Hoop dat ze dat gebruiken hierquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:49 schreef Momo het volgende:
Die stof met pallaites is ook fijn op kussentjes, verschillende kleuren als je aait
Zou wel een originele outfit zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:50 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat gebruiken hier
Pak je mijn afwas ook mee?quote:
Hm, was te proberenquote:
Nooit meer hetzelfde geweest sinds Sien is vertrokkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef Cee het volgende:
Het is dezelfde man maar ik vind Nieuwe Ott er helemaal niet uitzien als Oude Ott.
Iets zegt me dat ik daar weinig aan heb...quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik zet het klaar, dan was jij af!
Oude vond ik nog wat sexyerquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:54 schreef Cee het volgende:
Het is dezelfde man maar ik vind Nieuwe Ott er helemaal niet uitzien als Oude Ott.
Niet heel veel eigenlijk, Juri was wel wat tijd aan het vullen in de green room.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef molloot200 het volgende:
Waarschijnlijk heb ik 75% gemist maar ok
Het is best een redelijk nummer, maar dat komt echt niet meer goed tussen hun en de esf community. Zeker nu met deze "Move On"quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het bijna erg dat ik dit best een lekker nummer vind
Ja ik vind de haat ook een beetje overdreven hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind het bijna erg dat ik dit best een lekker nummer vind
Ja, en vind ik wel begrijpelijk ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is best een redelijk nummer, maar dat komt echt niet meer goed tussen hun en de esf community. Zeker nu met deze "Move On"
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:10 schreef Cee het volgende:
Is dit het meisje met COVID? Sorry, paar minuten gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |