Ik zie Stig Rasta het ook wel winnen.quote:
Mocht van mij wel in plaats van de Sandra fandads.quote:
Klinkt goed! Ik ben ook wel echt van mening dat Estland deze moet sturen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 11:44 schreef molloot200 het volgende:
https://menu.err.ee/16084(...)isegi-samas-hotellis
Vanaf 15:15 live Stefan - Hope. Klinkt lekker! Gaat live iig geen flop worden.
Ja, en dit is met live instrumentatie, in het echt is het natuurlijk ook wat slicker afgemixt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik ben ook wel echt van mening dat Estland deze moet sturen.Heel sterk nummer. Ik vind die van Jaagup ook heel sterk maar deze verdiend het gewoon om te gaan. Live in Eesti Laul verwacht ik wel een meer up tempo versie alleen, dit is een akoestische versie volgens mij.
Vind ik dit nou vreselijk of wel goed, ik weet het gewoon echt niet.quote:
Ik denk dat ik zijn nummer en die van Jaagup wel het meest gedraaid heb van alle nummers dit seizoen, samen met We are Domi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind ik dit nou vreselijk of wel goed, ik weet het gewoon echt niet.
Erg goed nummer dit! Geeen idee waarom dit onderaan staat in veel lijstjesquote:Op vrijdag 28 januari 2022 10:31 schreef koffieleuk het volgende:
Vandaag de playlist opstaan, deze luistert enorm goed weg.
Lijkt mij meer een radionummer, maar denk dat het live ook wel wat kan worden.
Hier moet ik zo nog even een pan leeg gieten en iets in de oven doen. Volgens mijn planning moet het allemaal nét lukkenquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:50 schreef molloot200 het volgende:
Ik sluit z.s.m. aan maar ik heb me aan de eettijden van mijn gezin te houden
Zijn volgende lied gaat niet over het weerquote:
Oehquote:
Alles kan kapot!quote:
Van hem en Tom Leeb kan ik dat hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij like this met like this deed rijmen![]()
![]()
Vanochtend hoorde ik All Summer Long op de radioquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet over uit dat hij like this met like this deed rijmen![]()
![]()
Weliswaar maar één woord hetzelfde, maar tochquote:And we were trying different things
We were smoking funny things
Eric Saade niet dus?quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Van hem en Tom Leeb kan ik dat hebben
Ja dat heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Van hem en Tom Leeb kan ik dat hebben
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Het eten is precies nú klaarNou ja ik zie jullie als alles op is
Stig, Elina en Ott allemaal in de tweede helft, je mist niet allesquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:29 schreef molloot200 het volgende:
Het eten is precies nú klaarNou ja ik zie jullie als alles op is
Ja. Ik verwacht voor de tweede halve finale wel Kuula, La Forza of Goodbye To Yesterdayquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ze doen serieus een oud-nummer van een deelnemer.
Dat zijn de beterenquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:34 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ja. Ik verwacht voor de tweede halve finale wel Kuula, La Forza of Goodbye To Yesterday
Die is dan niet bij mij blijven hangenquote:
Alabama Watchdogquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:39 schreef NailQueen het volgende:
Onder welke inzendingen kan ik de afwas doen?
Beide ook heel goede inzendingenquote:
Die was leuk inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Tartu? Daar weet ik nog weel mooi liedje over
Dit kan ook zo een nummer dat vocaal slecht kan klinken met al dat gedans. Weet niet of het een voordeel is dat ze niet op het podium kan staan. Misschien ook wel sympathie stemmen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:43 schreef koffieleuk het volgende:
Was wel benieuwd hoe ze dit live zou doen, jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |