Zo eentje had een restaurant hier vorig jaar buiten staan, maar dan met doorzichtige flessen en lampjes er in.. erg mooiquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eindelijk een boom die het hele jaar kan staan.
ikke nie vinduhquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef Deisyy het volgende:
@:Gast er is een speciaal topic voor sneeuw.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef -Shii- het volgende:
Ik werd hierheen getrokken door de TT.
Plassen is zo wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
Leuk idee voor een volgende meet, high winen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voila FEE / Show hier je FEEstdagen UI of vraag er een aan!
Nou ff naar het toilet gaan zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Eh jij bent blauw, ben je al zover heen?quote:
Hoeft ook niet, voor het beneden is, is het verdampt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou ff naar het toilet gaan zit er ook niet in.
Ik zeg DOEN!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Let it Goooo , let it goooquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Mwah liever toch op de grond.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, ze hebben er beneden meer last vanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Let it Goooo , let it gooo
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plassen is zo wel makkelijk
Misschien kan je het even aan nottie uitleggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jij laat ook alles lopen dus.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan je het even aan nottie uitleggen
We kunnen vooraf een pak Tena verdelen ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jij laat ook alles lopen dus.
Ik ook. Gewoon drinken tot je er geen last meer van hebt. Heel therapeutisch. Denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hoogtevrees heb?
Zweefvliegen en hoogtevrees, bijzondere combiquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon drinken tot je er geen last meer van hebt. Heel therapeutisch. Denk ik
Ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef -Shii- het volgende:
Ik werd hierheen getrokken door de TT.
Juist in een vliegtuig heb ik, en andere vliegers, daar geen last van. Tijdens het vliegen heb je geen referentie zoals muren, trappen enzo. En tijdens start en landing ben je zo gefocust dat je gewoon geen tijd hebt om er over na te denken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zweefvliegen en hoogtevrees, bijzondere combi
Is ook een optie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen vooraf een pak Tena verdelen ook.
Ow echt, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Juist in een vliegtuig heb ik, en andere vliegers, daar geen last van. Tijdens het vliegen heb je geen referentie zoals muren, trappen enzo. En tijdens start en landing ben je zo gefocust dat je gewoon geen tijd hebt om er over na te denken.
Sterker nog, hoogtevrees schijn pilotenkwaal #1 te zijn.
Wat knapquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef notturna het volgende:
Chocoladeletter van de meet nog steeds nieuw in de verpakking.
Denk samen met oma-Nijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat knapik denk dat je nog één van de weinigen bent.
Hier ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef notturna het volgende:
Bowl!quote:
Owquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog gewoon aan de koffie.
Straks als iedereen er een wil. Hebben wij lekker nog.quote:
1 met hazelnoot...is net ff anders dan pindarotsen. Nieuw meetknabbeltje voor @Deisyyquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks als iedereen er een wil. Hebben wij lekker nog.
Hoogtevrees treedt alleen op als je contact met de grond hebt.quote:
Zet het bakje voor de stukjes hazelnoot maar alvast klaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 met hazelnoot...is net ff anders dan pindarotsen. Nieuw meetknabbeltje voor @:Deisyy
Past mooi een scheut likeur of cognac in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog gewoon aan de koffie.
Het klinkt ook wel een beetje logisch, want hoogtevrees en vliegangst zijn ook twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoogtevrees treedt alleen op als je contact met de grond hebt.
Ik heb het in enige mate. Een maatje van me begint al te zweten als hij op een zaterdagkrant staat.
We vliegen samen aerobatics.
Lekker!quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Past mooi een scheut likeur of cognac in.
Wordt een bakje mix nootjes...heb nog zakje pindarotsen ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zet het bakje voor de stukjes hazelnoot maar alvast klaar
Hier gewoon een lekkere melk letter. Niks mis mee, want ben niet zo lang geleden bedankt door leerlingen die zo blij waren geslaagd voor hun examen ( kreeg een enorme doos Merci en een zakje Lindt’s).quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 met hazelnoot...is net ff anders dan pindarotsen. Nieuw meetknabbeltje voor @:Deisyy
Dat zijn het ook. Maar tegelijk heel gek.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel een beetje logisch, want hoogtevrees en vliegangst zijn ook twee verschillende dingen.
Mijne is ook melk. Opa heeft met hazelnoot.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Hier gewoon een lekkere melk letter. Niks mis mee, want ben niet zo lang geleden bedankt door leerlingen die zo blij waren geslaagd voor hun examen ( kreeg een enorme doos Merci en een zakje Lindt’s).
Dat wordt sabbelenquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Wordt een bakje mix nootjes...heb nog zakje pindarotsen ook
Een grote hazelnootrots dus.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Mijne is ook melk. Opa heeft met hazelnoot.
Ik ben niet dol op vliegen, gewoon omdat ik neerstortangst heb, als is dat inmiddels een stuk minder dan een paar jaar geleden en op een hoog balkon vind ik ook niet fijn, tenzij ik de grond niet zie, dan is het goed te doen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zijn het ook. Maar tegelijk heel gek.
Als ik vlieg weet ik donders goed dat ik op grote hoogte zit maar vertrouw ik volledig op mijn vliegkunsten en de integriteit van het vliegtuig. Maar op een flinke ladder is het ineens heel anders. Het blijft in mijn ogen een irrationeel iets.
Dat van dat balkon is heel herkenbaar. Alleen in de verte kijken en niet naar beneden is het advies wat ik dan altijd krijg. En de meeste mensen met hoogtevrees zullen dan juist naar beneden kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op vliegen, gewoon omdat ik neerstortangst heb, als is dat inmiddels een stuk minder dan een paar jaar geleden en op een hoog balkon vind ik ook niet fijn, tenzij ik de grond niet zie, dan is het goed te doen.
+1quote:
Chocola in de verpakking laten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef notturna het volgende:
Nee, maar wie wat bewaard, die heeft wat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Chocola in de verpakking laten?
U is masochist?
Dat zeggen hoarders ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, maar wie wat bewaard, die heeft wat.
Oeps ik ben door de mand gevallen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeggen hoarders ook
Geld hebben we niet. Maar spullen…quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zeggen hoarders ook
Dan hoop ik dat je niet in een luchtballon zitquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Oeps ik ben door de mand gevallen?
Ik woon op 3 hoog en mijn balkon is van staal (gaatjes) waar je dus gelijk naar beneden kijkt. Ik trok dat niet Er zit bamboe langs en geen probleemquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet dol op vliegen, gewoon omdat ik neerstortangst heb, als is dat inmiddels een stuk minder dan een paar jaar geleden en op een hoog balkon vind ik ook niet fijn, tenzij ik de grond niet zie, dan is het goed te doen.
Dat is dus puur masochisme.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee, maar wie wat bewaard, die heeft wat.
Nee, daar ga ik maar niet in zitten. Manden en erdoor heen vallen.... foute combi.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet in een luchtballon zit
Mijn man had ook een letter en die hebben we als eerste opgegeten.quote:
Ik ken daar een liedje van.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geld hebben we niet. Maar spullen…
Ik snap je helemaal Goosehonkquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:53 schreef Goosehonk het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog en mijn balkon is van staal (gaatjes) waar je dus gelijk naar beneden kijkt. Ik trok dat niet Er zit bamboe langs en geen probleem
Goede verdelingquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Mijn man had ook een letter en die hebben we als eerste opgegeten.
Nee hoor.quote:
Ja nu mag hij straks gaan toekijken hoe ik de mijn op eet.quote:
Hier suddervlees op het menu vanavond.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
5 uur lang sudder met wijn, het is goed zo
Boksquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier suddervlees op het menu vanavond.
Jep, wie gaat hem het langste bewaren?quote:
Ja en wie gaat hem eten als hij groen uitgeslagen is.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, wie gaat hem het langste bewaren?
Er kunnen zeker maden in chocola komen maar dan moet je wel lang wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en wie gaat hem eten als hij groen uitgeslagen is.
Dat gebeurd bij chocolade niet, het kan wel zijn dat die door het suiker wat wit uitslaat.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:30 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en wie gaat hem eten als hij groen uitgeslagen is.
Ach gratis een stukje vlees bij je chocolade.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kunnen zeker maden in chocola komen maar dan moet je wel lang wachten
Dan niet meer etenquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij chocolade niet, het kan wel zijn dat die door het suiker wat wit uitslaat.
Voor ons een academisch geval. Zo lang blijft chocola hier niet liggen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kunnen zeker maden in chocola komen maar dan moet je wel lang wachten
Je kan het dan nog prima eten.quote:
Ik heb er ook geen last van. Ik zag een paar weken geleden dat ze bij de xenos Droste letters hadden. Die zijn toch wel baas. Ik heb het halve alfabet opquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor ons een academisch geval. Zo lang blijft chocola hier niet liggen.
Het lijkt wel op een grote slofquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat het een schoen was. Maar dit is plastic[ link | afbeelding ]
Bizar wat er uit het water komt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
Ik dacht dat het een schoen was. Maar dit is plastic[ link | afbeelding ]
Ik dacht dat die van fok weg wasquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Sneeuw![]()
Met dank aan aloa
Aanrader voor als je ooit in Den Haag/Scheveningen bent:quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van. Ik zag een paar weken geleden dat ze bij de xenos Droste letters hadden. Die zijn toch wel baas. Ik heb het halve alfabet op
Of wat er juist tegen gehouden word voordat het in het water komt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bizar wat er uit het water komt.
Absoluut.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of wat er juist tegen gehouden word voordat het in het water komt.
Ik vind het wel een slim systeempje.
Ja en in India worden elke dag vrachtwagens vol met vuil in de rivier gekiept. En sta jij en ik je vuil te scheiden.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Of wat er juist tegen gehouden word voordat het in het water komt.
Ik vind het wel een slim systeempje.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Absoluut.
Super dat die troep uit het water gefilterd wordt door zo’n eenvoudig maar toch effectief systeem.
Vind het gewoon bizar dat die troep überhaupt in het water terecht kan komen.
Het heeft geen enkele zinquote:
Shitholes gonna shithole.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in India worden elke dag vrachtwagens vol met vuil in de rivier gekiept. En sta jij en ik je vuil te scheiden.
Ik vond die andere ook mooi. Rustigere sneeuwval.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En nog meer sneeuw... dankzij SBE
Now I have Twoquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond die andere ook mooi. Rustigere sneeuwval.
We zijn wel een één bolletje he?quote:
quote:
Het zal mij niet meer boeien eikquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het heeft altijd zin om je eigen omgeving niet te vervuilen.
[..]Zullen we ze bombarderen? Of een Virusje ?
Zeker weten.quote:
Wij waren ook ooit zo'n shithole.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker weten.
Alleen verschilt het besef hoe we met dat bolletje om zouden moeten gaan nogal.
En vooral in dit soort landen ontbreekt dat besef in mijn ogen een beetje. Vandaar dat ik dat als shitholes bestempel.
Alles wat wij proberen om onze planeet te beschermen, helpen zij tegelijkertijd naar de klote.
Besef denk ik. Schoon drinkwater en niet meer de de vuilnis en riool op open water laten.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wij waren ook ooit zo'n shithole.
Wat heeft ons veranderd?
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heeft ons veranderd?
Heer Sode.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heer FF!![]()
Het is waarschijnlijk een levenslied?
Ik kan zo de tijd aanpassen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik vond die andere ook mooi. Rustigere sneeuwval.
Besef inderdaad, en de middelen en infrastructuur (lees geld )om het afval anders (beter) te verwijderen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Besef denk ik. Schoon drinkwater en niet meer de de vuilnis en riool op open water laten.
Hoeft niet, helemaal blij.. nu kan ik switchen naar gelang mijn mood l) tnx!quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan zo de tijd aanpassen.
Bombayderenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het heeft altijd zin om je eigen omgeving niet te vervuilen.
[..]Zullen we ze bombarderen? Of een Virusje ?
Goede afval verwerking en riolering.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat heeft ons veranderd?
Het gaat om geld. Afval dumpen is goedkoper in de rivierquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Besef inderdaad, en de middelen om het afval anders (beter) te verwijderen.
Als kind zwom ik veel in de Maas, en wij vonden het destijds normaal dat daar allerlei afval in dreef. Niet leuk, maar wel normaal, we wisten niet beter.
Als ik tegenwoordig zie hoe mooi schoon het maaswater is.. tov toen.. ben ik toch wel blij met ons besef van nu.
Maar zulke miljoenen steden met veel krottenwijken... tja.. dat kan nog wel ff gaan duren ben ik bang.
Mij gaan zoeken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.![]()
Donnie en Franske Bauer.
Dat zijn de middelen inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat om geld. Afval dumpen is goedkoper in de rivier
Jajajajaquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Sode.![]()
Donnie en Franske Bauer.
Is die sipkijkende jaknikkende emoji of de lachende neeschuddende emoji al klaar ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoeft niet, helemaal blij.. nu kan ik switchen naar gelang mijn mood l) tnx!
Ik laat de YT achterwege,netjes toch?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die sipkijkende jaknikkende emoji of de lachende neeschuddende emoji al klaar ?![]()
Kon 1 van de 2 daarstraks goed gebruiken maar helaas....
Lekker geslapen? Ga je wat leuks doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik laat de YT achterwege,netjes toch?
Jesus vanmorgen al domboquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is die sipkijkende jaknikkende emoji of de lachende neeschuddende emoji al klaar ?![]()
Kon 1 van de 2 daarstraks goed gebruiken maar helaas....
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Ga je wat leuks doen
Is al opquote:
Het zal me worzt wezenquote:
Volgens mij heb ik dit afgelopen week nog gezegdquote:
Sjesusquote:
Zou ze er tussen doenquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Stroopwafels onder de grill
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een grill is eenzijdig
Kwartje viel al.
Ook een prima methode voor wafelsquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ik zat met m'n tosti ijzer in het hoofd.
Dat lijkt me pijnlijk…quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Ik zat met m'n tosti ijzer in het hoofd.
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer kwam onverwacht even langs. Nog een chocoladerMet een gedichtje.
[ afbeelding ]
En bij mij blijven chocoladeletters niet liggen.
Wat liefquote:Op zaterdag 11 december 2021 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn broer kwam onverwacht even langs. Nog een chocoladerMet een gedichtje.
[ afbeelding ]
En bij mij blijven chocoladeletters niet liggen.
Dat is een eind weg. Heeft hij die ergens voor nodig?quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:12 schreef engine het volgende:
M'n broertje is vandaag op en neer geweest naar Frankrijk voor z'n boostershot
Hij heeft afgelopen zomer gekozen voor een janssen vaccinatie en mag zonder booster niet op wintersport. Ik ben wel nog benieuwd hoe dat gaat straks al hij hier geen booster neemt en of een vaccinatie in een ander land geregistreerd wordt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is een eind weg. Heeft hij die ergens voor nodig?
Dat kan een hoop gedoe opleveren, zag ik op het nieuws.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:29 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft afgelopen zomer gekozen voor een janssen vaccinatie en mag zonder booster niet op wintersport. Ik ben wel nog benieuwd hoe dat gaat straks al hij hier geen booster neemt en of een vaccinatie in een ander land geregistreerd wordt.
De boostercampagne loopt hier wat achter t.o.v. andere landen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:30 schreef engine het volgende:
Het verbaasd mij wel dat hij hier geen vaccinatie kan krijgen nu en daar dan dus wel. Apart.
Ja dat heb ik ook tegen hem gezegd. Dat hij het risico loopt om van het ene naar het andere probleem te gaan zo. Maar ik snap hem ook wel, doet keurig mee aan alle maatregelen en dan mogen z'n vrienden wel op vakantie en hij niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kan een hoop gedoe opleveren, zag ik op het nieuws.
Ze hadden voor mensen met een janssen vaccinatie een uitzondering kunnen maken voor de booster.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De boostercampagne loopt hier wat achter t.o.v. andere landen.
Ja, mee eens.quote:Op zaterdag 11 december 2021 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden voor mensen met een janssen vaccinatie een uitzondering kunnen maken voor de booster.
Geen idee .. er was wel een storingquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
Heb ik een persconferentie gemist? Is de mondkapjes plicht in winkels opgeheven?
In de supermarkt bij degene zonder mondkapje? Ja, dat zag ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. er was wel een storing
Opstandigen zullen het zijn geweest danquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de supermarkt bij degene zonder mondkapje? Ja, dat zag ik
T was gewoon de meerderheidquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Opstandigen zullen het zijn geweest dan
Ik let er ook niet specifiek op, valt me alleen op als er veel zonder lopen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, ik heb er vandaag niet opgelet..
Handbalsters nog gezien? Die hadden het wel moeilijk vandaagquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:10 schreef chufi het volgende:
Zal er de volgende keer eens op letten hier
Ik viel in slaapquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handbalsters nog gezien? Die hadden het wel moeilijk vandaag
Kan je prima bij dromen bij die damesquote:
Dat verhaal duikt in verschillende landen tegelijk opquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:15 schreef engine het volgende:
M'n moeder vertelde afgelopen week een verhaal. Iemand had gezien dat een persoon waarvan ze wist dat die covid had toch in de supermarkt was. Dat had die persoon gemeld bij iemand van de supermarkt.....werd er omgeroepen dat de besmette persoon zich moest melden en anders zou de naam omgeroepen worden. Kwamen er 8 personen zich melden![]()
Weinig feitelijks aan maar toch wel treurig als het waar is.
En ons maar afvragen waarom het niet goed gaat met de cijfersquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:15 schreef engine het volgende:
M'n moeder vertelde afgelopen week een verhaal. Iemand had gezien dat een persoon waarvan ze wist dat die covid had toch in de supermarkt was. Dat had die persoon gemeld bij iemand van de supermarkt.....werd er omgeroepen dat de besmette persoon zich moest melden en anders zou de naam omgeroepen worden. Kwamen er 8 personen zich melden![]()
Weinig feitelijks aan maar toch wel treurig als het waar is.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat verhaal duikt in verschillende landen tegelijk op
Ih dan klopt het waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat verhaal duikt in verschillende landen tegelijk op
Heeft het dan ook op FB gestaan? Zo niet dan is het een leugen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ih dan klopt het waarschijnlijk wel
De kern zal absoluut waarheid in zitten. veel mensen zijn er klaar mee of hebben er nooit in 'geloofd'.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Echt ja?
Ik was al wat terughoudend om het maar meteen voor waarheid aan te nemen.
Ja, las ik afgelopen week.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:18 schreef engine het volgende:
[..]
Echt ja?
Ik was al wat terughoudend om het maar meteen voor waarheid aan te nemen.
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kern zal absoluut waarheid in zitten. veel mensen zijn er klaar mee of hebben er nooit in 'geloofd'.
Het heb op FB gestaanquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft het dan ook op FB gestaan? Zo niet dan is het een leugen.
Was ook zo'n mooie met van Kooten en de Bie toen ze een buurtwacht waren begonnen. Werd er op straat gevraagd of een buurtwacht wel nodig was. Oh ja hoor let maar op en door de megafoon zijden ze ga van die gestolen fiets af.quote:
Zitten pareltjes tussen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.dailybase.nl/fun/memes-voor-volwassenen/
Best wel.quote:
Blufquote:
En toch verbruiken wij meerquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zeker weten.
Alleen verschilt het besef hoe we met dat bolletje om zouden moeten gaan nogal.
En vooral in dit soort landen ontbreekt dat besef in mijn ogen een beetje. Vandaar dat ik dat als shitholes bestempel.
Alles wat wij proberen om onze planeet te beschermen, helpen zij tegelijkertijd naar de klote.
Leuke kerst UI welquote:
En hebben zij minder besef van de situatie. Daar zijn andere dingen meer in het nieuws.quote:
Krijgen we weer matige en gejatte muziek?quote:
We helpen allemaal mee de planeet naar de klote te brengen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 20:59 schreef engine het volgende:
[..]
En hebben zij minder besef van de situatie. Daar zijn andere dingen meer in het nieuws.
Ja absoluut. Maar alleen al door te ademen doe je dat dus het is ook wel relatief.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef drakin het volgende:
[..]
We helpen allemaal mee de planeet naar de klote te brengen.
Ik adem juist om de plantjes en bomen wat te geven, die overleven niet zonder adem.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja absoluut. Maar alleen al door te ademen doe je dat dus het is ook wel relatief.
relatiefquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik adem juist om de plantjes en bomen wat te geven, die overleven niet zonder adem.
Godver wat een klojosquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Gezellige mensen in leeuwarden wel
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-stukjes~ad5617e9/
Laat me gokken,quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Godver wat een klojos![]()
Er loopt hier een groepje rond die vaker dingen vernield, oa terras van een horeca ondernemer in het water gegooid
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel geslaagd
Geen idee meer aan wie ik 'm te danken heb
Geen idee, er zijn meer klojo's hier.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laat me gokken,
die waren pas ook aan het feesten bij Cambuur?
Ja dit zag ik vandaag al paar keren langskomen. Zal je zien dat de daders "zich lieten meeslepen door anderen en zoiets nooit zouden doen".quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
Gezellige mensen in leeuwarden wel
https://www.ad.nl/binnenl(...)en-stukjes~ad5617e9/
Gelijk het gevang in met dat tuigquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:29 schreef drakin het volgende:
Even een Liwwadder groep gezocht, ze hebben ws camerabeelden
Ik ben voor middeleeuwse martelingen bij zulke lui, zeker als het om die groep gaat die de laatste tijd meer kapot maaktquote:
Hebben ze hun zin...quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:40 schreef drakin het volgende:
Het komt in hart van Nederland vanavond, niet dat ik ga kijken, zit dan ws te netflixen
Dat ik niet ga kijken?quote:
Nee, dat ze met hun actie HvN halenquote:
Dat heb ik met 95% van de gasten op TV.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ze met hun actie HvN halen
Ik snap dat je met een IQ lager dan dat van Bonnie St. Claire iets moet doen om aandacht te krijgen, maar men zou er in de media geen aandacht aan moeten besteden
Ik weet niet wat het IQ van Bonnie is, maar er zullen vast wat mensen met wat lagere IQ's naar dat programma kijken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat ze met hun actie HvN halen
Ik snap dat je met een IQ lager dan dat van Bonnie St. Claire iets moet doen om aandacht te krijgen, maar men zou er in de media geen aandacht aan moeten besteden
Je zin hebben als je op tokkie-tv komt?quote:
Het ging om de daders. Die moet je geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het IQ van Bonnie is, maar er zullen vast wat mensen met wat lagere IQ's naar dat programma kijken.
Is in dit geval de hoogte daarvan belangrijk?
Maar wat is de hoogte van Bonnies IQ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Het ging om de daders. Die moet je geen aandacht geven.
rond de 70 geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat is de hoogte van Bonnies IQ?
Kijkers van sbs zitten toch rond 80 en daaronder?quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar wat is de hoogte van Bonnies IQ?
quote:Bonnie St. Claire is boos op jongerenzender BNN, waar ze woensdag met een IQ van 52 punten de laagste score ooit haalde tijdens de Nationale IQ-test.
Wat is je punt?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Kijkers van sbs zitten toch rond 80 en daaronder?
Ah dankjewel badeendquote:
Ik heb geen punt, maar wil wel graag alles weten!quote:
52 punten is dat gelijk aan haar IQ score? Een (hoge) IQ score zegt ook niets.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, het was een orang-oetan die op 70 zat
De score was het IQ ja, maar het was een tv-programma, dus zie het als een indicatie, maar vooral amusementquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
52 punten is dat gelijk aan haar IQ score? Een (hoge) IQ score zegt ook niets.
Onmogelijk ook.quote:
Met een IQ van 52 ben je ook behoorlijk zwakbegaafd.quote:
Dan ben je behoorlijk achterlijk en kun je niet voor jezelf zorgen denk ik.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een IQ van 52 ben je ook behoorlijk zwakbegaafd.
Achterlijk ben je als je meedoet aan een wappie demo.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk achterlijk en kun je niet voor jezelf zorgen denk ik.
Shots are fired!!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Achterlijk ben je als je meedoet aan een wappie demo.
Wanneer is iets een wappie demo?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Living on the edge.quote:
Jij bent hier de enige met een punt.quote:
Ik vermoed dat er zelfs daar best nog wel wat slimmerds tussen zitten. Mensen die nadenken, maar niet op de manier zoals jij zou willen.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
*wijst naar jouw iquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij bent hier de enige met een punt.
quote:
Touchéquote:
Mwa, niet te serieus. Ik had ook kunnen zeggen door rood licht oversteken en boos worden als je bijna omver gereden wordt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er zelfs daar best nog wel wat slimmerds tussen zitten. Mensen die nadenken, maar niet op de manier zoals jij zou willen.
Ik ben absoluut nooit van plan daar mee te gaan lopen trouwens voor je dat denkt (maar dat denken zou ik uitermate dom van je vinden)
Over het algemeen is het gewoon achterlijk volk. En de paar mensen die wat slimmer zijn raken verstrikt in hun eigen waarheid. Kijk eens naar die demonstraties....lopen daar einsteins rond? Allemaal gasten zonder gebit die de waarheid in pacht hebbenquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er zelfs daar best nog wel wat slimmerds tussen zitten. Mensen die nadenken, maar niet op de manier zoals jij zou willen.
Ik ben absoluut nooit van plan daar mee te gaan lopen trouwens voor je dat denkt (maar dat denken zou ik uitermate dom van je vinden)
Dat zou een poging tot het winnen van een Darwin award kunnen zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, niet te serieus. Ik had ook kunnen zeggen door rood licht oversteken en boos worden als je bijna omver gereden wordt.
Ik heb ze persoonlijk niet getest op hun IQ , maar zelfs daar waar je het niet verwacht lopen inderdaad mensen tussen met een bovengemiddeld IQquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Over het algemeen is het gewoon achterlijk volk. En de paar mensen die wat slimmer zijn raken verstrikt in hun eigen waarheid. Kijk eens naar die demonstraties....lopen daar einsteins rond? Allemaal gasten zonder gebit die de waarheid in pacht hebben
Het is maar net wie je wil geloven.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ze persoonlijk niet getest op hun IQ , maar zelfs daar waar je het niet verwacht lopen inderdaad mensen tussen met een bovengemiddeld IQ
Maar wat je er ziet, niet dat ik kijk, want heb daar weinig interesse in (zal wel wat voor SBS zijn dus) is of gekleurd of ze hebben hun diploma net niet op zak om te laten zien.
heel erg mee eens!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was bij de demonstraties bij Waku Waku. Er lopen een paar slimme tussen. En daar moet je het meest voor uitkijken.
Ga je ons nu vertellen dat jij slim bentquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ik was bij de demonstraties bij Waku Waku. Er lopen een paar slimme tussen. En daar moet je het meest voor uitkijken.
Ik ben achterlijk...oppassen dusquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je ons nu vertellen dat jij slim bent
Ik heb het IQ van een badeend.quote:
Nee. Ik had het over de demonstranten. Ik was daar maar hoor er niet bij.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je ons nu vertellen dat jij slim bent
quote:
Je komt er niet eens in voorquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:18 schreef drakin het volgende:
Daaronder is het een licht verstandelijke beperking
[ afbeelding ]
oef gelukkigquote:
quote:
Ja ja ... heb je vaker over demos gehoordquote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik had het over de demonstranten. Ik was daar maar hoor er niet bij.
De natuur slaat terugquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Die wind in de vs was toch wel vrij hard
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-tragedie~abe350a0/
Wat vreselijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Die wind in de vs was toch wel vrij hard
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-tragedie~abe350a0/
Gefeliciteerdquote:Op zondag 12 december 2021 00:12 schreef chufi het volgende:
Ai ai ai de taart is nog niet klaar ,,, ik zit nog aan de toastjes .. Maar alvast bedankt
Dit waren zware jaquote:Op zondag 12 december 2021 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat vreselijkIk vind tornado's fascinerend, maar wat kunnen die veel verwoesten zeg
Feli chufi.quote:Op zondag 12 december 2021 00:12 schreef chufi het volgende:
Ai ai ai de taart is nog niet klaar ,,, ik zit nog aan de toastjes .. Maar alvast bedankt
Bohhquote:
Die zijn veel geschoten tijdens de voorstelling, maar nog niet naar de acteurs gestuurdquote:
Gokje... Zo ver mogelijkquote:Op zondag 12 december 2021 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zijn veel geschoten tijdens de voorstelling, maar nog niet naar de acteurs gestuurd![]()
En dan ga ik eerst kijken waar ik flatteus op sta
Dat zal wel meevallen, want dan is er meer kans dat er nog iemand anders op staat en ik ga natuurlijk geen foto's online kwakken van mensen die daar niet om gevraagd hebbenquote:
Beetje blurren her en der en das ook weer opgelostquote:Op zondag 12 december 2021 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, want dan is er meer kans dat er nog iemand anders op staat en ik ga natuurlijk geen foto's online kwakken van mensen die daar niet om gevraagd hebben
Dat is ook weer waarquote:Op zondag 12 december 2021 00:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Beetje blurren her en der en das ook weer opgelost![]()
Maar was het leuk?
Toch een beetje geproefd wat het had moeten zijnquote:Op zondag 12 december 2021 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook weer waarIk kijk even en knip en plak dan wat. Ik heb ook wel een lange scene in mijn eentje
Het was heel leuk inderdaad! Maar voelde toch wat apart dat het niet "voor het echie" was met een zaal vol publiek erbij. Wel heel fijn om de andere acteurs weer even te zien en toch met zijn allen nog even dit helemaal te doen. Ik mis het wekelijkse samenkomen welHeel leuke groep
Ja het was hoe dan ook fijn om even te doen met zijn allenquote:Op zondag 12 december 2021 00:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Toch een beetje geproefd wat het had moeten zijn![]()
Leuk hoor, het zou niks voor mij zijn
Oh wow, je hebt hebt vast talentquote:Op zondag 12 december 2021 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja het was hoe dan ook fijn om even te doen met zijn allen![]()
Toneelspelen vind ik echt heel leukTwee jaar geleden weer opgepikt toen ik een nieuwe hobby zocht, en vroeger heb ik veel aan toneel gedaan. Het is muziektheater dus ook met zang erbij. Sinds een paar maanden heb ik dus ook een zangcoach om dat wat beter onder de knie te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |