SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bronquote:In de laatste acht weken was daarmee de kans om als volledig gevaccineerd persoon met het coronavirus in het ziekenhuis te worden opgenomen 12,5 keer lager dan voor een niet-gevaccineerde. Voor opname op de IC was die kans als volledig gevaccineerde 25 keer zo klein.
(Bron)zie email 27 oktober![]()
Van harte gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.![]()
Breaking news. Indeedquote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Niet zo verder denken dan je neus lang is hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
minister van verkeer en gaat rekeningrijden invoerenquote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
On a serious note, dat lijkt me wat overdreven. Voor die man is het een klein persoonlijk drama.quote:
Maar voor de geloofwaardigheid van het (Corona)beleid en van het nieuwe kabinet is het echt beter. Ik durf wel te zeggen een must. Hij is/was echt onhoudbaar geworden. Voor het land is dit beter zo.zie email 27 oktober![]()
Misschien iemand uit het FOK! OMT?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?![]()
Jan Paternotte?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Functie elders?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Ze weten de mensen wel te vinden zeg. Vooral dat ze nu oprecht lijken te denken dat de nieuwste booster ht antwoord is. Lijkt me niet makkelijk om te leven met zo'n bezorgde mindset. Zo komen ze op mij over in die paar seconden althans.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:11 schreef jcdragon het volgende:
Lekker in Duitsland boosteren
[ twitter ]
Haalt niet weg dat het zeer kwalijk is dat Nederlanders hun booster in een ander land moeten halen omdat dat hier gewoon nog niet kan. En fijn dat die mensen voor eventjes gerust zijn gesteld. Totdat ze zich gaan realiseren dat die booster ook niet ht antwoord gaat zijn.''Gewoon voor de zekerheid, kleine moeite, toch?''.quote:Op donderdag 9 december 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie ze zo die boosters als voorzorg er in houden de komende jaren, zelfs als de boel weer normaal is.
Je ziet het nu al. Medisch gezien heeft een twintiger er maar weinig aan om een booster te krijgen (niet voor zichzelf althans) maar toch moeten ze eraan mee doen om aan testsamenleving te ontsnappen; en veel verder dan het argument ''kleine moeite toch'' of ''doe het voor de kwetsbare ouderen'' komen ze niet.
Maar ik hoop oprecht dat ik het fout heb en dat de situatie de komende maanden/jaren echt sterk verbetert en dat ze dan inderdaad meteen kappen met onnodige QR systemen of maatregelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2021 23:19:02 ]![]()
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie z tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
On a serious note, dat lijkt me wat overdreven. Voor die man is het een klein persoonlijk drama.
Maar voor de geloofwaardigheid van het (Corona)beleid en van het nieuwe kabinet is het echt beter. Ik durf wel te zeggen een must. Hij is/was echt onhoudbaar geworden. Voor het land is dit beter zo.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat de nieuwe minister weer vervloekt wordt door een van de vele partijen met tegenstrijdige belangen in dit land.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Vandaag is een nationale feestdag.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Zijn persoonlijkheid helpt ook niet natuurlijk. Dat grote ego heeft hem echt niet geholpen. Alles blijft aan hem kleven, Rutte stond er elke keer naast…quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie z tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.
Mensen snappen heus wel dat je fouten maakt, maar niet toegeven, allerhande woordenspelletjes (zie recent weer de VK over code zwart) en niet waargemaakte beloftes. Dat is killing.
Edit: oh en dat gevoel van 'klaar zijn' is natuurlijk door hemzelf gecreerd...zie email 27 oktober![]()
Het is ook lekker om een gezamelijke vijand te hebben in zo een crisis natuurlijk. Ik wens de nieuwe minister alvast heel veel succes, die gaat gewoon hetzelfde lot tegemoet, let maar opquote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het beter is. Sowieso kan een frisse wind in een crisis waar de ontwikkelingen zich zo snel achter elkaar opvolgen na bijna twee jaar geen kwaad. Maar vooral ook omdat de publieke opinie z tegen hem gekeerd is, dat is niet meer houdbaar. Hoe onterecht in mijn ogen ook. Fouten gemaakt, zeker, maar dat had iedereen in zijn positie gedaan. 100%. Dat gaat zijn opvolger zolang deze crisis nog duurt ook doen. Hugo werd alleen de pispaal van een land dat eigenlijk allang klaar was met corona, terwijl dat helemaal nog niet kon. Op sommige punten was het misschien zelfs karaktermoord.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Ja dat is best gek, want in een een crisis als deze heb je al een gezamenlijke vijand.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is ook lekker om een gezamelijke vijand te hebben in zo een crisis natuurlijk. Ik wens de nieuwe minister alvast heel veel succes, die gaat gewoon hetzelfde lot tegemoet, let maar op'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
De opinie over Rutte is niet veel beter, natuurlijk. In dit topic worden ze ook veelvuldig samen beschimpt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn persoonlijkheid helpt ook niet natuurlijk. Dat grote ego heeft hem echt niet geholpen. Alles blijft aan hem kleven, Rutte stond er elke keer naast…
Mensen snappen heus wel dat je fouten maakt, maar niet toegeven, allerhande woordenspelletjes (zie recent weer de VK over code zwart) en niet waargemaakte beloftes. Dat is killing.
Edit: oh en dat gevoel van 'klaar zijn' is natuurlijk door hemzelf gecreerd...
En niet eens met je laatste stelling, dat is onzin. Het duurt mensen gewoon te lang. En hij kan echt niet in zijn eentje een wereldwijde pandemie oplossen, wel neemt 'ie de impopulaire beslissingen.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Ik denk ook dat er schoon schip gemaakt moet worden. Gewoon toegeven dat er fouten gemaakt zijn. Hugo heeft ook zeker goede dingen gedaan. Ik heb oprecht ook bewondering voor zijn energie en optimisme. We zijn als laatste begonnen met vaccineren. En uiteindelijk helemaal niet zo slecht geindigd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn persoonlijkheid helpt ook niet natuurlijk. Dat grote ego heeft hem echt niet geholpen. Alles blijft aan hem kleven, Rutte stond er elke keer naast…
Edit: oh en dat gevoel van 'klaar zijn' is natuurlijk door hemzelf gecreerd...
Bovendien zijn we inmiddels in een andere fase beland. Geen acute crisis meer, maar meer lange termijn beleid. Heb je een ander persoon voor nodig."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vergeleken met het drama dat hij voor de burgers is zeker, ja.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Voor die man is het een klein persoonlijk drama.![]()
Zou je wel zeggen ja. Toch vinden mensen het fijn om een schuldig persoon aan te wijzen blijkbaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat is best gek, want in een een crisis als deze heb je al een gezamenlijke vijand.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Er was echt een moment toen ik dacht dat Hugo het goed deed en we geen commentaar meer op hem zouden hebben. Zomer 2021. Aantal besmettingen waren laag. Vaccinaties waren begonnen. Kroegen open. En toen kwam hij met Dansen met JanssenHet werd toen herfst en de besmettingen liepen weer op. En maar geen daadkracht tonen.
Isn't it ironic, don't you think
En het boosteren is weer drama. Gewoon tijd voor schoon schip inderdaad, er wordt niets geleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er schoon schip gemaakt moet worden. Gewoon toegeven dat er fouten gemaakt zijn. Hugo heeft ook zeker goede dingen gedaan. Ik heb oprecht ook bewondering voor zijn energie en optimisme. We zijn als laatste begonnen met vaccineren. En uiteindelijk helemaal niet zo slecht geindigd.Ook in het acute verhaal was hij een drama.quote:Bovendien zijn we inmiddels in een andere fase beland. Geen acute crisis meer, maar meer lange termijn beleid. Heb je een ander persoon voor nodig.zie email 27 oktober![]()
Ik wil graag even mijn goede vriend @Red_85 taggen voor dit voor hem heuglijke nieuws.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Volgens mij heeft Rutte in z’n algemeenheid een imagoprobleem, niet zo zeer op Corona.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De opinie over Rutte is niet veel beter, natuurlijk. In dit topic worden ze ook veelvuldig samen beschimpt.Maar waarom is dat in al die andere landen niet het geval dan? Kan dat niet toch een heel klein beetje komen door ietsepietsie overmoedige communicatie van De jonge?quote:En niet eens met je laatste stelling, dat is onzin. Het duurt mensen gewoon te lang. En hij kan echt niet in zijn eentje een wereldwijde pandemie oplossen, wel neemt 'ie de impopulaire beslissingen.zie email 27 oktober![]()
Wat is in andere landen niet het geval? Is daar geen pandemie meer?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Rutte in z’n algemeenheid een imagoprobleem, niet zo zeer op Corona.
[..]
Maar waarom is dat in al die andere landen niet het geval dan? Kan dat niet toch een heel klein beetje komen door ietsepietsie overmoedige communicatie van De jonge?'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.![]()
Hoewel hij het hier en daar onhandig aanpakte kon ik in De Jonge wel waarderen dat hij altijd erg optimistisch was terug te keren naar normaal. De praktijk is wat weerbarstiger maar deze insteek vind ik essentieel.I'll give you something to do![]()
Teflon Ruttequote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.Isn't it ironic, don't you think
Hij blijft zitten juist doordat hij van alles weet te overleven politiek gezien. Enorm sterke politicus.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Hij baalt als een stekker,quote:Op donderdag 9 december 2021 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel eens..van je oudste.. mijn dochter is ook 10. Sinds 5 december.
Hoe ervaart je oudste het?
- Teams gedoe vindt/vond hij vreselijk (voor school en gitaarles)
- geen schoolreisjes
- kerstdiner weer geannuleerd
- zijn lust en leven, zwemmen, staat weer stil
- mondkapjes in de gang
- in de beginperiode veel schichtige ouders en kon hij niet afspreken
- geruchten deze dagen dat de school een week dicht gaat
- gaat geen vaccinatie doen
- irritante looplijnen en pijlen zijn terug op school
- oma's minder zien en niet logeren deze maanden
- ik te vaak thuis om op zijn game tijden te letten :p
Maar gelukkig lijden zijn resultaten er niet onder, die zijn perfect.
Disclaimer: ik zeik lekker op het forum maar niet thuis en ik werk niet op de kinderen in![]()
![]()
Ik vind al die blamages van Hugo evengoed Rutte verwijtbaar.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De opinie over Rutte is niet veel beter, natuurlijk. In dit topic worden ze ook veelvuldig samen beschimpt.
En niet eens met je laatste stelling, dat is onzin. Het duurt mensen gewoon te lang. En hij kan echt niet in zijn eentje een wereldwijde pandemie oplossen, wel neemt 'ie de impopulaire beslissingen.
Maar ja, teflon Mark h.
Als je al een lange termijn visie uitgedragen wil hebben, zou dat Mark zijn taak zijn. Niets...Nada..noppes."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Klinkt wel als een kind van jou.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:38 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hij baalt als een stekker,
- Teams gedoe vindt/vond hij vreselijk (voor school en gitaarles)
- geen schoolreisjes
- kerstdiner weer geannuleerd
- zijn lust en leven, zwemmen, staat weer stil
- mondkapjes in de gang
- in de beginperiode veel schichtige ouders en kon hij niet afspreken
- geruchten deze dagen dat de school een week dicht gaat
- gaat geen vaccinatie doen
- irritante looplijnen en pijlen zijn terug op school
- oma's minder zien en niet logeren deze maanden
- ik te vaak thuis om op zijn game tijden te letten :p
Maar gelukkig lijden zijn resultaten er niet onder, die zijn perfect.
Disclaimer: ik zeik lekker op het forum maar niet thuis en ik werk niet op de kinderen in![]()
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Zit blijkbaar in de genen, want ik zeik nooit waar de kinderen bij zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Klinkt wel als een kind van jou.![]()
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd.![]()
![]()
En inderdaad, de jongste weet niet beter en vindt alles "normaal", ook als iets weer niet doorgaat zegt hij al "ja corona h".quote:Op donderdag 9 december 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd.
Best wel zorgwekkend ja. Gelukkig heeft hij nu wel wat vriendjes en de verjaardag waar hij komend weekend niet welkom was ivm zijn besmetting 2 weken geleden gaat wel door. Die ouders waren uit zichzelf al bijgedraaid.![]()
Idem hierquote:Op donderdag 9 december 2021 23:43 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zit blijkbaar in de genen, want ik zeik nooit waar de kinderen bij zijn
Hebben die kinderen als ze zo klein zijn niets mee van doen nog
Als ze iets vraagt geef ik wel open en eerlijk antwoordOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wouw.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona
Wat ontzettend rot.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan coronaIsn't it ironic, don't you think
Oh jemig, dat is heftig en verdrietig zegquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona![]()
GecondoleerdOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Sommige mensen willen hier nog wel is een tweet posten van Deepti die ik totaal niet serieus neem omdat ze vaak onzin verkoopt. Gelukkig ben ik in goed gezelschap![]()
Daar kom je idd behoorlijk vaak met ellende vandaanquote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.![]()
Als je het redt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
das erg, gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerdquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Dank je. Heel goed, zit in mijn team van 6.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
Gecondoleerd leolinedance. Geen idee of je elkaar goed kende, maar sowieso vreselijk nieuws.![]()
Gecondoleerd Leo!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Mijn collega heeft er ook bijna 3 weken gelegen, en het dus niet gered.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:52 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ja drama, ik heb ook een collega die 3 weken op de IC lag, nu corona vrij maar een resistente schimmel daar opgelopen. Verhaal is dat hij 20% kans heeft om dat te overleven.![]()
aan of met corona?quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan coronaPlaats hier uw advertentie![]()
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.quote:'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.quote:
Maar het is wel iemands vader h![]()
![]()
Altijd naar als dat in je omgeving gebeurt. Pas goed op jezelf de komende tijd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan coronazie email 27 oktober![]()
Sterkte, manquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.
![]()
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.quote:
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.
[ Bericht 2% gewijzigd door leolinedance op 10-12-2021 00:20:19 ]![]()
Kennelijk was het randje wat ik opzocht net wat verder dan vriend FlattenTheCurve.
[ Bericht 0% gewijzigd door SnertMetChoco op 10-12-2021 00:32:03 ]![]()
Gecondoleerd, een overlijden in je omgeving is heel erg kut. Sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.![]()
Dank! Erg triest ja.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gecondoleerd, een overlijden in je omgeving is heel erg kut. Sterkte!![]()
Gecondoleerd met je collega.
Niet de eerste, niet de laatste helaas. 2 familieleden al kwijtgeraakt aan corona. Niet met.![]()
Vind het sterk van je zo te reageren, al blijft het een ontzettend ongepaste reactie op het overlijden van iemandquote:Op vrijdag 10 december 2021 00:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet je, het is misschien wat ongepast. Maar ik kan er wel mee leven omdat ik zelf ook nogal eens de randjes opzoek hier. Het zou hypocriet zijn om dan nu opeens anders te reageren.
Ik ben er wel zeker van dat hij is overleden aan corona, maar zijn levensstijl was zeker niet goed en dat helpt ook niet mee. En hij was ongevaccineerd. Desalniettemin erg triest natuurlijk.
Triest is het zeker ja, gun je niemandOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Mijn buurman van 92 die inmiddels op een gesloten PG afdeling zit heeft Covid, en ik hoop eigenlijk voor hem dat het dit keer zijn lampje wel doet uitgaan.
Maar dat is vooral omdat zijn lijf er nog is maar zijn geest allang vertrokken is daar, niets meer van die man over op een hol vat naOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heftig Leo. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Heftigquote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan corona
Gecondoleerd![]()
![]()
Dit was voor covid maar mijn moeder heeft een zwaar herseninfarct gehad was bijna totaal verlamd en in het lichaam was ook bijna niemand meer thuis. Was toen uiteindelijk ook blij dat ze overleed was ook gewoon iets lulligs wat de emmer deed overlopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:41 schreef Molo het volgende:
Mijn buurman van 92 die inmiddels op een gesloten PG afdeling zit heeft Covid, en ik hoop eigenlijk voor hem dat het dit keer zijn lampje wel doet uitgaan.
Maar dat is vooral omdat zijn lijf er nog is maar zijn geest allang vertrokken is daar, niets meer van die man over op een hol vat na![]()
Haha check dit dan: dat omstebeurt opdoen van mondkapjes iedere minuut!![]()
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Dank vriend, voor het onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil graag even mijn goede vriend @:Red_85 taggen voor dit voor hem heuglijke nieuws.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Wat zouden die mensen denken die daar zittenquote:Op vrijdag 10 december 2021 01:20 schreef Tyr80 het volgende:
Haha check dit dan: dat omstebeurt opdoen van mondkapjes iedere minuut!![]()
![]()
![]()
gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd.Plaats hier uw advertentie![]()
Vet! QR code op m’n nummerplaat!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
minister van verkeer en gaat rekeningrijden invoerenSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Wat heftig. Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan coronaAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Je kunt ook denken doordat het niet loopt zoals verwacht is die booster er als ik het niet doe blijven we zeker in de huidige situatie zitten. Ik ben er ook niet blij mee maar ik ben wel liever onderdeel van de oplossing dan deel van het probleem.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze weten de mensen wel te vinden zeg. Vooral dat ze nu oprecht lijken te denken dat de nieuwste booster ht antwoord is. Lijkt me niet makkelijk om te leven met zo'n bezorgde mindset. Zo komen ze op mij over in die paar seconden althans.
Haalt niet weg dat het zeer kwalijk is dat Nederlanders hun booster in een ander land moeten halen omdat dat hier gewoon nog niet kan. En fijn dat die mensen voor eventjes gerust zijn gesteld. Totdat ze zich gaan realiseren dat die booster ook niet ht antwoord gaat zijn.
[..]
''Gewoon voor de zekerheid, kleine moeite, toch?''.
Je ziet het nu al. Medisch gezien heeft een twintiger er maar weinig aan om een booster te krijgen (niet voor zichzelf althans) maar toch moeten ze eraan mee doen om aan testsamenleving te ontsnappen; en veel verder dan het argument ''kleine moeite toch'' of ''doe het voor de kwetsbare ouderen'' komen ze niet.
Maar ik hoop oprecht dat ik het fout heb en dat de situatie de komende maanden/jaren echt sterk verbetert en dat ze dan inderdaad meteen kappen met onnodige QR systemen of maatregelen.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Ik weet niet hoe oud ze is maar de kans is groot dat ze straks ook niet meer weet hoe het tijdens corona was kinderen zijn makkelijk op dat gebied.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn dochter weet niet meer hoe het voor corona op school was. Ze vindt dit dus normaal. En dat vind ik dus zorgwekkend en absurd.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Dit lijkt mij de makkelijkste manier om als kabinet aan te tonen dat je eruit wil komen. “Minister de Jonge heeft de pandemische fase gedaan, de ‘wederopbouw’ wordt door zijn opvolger gedaan”quote:Op donderdag 9 december 2021 23:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het voor hemzelf beter is. Ik kan me niet voorstellen dat je nog 4 jaar die pispaal bent en iedereen constant tegen je in ‘t gedrang hebt.![]()
Och, dat is echt kut. Sterkte!quote:Op vrijdag 10 december 2021 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Men zegt 'aan'. Was nooit ziek ofzo maar had wel flink overgewicht en (wat ik vandaag pas hoorde) wat onderliggende kwaaltjes. Maar kan niet zeggen dat het een manke bejaarde was ofzo.
Intens triest voor zijn gezin.Go hard or go home![]()
Gecondoleerd kerel, sterkte!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Gecondoleerd, dat is verdrietig.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan coronaGimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.![]()
Gecondoleerd, er valt van alles over te discussiren, maar het blijft een hele nare ziekte voor hen die het hard treft.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Mijn collega is vandaag overleden aan coronaSui cuique mores fingunt fortunam![]()
Opportunist pur sang.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.![]()
Collega van mij is zo bang voor corona, gezond begin 30, geen graantje vet.
Ze kon niet wachten op die booster. Is ze van de week een corona vaccinatiebus ingelopen en gevraagd of ze het al kon krijgen. Dat was mogelijk, alleen een formulier invullen dat er maar 5 maanden tussen de booster en het laatste vaccin zit, geen aansprakelijkheid verder.
Helemaal happy met haar 3/3 in de Corona-app (Zwitserland), hehe. Savonds op de kerstmarkt buiten met groepje collega's, waarin je enkel inkomt met qr-code, liep ze nog met mondkap. Blijf het fascinerende vinden hoe bang sommige mensen zijn.![]()
De man is de personificatie van het gebrek aan vertrouwen in de politiek. Je kan liegen, bedriegen, schandaal op schandaal stapelen en overal mee wegkomen.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:34 schreef Momo het volgende:
Blijft wel verwonderlijk dat Rutte weer gewoon blijft zitten na alles wat hij overleefd heeft politiek gezien.
Je kan zeggen dat Rutte een politieke Houdini is, maar erg geloofwaardig is het allemaal allang niet meer.![]()
Geen feestdag voor zijn opvolger. Dan weet je bijna zeker dat je je termijn niet doorkomt.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Gisteren weer 2 bedjes vrij op de IC
Wel sneu, een gast van begin 30 zonder onderliggend lijden of overgewicht is overleden. Maargoed, ik had weer capaciteit.
Vannacht 2 opnames gehad. Beide uiteraard ongevaccineerd.
Zo blijven we bezig.![]()
Was al bekend toch? Ook waar hij heen gaat (blijft gewoon minister).quote:Op donderdag 9 december 2021 23:02 schreef trein2000 het volgende:
Breek:
[ twitter ]
Ik dacht dat het niveau in dit topic niet lager kon zakken, maar die reactie van FlattentheCurve is echtquote:Op donderdag 9 december 2021 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je schrijft 'gecondoleerd en sterkte' verkeerd....
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gecondoleerd man! Blijft heftig! Sterkte!quote:Op donderdag 9 december 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik heb mijn booster ook gehaald maar ik ga er vanuit dat ze die na volgend jaar toch wat selectiever gaan toepassen. Net zoals al met de griepspuit gebeurd. In mensen onder de 50 werken de vaccins goed genoeg dat niet een booster nodig is elke 7 maanden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 07:02 schreef vipergts het volgende:
[..]
Je kunt ook denken doordat het niet loopt zoals verwacht is die booster er als ik het niet doe blijven we zeker in de huidige situatie zitten. Ik ben er ook niet blij mee maar ik ben wel liever onderdeel van de oplossing dan deel van het probleem.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Met bij elkaar 115k partijleden zou je toch zeggen dat er wel een capabeler iemand dan Hugo te vinden is.quote:Op donderdag 9 december 2021 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Hebben ze daar verder veel capabele mensen die het wel kunnen overnemen?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
@leolinedance gecondoleerd, sterkte de komende tijd. Hopelijk heb je steun aan je andere collega's!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
2G, dicht, sluiten, kan niet, nee, het is niet anders, volhouden.quote:Op vrijdag 10 december 2021 08:57 schreef XSbig het volgende:
Gisteren Paternotte gemist bij Op1. Had die nog wat zinnigs te melden of dat niet?Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Niet waar. Als je niet gekeken hebt, kun je ook gewoon niet reageren.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2G, dicht, sluiten, kan niet, nee, het is niet anders, volhouden.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ik vond Paternotte altijd een verstandige man op het gebied van onderwijs en ondernemen. Zelfs nog op de beste man gestemd. En toen kreeg hij Covid in zijn portefeuille..quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:06 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
2G, dicht, sluiten, kan niet, nee, het is niet anders, volhouden.![]()
Oeps. Foutje!quote:Onderwijspersoneel en leerlingen met klachten
Heeft een medewerker of leerling klachten die passen bij het coronavirus? Doe dan het volgende:
Blijf thuis.
Laat u testen bij de GGD, of doe een zelftest.
Als de uitslag van de zelftest positief is, kan de medewerker of leerling naar school. Is de uitslag van de zelftest positief? Maak dan alsnog direct een testafspraak bij de GGD.
Medewerkers in het onderwijs krijgen voorrang bij de teststraat van de GGD.
https://www.rijksoverheid(...)voortgezet-onderwijs
Forum Opties Forumhop: Hop naar: