Mis alleen nog het blauwe kleurtjequote:
quote:
O lekkerquote:
Taart?quote:
Heb je wat te eisen danquote:
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Oei @:dotteke je hoeft niet direct zo denigrerend naar FOK!-users te doen.
Niemand haat jequote:
wel lullie haten mij en gaan allemaal naar vivaforumquote:
Niet allemaalquote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
wel lullie haten mij en gaan allemaal naar vivaforum
Klopt, tot nooit meer ziens.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Klopt, tot nooit meer ziens.
Kwam niet door jou las ik gisteren hierquote:Op donderdag 9 december 2021 16:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Hey Raf, heb er geen verstand vanquote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
PING ms
2
DOWNLOAD Mbps
188.13
UPLOAD Mbps
569.59
En dat is 1 gbit abo.
Morgen nog een paar keer testen en dan bellen.
Vandaag omgezet dus daarom wacht ik het een dagje af.
Monteur zei 971 mbit down, grom.
Up boeit me niet zo veel.
Handig zo'n buikquote:Op donderdag 9 december 2021 15:57 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
@:r-woud93 en ik genieten hiervan
quote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam niet door jou las ik gisteren hier
Tis gewoon veel te traag doe me dan maar een trager abo en een doos chocolade oid ter compensatie.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Raf, heb er geen verstand van
Dienbladquote:Op donderdag 9 december 2021 16:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Handig zo'n buik
[ afbeelding ]
Nog steeds geen snel internet, terwijl je dat wel zou moeten hebben?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tis gewoon veel te traag doe me dan maar een trager abo en een doos chocolade oid ter compensatie.
en als je op fast.com kijkt?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tis gewoon veel te traag doe me dan maar een trager abo en een doos chocolade oid ter compensatie.
ja down zou 971 mbit moeten zijn volgens de monteur.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nog steeds geen snel internet, terwijl je dat wel zou moeten hebben?
Het is wel mooi hoorquote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef DJMO het volgende:
Verhuizing zit er op. Ik ben compleet leeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!! Succes met je nieuwe start en hopelijk (veel) minder ellende dan je ervoor had.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van links naar rechtsquote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Zo even naar de winkel en daarna weer keihard dossiers schuiven
Je internetsnelheid isquote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en als je op fast.com kijkt?
dat is speedtest van netflix. die heeft in ieder geval de bandbreedte om je verbinding goed te testen
Heb je de modem al ff van de stroom af gehaald?quote:Op donderdag 9 december 2021 16:28 schreef Rafeiro het volgende:
PING ms
2
DOWNLOAD Mbps
188.13
UPLOAD Mbps
569.59
En dat is 1 gbit abo.
Morgen nog een paar keer testen en dan bellen.
Vandaag omgezet dus daarom wacht ik het een dagje af.
Monteur zei 971 mbit down, grom.
Up boeit me niet zo veel.
Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 9 december 2021 16:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |