Volgens mij heeft Rutte in z’n algemeenheid een imagoprobleem, niet zo zeer op Corona.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De opinie over Rutte is niet veel beter, natuurlijk. In dit topic worden ze ook veelvuldig samen beschimpt.
Maar waarom is dat in al die andere landen niet het geval dan? Kan dat niet toch een heel klein beetje komen door ietsepietsie overmoedige communicatie van De jonge?quote:En niet eens met je laatste stelling, dat is onzin. Het duurt mensen gewoon te lang. En hij kan echt niet in zijn eentje een wereldwijde pandemie oplossen, wel neemt 'ie de impopulaire beslissingen.
Wat is in andere landen niet het geval? Is daar geen pandemie meer?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte in z’n algemeenheid een imagoprobleem, niet zo zeer op Corona.
[..]
Maar waarom is dat in al die andere landen niet het geval dan? Kan dat niet toch een heel klein beetje komen door ietsepietsie overmoedige communicatie van De jonge?
Teflon Ruttequote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.
Hij blijft zitten juist doordat hij van alles weet te overleven politiek gezien. Enorm sterke politicus.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.
Hij baalt als een stekker,quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens..van je oudste.. mijn dochter is ook 10. Sinds 5 december.
Hoe ervaart je oudste het?
Ik vind al die blamages van Hugo evengoed Rutte verwijtbaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De opinie over Rutte is niet veel beter, natuurlijk. In dit topic worden ze ook veelvuldig samen beschimpt.
En niet eens met je laatste stelling, dat is onzin. Het duurt mensen gewoon te lang. En hij kan echt niet in zijn eentje een wereldwijde pandemie oplossen, wel neemt 'ie de impopulaire beslissingen.
Klinkt wel als een kind van jou.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hij baalt als een stekker,
- Teams gedoe vindt/vond hij vreselijk (voor school en gitaarles)
- geen schoolreisjes
- kerstdiner weer geannuleerd
- zijn lust en leven, zwemmen, staat weer stil
- mondkapjes in de gang
- in de beginperiode veel schichtige ouders en kon hij niet afspreken
- geruchten deze dagen dat de school een week dicht gaat
- gaat geen vaccinatie doen
- irritante looplijnen en pijlen zijn terug op school
- oma's minder zien en niet logeren deze maanden
- ik te vaak thuis om op zijn game tijden te letten :p
Maar gelukkig lijden zijn resultaten er niet onder, die zijn perfect.
Disclaimer: ik zeik lekker op het forum maar niet thuis en ik werk niet op de kinderen in
Zit blijkbaar in de genen, want ik zeik nooit waar de kinderen bij zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt wel als een kind van jou.![]()
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd.
En inderdaad, de jongste weet niet beter en vindt alles "normaal", ook als iets weer niet doorgaat zegt hij al "ja corona hè".quote:Op donderdag 9 december 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt wel als een kind van jou.![]()
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd.
Idem hierquote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zit blijkbaar in de genen, want ik zeik nooit waar de kinderen bij zijn
Wouw.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Oh jemig, dat is heftig en verdrietig zegquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Daar kom je idd behoorlijk vaak met ellende vandaanquote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.
das erg, gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Dank je. Heel goed, zit in mijn team van 6.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
Gecondoleerd leolinedance. Geen idee of je elkaar goed kende, maar sowieso vreselijk nieuws.
Gecondoleerd Leo!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |