Zo eentje had een restaurant hier vorig jaar buiten staan, maar dan met doorzichtige flessen en lampjes er in.. erg mooiquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eindelijk een boom die het hele jaar kan staan.
ikke nie vinduhquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:48 schreef Deisyy het volgende:
@:Gast er is een speciaal topic voor sneeuw.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef -Shii- het volgende:
Ik werd hierheen getrokken door de TT.
Plassen is zo wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
Leuk idee voor een volgende meet, high winen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voila FEE / Show hier je FEEstdagen UI of vraag er een aan!
Nou ff naar het toilet gaan zit er ook niet in.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Eh jij bent blauw, ben je al zover heen?quote:
Hoeft ook niet, voor het beneden is, is het verdampt.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou ff naar het toilet gaan zit er ook niet in.
Ik zeg DOEN!quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Let it Goooo , let it goooquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Mwah liever toch op de grond.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, ze hebben er beneden meer last vanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Let it Goooo , let it gooo
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plassen is zo wel makkelijk
Misschien kan je het even aan nottie uitleggenquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jij laat ook alles lopen dus.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan je het even aan nottie uitleggen
We kunnen vooraf een pak Tena verdelen ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jij laat ook alles lopen dus.
Ik ook. Gewoon drinken tot je er geen last meer van hebt. Heel therapeutisch. Denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hoogtevrees heb?
Zweefvliegen en hoogtevrees, bijzondere combiquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon drinken tot je er geen last meer van hebt. Heel therapeutisch. Denk ik
Ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:52 schreef -Shii- het volgende:
Ik werd hierheen getrokken door de TT.
Juist in een vliegtuig heb ik, en andere vliegers, daar geen last van. Tijdens het vliegen heb je geen referentie zoals muren, trappen enzo. En tijdens start en landing ben je zo gefocust dat je gewoon geen tijd hebt om er over na te denken.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zweefvliegen en hoogtevrees, bijzondere combi
Is ook een optie.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen vooraf een pak Tena verdelen ook.
Ow echt, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:03 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Juist in een vliegtuig heb ik, en andere vliegers, daar geen last van. Tijdens het vliegen heb je geen referentie zoals muren, trappen enzo. En tijdens start en landing ben je zo gefocust dat je gewoon geen tijd hebt om er over na te denken.
Sterker nog, hoogtevrees schijn pilotenkwaal #1 te zijn.
Wat knapquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef notturna het volgende:
Chocoladeletter van de meet nog steeds nieuw in de verpakking.
Denk samen met oma-Nijn.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat knapik denk dat je nog één van de weinigen bent.
Hier ookquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:07 schreef notturna het volgende:
Chocoladeletter van de meet nog steeds nieuw in de verpakking.
Bowl!quote:
Owquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nog gewoon aan de koffie.
Straks als iedereen er een wil. Hebben wij lekker nog.quote:
1 met hazelnoot...is net ff anders dan pindarotsen. Nieuw meetknabbeltje voor @Deisyyquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Straks als iedereen er een wil. Hebben wij lekker nog.
Hoogtevrees treedt alleen op als je contact met de grond hebt.quote:
Zet het bakje voor de stukjes hazelnoot maar alvast klaarquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
1 met hazelnoot...is net ff anders dan pindarotsen. Nieuw meetknabbeltje voor @:Deisyy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |