Nou eet ik hem zulf wol op @Zipportalquote:Op woensdag 1 juni 2022 12:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan maak ik hem straks zelf wel aan.
Nadat ik erom vroeg kom je met een kromme en afzeikende reden. Het is goed zo. Ga jij maar lekker werken voor je geld, dan ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:47 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb je daarna in dm uitgelegd waarom. Maar ik kan weer focussen op mijn werk dus
En wat als de vaste OP maker @3rr0r vandaag een topic opent. Gooi je die dan ook doodleuk op slot?quote:Op woensdag 1 juni 2022 14:47 schreef Nattekat het volgende:
En ik heb je daarna in dm uitgelegd waarom. Maar ik kan weer focussen op mijn werk dus
Ja, zo hypocriet ben ik nou ook weer niet. Baku is nog 12 dagen ver weg, het heeft geen enkele zin om nu al een live topic te openen.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat als de vaste OP maker @:3rr0r vandaag een topic opent. Gooi je die dan ook doodleuk op slot?
Dat doe ik nooit, altijd de donderdag voor het GP weekend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En wat als de vaste OP maker @:3rr0r vandaag een topic opent. Gooi je die dan ook doodleuk op slot?
Uiteraard, dat is wel zo netjesquote:Op woensdag 1 juni 2022 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag wel op tijd melden als iemand anders de OP doet zodat ik er niet onnodig al tijd in stop.
Dat is wel prima maar wel met @Nattekat eens dat 1 livetopic genoeg is alleen moet je dat altijd open houden. Waarom niet gewoon op een natuurlijke manier na een dag of 2 nabeschouwen in diezelfde reeks voorbeschouwen op de volgende race, als er nog wat nabeschouwingen binnendruppelen is dat toch ook geen probleem?quote:
Dat was ook mijn hele punt. Nu beschouwen we 12 dagen na (althans, een dag en de rest is offtopic) en een halve dag voor. Daar heb ik meermaals iets over gevraagd maar continu geen reactie. Van meerdere users begreep ik dat ze wel uitkeken naar een nieuw topic, dus heb ik hem zelf maar geopend.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel prima maar wel met @:Nattekat eens dat 1 livetopic genoeg is alleen moet je dat altijd open houden. Waarom niet gewoon op een natuurlijke manier na een dag of 2 nabeschouwen in diezelfde reeks voorbeschouwen op de volgende race, als er nog wat nabeschouwingen binnendruppelen is dat toch ook geen probleem?
Waarom dit nieteens een keer uitproberen?quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel prima maar wel met @:Nattekat eens dat 1 livetopic genoeg is alleen moet je dat altijd open houden. Waarom niet gewoon op een natuurlijke manier na een dag of 2 nabeschouwen in diezelfde reeks voorbeschouwen op de volgende race, als er nog wat nabeschouwingen binnendruppelen is dat toch ook geen probleem?
Is al lang geprobeerd. Zijn vooral de VBL bois die Nattekat uitdagen. Fijn dat hij support krijgt vanuit het teamquote:Op woensdag 1 juni 2022 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom dit nieteens een keer uitproberen?
Is het niks weten we dat ook weer.
Als we wat eerder gaan voorbeschouwen (dus niet op donderdagavond pas) dan hoor je me niet hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is al lang geprobeerd. Zijn vooral de VBL bois die Nattekat uitdagen. Fijn dat hij support krijgt vanuit het team
Rare beschuldigingen .quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is al lang geprobeerd. Zijn vooral de VBL bois die Nattekat uitdagen. Fijn dat hij support krijgt vanuit het team
Dus dat het na een GP langzaam offtopic wordt (wat nu totaal niet het geval is, maar dat terzijde) is een groot probleem, maar een topic voor een race die pas over anderhalve week begint en waar dus helemaal niets over te vertellen valt is perfect?quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als we wat eerder gaan voorbeschouwen (dus niet op donderdagavond pas) dan hoor je me niet hoor.
Laten we het gewoon in het midden doen. Is iedereen tevredenquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus dat het na een GP langzaam offtopic wordt (wat nu totaal niet het geval is, maar dat terzijde) is een groot probleem, maar een topic voor een race die pas over anderhalve week begint en waar dus helemaal niets over te vertellen valt is perfect?
Nou ja, wat mij betreft mag het nalullen nog weken doorgaan als het over de race blijft gaan, daar heeft niemand last van.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Laten we het gewoon in het midden doen. Is iedereen tevreden
Donderdagavond is niet waar. Vrijwel altijd donderdag rond lunchtijd post ik de nieuwe. Wel eens eerder gepost zoals woensdag maar toen was het te vroeg en werd er nauwelijks iets gepost dus zei Nattekat om het donderdag te doen, ook om het speciaal te laten blijven, moment om naar uit te kijken dat nieuwe GP topic los gaatquote:Op woensdag 1 juni 2022 18:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als we wat eerder gaan voorbeschouwen (dus niet op donderdagavond pas) dan hoor je me niet hoor.
Hier verder.quote:Op woensdag 1 juni 2022 16:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag wel op tijd melden als iemand anders de OP doet zodat ik er niet onnodig al tijd in stop.
Binnenkortquote:Op woensdag 1 juni 2022 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier verder.
F1 / [Voorbeschouwing] Formula 1 Azerbaijan Grand Prix 2022 #1
Graag reeksen. @:R-woud93
Als je geen tijd hebt om te modden, tijd voor iemand anders?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de groeten, ik heb hier geen zin in, noch tijd voor.
16:00 VT2.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:42 schreef Nattekat het volgende:
Ja, de groeten, ik heb hier geen zin in, noch tijd voor.
16:00 VT2.
Of vraag achter een sub forum ban voor die twee sneue kutusers.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef THEFXR het volgende:
kom op, het live sluiten omdat er twee bekvechten, dat ze een room opzoeken.
Geef me even twee tellen, gaat echt wel weer open binnen nu en 15 minuten. Of als iemand anders me voor is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:45 schreef THEFXR het volgende:
kom op, het live sluiten omdat er twee bekvechten, dat ze een room opzoeken.
ik begrijp je.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef me even twee tellen, gaat echt wel weer open binnen nu en 15 minuten. Of als iemand anders me voor is.
wie is chef mods, onze vriend @GGMM ?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een live-topic sluiten omdat je er geen tijd voor hebt![]()
Nee, dit kan niet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, dit kan niet.
Dit kan niet hoor. @yvonnequote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee, dit kan niet.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geef me even twee tellen, gaat echt wel weer open binnen nu en 15 minuten. Of als iemand anders me voor is.
Dit soort totale onzin wordt constant toegelaten (10 sec is juist zwaar, zeker als Max Lewis er meerdere keren af mag rijden).quote:Op zondag 12 juni 2022 13:10 schreef Droopie het volgende:
Hamilton ramt Max eraf in silverstone, 10 seconden straf.
Latifi krijgt een klein duwtje, 10 seconden
Laat die jongen toch een duwtje krijgen joh.
Ik heb deze post niet gezien, ook geen TR gezien.quote:Op maandag 13 juni 2022 08:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit soort totale onzin wordt constant toegelaten (10 sec is juist zwaar, zeker als Max Lewis er meerdere keren af mag rijden).
Mag je totaal niet op reageren.
Mods regeren hier met een complete 0 tolerantie tegenover alles wat niet Max slijmerij is.
Zelfs feedback mag je niet geven, want feedback over het modereren wat je geeft verwijderen ze zelfs nog.
Inhoudelijke reacties over F1 mogen niet gegeven worden, tenzij het Max/RBR slijmen is.
Maak dan een nieuw RBR/Max subforum aan met deze mods, dan kunnen de Max figuren daar heen.
Dan kunnen de mods daar als dictators hun Max hype aanhouden.
En hou deze F1 subforum voor de wel F1 fans met nieuwe mods die wel van F1 houden.
De mods reageren daarbij ook nooit. Sturen nooit berichten. Geven nooit enige waarschuwing.
Staan totaal nergens voor in.
Was dat de onderste post? Die heeft een edit, ik kwam met jouw linkje niet bij de juiste post uit, dus heb ik gegoktquote:Op maandag 13 juni 2022 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
F1 / [Live] Formula 1 Azerbaijan Grand Prix 2022 #14 La Ferrari è annegata!
Kan die hamilton verheerlijking eruit gevist worden? Dank.
En graag een h in deze TT: F1 / [F1 Algemeen] F1 2022 #829 - Op naar Silverstone, revance.
Dank je wel.
F1 / [Live] Formula 1 Azerbaijan Grand Prix 2022 #14 La Ferrari è annegata!quote:Op maandag 13 juni 2022 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
Kan die hamilton verheerlijking eruit gevist worden? Dank.
En graag een h in deze TT: F1 / [F1 Algemeen] F1 2022 #829 - Op naar Silverstone, revanche.
Dank je wel.
Ik kom op de een of andere manier niet bij de bedoelde post uit.quote:Op maandag 13 juni 2022 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kan die Hamilton haat eruit gevist worden? Dank.
Ik zie dat ik je post verkeerd/te snel heb gelezen, dat duwtje geven ging natuurlijk over de start, je post is onterecht verwijderd, mijn excuus.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:34 schreef Droopie het volgende:
Hoi allemaal,
Ik hoef geen discussie maar beetje uitleg zou fijn zijn.
Kom een keertje in F1 live topic en de volgende dag heb ik een pm van een user dat ik moet nadenken over een post omdat ik een vergelijking maak over 10 seconden straffen.
En een post wordt na een dag verwijderd.
In eerste instantie denk ik wtf, dat een moderator nog even uit 5 topics een bericht van een dag ervoor moet wissen
Maar ik zie nergens zo snel een uitleg wat de do's en don'ts zijn in dat topic.
Dus als een moderator even kan zeggen wat er niet wenselijk was kan ik er de volgende keer rekening mee houden.
Puur goud deze post.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je post verkeerd/te snel heb gelezen, dat duwtje geven ging natuurlijk over de start, je post is onterecht verwijderd, mijn excuus.
Over het algemeen is de norm van hoe je iets post.
In die van jou staat bijvoorbeeld "Hamilton ramt Max eraf", dat is gewoon een feit.
Als je het stelt als, "Hamilton ramt Max er express af" is dan wel fout, want dat zijn aannames waar niemand iets mee kan of gewoon niet waar zijn.
De meeste posts die we verwijderen komt puur door de manier waarop men iets zegt, dat is vaak het probleem.
Geheel plausibele uitlegquote:
Gewoon iets minder vaak op de reacties van de user, die de desbetreffende post aankaartte, reagerenquote:Op maandag 13 juni 2022 17:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je post verkeerd/te snel heb gelezen, dat duwtje geven ging natuurlijk over de start, je post is onterecht verwijderd, mijn excuus.
In die van jou staat bijvoorbeeld "Hamilton ramt Max eraf", dat is gewoon een feit.
Als je het stelt als, "Hamilton ramt Max er express af" is dan wel fout, want dat zijn aannames waar niemand iets mee kan of gewoon niet waar zijn.
De meeste posts die we verwijderen komt puur door de manier waarop men iets zegt, dat is vaak het probleem.
Vandaar dat ik de post ook puur goud noemde. Een user die hier vrijwel nooit post krijgt een preek over intentie van posten omdat er een woordje scheef staat en blahblahblah, terwijl een user die alleen maar post met de intentie om te trollen nooit zelfs maar aangesproken wordt omdat zijn act goed genoeg is.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon iets minder vaak op de reacties van de user, die de desbetreffende post aankaartte, reageren
Zijn posts zijn vaak nog erger, maar daar mag dan weer niets van gezegd worden.
Als iemand over de schreef gaat gewoon een TR blijven zetten.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gewoon iets minder vaak op de reacties van de user, die de desbetreffende post aankaartte, reageren
Je mede-mods 100% wel.quote:Op maandag 13 juni 2022 09:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb deze post niet gezien, ook geen TR gezien.
Heb alsnog deze post verwijderd.
Ga gewoon weg met je gezuig.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je mede-mods 100% wel.
Maar goed er wordt ook feedback hogerop gegeven.
Want zelfs feedback hier in het feedback topic geven wordt gedelete door bepaalde subforum mods.
Want feedback geven mag blijkbaar niet meer.
quote:Op maandag 13 juni 2022 17:34 schreef Droopie het volgende:
Maar ik zie nergens zo snel een uitleg wat de do's en don'ts zijn in dat topic.
Om daarop terug te komen (was een eerder genoemde feedback van mij).quote:Op maandag 13 juni 2022 17:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die heb ik verwijderd.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je mede-mods 100% wel.
Maar goed er wordt ook feedback hogerop gegeven.
Want zelfs feedback hier in het feedback topic geven wordt gedelete door bepaalde subforum mods.
Want feedback geven mag blijkbaar niet meer.
Dit is dus gewoon onzin.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit lopen trollen. Je mag welke post van mij dan ook aanhalen waaruit zou blijken dat ik trol. Als je ook maar 1 weet te vinden dan mag je alle bezittingen van mij hebben.quote:Op maandag 13 juni 2022 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vandaar dat ik de post ook puur goud noemde. Een user die hier vrijwel nooit post krijgt een preek over intentie van posten omdat er een woordje scheef staat en blahblahblah, terwijl een user die alleen maar post met de intentie om te trollen nooit zelfs maar aangesproken wordt omdat zijn act goed genoeg is.
Walgelijk.
Want je mag niet over Hamilton praten?quote:Op maandag 13 juni 2022 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi het Azerbeidzjan topic maar dicht. Gaat weer over hamilton ipv over de afgelopen race.
En kan die mod geen subforumban krijgen? Fucking irritant dat ham gezeik in andere topics.
Er is een ham adoratie topic en een algemeen F1 topic. Zou voldoende moeten zijn voor zijn ego.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want je mag niet over Hamilton praten?
Ja, in een live topic hoort het over de race te gaan. Maar waarom wordt iemand aangevallen om het praten over Hamilton?
Zeg vriend, ik heb helemaal geen behoefte aan jou pseudo gemod.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Om daarop terug te komen (was een eerder genoemde feedback van mij).
Het was een totaal off topic reactie op iets van vorig jaar wat ook helemaal nergens op gebaseerd was.
Iets wat een compleet racing incident was tussen Max en Lewis.
(waarbij 10 sec gewoon zwaar is volgens de regelementen).
Totaal niet van toepassing op de race, op de situatie en gewoon onnodig Max ophemelen en Lewis bashen.
Doe niet zo agressief man.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zeg vriend, ik heb helemaal geen behoefte aan jou pseudo gemod.
Ik ken je niet, ook totaal geen behoeft aan.
Als ik op zondag iets post op Fok! kan in een topic een moderator mij met alle liefde wijzen als iets niet gewenst is.
Maar "feedback" over een post die grotendeels gaat over het opleggen van een 10 seconden straf aan Latifi heb ik van jou niet nodig..
Ik ga niet zoeken.Linkje?!quote:Op maandag 13 juni 2022 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
Gooi het Azerbeidzjan topic maar dicht. Gaat weer over hamilton ipv over de afgelopen race.
En kan die mod geen subforumban krijgen? Fucking irritant dat ham gezeik in andere topics.
Ik hoef jou feedback niet in mijn PM, loop lang genoeg mee op Fok! om te weten wat fatsoenlijk gedrag is.quote:Op maandag 13 juni 2022 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Doe niet zo agressief man.
Daar is reporten en feedback nou eenmaal voor.
Het is de mod blijkbaar niet goed opgevallen en dan is een report en feedback gwn op zijn plaats.
En dat je 10 sec veel zou vinden prima, je haalt er alleen een hoop onzin bij aan. Dat is het.
Trustenquote:Op maandag 13 juni 2022 23:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb mijn punt gemaakt en ga slapen.
Weltrusten Yvonne
Het grote onderwerp na de race: porpoising en Hamilton die als een bejaarde uitstapt. En Ferrari betrouwbaarheid. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom dat bespreken niet zou moeten kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2022 19:52 schreef Netsplitter het volgende:
Netsplitter in F1 / [Live] Formula 1 Azerbaijan Grand Prix 2022 #14 La Ferrari è annegata!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het grote onderwerp na de race: porpoising en Hamilton die als een bejaarde uitstapt. En Ferrari betrouwbaarheid. Het is mij niet helemaal duidelijk waarom dat bespreken niet zou moeten kunnen.
En zonder voorbeelden kunnen we niets natuurlijk. Een foute mening is gewoon toegestaan, ook al slaat het stiekem nergens op.
Er is veel meer mis met je eigen post dan met die van Chevy. Zijn post is dan wel stigmatiserend, maar jouw antwoord daarop is een persoonlijke aanval en werkt alleen maar escalerend. Dat anderen (in jouw ogen) te ver gaan met hun beweringen is nog niet meteen een vrijbrief om er zelf nog een stapje bovenop te doen. Gewoon niet op reageren en het aankaarten als je het te ver vindt gaan. Of je reageert er normaal op, want onzin is kinderlijk eenvoudig van tafel te vegen.quote:
Dus ik mag vrijelijk in een topic wat over een afgelopen race gaat, ouwehoeren over Michael Schumacher en Ayrton Senna? Goed om te weten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is veel meer mis met je eigen post dan met die van Chevy. Zijn post is dan wel stigmatiserend, maar jouw antwoord daarop is een persoonlijke aanval en werkt alleen maar escalerend. Dat anderen (in jouw ogen) te ver gaan met hun beweringen is nog niet meteen een vrijbrief om er zelf nog een stapje bovenop te doen. Gewoon niet op reageren en het aankaarten als je het te ver vindt gaan. Of je reageert er normaal op, want onzin is kinderlijk eenvoudig van tafel te vegen.
Wat hebben die te maken met wat er in Baku gebeurde?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ik mag vrijelijk in een topic wat over een afgelopen race gaat, ouwehoeren over Michael Schumacher en Ayrton Senna? Goed om te weten.
Net zo veel als het blijven adoreren van ene hamilton.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat hebben die te maken met wat er in Baku gebeurde?
Hamilton was nou eenmaal het gesprek van de race, naast Ferrari motoren. En we gaan geen gedachtenpolitie spelen, mensen hebben net zo veel recht om Hamilton te adoreren als Verstappen, Leclerc, Latifi of wie dan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Net zo veel als het blijven adoreren van ene hamilton.
Die bestaat, maar is tot nu toe niet levensvatbaar gebleken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:25 schreef aloa het volgende:
Heeft F1 geen sc? Al vraag ik me af of dat gaat werken hierGoed in vbl lukt het ook nog steeds.
Daarom zei ik al, goed om te weten dat in het race bespreektopic daar dus de ruimte voor is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton was nou eenmaal het gesprek van de race, naast Ferrari motoren. En we gaan geen gedachtenpolitie spelen, mensen hebben net zo veel recht om Hamilton te adoreren als Verstappen, Leclerc, Latifi of wie dan ook.
Zo lang het met de gebeurtenissen van zondag te maken heeft en op z'n minst een beetje inhoudelijk, is daar zeker ruimte voor ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, goed om te weten dat in het race bespreektopic daar dus de ruimte voor is.
Dus dan zorg ik wel voor een connectie naar Fangio. Dan kan die ook weer eens uit de mottenballen gehaald worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang het met de gebeurtenissen van zondag te maken heeft en op z'n minst een beetje inhoudelijk, is daar zeker ruimte voor ja.
Daar kunnen ze het over alles hebben, zonder dat het oftopic is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die bestaat, maar is tot nu toe niet levensvatbaar gebleken.
Starflyer in F1 / [Live] Formula 1 Azerbaijan Grand Prix 2022 #14 La Ferrari è annegata!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus dan zorg ik wel voor een connectie naar Fangio. Dan kan die ook weer eens uit de mottenballen gehaald worden.
Nice.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Starflyer in F1 / [Live] Formula 1 Azerbaijan Grand Prix 2022 #14 La Ferrari è annegata!
You're welcome
Okequote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:18 schreef aloa het volgende:
Kan iemand de TT veranderen? Is niet echt meer up-to-date.
Iets met Canada ofzo...
F1 / [F1 SC] Op naar Canada. #3
Die gaat vanzelf wel dicht.quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:50 schreef Starflyer het volgende:
Dan mag het Azerbaijan topic wel dicht
Staat gewoon in de topicreeks hoorquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:06 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar dan is die niet gekoppeld? Of ligt dat aan mij? Canada stond niet in myat.
Wellicht omdat ze het nummer niet kennen? Of mag je het in de SC van F1 niet over muziek hebben? Raar. Uitleg a.u.b. Waarom is de SC in F1 qua modgedrag anders dan andere SC’s. Is het omdat jullie bepaalde users de hand boven het hoofd houden en andere niet?quote:Op maandag 27 juni 2022 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom modden jullie in de SC?
@:de_boswachter en ik eisen antwoord
Dat iets een SC is betekent niet automatisch dat het een vrijbrief is om maar lekker alles te doen wat je wil en wat herrie te schoppen. Er is een aantal users die graag de SC tot leven willen wekken en die verdienen ook de ruimte om dat te doen, dat gekloot zorgt er geheid voor dat die anderen er uiteindelijk geen zin meer in hebben en de SC weer dood valt.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom modden jullie in de SC?
@:de_boswachter en ik eisen antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |