Mijn collega heeft er ook bijna 3 weken gelegen, en het dus niet gered.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.
aan of met corona?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.quote:
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.quote:
Altijd naar als dat in je omgeving gebeurt. Pas goed op jezelf de komende tijd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Sterkte, manquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.
Maar het is wel iemands vader hè![]()
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.quote:
Gecondoleerd, een overlijden in je omgeving is heel erg kut. Sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.
Dank! Erg triest ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gecondoleerd, een overlijden in je omgeving is heel erg kut. Sterkte!
Vind het sterk van je zo te reageren, al blijft het een ontzettend ongepaste reactie op het overlijden van iemandquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.
Heftig Leo. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Heftigquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Dit was voor covid maar mijn moeder heeft een zwaar herseninfarct gehad was bijna totaal verlamd en in het lichaam was ook bijna niemand meer thuis. Was toen uiteindelijk ook blij dat ze overleed was ook gewoon iets lulligs wat de emmer deed overlopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:41 schreef Molo het volgende:
Mijn buurman van 92 die inmiddels op een gesloten PG afdeling zit heeft Covid, en ik hoop eigenlijk voor hem dat het dit keer zijn lampje wel doet uitgaan.
Maar dat is vooral omdat zijn lijf er nog is maar zijn geest allang vertrokken is daar, niets meer van die man over op een hol vat na
Dank vriend, voor het onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil graag even mijn goede vriend @:Red_85 taggen voor dit voor hem heuglijke nieuws.
Wat zouden die mensen denken die daar zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 01:20 schreef Tyr80 het volgende:
Haha check dit dan: dat omstebeurt opdoen van mondkapjes iedere minuut!![]()
gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |