Met een hele marge had hij het gered!quote:
Vast wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Canadaquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:37 schreef vaarsuvius het volgende:
Waar komt die Howe nu weer vandaan?
Dit worden idd de slechtste Olympische Spelen ooitquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
We gaan echt 0 medailles winnen op de olumpische spelen.
Ik verdien minstens 15 medaljes.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Als we de MASSSTART maar winnen!quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Schouten pakt er 2 of 3quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hot take: WE gaan geen individueel goud winnen
Die hep dan kerona.quote:
Dat is deels ook wel de schuld van de ISU met de mass start ervoor én erna. Dan hebben ze nog geluk dat er niet meer met de pet naar gooien op de 1500.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afstand is op alle manieren onthoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mass start, 3000 en 5000 lijkt me redelijk reėelquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
3x individueel goud lijkt mij uitgesloten.
Terug naar het niveau van Turijn en Vancouver. Gezonder voor de sport ook.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
(lijkt me onwaarschijnlijk op de 1000M maar goed)
Mass start zie ik niet als individueel. Maar dan wel ja.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Mass start, 3000 en 5000 lijkt me redelijk reėel
Lorentzen of Kuli kunnen zomaar voor de Nederlanders eindigen. Als Schouten om wat voor reden dan ook niet mee kan doen of hopeloos uit vorm is is 0x goud niet eens uitgesloten !quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lorentzen lijkt mij niet kansloos op de 1000 meter. Wie weet ook wat Kuli dan kan.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer individueel dan de TP in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mass start zie ik niet als individueel. Maar dan wel ja.
Ja dat zou mooi zijn, helaas zie ik het niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:45 schreef Remco het volgende:
Spelen zijn geslaagd bij goud voor Wust, 5x achter elkaar goud winnen
Ja dom schema. De 1500m op dezelfde dag als de TP zou logischer zijnquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is deels ook wel de schuld van de ISU met de mass start ervoor én erna. Dan hebben ze nog geluk dat er niet meer met de pet naar gooien op de 1500.
Schouten op de MS is onze grootste kans denk ik nog. Die 1000m, ik ben niet overtuigd van de tijden waarmee ze winnen tot nu toe, op die van Krol na.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook niet, misschien een complete offday van Japan op de TP. Al zat ze bijvoorbeeld in Stavanger geeneens zo heel ver van Takagi af op de 1500.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:53 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, helaas zie ik het niet meer gebeuren
Was Gangneung zo extreem qua medailleoogst?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terug naar het niveau van Turijn en Vancouver. Gezonder voor de sport ook.
Afhankelijk van de omstandigheden zijn Ning of Mantia ook niet kansloos.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lorentzen lijkt mij niet kansloos op de 1000 meter. Wie weet ook wat Kuli dan kan.
8 en 9 in Turijn en Vancouver, 24 en 20 in Sochi en Gangneung.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was Gangneung zo extreem qua medailleoogst?
3,5 seconde vervalquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
yamada stortte wel echt vies in
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:47 schreef wimderon het volgende:
Ik kon nu trouwens de profielfoto van Koen Leerdam tegen op de ISU-site.Benieuwd wat die nog gaat laten zien met Kerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |