesquote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat de KNVB dit wangedrag van AZ KEIHARD afstraft.
Sjakie Swart zal wel een boze brief naar Zeist sturen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat de KNVB dit wangedrag van AZ KEIHARD afstraft.
Gebrek aan discpline, scherpte, motivatie, beleving. Dat zijn allemaal kwaliteiten in het topvoetbal. Kortom: Gebrek aan kwaliteit in deze Ajax selectie. Thuis tegen AZ mag je nooit verliezen. Het moment dat je je kapot moet schamen is al geweest tegen Heracles en GAE. Nu moeten er stappen worden genomen.quote:Op zondag 12 december 2021 18:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lul niet. ze maken het gewoon zelf (weer) niet af
Niemand gaat dit lezen, doe maar in het Ajaxtopic.quote:Op zondag 12 december 2021 18:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gebrek aan discpline, scherpte, motivatie, beleving. Dat zijn allemaal kwaliteiten in het topvoetbal. Kortom: Gebrek aan kwaliteit in deze Ajax selectie. Thuis tegen AZ mag je nooit verliezen. Het moment dat je je kapot moet schamen is al geweest tegen Heracles en GAE. Nu moeten er stappen worden genomen.
Ten Hag ontslaan, forse versterkingen halen in de winterstop. Sowieso verdedigend gezien is dit Ajax zeer zeer kwetsbaar, als je zelf niet kan scoren dien je in ieder geval de nul te houden.
Niemand gaat dit lezen, doe maar in het Ajaxtopicquote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Shreyas het volgende:
Decembermaand is al weer drama voor Ajax dus, van Feyenoord zullen we ook wel verliezen. PSV dus kampioen, dan maar tweede proberen te worden en via die verschrikkelijke omweg de CL proberen te halen. Anders dreigt weer een periode 2005-2011. Volledig te danken aan Overmars en Ten Hag dat flink veel geld vangt, maar er helemaal niets mee doet.
Gewoon springen met je knieën naar voren.quote:Op zondag 12 december 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
Keepertje gaat er ook wel echt als een wijf in
Precies.quote:Op zondag 12 december 2021 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon springen met je knieën naar voren.
FC Volendam, die zijn koploper.quote:Op zondag 12 december 2021 18:47 schreef Zipportal het volgende:
AZ is dé club van Noord-Holland. @:Dagoduck
Dit gaat niemand lezen, doe maar in het Ajaxtopic.quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef Shreyas het volgende:
Ten Hag komt wellicht weer met hetzelfde riedeltje:
- Dit mag niet gebeuren.
- We moeten eerder de kansen afmaken.
- We moeten scherper zijn in de omschakeling.
- Tempo lag te laag.
- We waren te gehaast op zoek naar de winnende en werden daardoor slordiger.
Man, ga gewoon weg, je krijgt het toch niet meer op de rit. In de CL een 100% score maar in de eredivisie heb je al in 30% van je wedstrijden dom en onnodig puntverlies geleden.
Ik doelde meer op de counters van AZ, maar goed jij hebt blijkbaar altijd extra uitleg nodig.quote:Op zondag 12 december 2021 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hebt er duidelijk kijk op. Respect man.
In de wedstrijden waarin Ajax vol op de aanval moet spelen, geven ze het verdedigend bijna altijd weg. Alles of niets spelen resulteert bij Ajax bijna altijd in niets. Terwijl PSV en Feyenoord vaak nog wel de winst kunnen pakken.quote:Op zondag 12 december 2021 18:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de counters van AZ, maar goed jij hebt blijkbaar altijd extra uitleg nodig.
Hoe kunnen ze verloren hebben? Deze grootmacht met deze selectie vol met wereldsterren???? Ongelofelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ben heel blij dat we dit Ajax mogen meemaken, wat een wereldelftal. Echt genieten, keer op keer weer
Hallo Michael, is it you?quote:Op zondag 12 december 2021 18:54 schreef Shreyas het volgende:
Ten Hag komt wellicht weer met hetzelfde riedeltje:
- Dit mag niet gebeuren.
Tweede helft gaat het wel, eerste helft was echt arren moedig.quote:Op zondag 12 december 2021 21:33 schreef Caland het volgende:
Er gebeurt vanaf die goal eigenlijk vrij weinig he?
Komt dit nog goed?quote:Op zondag 12 december 2021 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tweede helft gaat het wel, eerste helft was echt arren moedig.
Ja.quote:
Steeds maar niet winnen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vermoeidheid bij psv? Waardoor dan?
Ze hebben donderdag ook gevoetbald.quote:Op zondag 12 december 2021 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vermoeidheid bij psv? Waardoor dan?
Die valt nog wel hoor, PSV kan zo ongelofelijk goed op resultaat spelen. Echt een kwaliteit die Ajax mist dit seizoen in de eredivisie.quote:
Ik ook niet voor psv.quote:Op zondag 12 december 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier kan ik onmogelijk een like voor geven
Fijn, post dat maar in het Ajaxtopic.quote:Op zondag 12 december 2021 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die valt nog wel hoor, PSV kan zo ongelofelijk goed op resultaat spelen. Echt een kwaliteit die Ajax mist dit seizoen in de eredivisie.
We hebben het gezien tegen Sociedad.quote:Op zondag 12 december 2021 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Die valt nog wel hoor, PSV kan zo ongelofelijk goed op resultaat spelen. Echt een kwaliteit die Ajax mist dit seizoen in de eredivisie.
Sociedad werd net nog vernederd.quote:Op zondag 12 december 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben het gezien tegen Sociedad.
EL nemen ze niet serieus, ze richten zich vol op de competitie.quote:Op zondag 12 december 2021 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben het gezien tegen Sociedad.
Daarom heb ik het gedaanquote:Op zondag 12 december 2021 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier kan ik onmogelijk een like voor geven
ShreyasGODquote:Op zondag 12 december 2021 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan je gewoon buitenspel zeggen.quote:Op zondag 12 december 2021 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maxigod.
Als het geen offside is dan.
Als je dit soort dingen altijd roept heb je wel eens gelijk als ie werkelijk valt ja. Net als dat ik ook wel eens gelijk heb met mijn bangmakerij.quote:
Het enige waar ie gelijk in heeft is dat Ajax geen idee heeft wat ze in de laatste 10 minuten moeten doen als ze niet voorstaan.quote:Op zondag 12 december 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen altijd roept heb je wel eens gelijk als ie werkelijk valt ja. Net als dat ik ook wel eens gelijk heb met mijn bangmakerij.
Ja, men denkt dat ik een act opvoer, maar ik heb toch aardig kijk op het spelletje.quote:
Nee.quote:Op zondag 12 december 2021 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, men denkt dat ik een act opvoer, maar ik heb toch aardig kijk op het spelletje.
quote:Op zondag 12 december 2021 21:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, men denkt dat ik een act opvoer, maar ik heb toch aardig kijk op het spelletje.
Max zou het leuk vinden als PSV ook bovenaan staat.quote:Op zondag 12 december 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
MAX op MAXi
(en daarna op Vinicius)
Ik zou willen dat ik eens een keertje ongelijk had, maar de realiteit is anders.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik eens een keertje ongelijk had, maar de realiteit is anders.
Het enige wat het tij kan keren is als ze uit de CL worden geknikkerd en zich vol op de competitie moeten richten. Het is helaas succesvol in de CL óf eredivisie, waarbij er dus sprake is van een exclusief of.quote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Vermakelijk bovenin zo. Hopelijk blijft dat Ajax nog ff aankloten.
PSV duidelijk de winnaar van het weekend. Dit zou wel eens de kampioenswedstrijd kunnen zijn voor PSVquote:Op zondag 12 december 2021 21:53 schreef Caland het volgende:
Een vervelend weekend voor de galacticos van Nederland
Die heeft Masi ergens gevonden.quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Max zou het leuk vinden als PSV ook bovenaan staat.
@DutchSuomiFan1992quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is zijn username hier?
Wij wonnen vrij eenvoudig in die bouwval. PSV vooralsnog niet.quote:
Oke.quote:Op zondag 12 december 2021 22:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is zijn username hier?
PSV B won heel eenvoudig van Vitessequote:Op zondag 12 december 2021 22:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wij wonnen vrij eenvoudig in die bouwval. PSV vooralsnog niet.
Is toch niet gek dat de club die de laatste 40 jaar de meeste titels heeft gepakt, het vaakst en langs bovenaan heeft gestaan nu weer de lijst aanvoert?quote:
Kijk, dit zijn teksten.quote:Op maandag 13 december 2021 16:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is toch niet gek dat de club die de laatste 40 jaar de meeste titels heeft gepakt, het vaakst en langs bovenaan heeft gestaan nu weer de lijst aanvoert?
Dat Feyenoord in december nog steeds meedoet met de grote jongens is unieker
Staat Ajax weer bovenaan ja?quote:Op maandag 13 december 2021 16:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is toch niet gek dat de club die de laatste 40 jaar de meeste titels heeft gepakt, het vaakst en langs bovenaan heeft gestaan nu weer de lijst aanvoert?
Dat Feyenoord in december nog steeds meedoet met de grote jongens is unieker
Utrecht heeft een probleem. Zouden ze weer met gekd gaan strooien?quote:Op zaterdag 18 december 2021 16:57 schreef MC-M het volgende:
Cox geeft @:paul een klap in het gelaat.
1-1
Utrecht en Vitesse eindigen gewoon weer onder AZ. Al speelt AZ nog zo’n matig seizoen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Utrecht heeft een probleem. Zouden ze weer met gekd gaan strooien?
Dat zou zomaar kunnen. Al kan het ook maar zo dat AZ ineens weer punten gaat verspelen. Zo stabiel is AZ immers ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Utrecht en Vitesse eindigen gewoon weer onder AZ. Al speelt AZ nog zo’n matig seizoen.
Zonder Van Seumeren was die club allang opgeheven. En maar stoer doen over de top 3 aanvallen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 18:41 schreef yats het volgende:
[..]
Utrecht heeft een probleem. Zouden ze weer met gekd gaan strooien?
Ik ben de laatste die daar iets over zal zeggen met onze eigenaar...quote:Op zaterdag 18 december 2021 19:32 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zonder Van Seumeren was die club allang opgeheven. En maar stoer doen over de top 3 aanvallen.
Pardon? Vitesse was de eerste 60 minuten 3 klassen beter dan Sparta. En perfect gefloten? Hij geeft gewoon voor het tweede jaar op rij op een cruciaal moment een 100% penalty niet. Anders was het 0-3 en is het gewoon klaar.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Perfect gefloten. Terechte uitslag ook, uiteindelijk. Sparta verdiende misschien nét iets meer.
Ik heb half gekeken en toevallig was Sparta iedere keer de bovenliggende partij! Kan gebeuren.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Vitesse was de eerste 60 minuten 3 klassen beter dan Sparta. En perfect gefloten? Hij geeft gewoon voor het tweede jaar op rij op een cruciaal moment een 100% niet. Anders was het 0-3 en is het gewoon klaar.
Zelfs Henk geeft net aan dat Sparta de eerste 60 minuten nergens was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:54 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik heb half gekeken en toevallig was Sparta iedere keer de bovenliggende partij! Kan gebeuren.
SP-AR-TA
[ afbeelding ]
Tja, of je nou in 90 minuten 15 keer op doel schiet of in 30 minuten, zal mij aan m'n reet roesten. SP-AR-TA heeft zich geweldig herpakt.quote:Op zaterdag 18 december 2021 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Zelfs Henk geeft net aan dat Sparta de eerste 60 minuten nergens was.
Pardon? Gewoon een 100% penalty weer niet gegeven door Nijhuis bij een 0-2 stand. En blijkbaar durft Kooij na vorige week niet meer in te grijpen. Waar is zo'n VAR dan nog voor?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:37 schreef GGMM het volgende:
Vitesse mag niet klagen over de scheidsrechter
Was idd 100% pienantie, bizar dat Vitas die niet kreegquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Gewoon een 100% penalty weer niet gegeven door Nijhuis bij een 0-2 stand. En blijkbaar durft Kooij na vorige week niet meer in te grijpen. Waar is zo'n VAR dan nog voor?
Mag ik u wat vragen?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare rode kaart als je het mij vraagt
Laten we wel wezen, een VAR is er om de overduidelijke fouten eruit te halenquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Pardon? Gewoon een 100% penalty weer niet gegeven door Nijhuis bij een 0-2 stand. En blijkbaar durft Kooij na vorige week niet meer in te grijpen. Waar is zo'n VAR dan nog voor?
Dank je voor de bevestiging. Het is pas de 4e of de 5e keer dit jaar dat we een 100% pingel niet krijgen. Gek genoeg is het al de 3e keer dat Nijhuis de scheidsrechter van dienst was.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Was idd 100% pienantie, bizar dat Vitas die niet kreeg
Hoe is het geen overduidelijke fout als je een 100% penalty niet ziet? Daar werd de bal namelijk totaal niet gespeeld.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, een VAR is er om de overduidelijke fouten eruit te halen
Dit was overduidelijk géén overduidelijke fout.
Jij vindt het geen penaltyquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe is het geen overduidelijke fout als je een 100% penalty niet ziet? Daar werd de bal namelijk totaal niet gespeeld.
Groningen
Ik vond het juist wel een penalty. Nijhuis vond het geen penalty. Zelfs de NOS vond het een penalty, dan zal er vast een kern van waarheid in zitten of niet?quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij vindt het geen penalty
Mensen die daarvoor hebben doorgestudeerd wel dan wel geen overduidelijke fout
Even nadenken of ik afga op mensen die ervoor zijn opgeleid of een emotionele fan hoor, zo terug
Ik zie het elders ook. De Nederlandse arbitrage is gewoon lachwekkend slecht.quote:
Dat was de vraag niet, de vraag was of het een overduidelijke fout wasquote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel een penalty. Nijhuis vond het geen penalty. Zelfs de NOS vond het een penalty, dan zal er vast een kern van waarheid in zitten of niet?
Er is bij jou elke wedstrijd wel iets waarvan je vindt dat Vitesse genaaid is.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het elders ook. De Nederlandse arbitrage is gewoon lachwekkend slecht.
Dit dus. Hebben al een paar keer teveel gekregen.quote:Op zaterdag 18 december 2021 21:58 schreef Slobeend het volgende:
Winst voor Vitesse was veel te veel geweest, zoals wel vaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |