Mijn collega heeft er ook bijna 3 weken gelegen, en het dus niet gered.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.
aan of met corona?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.quote:
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.quote:
Altijd naar als dat in je omgeving gebeurt. Pas goed op jezelf de komende tijd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Sterkte, manquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.
Maar het is wel iemands vader hè![]()
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.quote:
Gecondoleerd, een overlijden in je omgeving is heel erg kut. Sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.
Dank! Erg triest ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gecondoleerd, een overlijden in je omgeving is heel erg kut. Sterkte!
Vind het sterk van je zo te reageren, al blijft het een ontzettend ongepaste reactie op het overlijden van iemandquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.
Heftig Leo. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Heftigquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Dit was voor covid maar mijn moeder heeft een zwaar herseninfarct gehad was bijna totaal verlamd en in het lichaam was ook bijna niemand meer thuis. Was toen uiteindelijk ook blij dat ze overleed was ook gewoon iets lulligs wat de emmer deed overlopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:41 schreef Molo het volgende:
Mijn buurman van 92 die inmiddels op een gesloten PG afdeling zit heeft Covid, en ik hoop eigenlijk voor hem dat het dit keer zijn lampje wel doet uitgaan.
Maar dat is vooral omdat zijn lijf er nog is maar zijn geest allang vertrokken is daar, niets meer van die man over op een hol vat na
Dank vriend, voor het onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil graag even mijn goede vriend @:Red_85 taggen voor dit voor hem heuglijke nieuws.
Wat zouden die mensen denken die daar zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 01:20 schreef Tyr80 het volgende:
Haha check dit dan: dat omstebeurt opdoen van mondkapjes iedere minuut!![]()
gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.
Vet! QR code op m’n nummerplaat!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
minister van verkeer en gaat rekeningrijden invoeren
Wat heftig. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Je kunt ook denken doordat het niet loopt zoals verwacht is die booster er als ik het niet doe blijven we zeker in de huidige situatie zitten. Ik ben er ook niet blij mee maar ik ben wel liever onderdeel van de oplossing dan deel van het probleem.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze weten de mensen wel te vinden zeg. Vooral dat ze nu oprecht lijken te denken dat de nieuwste booster hét antwoord is. Lijkt me niet makkelijk om te leven met zo'n bezorgde mindset. Zo komen ze op mij over in die paar seconden althans.
Haalt niet weg dat het zeer kwalijk is dat Nederlanders hun booster in een ander land moeten halen omdat dat hier gewoon nog niet kan. En fijn dat die mensen voor eventjes gerust zijn gesteld. Totdat ze zich gaan realiseren dat die booster ook niet hét antwoord gaat zijn.
[..]
''Gewoon voor de zekerheid, kleine moeite, toch?''.
Je ziet het nu al. Medisch gezien heeft een twintiger er maar weinig aan om een booster te krijgen (niet voor zichzelf althans) maar toch moeten ze eraan mee doen om aan testsamenleving te ontsnappen; en veel verder dan het argument ''kleine moeite toch'' of ''doe het voor de kwetsbare ouderen'' komen ze niet.
Maar ik hoop oprecht dat ik het fout heb en dat de situatie de komende maanden/jaren echt sterk verbetert en dat ze dan inderdaad meteen kappen met onnodige QR systemen of maatregelen.
Ik weet niet hoe oud ze is maar de kans is groot dat ze straks ook niet meer weet hoe het tijdens corona was kinderen zijn makkelijk op dat gebied.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt wel als een kind van jou.![]()
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd.
Dit lijkt mij de makkelijkste manier om als kabinet aan te tonen dat je eruit wil komen. “Minister de Jonge heeft de pandemische fase gedaan, de ‘wederopbouw’ wordt door zijn opvolger gedaan”quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie zó tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.
Och, dat is echt kut. Sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.
Maar het is wel iemands vader hè![]()
Gecondoleerd kerel, sterkte!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd, dat is verdrietig.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd, er valt van alles over te discussiëren, maar het blijft een hele nare ziekte voor hen die het hard treft.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Opportunist pur sang.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.
De man is de personificatie van het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Je kan liegen, bedriegen, schandaal op schandaal stapelen en overal mee wegkomen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.
Geen feestdag voor zijn opvolger. Dan weet je bijna zeker dat je je termijn niet doorkomt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.
Was al bekend toch? Ook waar hij heen gaat (blijft gewoon minister).quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.
Ik dacht dat het niveau in dit topic niet lager kon zakken, maar die reactie van FlattentheCurve is echtquote:Op donderdag 9 december 2021 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.
Gecondoleerd man! Blijft heftig! Sterkte!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik heb mijn booster ook gehaald maar ik ga er vanuit dat ze die na volgend jaar toch wat selectiever gaan toepassen. Net zoals al met de griepspuit gebeurd. In mensen onder de 50 werken de vaccins goed genoeg dat niet een booster nodig is elke 7 maanden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:02 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je kunt ook denken doordat het niet loopt zoals verwacht is die booster er als ik het niet doe blijven we zeker in de huidige situatie zitten. Ik ben er ook niet blij mee maar ik ben wel liever onderdeel van de oplossing dan deel van het probleem.
Met bij elkaar 115k partijleden zou je toch zeggen dat er wel een capabeler iemand dan Hugo te vinden is.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?
2G, dicht, sluiten, kan niet, nee, het is niet anders, volhouden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:57 schreef XSbig het volgende:
Gisteren Paternotte gemist bij Op1. Had die nog wat zinnigs te melden of dat niet?
Niet waar. Als je niet gekeken hebt, kun je ook gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2G, dicht, sluiten, kan niet, nee, het is niet anders, volhouden.
Ik vond Paternotte altijd een verstandige man op het gebied van onderwijs en ondernemen. Zelfs nog op de beste man gestemd. En toen kreeg hij Covid in zijn portefeuille..quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2G, dicht, sluiten, kan niet, nee, het is niet anders, volhouden.
Oeps. Foutje!quote:Onderwijspersoneel en leerlingen met klachten
Heeft een medewerker of leerling klachten die passen bij het coronavirus? Doe dan het volgende:
Blijf thuis.
Laat u testen bij de GGD, of doe een zelftest.
Als de uitslag van de zelftest positief is, kan de medewerker of leerling naar school. Is de uitslag van de zelftest positief? Maak dan alsnog direct een testafspraak bij de GGD.
Medewerkers in het onderwijs krijgen voorrang bij de teststraat van de GGD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |