Wat voor een noeste arbeid verricht jij?quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan mijn telefoon zelfs niet meer unlocken omdat ik geen vingertoppen meer heb (lol)
Geen zin om uit te typen, sorry.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een noeste arbeid verricht jij?
Maar hij is beter in healen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat voor een noeste arbeid verricht jij?
Priest, paladin, shaman, druid, monk...?quote:
Stel je voor dat je mokeroud bent, je lichaam werkt niet meer, je kan niet meer zelfstandig schijten en je wordt opgesloten in een verzorgingshuis waar je je familie niet mag zien want straks geven ze je nog corona.quote:Op vrijdag 10 december 2021 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee toch. Ik heb ook allang vrede gesloten met mijn leven hoor zolang ik niet te oud wordt.
Even roken.
Deze klassieker zag ik vandaag ook weer langskomen, ook wel een leuke.quote:Op vrijdag 10 december 2021 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Humor om te lachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Willem 2 kan er NIETS van.
Waar?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Elke onschuldige post wordt nu weggehaald, dagjesmensen zijn niet welkom.
Gewoon.
Ik noteer dit even.quote:Op zaterdag 11 december 2021 10:59 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard Willem 2 kan er NIETS van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |