Denk wel dat het fourstack was, klinkt me iets te bekend. En die vriend met glasvezel en 1GB/s in Lelystad haalde amper 40MB/s en na het vervangen van modem is dit ongeveer 300 geworden. Nog steeds te weinig maar aangezien hij toch al ging verhuizen heb ik er geen energie in gestopt dit op te lossen. Wel had ik tijdens het testen alle dataslurpers uitgezet.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fourstack bedoel je denk ik. maar het lijkt erop dat al die linkjes niet meer publiekelijk toegangelijk zijn
en dat was vooral op vvdsl handig om te checken. maar bij glasvezel is het, of 100, of 500, of 1000 max. en dat zou je toch wel moeten halen dan ongeacht de afstand.
ja zou kunnen hoor. ik heb zelf opzich wel ene volle pijp. maar met een enkele download trek je hem vaak niet eens vol. de servers die bestanden hosten hebben gewoon die bandbreedte niet. bij torrents ofzo is het een ander verhaal en trek ik die gigabit echt wel volquote:Op donderdag 9 december 2021 17:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk wel dat het fourstack was, klinkt me iets te bekend. En die vriend met glasvezel en 1GB/s in Lelystad haalde amper 40MB/s en na het vervangen van modem is dit ongeveer 300 geworden. Nog steeds te weinig maar aangezien hij toch al ging verhuizen heb ik er geen energie in gestopt dit op te lossen. Wel had ik tijdens het testen alle dataslurpers uitgezet.
Hey Charzquote:
Heb het net op had nieuwe binten in huis dus...............friet gebakkenquote:
AGVtje.quote:
De test was via speedtest. Nou weet ik niet of die glasvezelsnelheden aankunnen. Daar stond ik toentertijd niet bij stil.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja zou kunnen hoor. ik heb zelf opzich wel ene volle pijp. maar met een enkele download trek je hem vaak niet eens vol. de servers die bestanden hosten hebben gewoon die bandbreedte niet. bij torrents ofzo is het een ander verhaal en trek ik die gigabit echt wel vol
Lekkahquote:Op donderdag 9 december 2021 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het net op had nieuwe binten in huis dus...............friet gebakken
Lekker.Wat een toeval.quote:
Al jaren.quote:
Nee, FF woont in Friesland, ik in Zuid-Hollandquote:
Leugens, het was waarschijnlijk Pizza. En vanavond ook weer.quote:Op donderdag 9 december 2021 17:15 schreef Schakeltopia het volgende:
heb vanmiddag nasi met kip sate gegeten, dus vanavond een broodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |