Volgens bronnen zitten er 7 oud deelnemers aan het songfestival bij de 40 acts, die worden vandaag bekend gemaakt. Met of zonder nummer is de vraag.quote:Eesti Laul 2022 – Quarter-final 1
Date 20 November 2021
Up to 10 songs will compete in Quarter-final 1
5 songs will qualify for the Semi-finals:
3 songs selected by televoting
2 songs selected by jury
Eesti Laul 2022 – Quarter-final 2
Date 27 November 2021
Up to 10 songs will compete in Quarter-final 2
2 songs selected by jury
Eesti Laul 2022 – Quarter-final 3
Date 4 December 2021
Up to 10 songs will compete in Quarter-final 3
2 songs selected by jury
Eesti Laul 2022 – Quarter-final 4
Date 11 December 2021
Up to 10 songs will compete in Quarter-final 4
2 songs selected by jury
Eesti Laul 2022 – Semi-final 1
Date 3 February 2022
10 songs will compete in Semi-final 1
5 songs will qualify for the Final
Eesti Laul 2022 – Semi-final 2
Date 5 February 2022
10 songs will compete in Semi-final 2
5 songs will qualify for the Final
Eesti Laul 2022 – Final
Date 12 February 2022
10 songs will compete in the Final
Eerste nummer was best aardig; Engels wat slecht te verstaan. Tweede nummer was typisch iets voor @Nexum, beetje Fuego-lightquote:
Die van Cyprus? Was het wat?quote:
Hier kan S10 wel overheenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:50 schreef H_T het volgende:
Nee Estland, wij sturen al een mompelmeisje!
Kun je je kind wijs maken dat ze een lolly pakte... ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:55 schreef H_T het volgende:
Mevrouw rookt een peuk in de videoclip maar die wordt weggeblurd. Wat hep dat dan voor zin?
Alleen als lolly's ook geblurd moeten worden. Anders is het net zo effectief als fuck wegpiepen. Goh, welk woord zou er onder die opvallende piep gezeten hebben?quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je je kind wijs maken dat ze een lolly pakte... ofzo
En dan ook de artiestennaam Dramanda nogquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die titel is ook een beetje.... uhm
Ik vind die wel passen, en goed gevondenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan ook de artiestennaam Dramanda nog
Ik heb dat eigenlijk met alle nummers wel tot nu toe..quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:00 schreef Momo het volgende:
Deze is ook wel ok, maar mist dat net iets extra's.
Uit de vorige 3 rondes van Estland dit jaar had ik dat met 2 nummers in totaal wel. Ben benieuwd wel naar het nummer van Ott.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:01 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog niet echt iets gehoord dat ik nog een keer wil horen
Ja naar zijn volledige versie ben ik wel echt benieuwdquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef koffieleuk het volgende:
Wij gaan nu allemaal kuula-en naar Ott
(of hoe je ook werkwoorden vervoegt in het Ests).
Was het hele nummer niet in het Ests?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:06 schreef usagi414 het volgende:
Het is geen kuula. Maar wel het beste van vanavond tot nu nu toe.
En ook hij mag aan de uitspraak werken.
Ik wist het ook lang niet zeker!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Was het hele nummer niet in het Ests?
Ah. Ik zat meer op de ondertitels te letten dan op het nummer blijkbaar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Was het hele nummer niet in het Ests?
Groot gelijk. Zou ik ook doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:14 schreef koffieleuk het volgende:
@:NailQueen jouw username is wel van toepassing nu!
[ twitter ]
Ze kan wel beter zingen dan ik, maar ik verwacht het nietquote:
Nou dat duurde langquote:
quote:
Ah, dan ligt het niet aan mijquote:
Damnquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna 9000 mensen op de stream is schijnbaar te veel voor Estland
Dat werktquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef usagi414 het volgende:
Op https://live.esc-plus.com/ zijn ze nog wel live
Goeie tip! Ik zie meteen een paar netkousenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef usagi414 het volgende:
De paar seconden die ik ervan hoorde vond ik wel leukquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:24 schreef Momo het volgende:
Dit is een beetje boomer rock ala Bulgarije
Zoals ze in et Ests zeggen: Aith!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:23 schreef usagi414 het volgende:
Zou ik niet rouwig om zijn als het precies zo isquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:27 schreef Momo het volgende:
Purr Mudd, ELYSA, Ott, Emily, Ariadne door is mijn gok
Ik denk dat het voor de grote finale in mei allemaal weinig uit gaat makenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:27 schreef Momo het volgende:
Purr Mudd, ELYSA, Ott, Emily, Ariadne door is mijn gok
Nu wij alle nummers van Estland hebben gehoord verwacht ik dat Stefan naar Turijn gaat, al hoop ik ook nog een beetje op Jaagup.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de grote finale in mei allemaal weinig uit gaat maken
Meh, overall niet een heel interessante heatquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef Sableheart het volgende:
Ik was wat later dan verwacht, dus kijk of ik hem later terug kan kijken.
Was het nog iets, vanavond?
Fuego 2021quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:30 schreef Sableheart het volgende:
Ik was wat later dan verwacht, dus kijk of ik hem later terug kan kijken.
Was het nog iets, vanavond?
Ik zie Stig Rasta het ook wel winnen.quote:
Mocht van mij wel in plaats van de Sandra fandads.quote:
Klinkt goed! Ik ben ook wel echt van mening dat Estland deze moet sturen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:44 schreef molloot200 het volgende:
https://menu.err.ee/16084(...)isegi-samas-hotellis
Vanaf 15:15 live Stefan - Hope. Klinkt lekker! Gaat live iig geen flop worden.
Ja, en dit is met live instrumentatie, in het echt is het natuurlijk ook wat slicker afgemixt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ben ook wel echt van mening dat Estland deze moet sturen.Heel sterk nummer. Ik vind die van Jaagup ook heel sterk maar deze verdiend het gewoon om te gaan. Live in Eesti Laul verwacht ik wel een meer up tempo versie alleen, dit is een akoestische versie volgens mij.
Vind ik dit nou vreselijk of wel goed, ik weet het gewoon echt niet.quote:
Ik denk dat ik zijn nummer en die van Jaagup wel het meest gedraaid heb van alle nummers dit seizoen, samen met We are Domi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik dit nou vreselijk of wel goed, ik weet het gewoon echt niet.
Erg goed nummer dit! Geeen idee waarom dit onderaan staat in veel lijstjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:31 schreef koffieleuk het volgende:
Vandaag de playlist opstaan, deze luistert enorm goed weg.
Lijkt mij meer een radionummer, maar denk dat het live ook wel wat kan worden.
Hier moet ik zo nog even een pan leeg gieten en iets in de oven doen. Volgens mijn planning moet het allemaal nt lukkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik sluit z.s.m. aan maar ik heb me aan de eettijden van mijn gezin te houden
Zijn volgende lied gaat niet over het weerquote:
Oehquote:
Alles kan kapot!quote:
Van hem en Tom Leeb kan ik dat hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij like this met like this deed rijmen![]()
![]()
Vanochtend hoorde ik All Summer Long op de radioquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij like this met like this deed rijmen![]()
![]()
Weliswaar maar n woord hetzelfde, maar tochquote:And we were trying different things
We were smoking funny things
Eric Saade niet dus?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Van hem en Tom Leeb kan ik dat hebben
Ja dat heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Van hem en Tom Leeb kan ik dat hebben
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Het eten is precies n klaarNou ja ik zie jullie als alles op is
Stig, Elina en Ott allemaal in de tweede helft, je mist niet allesquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Het eten is precies n klaarNou ja ik zie jullie als alles op is
Ja. Ik verwacht voor de tweede halve finale wel Kuula, La Forza of Goodbye To Yesterdayquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ze doen serieus een oud-nummer van een deelnemer.
Dat zijn de beterenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht voor de tweede halve finale wel Kuula, La Forza of Goodbye To Yesterday
Die is dan niet bij mij blijven hangenquote:
Alabama Watchdogquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Onder welke inzendingen kan ik de afwas doen?
Beide ook heel goede inzendingenquote:
Die was leuk inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Tartu? Daar weet ik nog weel mooi liedje over
Dit kan ook zo een nummer dat vocaal slecht kan klinken met al dat gedans. Weet niet of het een voordeel is dat ze niet op het podium kan staan. Misschien ook wel sympathie stemmen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
Was wel benieuwd hoe ze dit live zou doen, jammer.
Hoop dat ze dat gebruiken hierquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Momo het volgende:
Die stof met pallaites is ook fijn op kussentjes, verschillende kleuren als je aait
Zou wel een originele outfit zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat gebruiken hier
Pak je mijn afwas ook mee?quote:
Hm, was te proberenquote:
Nooit meer hetzelfde geweest sinds Sien is vertrokkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef Cee het volgende:
Het is dezelfde man maar ik vind Nieuwe Ott er helemaal niet uitzien als Oude Ott.
Iets zegt me dat ik daar weinig aan heb...quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik zet het klaar, dan was jij af!
Oude vond ik nog wat sexyerquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef Cee het volgende:
Het is dezelfde man maar ik vind Nieuwe Ott er helemaal niet uitzien als Oude Ott.
Niet heel veel eigenlijk, Juri was wel wat tijd aan het vullen in de green room.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef molloot200 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik 75% gemist maar ok
Het is best een redelijk nummer, maar dat komt echt niet meer goed tussen hun en de esf community. Zeker nu met deze "Move On"quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het bijna erg dat ik dit best een lekker nummer vind
Ja ik vind de haat ook een beetje overdreven hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het bijna erg dat ik dit best een lekker nummer vind
Ja, en vind ik wel begrijpelijk ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is best een redelijk nummer, maar dat komt echt niet meer goed tussen hun en de esf community. Zeker nu met deze "Move On"
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef Cee het volgende:
Is dit het meisje met COVID? Sorry, paar minuten gemist.
Een van de 2quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef Cee het volgende:
Is dit het meisje met COVID? Sorry, paar minuten gemist.
En Elysa en Merlin hebben ook mooie videoclips vind ikquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:12 schreef molloot200 het volgende:
Ik vraag me af of zo'n covid-besmetting nou een voor- of een nadeel is qua stemmen. In de halve finale van Spanje werkte het duidelijk goed voor de pity votes. Als een clip deze week doorgaat, kunnen ze wel bij de finale gewoon live zijn denk ik namelijk.
En ze kunnen niet vals zingen natuurlijk
Ja, wel cute. Niet per s een winnaar. Zou er niet heel rouwig om zijn als deze af zou vallenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
Deze is wel wat bij me gegroeidLief liedje
Wat was er ook alweer gebeurd? Iets met homofobische uitspraken toch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is best een redelijk nummer, maar dat komt echt niet meer goed tussen hun en de esf community. Zeker nu met deze "Move On"
Transfobische uitsprakenquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer gebeurd? Iets met homofobische uitspraken toch?
Drie keer ESF-top 10 zelfs.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:15 schreef molloot200 het volgende:
Oh wow vanavond zijn er wel drie oud ESF deelnemers aan zet.
Liefquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:14 schreef molloot200 het volgende:
Ik vind het zo leuk dat je ze hier (net als vorig jaar) voor elkaar ziet klappen en juichen na elk liedje
Die man heeft ook nog niet 1x een slecht liedje ingestuurd voor deze voorronde volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:16 schreef molloot200 het volgende:
We kunnen Stig alvast met een pen opschrijven voor de finale
Maar voor Turijn is echt een nummer dat 11de wordt in de semiquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die man heeft ook nog niet 1x een slecht liedje ingestuurd voor deze voorronde volgens mijAllemaal varirend van best aardig tot gewoon heel goed
Stefanquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:18 schreef Momo het volgende:
Zaterdag wel mijn 2 favorieten van deze Eesti Laul (Jaagup en Stefan) en Golden Shores heeft ook wel iets.
Ik vind eigenlijk dat elke oud-ESF deelnemer in deze voorronde een nummer heeft dat een stuk minder is dan het oude nummer.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar voor Turijn is echt een nummer dat 11de wordt in de semi
Ben hier helemaal mee eens, en Maian vind ik ook wel goed.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:18 schreef Momo het volgende:
Zaterdag wel mijn 2 favorieten van deze Eesti Laul (Jaagup en Stefan) en Golden Shores heeft ook wel iets.
Ja, als je dan nog een keer gaat, ga dan best iets beters maar in Estland is het wel echt normaal dat je om het jaar ofzo meedoet aan Eesti Laul.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat elke oud-ESF deelnemer in deze voorronde een nummer heeft dat een stuk minder is dan het oude nummer.
Dat nummer is echt zo 2008quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben alleen maar bang na al jaren verkeerde keuzes met clich deuntjes dat ze hier gaan voor een Anna Sahlene - Champion of zo
Dat wel, voor het echte ESFquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar voor Turijn is echt een nummer dat 11de wordt in de semi
Ook mijn favorietquote:
Die hoop ik ook niet... Geen slecht nummer, maar erg clich inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben alleen maar bang na al jaren verkeerde keuzes met clich deuntjes dat ze hier gaan voor een Anna Sahlene - Champion of zo
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:25 schreef Cee het volgende:
Je vraagt je af waarom Victor Crone dit zelf niet heeft gezongen maar die zou de noten ook niet halen.
Nicequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:25 schreef koffieleuk het volgende:
Iets met niet de sterren van de hemel zingen
Dat maakt het er niet beter opquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik dacht dat Victor zei dat hij vandaag de backing deed voor Stig
Die is ook niet altijd even zuiver hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:26 schreef Momo het volgende:
Ik dacht dat Victor zei dat hij vandaag de backing deed voor Stig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |