Wat voor een noeste arbeid verricht jij?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan mijn telefoon zelfs niet meer unlocken omdat ik geen vingertoppen meer heb (lol)
Geen zin om uit te typen, sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een noeste arbeid verricht jij?
Maar hij is beter in healen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een noeste arbeid verricht jij?
Priest, paladin, shaman, druid, monk...?quote:
Stel je voor dat je mokeroud bent, je lichaam werkt niet meer, je kan niet meer zelfstandig schijten en je wordt opgesloten in een verzorgingshuis waar je je familie niet mag zien want straks geven ze je nog corona.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Ik heb ook allang vrede gesloten met mijn leven hoor zolang ik niet te oud wordt.
Even roken.
Deze klassieker zag ik vandaag ook weer langskomen, ook wel een leuke.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Humor om te lachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Willem 2 kan er NIETS van.
Waar?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke onschuldige post wordt nu weggehaald, dagjesmensen zijn niet welkom.
Gewoon.
Ik noteer dit even.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Willem 2 kan er NIETS van.
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Oei, een reactie op mijn post in COR (klein berenklemmetje) door nobody @:koffieplanter uit WLR (geen sport) is weggemod.
Het is wat @:lenny_leonard @:fetx
Lange review.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Oei, een reactie op mijn post in COR (klein berenklemmetje) door nobody @:koffieplanter uit WLR (geen sport) is weggemod.
Stukje nazi.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:24 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lange review.
Tied voor koffie.
Als kneusje Verstappen wereldkampioen wordt knip ik de internet kabel maar een week door of zo. Gadverdamme wat moet dat ranzig kut worden in de media.quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Klaasgod pakt nattekat aan in het autootje rijden topic
Zal er een huldiging en rondvaart komen voor SUPERMAXquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als kneusje Verstappen wereldkampioen wordt knip ik de internet kabel maar een week door of zo. Gadverdamme wat moet dat ranzig kut worden in de media.
Laat ze maar fijn op een kluitje staanquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal er een huldiging en rondvaart komen voor SUPERMAX
Woedendquote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als kneusje Verstappen wereldkampioen wordt knip ik de internet kabel maar een week door of zo. Gadverdamme wat moet dat ranzig kut worden in de media.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben heel eerlijk, als Max morgen kampioen wordt ga ik ook huilen
Ja, Is toch een prachtig moment in de Nederlandse autosportquote:
Geboren in Assen, wonend in de Stellingwerfen, ik ben maar een heel klein beetje Fries.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat je over nuchtere, stugge Friezen kon spreken.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik voorspel 40/45 veegjes van @:nattekat in F1 morgen. Niet aan mijn adres, want ik ben een voorbeelduser in F1.
Was je moeder het hoertje van Assen?quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geboren in Assen, wonend in de Stellingwerfen, ik ben maar een heel klein beetje Fries.
Stug ben ik wel, nuchter niet altijd
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geboren in Assen, wonend in de Stellingwerfen, ik ben maar een heel klein beetje Fries.
Stug ben ik wel, nuchter niet altijd
quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Lenny_Leonard op 11-12-2021 16:53 (Reactie op weggehaalde post) ]
@:onlogisch , moet je dit zien, een mod die wat doet
Ik doe mee maatquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Broodjes warm vlees.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Brood is ongezondquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:06 schreef GGMM het volgende:
Wat vlees van de Chinees wat ik over had van gisteren @:drizzt
En later misschien nog iets van een broodje
Ik ga zo een borreltje halen bij een maat. Eten staat wel op de planning, maar een pijpje bier is ook 200kcal. Lastig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, wel net zo veel pitquote:Op zaterdag 11 december 2021 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Was je moeder het hoertje van Assen?
Punthoofdje dusquote:Op zaterdag 11 december 2021 17:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ga zo een borreltje halen bij een maat. Eten staat wel op de planning, maar een pijpje bier is ook 200kcal. Lastig.
Geen note gezien. Erg jammer.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Keihard ingegrepen.
Note gezet
@:nattekat kijk mij gaan
Mijn post was iets van ‘ik hoop dat de altijd erg onsympathieke Max crasht en zijn armen breekt, zodat hij heel erg lang niet meer kan racen’, ofzo. Gewoon een Yannickje.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Mention gehad. Post weg. Ik ben RAZEND.
Ik heb Chinees gegeten bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 11 december 2021 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zorgen maat. Er komen tribunalen.
Misschien is het virus wel een straf van God voor vetzakken. Wat denk jij @KingRoland ?quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Al die Nederlanders die de coronaregels "breken" en naar Duitsland gaan bij 1vandaag momenteel zijn stuk voor stuk dikke vieze zwijnen
Dat het een straf van God is staat buiten kijfquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is het virus wel een straf van God voor vetzakken. Wat denk jij @:KingRoland ?
GodGodquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat het een straf van God is staat buiten kijf
Helaas staat de huidige westerse maatschappij geen natuurlijke selectie meer toequote:Op zaterdag 11 december 2021 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is het virus wel een straf van God voor vetzakken. Wat denk jij @:KingRoland ?
Lekker maat, geniet er van!quote:Op zaterdag 11 december 2021 18:59 schreef tong80 het volgende:
Kippenpoot op. Straks nog een frietje.
https://youtube.com/c/EOBEAMquote:Op zaterdag 11 december 2021 18:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat het een straf van God is staat buiten kijf
Bedankt LR, ik zou niet weten wat ik zonder jou moest.quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedank je mij niet even voor het youtubekanaal??
Ik houd ook van jou op een normale manier #nohomoquote:Op zaterdag 11 december 2021 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bedankt LR, ik zou niet weten wat ik zonder jou moest.
quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd ook van jou op een normale manier #nohomo
Ga je nu op Thierry stemmen, of gewoon weer cupmaat?quote:Op zaterdag 11 december 2021 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd ook van jou op een normale manier #nohomo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je nu op Thierry stemmen, of gewoon weer cupmaat?
[ twitter ]
(lol)Cupmaat natuurlijk, je politieke kleur pas je niet zomaar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar ik ben cupmaat
Dit doet me goed. Ik ben erg blij dat er hier nog mensen zijn die niet van hun principes afwijken!quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cupmaat natuurlijk, je politieke kleur pas je niet zomaar aan
Ik ben niet links, ik ben niet rechts maar ik ben cupmaat
Houdt mij vooral geüpdate.quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit doet me goed. Ik ben erg blij dat er hier nog mensen zijn die niet van hun principes afwijken!
Ik zag laatst trouwens iemand die aardig in de buurt van Femke leek te komen, ik ben alleen de naam vergeten (ik dacht iemand van Groen Links). Misschien wordt het nog een spannende strijd.
Lisa Westerveld?quote:Op zaterdag 11 december 2021 22:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit doet me goed. Ik ben erg blij dat er hier nog mensen zijn die niet van hun principes afwijken!
Ik zag laatst trouwens iemand die aardig in de buurt van Femke leek te komen, ik ben alleen de naam vergeten (ik dacht iemand van Groen Links). Misschien wordt het nog een spannende strijd.
Dat zal ik zeker doen, ik laat een politiek dier toch niet in de kou staan.quote:
https://youtube.com/c/StuntingRicoquote:Op zaterdag 11 december 2021 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen, ik laat een politiek dier toch niet in de kou staan.
Nee, een ander, dit lijkt me na snel googelen niet echt een concurrent.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |