Madquote:
Gek he als je ziet hoeveel mazzel jullie dit jaar alweer hebben?quote:
Dat vond ik ook een absurd moment, maar aan de andere kant had het ook al 5-1 ofzo kunnen staan als Twente niet kans na kans verneukte.quote:Op zondag 12 december 2021 14:18 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he als je ziet hoeveel mazzel jullie dit jaar alweer hebben?
Die afgekeurde 2-2 net...kom op zeg, dat is toch helemaal niets?
Heracles inmiddels ook. Die zaten qua bezettingsgraad ook niet zo hoog meer als voorheen.quote:Op zondag 12 december 2021 14:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Gek dat Heracles voorstaat. Vitesse is een leeg stadion toch wel gewend.
Iedereen zal in F1 wel een ban hebben opgelopen ofzoquote:
Er valt ook weinig te melden over Vitesse-Heracles. Vitesse staat terecht voor maar vind het nu wel prima.quote:
Oh is die onzin weer bezig.quote:Op zondag 12 december 2021 15:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iedereen zal in F1 wel een ban hebben opgelopen ofzo
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannendquote:
Die user ken ik niet zo goed.quote:Op zondag 12 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannend
@:nattekat zal dus wel weer hoog in de emotie zitten, dan weet je wel hoe laat het is
Dan kan je hier nog wel posten.quote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen avond ging ik dus geen Groningen kijken.
Hij krijgt wel erg veel kansen van Ten Hag inderdaad.quote:Op zondag 12 december 2021 16:51 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gravenberch al een tijdje echt kut. Je kan beter iemand anders laten starten op zijn plek
Max hep gewonnen dus van die onzin zijn we voorlopig nog niet af helaas.quote:
Erg jammer.quote:Op zondag 12 december 2021 17:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Max hep gewonnen dus van die onzin zijn we voorlopig nog niet af helaas.
In het Feyenoordtopic dachten ze dat de wedstrijd tegen Groningen een formaliteit wasquote:Op zondag 12 december 2021 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na afgelopen avond ging ik dus geen Groningen kijken.
@Nattekat zit momenteel middenin een fapmarathonquote:Op zondag 12 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja het scheen de finale te zijn en wat ik ervan las was het wel spannend
@:nattekat zal dus wel weer hoog in de emotie zitten, dan weet je wel hoe laat het is
Jaaaaa ik kijk al Formule 1 sinds 1940-1945 jaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2021 17:41 schreef PzKpfw het volgende:
JOHHEEEE JOHOOOO
MAX MAX SUPER MAX MAX MAX SUPER MAX MAX
Vooral walgelijk van AZ dat ze tegenstand durven te bieden tegen het grote Ajax eigenlijkquote:Op zondag 12 december 2021 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ben heel blij dat we dit Ajax mogen meemaken, wat een wereldelftal. Echt genieten, keer op keer weer
Ze hebben zelfs het lef om te scoren, erg asociaal.quote:Op zondag 12 december 2021 17:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral walgelijk van AZ dat ze tegenstand durven te bieden tegen het grote Ajax eigenlijk
Zou knotsgek zijn. Oren gewassen door Ajax en Feyenoord maar wel de lachende derde.quote:Op zondag 12 december 2021 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Psv als herbstmeister, dat kan toch niet.
PSV heeft de beste selectie van de eredivisie, dus het is volkomen volgens de verwachting.quote:Op zondag 12 december 2021 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou knotsgek zijn. Oren gewassen door Ajax en Feyenoord maar wel de lachende derde.
Walgelijk.quote:Op zondag 12 december 2021 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs het lef om te scoren, erg asociaal.
Vandaag is het tot nu toe erg triestig inderdaadquote:Op zondag 12 december 2021 18:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax in de Eredivisie wordt een treurige rubriek inmiddels
Ajax mist gewoon de kwaliteiten om dit soort wedstrijden al in de eerst helft te beslissen. Het krachtsverschil zou zo groot moeten zijn dat de vraag enkel zou moeten zijn of je met 3-0 of 4-0 wint. Zolang dat moment niet bereikt is zal er fors meer geïnvesteerd moeten worden in de spelersgroep.quote:Op zondag 12 december 2021 18:02 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Vandaag is het tot nu toe erg triestig inderdaad
Zien we je weer bij het wk dartsen?quote:
quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Shreyas het volgende:
De grote namen die in de CL furore maken: Haller, Tadic, Berghuis en Anthony laten wederom weer helemaal niets zien. Als ze geen zin hebben om in de eredivisie te spelen, moeten ze maar naar een andere club gaan.
Deze editie niet zo vaak denk ik.quote:Op zondag 12 december 2021 18:09 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zien we je weer bij het wk dartsen?
Laatste keer he.quote:Op zondag 12 december 2021 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze editie niet zo vaak denk ik.
Andere competitie is dan misschien beter.quote:Op zondag 12 december 2021 18:11 schreef Shreyas het volgende:
De grote namen die in de CL furore maken: Haller, Tadic, Berghuis en Anthony laten wederom weer helemaal niets zien. Als ze geen zin hebben om in de eredivisie te spelen, moeten ze maar naar een andere club gaan.
Niemand gaat dit lezen, doe maar in het Ajaxtopicquote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Shreyas het volgende:
Het begint een structureel verhaal te worden bij Ajax wanneer ze tegen ploegen spelen die verdedigen. Tegen minder kwalitatieve ploegen als GAE en Heracles levert het een 0-0 stand op. Ploegen met iets meer kwaliteit zoals Utrecht en AZ scoren altijd wel een keertje en daar verlies je dus gewoon van.
Tactisch gezien heeft Ten Hag totaal geen oplossing of strijdplan om van dit soort ploegen te winnen. Hopelijk gaat hij na dit seizoen weg. Tijd voor een andere trainer, hopelijk is Ronald Koeman dan nog beschikbaar. Juist de kleinere clubs die massaal verdedigen moet je op basis van kwaliteit gewoon kapotspelen.
Je bent lekker op dreef vandaag.quote:Op zondag 12 december 2021 18:18 schreef Shreyas het volgende:
Het begint een structureel verhaal te worden bij Ajax wanneer ze tegen ploegen spelen die verdedigen. Tegen minder kwalitatieve ploegen als GAE en Heracles levert het een 0-0 stand op. Ploegen met iets meer kwaliteit zoals Utrecht en AZ scoren altijd wel een keertje en daar verlies je dus gewoon van.
Tactisch gezien heeft Ten Hag totaal geen oplossing of strijdplan om van dit soort ploegen te winnen. Hopelijk gaat hij na dit seizoen weg. Tijd voor een andere trainer, hopelijk is Ronald Koeman dan nog beschikbaar. Juist de kleinere clubs die massaal verdedigen moet je op basis van kwaliteit gewoon kapotspelen.
Nog 15 minuten, komt goed.quote:Op zondag 12 december 2021 18:22 schreef Shreyas het volgende:
De gelijkmaker komt te laat, dit wint Ajax niet meer.
KlaasGodquote:Op zondag 12 december 2021 18:24 schreef klaasweetalles het volgende:
WAAROM KRIJGEN WE DE BEELDE NIET TE ZIJN
VUILE VAR MONGOLEN
KNJB
Al kregen we hem kado nog niet.quote:Op zondag 12 december 2021 18:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Berghuis mag terug naar Feyenoord.
Je kunt moeilijk stellen dat hij minder is dan wat er nu bij Feyenoord loopt.quote:Op zondag 12 december 2021 18:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Al kregen we hem kado nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |