Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Wat een herrie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha..quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:40 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van je
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Flauw hoorquote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Hihi.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
PiepA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Op zn engels iddquote:In DM gekregenquote:Op donderdag 9 december 2021 15:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat filmpje van Mevr Liev?![]()
Je meent het he…quote:Op donderdag 9 december 2021 15:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Helemaal gek word je ervan. Al die gewillige dames hier op fok. Tinder is er nix bij![]()
Het is dat ik getrouwd ben maar anders wist ik het wel. Geile zolderkamer autistjes afreizen de hele dagquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dacht dat jij een puber was..quote:Op donderdag 9 december 2021 15:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Het is dat ik getrouwd ben maar anders wist ik het wel. Geile zolderkamer autistjes afreizen de hele dag![]()
![]()
Sorry![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:49 schreef Paul het volgende:
Dus lullie willen dat ik ontslag neem en mrslove in de plaats kom
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Alleen in dtsquote:Op donderdag 9 december 2021 15:54 schreef Charz het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij een puber was..
Sorry![]()
![]()
Mannen blijven sowieso pubersA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 15:54 schreef Charz het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij een puber was..
Sorry![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
genietsjequote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:r-woud93 en ik genieten hiervanEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Aan wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morgen hier in dtsA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
dan ben jij de nieuwe modquote:![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sommige komen ouder over zijn jonger of andersomquote:Op donderdag 9 december 2021 15:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik schat mensen verkeerd in.. de een ouder en de ander jonger..
Wow denk je dat echtquote:whoop whoop
Ik ben de wijste.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sommige komen ouder over zijn jonger of andersom“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prima ideequote:Op donderdag 9 december 2021 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wow denk je dat echtwhoop whoop
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
O op die manier, zal wel aan het gedrag liggen wat ze vertonen.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:58 schreef Charz het volgende:
[..]
Ik schat mensen verkeerd in.. de een ouder en de ander jonger..
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik de gekstequote:![]()
![]()
(ik mis nu de emoji van Giz)
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Van mij hoef je niet te stoppen hoor.quote:Op donderdag 9 december 2021 15:58 schreef Paul het volgende:
Waarom willen lullie dat ik stop als modWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet te stoppen hoor.
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik de gekste![]()
![]()
(ik mis nu de emoji van Giz)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nou?quote:
geloof er niks vanquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Iemand moet het doen.quote:
Paul ik ken je nietquote:
hoe kan ik je dan haten
en Haat bewaar ik voor mensen die serieus zieke dingen uithalen
niet voor een mod op FOKEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Paul ik ken je niet
hoe kan ik je dan haten
en Haat bewaar ik voor mensen die serieus zieke dingen uithalen
niet voor een mod op FOK
Wat is een paul?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:06 schreef Emmerdeur het volgende:
Wat is een paul?ik hed hier een poster vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Mis alleen nog het blauwe kleurtjequote:
Telt niet je hebt een nieuwe poll gemaaktA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:
O lekkerquote:
Taart?quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
![]()
Heb je wat te eisen danquote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Oei @:dotteke je hoeft niet direct zo denigrerend naar FOK!-users te doen.
Niemand haat jequote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Paul
![]()
wel lullie haten mij en gaan allemaal naar vivaforumquote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
wel lullie haten mij en gaan allemaal naar vivaforum
Klopt, tot nooit meer ziens.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
wel lullie haten mij en gaan allemaal naar vivaforum![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Klopt, tot nooit meer ziens.![]()
![]()
![]()
Kwam niet door jou las ik gisteren hierquote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
wel lullie haten mij en gaan allemaal naar vivaforumWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
PING ms
2
DOWNLOAD Mbps
188.13
UPLOAD Mbps
569.59
En dat is 1 gbit abo.
Morgen nog een paar keer testen en dan bellen.
Vandaag omgezet dus daarom wacht ik het een dagje af.
Monteur zei 971 mbit down, grom.
Up boeit me niet zo veel.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hey Raf, heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
PING ms
2
DOWNLOAD Mbps
188.13
UPLOAD Mbps
569.59
En dat is 1 gbit abo.
Up boeit me niet zo veel.
Handig zo'n buikquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:r-woud93 en ik genieten hiervan
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Lekker manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam niet door jou las ik gisteren hier
Tis gewoon veel te traag doe me dan maar een trager abo en een doos chocolade oid ter compensatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Raf, heb er geen verstand vanYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dienbladquote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Handig zo'n buik
[ afbeelding ]
Nog steeds geen snel internet, terwijl je dat wel zou moeten hebben?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tis gewoon veel te traag doe me dan maar een trager abo en een doos chocolade oid ter compensatie.A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Verhuizing zit er op. Ik ben compleet leeg.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
en als je op fast.com kijkt?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tis gewoon veel te traag doe me dan maar een trager abo en een doos chocolade oid ter compensatie.
dat is speedtest van netflix. die heeft in ieder geval de bandbreedte om je verbinding goed te testenIk heb het recht om te bepalen!![]()
ja down zou 971 mbit moeten zijn volgens de monteur.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog steeds geen snel internet, terwijl je dat wel zou moeten hebben?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Zo even naar de winkel en daarna weer keihard dossiers schuivenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het is wel mooi hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Doe vanavond maar even rustig, morgen weer een dag
Leuk!! Succes met je nieuwe start en hopelijk (veel) minder ellende dan je ervoor had.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Van links naar rechtsquote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zo even naar de winkel en daarna weer keihard dossiers schuiven
Je internetsnelheid isquote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en als je op fast.com kijkt?
dat is speedtest van netflix. die heeft in ieder geval de bandbreedte om je verbinding goed te testen
240
MbpsYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Heb je de modem al ff van de stroom af gehaald?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
PING ms
2
DOWNLOAD Mbps
188.13
UPLOAD Mbps
569.59
En dat is 1 gbit abo.
Up boeit me niet zo veel.![]()
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snel weer naar binnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja en PC reboot en de hele basis meukquote:Op donderdag 9 december 2021 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je de modem al ff van de stroom af gehaald?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik doe helemaal niks meer vandaag.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wel mooi hoorDoe vanavond maar even rustig, morgen weer een dag
Thnxquote:Op donderdag 9 december 2021 16:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leuk!! Succes met je nieuwe start en hopelijk (veel) minder ellende dan je ervoor had.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dreamschool nog gekeken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze hebben er wel wat aan gehad.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke, dan moet je provider maar ff mee helpen zoeken. En theoritisch hoef je niet eens 1 dag te wachten, de verandering omhoog is volgens mij instant. Kan zijn dat er een dataslurper ergens in je huis staat, of dat je huisadres een beperking heeft en je de 1GBS nooit kan halen. Een kennis van mij die in Lelystad woonde had glasvezel en 1GB/s contract maar haalde net als jij ook rond de 300MB/s.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja en PC reboot en de hele basis meuk![]()
Heb je he t koudquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk, nu lekker ff bij de buren een patatje halenquote:Op donderdag 9 december 2021 16:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niks meer vandaag.
[..]
Thnx
Wat is dat eigenlijk voor iets, heb dat nog nooit gezien. Ook geen idee waar het overgaatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal niet gaan. Zit in de auto.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk, nu lekker ff bij de buren een patatje halenIk heb er één en ik ben er trots op
Probleemjongeren die aan hunzelf gaan werken.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor iets, heb dat nog nooit gezien. Ook geen idee waar het overgaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1200 euro boete voor vrouw die massale valpartij veroorzaakte in Tour
komt ze nog best goed mee weg.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2021 16:42:17 ]![]()
Ja,best een lage straf.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:41 schreef SolidasRock het volgende:
1200 euro boete voor vrouw die massale valpartij veroorzaakte in Tour
komt ze nog best goed mee weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
geen idee wat er bij raf in het contract staat, maar bij mij staat er dit:quote:Op donderdag 9 december 2021 16:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Oke, dan moet je provider maar ff mee helpen zoeken. En theoritisch hoef je niet eens 1 dag te wachten, de verandering omhoog is volgens mij instant. Kan zijn dat er een dataslurper ergens in je huis staat, of dat je huisadres een beperking heeft en je de 1GBS nooit kan halen. Een kennis van mij die in Lelystad woonde had glasvezel en 1GB/s contract maar haalde net als jij ook rond de 300MB/s.
wat dus inhoud dat ze minimaal 750mbit moeten leveren op 1gbit aboIk heb het recht om te bepalen!![]()
O nee dan gaat dat wat moeilijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is wel interessantquote:Op donderdag 9 december 2021 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Probleemjongeren die aan hunzelf gaan werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had een forsere straf verwacht (gezien de massale valpartij en diverse zwaar gewonden) maar evengoed is het een dure "groetjes aan mama"quote:
![]()
Doet me denken aan eerder akkefietje, waarin een wielrenner willens en wetens een ander de venieling in rijdt, weet niet hoe het daarmee afgelopen is?![]()
Is dit van je provider zelf of geldt dit voor alle breedbandproviders?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:43 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee wat er bij raf in het contract staat, maar bij mij staat er dit:
[ afbeelding ]
wat dus inhoud dat ze minimaal 750mbit moeten leveren op 1gbit abo
Ik weet dat er sowieso een website bestaat die precies kan vertellen at het maximale haalbare is op willekeurig adres. Weet ff niet meer welk website dit was.![]()
Was je aan het roken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.parool.nl/spo(...)p-de-fiets~b18dce76/quote:Op donderdag 9 december 2021 16:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik had een forsere straf verwacht (gezien de massale valpartij en diverse zwaar gewonden) maar evengoed is het een dure "groetjes aan mama"
![]()
Doet me denken aan eerder akkefietje, waarin een wielrenner willens en wetens een ander de venieling in rijdt, weet niet hoe het daarmee afgelopen is?
1 jaar oud nieuws alweer, uit coma, gaat goed met hem en de ander is gediskwalificeerd.![]()
Oh daar ben ik wel nieuwsgierig naar, ff goed nadenken kom je er vast wel opquote:Op donderdag 9 december 2021 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit van je provider zelf of geldt dit voor alle breedbandproviders?
Ik weet dat er sowieso een website bestaat die precies kan vertellen at het maximale haalbare is op willekeurig adres. Weet ff niet meer welk website dit was.
quote:
Nadenken doet au. Heb maar 1 hersencel he.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel nieuwsgierig naar, ff goed nadenken kom je er vast wel op![]()
![]()
dit is van mijn provider zelf, maar geloof dat het verplicht is dit in het contract op te nemen tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit van je provider zelf of geldt dit voor alle breedbandproviders?
Ik weet dat er sowieso een website bestaat die precies kan vertellen at het maximale haalbare is op willekeurig adres. Weet ff niet meer welk website dit was.
maar dan heb je nog het geval gpon, wat tegenwoordig bijna alle nieuwe aansluitingen op glasvezel zijn. een gedeelde lijn met x aantal mensen. dus als je pech hebt, en je hebt mensen die 24/7 staan te pompen op je lijntje, je nooit die gigabit gaat halen omdat er gewoon teveel overboeking is dan zegmaarIk heb het recht om te bepalen!![]()
Da fuk hee.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/spo(...)p-de-fiets~b18dce76/
1 jaar oud nieuws alweer, uit coma, gaat goed met hem en de ander is gediskwalificeerd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter 1 dan geen hersencelquote:Op donderdag 9 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nadenken doet au. Heb maar 1 hersencel he.
quote:A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Neequote:
Hey Mazquote:
Soms moet je dat zijn . Zeker bij Paulquote:
Ben hard aan het zoeken, valt niet mee. Zoveel linkjes zijn van de provider zelf. Ik had echt een linkje met zoveel MB kunt u halen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is van mijn provider zelf, maar geloof dat het verplicht is dit in het contract op te nemen tegenwoordig.
maar dan heb je nog het geval gpon, wat tegenwoordig bijna alle nieuwe aansluitingen op glasvezel zijn. een gedeelde lijn met x aantal mensen. dus als je pech hebt, en je hebt mensen die 24/7 staan te pompen op je lijntje, je nooit die gigabit gaat halen omdat er gewoon teveel overboeking is dan zegmaar
Een vriend die in zwijndrecht woont had 100MB/s abo maar kon niet hoger dan 20MB/s. Woonde dan ook in een zeer oude deel van Zwijndrecht.![]()
fourstack bedoel je denk ik. maar het lijkt erop dat al die linkjes niet meer publiekelijk toegangelijk zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben hard aan het zoeken, valt niet mee. Zoveel linkjes zijn van de provider zelf. Ik had echt een linkje met zoveel MB kunt u halen.
Een vriend die in zwijndrecht woont had 100MB/s abo maar kon niet hoger dan 20MB/s. Woonde dan ook in een zeer oude deel van Zwijndrecht.
en dat was vooral op vvdsl handig om te checken. maar bij glasvezel is het, of 100, of 500, of 1000 max. en dat zou je toch wel moeten halen dan ongeacht de afstand.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Klinkt bekend, zou best kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fourstack bedoel je denk ik. maar het lijkt erop dat al die linkjes niet meer publiekelijk toegangelijk zijn![]()
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms moet je dat zijn . Zeker bij Paul
Denk wel dat het fourstack was, klinkt me iets te bekend. En die vriend met glasvezel en 1GB/s in Lelystad haalde amper 40MB/s en na het vervangen van modem is dit ongeveer 300 geworden. Nog steeds te weinig maar aangezien hij toch al ging verhuizen heb ik er geen energie in gestopt dit op te lossen. Wel had ik tijdens het testen alle dataslurpers uitgezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fourstack bedoel je denk ik. maar het lijkt erop dat al die linkjes niet meer publiekelijk toegangelijk zijn
en dat was vooral op vvdsl handig om te checken. maar bij glasvezel is het, of 100, of 500, of 1000 max. en dat zou je toch wel moeten halen dan ongeacht de afstand.![]()
ja zou kunnen hoor. ik heb zelf opzich wel ene volle pijp. maar met een enkele download trek je hem vaak niet eens vol. de servers die bestanden hosten hebben gewoon die bandbreedte niet. bij torrents ofzo is het een ander verhaal en trek ik die gigabit echt wel volquote:Op donderdag 9 december 2021 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk wel dat het fourstack was, klinkt me iets te bekend. En die vriend met glasvezel en 1GB/s in Lelystad haalde amper 40MB/s en na het vervangen van modem is dit ongeveer 300 geworden. Nog steeds te weinig maar aangezien hij toch al ging verhuizen heb ik er geen energie in gestopt dit op te lossen. Wel had ik tijdens het testen alle dataslurpers uitgezet.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
ik downloade vanmiddag nog een ubuntu isootje, kwam maar met 240mbit binnen. gestopt en andere mirror gepakt en kwam hij met 650mbit binnen. om maar een voorbeeld te geven
ubuntu torrentje was sneller gegaan, 100%Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Hey Charzquote:
Heb het net op had nieuwe binten in huis dus...............friet gebakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
AGVtje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De test was via speedtest. Nou weet ik niet of die glasvezelsnelheden aankunnen. Daar stond ik toentertijd niet bij stil.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zou kunnen hoor. ik heb zelf opzich wel ene volle pijp. maar met een enkele download trek je hem vaak niet eens vol. de servers die bestanden hosten hebben gewoon die bandbreedte niet. bij torrents ofzo is het een ander verhaal en trek ik die gigabit echt wel vol![]()
![]()
Lekkahquote:Op donderdag 9 december 2021 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op had nieuwe binten in huis dus...............friet gebakken![]()
Lekker.Wat een toeval.quote:
Al jaren.quote:
Hoe dan ook @Rafeiro ff provider bellen![]()
Dacht een linkje voor je te hebben maar blijkbaar werken die niet meer anno 2021.![]()
Nee, FF woont in Friesland, ik in Zuid-Hollandquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Leugens, het was waarschijnlijk Pizza. En vanavond ook weer.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vanmiddag nasi met kip sate gegeten, dus vanavond een broodje![]()
ssstquote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leugens, het was waarschijnlijk Pizza. En vanavond ook weer.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Vinden we mooi,er moet eigenlijk nog MOD achter.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:16 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom is de titel schakeltopia“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik dacht dat het paul=hoofdmod was ofzo!quote:Op donderdag 9 december 2021 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vinden we mooi,er moet eigenlijk nog MOD achter.
blijkbaar in de warreIk heb het recht om te bepalen!![]()
Er gebeuren gekke dingen.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht dat het paul=hoofdmod was ofzo!
blijkbaar in de warre
Paul
![]()
Pozza met Schakeltopia (m'n nieuwe verkering)quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Pozza met Schakeltopia (m'n nieuwe verkering)
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:18 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik dacht dat het paul=hoofdmod was ofzo!
blijkbaar in de warre![]()
![]()
Als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 9 december 2021 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Pozza met Schakeltopia (m'n nieuwe verkering)![]()
Paul
![]()
Ja ik ben toch maar voor de mannen gegaanquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul is bottom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook een film van.quote:
Die ene gast van de Young ones.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
is dat nog ergens te bekijken eigenlijk?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook een film van.
Die ene gast van de Young ones.
zou dat wel weer is willen zien!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Paul
![]()
Op YT staan volgens mij wel fragmenten.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat nog ergens te bekijken eigenlijk?
zou dat wel weer is willen zien!
Geweldige serie.![]()
![]()
hahaha ja! ik zal is kijken, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Op YT staan volgens mij wel fragmenten.
Geweldige serie.
Paul
![]()
ja mangquote:Op donderdag 9 december 2021 17:27 schreef Charz het volgende:
[..]
Ga / ging je vaak Roze maandag Tilburg?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vast wel.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is dat nog ergens te bekijken eigenlijk?
zou dat wel weer is willen zien!
Paul
![]()
stiekem ben ik hetero hihi, ik wil al 2 jaar verkering met Mrsloveablequote:Op donderdag 9 december 2021 17:28 schreef Charz het volgende:
Hoe kan ik überhaupt een van jullie serieus nemen haha.. nja
Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vanmiddag nasi met kip sate gegeten, dus vanavond een broodjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:21 schreef Paul het volgende:
[..]
Pozza met Schakeltopia (m'n nieuwe verkering)je gaat nu met mannen verkeren?
Paul
![]()
quote:Op donderdag 9 december 2021 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]je gaat nu met mannen verkeren?
Richie en Eddie.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zo'n kale met bril en eentje met beetje langig haar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ha de chineesquote:Op donderdag 9 december 2021 17:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik moest qr code laten zien
Dan is het QL code.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Paul
![]()
Racisme, genotequote:Op donderdag 9 december 2021 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja want enkel bij de chinees hebben ze nasi met kipsateWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, ook bij de supermarktquote:Op donderdag 9 december 2021 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja want enkel bij de chinees hebben ze nasi met kipsatecafetaria
Inkoppertjequote:Op donderdag 9 december 2021 17:25 schreef Charz het volgende:
[..]
Hij laat zich thuis nemen/domineren .. daarom leeft hij zich dominant uit op fok.. duh![]()
![]()
okequote:Op donderdag 9 december 2021 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ook bij de supermarktcafetaria
Weer gedumpt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hoeft maar met je ogen te knipperen en de situatie is al weer anders hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,dat gaat heel vlot.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft maar met je ogen te knipperen en de situatie is al weer anders hier
Hij wordt sneller gedumpt dan dat ie verkering heeftquote:
Ja, of niet danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe zou dat nou komen?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij wordt sneller gedumpt dan dat ie verkering heeft“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt plausibel.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
dat krijg je wanneer je eenzijdig de relatie aangaat
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: