quote:
Nadenken doet au. Heb maar 1 hersencel he.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel nieuwsgierig naar, ff goed nadenken kom je er vast wel op
dit is van mijn provider zelf, maar geloof dat het verplicht is dit in het contract op te nemen tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is dit van je provider zelf of geldt dit voor alle breedbandproviders?
Ik weet dat er sowieso een website bestaat die precies kan vertellen at het maximale haalbare is op willekeurig adres. Weet ff niet meer welk website dit was.
Da fuk hee.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/spo(...)p-de-fiets~b18dce76/
1 jaar oud nieuws alweer, uit coma, gaat goed met hem en de ander is gediskwalificeerd.
Beter 1 dan geen hersencelquote:Op donderdag 9 december 2021 16:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nadenken doet au. Heb maar 1 hersencel he.
quote:
Neequote:
Hey Mazquote:
Soms moet je dat zijn . Zeker bij Paulquote:
Ben hard aan het zoeken, valt niet mee. Zoveel linkjes zijn van de provider zelf. Ik had echt een linkje met zoveel MB kunt u halen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit is van mijn provider zelf, maar geloof dat het verplicht is dit in het contract op te nemen tegenwoordig.
maar dan heb je nog het geval gpon, wat tegenwoordig bijna alle nieuwe aansluitingen op glasvezel zijn. een gedeelde lijn met x aantal mensen. dus als je pech hebt, en je hebt mensen die 24/7 staan te pompen op je lijntje, je nooit die gigabit gaat halen omdat er gewoon teveel overboeking is dan zegmaar
fourstack bedoel je denk ik. maar het lijkt erop dat al die linkjes niet meer publiekelijk toegangelijk zijnquote:Op donderdag 9 december 2021 16:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ben hard aan het zoeken, valt niet mee. Zoveel linkjes zijn van de provider zelf. Ik had echt een linkje met zoveel MB kunt u halen.
Een vriend die in zwijndrecht woont had 100MB/s abo maar kon niet hoger dan 20MB/s. Woonde dan ook in een zeer oude deel van Zwijndrecht.
Klinkt bekend, zou best kunnen.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
fourstack bedoel je denk ik. maar het lijkt erop dat al die linkjes niet meer publiekelijk toegangelijk zijn
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms moet je dat zijn . Zeker bij Paul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |