Madquote:
Gek he als je ziet hoeveel mazzel jullie dit jaar alweer hebben?quote:
Dat vond ik ook een absurd moment, maar aan de andere kant had het ook al 5-1 ofzo kunnen staan als Twente niet kans na kans verneukte.quote:Op zondag 12 december 2021 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je ziet hoeveel mazzel jullie dit jaar alweer hebben?
Die afgekeurde 2-2 net...kom op zeg, dat is toch helemaal niets?
Heracles inmiddels ook. Die zaten qua bezettingsgraad ook niet zo hoog meer als voorheen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Gek dat Heracles voorstaat. Vitesse is een leeg stadion toch wel gewend.
Iedereen zal in F1 wel een ban hebben opgelopen ofzoquote:
Er valt ook weinig te melden over Vitesse-Heracles. Vitesse staat terecht voor maar vind het nu wel prima.quote:
Oh is die onzin weer bezig.quote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen zal in F1 wel een ban hebben opgelopen ofzo
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannendquote:
Die user ken ik niet zo goed.quote:Op zondag 12 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannend
@:nattekat zal dus wel weer hoog in de emotie zitten, dan weet je wel hoe laat het is
Dan kan je hier nog wel posten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen avond ging ik dus geen Groningen kijken.
Hij krijgt wel erg veel kansen van Ten Hag inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gravenberch al een tijdje echt kut. Je kan beter iemand anders laten starten op zijn plek
Max hep gewonnen dus van die onzin zijn we voorlopig nog niet af helaas.quote:
Erg jammer.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Max hep gewonnen dus van die onzin zijn we voorlopig nog niet af helaas.
In het Feyenoordtopic dachten ze dat de wedstrijd tegen Groningen een formaliteit wasquote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen avond ging ik dus geen Groningen kijken.
@Nattekat zit momenteel middenin een fapmarathonquote:Op zondag 12 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannend
@:nattekat zal dus wel weer hoog in de emotie zitten, dan weet je wel hoe laat het is
Jaaaaa ik kijk al Formule 1 sinds 1940-1945 jaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef PzKpfw het volgende:
JOHHEEEE JOHOOOO
MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |