Stars on 45?quote:Op donderdag 9 december 2021 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze mis ik even denk ik.
Oh toch welquote:
Gezien de huidige luistercijfers van Radio 3 is dat ook niet zo raar.quote:
Je bent denk ik 'the' vergeten voor wall te zetten. Je bent niet de eerste, al wel vaker gebeurd hier.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:46 schreef Piebe het volgende:
10cc - Wall Street Shuffle: Kan ook bij de uitvallers.
Als ik achter de feiten aanloop. Sorry
Verrek. Toch nog een meevallertje.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:54 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Je bent denk ik 'the' vergeten voor wall te zetten
https://staatieindetop200(...)-wall-street-shuffle
Wat is daar het aantal luisteraars en wat kost een uur of 2 zendtijd per week?quote:Op donderdag 9 december 2021 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor de liefhebbers: vanavond draai ik op Orinoco Radio het beste/leukste muziek (in mijn ogen) van 2021
http://orinocoradio.nl/
Pachelbel in de Top 2000 zou eigenlijk best oké zijn. Het is inderdaad apart dat er zo weinig klassiek in staat. Al is het Yann Tiersen sinds dat jaar dus wel gelukt meen ik.quote:Op donderdag 9 december 2021 19:42 schreef Tussle266 het volgende:
Ik had zin om dit terug te zoeken. Die Pachelbel lobby zat echt bar slecht in elkaar. En hij was nog wel door zusterzender NPO Radio 4 opgezet. 'We hoorden dat je weer kon stemmen en dachten goh laten we het eens proberen'.
Och, de onschuldige jaren 2018, toen niemand nog aan Mannenkoor Karrespoor dacht.
https://www.trouw.nl/cult(...)n-bestormen~bb38a44d
Ligt eraan. Bij evenementen tot 100 luisteraars, normale uitzendingen tussen 20 en 30. We zoeken nog dj's. Uitzendtijd wordt niet verkocht maar wel wordt een kleine bijdrage op jaarbasis verwacht. Maar die is naar draagkracht. Interesse? :-)quote:Op donderdag 9 december 2021 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is daar het aantal luisteraars en wat kost een uur of 2 zendtijd per week?
Wellicht, ik draai nu af en toe bij de buren van Radio49…quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Bij evenementen tot 100 luisteraars, normale uitzendingen tussen 20 en 30. We zoeken nog dj's. Uitzendtijd wordt niet verkocht maar wel wordt een kleine bijdrage op jaarbasis verwacht. Maar die is naar draagkracht. Interesse? :-)
Ik kan je wel even wat informatie dm-en straks over t station enzo.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht, ik draai nu af en toe bij de buren van Radio49…
Be my guest, had stiekem al gekeken en vandaar ook mijn vraag.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik kan je wel even wat informatie dm-en straks over t station enzo.
Persoonlijk zou ik op andere dingen mikken: Adagio for Strings, De Vijfde of Carmina Burana. Die worden letterlijk gebruikt in popsongs, games, vlogs, soundtracks en reclames. Dat is nog wel iets anders dan inspiratie. Volgens mij is dat de enige (hele kleine) kans van slagen.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Pachelbel in de Top 2000 zou eigenlijk best oké zijn. Het is inderdaad apart dat er zo weinig klassiek in staat. Al is het Yann Tiersen sinds dat jaar dus wel gelukt meen ik.
Die Ludovico Einaudi-stemactie heeft ook niks opgeleverd trouwens...
Een (re-)entry van André Rieu lijkt me eigenlijk waarschijnlijker, als die in het nieuws komt of chauvinistische Limburgers achter zich krijgt.quote:Op donderdag 9 december 2021 20:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik op andere dingen mikken: Adagio for Strings, De Vijfde of Carmina Burana. Die worden letterlijk gebruikt in popsongs, games, vlogs, soundtracks en reclames. Dat is nog wel iets anders dan inspiratie. Volgens mij is dat de enige (hele kleine) kans van slagen.
En anders inderdaad meer soundtracks: American Beauty en Requiem for a Dream zitten ongeveer op dezelfde lijn als Tiersen.
Daar zit ik dan weer niet op te wachten.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een (re-)entry van André Rieu lijkt me eigenlijk waarschijnlijker, als die in het nieuws komt of chauvinistische Limburgers achter zich krijgt.
Beter de Ekseption versie van de vijfde danquote:Op donderdag 9 december 2021 20:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik op andere dingen mikken: Adagio for Strings, De Vijfde of Carmina Burana. Die worden letterlijk gebruikt in popsongs, games, vlogs, soundtracks en reclames. Dat is nog wel iets anders dan inspiratie. Volgens mij is dat de enige (hele kleine) kans van slagen.
En anders inderdaad meer soundtracks: American Beauty en Requiem for a Dream zitten ongeveer op dezelfde lijn als Tiersen.
André Rieu is natuurlijk de snollebollekisering van klassieke muziek, maar vertel dat mijn medemaastrichtenaren nietquote:Op donderdag 9 december 2021 21:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar zit ik dan weer niet op te wachten.
Liever die dan die van Thicke jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:18 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Beter de Ekseption versie van de vijfde dan
Ik vind die dus ook wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever die dan die van Thicke ja
Die twee + A+ staan allemaal op de keuzelijst. Dat is mede ook de reden om te denken dat als je iets kiest, dat je dan dit stuk moet nemen. Zoals ook Adagio for Strings vrij letterlijk is overgenomen door Tijs uit Breda en William uit Bristol.quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever die dan die van Thicke ja
Joep Bevingquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:46 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien werkt iets Nederlands nog wel beter. Soldaat van Oranje bijvoorbeeld. Of iets nieuws van Joep Beving of Douwe Eisinga? Maar dat is eigenlijk weer niet hetzelfde natuurlijk.
Haha, Kom uit de bedstee.. Over Douwe gesproken, Jacob's Song van Douwe Bob vind ik ook best een jammerlijke uitvallerquote:Op vrijdag 10 december 2021 09:52 schreef MielMonteur het volgende:
Ik wil Douwe Egbert terug in de lijst
quote:Op vrijdag 10 december 2021 09:52 schreef MielMonteur het volgende:
Ik wil Douwe Egbert terug in de lijst
Heb ik jarenlang op gestemd. Dit jaar niet. En zie wat er gebeurt. Beste nummer van Douwe Bob ookquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, Kom uit de bedstee.. Over Douwe gesproken, Jacob's Song van Douwe Bob vind ik ook best een jammerlijke uitvaller
Prima nummer maar vind t ook prima dat mrwappie er gewoon uit isquote:Op vrijdag 10 december 2021 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, Kom uit de bedstee.. Over Douwe gesproken, Jacob's Song van Douwe Bob vind ik ook best een jammerlijke uitvaller
Was het niet Bob Douwe zelf die twee jaar gelden min of meer tot dezelfde conclusie kwam toen hij op de stemfinaledag tien minuten lang aan de telefoon hing om te vertellen wat hij allemaal ellendig vond aan de lijst? Zoiets staat me nog bij. En dat eindigde met het draaien van Campbell.quote:Op vrijdag 10 december 2021 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom op Jacob's Song stemmen als je ook gewoon op Wichita Lineman kan stemmen?
Van Halen.....Kinksquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom op Jacob's Song stemmen als je ook gewoon op Wichita Lineman kan stemmen?
En waarom Thicke of A+ als je ook op Walter Murphy kunt stemmen..
Fair point, but eeh,, deze?quote:
De versie van Luka is beter dan die van ome Bobquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Fair point, but eeh,, deze?
Ahja, maar dat zijn bijna alle BD coversquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
De versie van Luka is beter dan die van ome Bob
Daarom heb ik die verder ook niet genoemdquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ahja, maar dat zijn bijna alle BD covers
Donna Summer.... Richard Harrisquote:Op vrijdag 10 december 2021 13:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Van Halen.....Kinks
No Doubt...Talk Talk
Adele....Luka Bloom
Guus Meeuwis....Andre Hazes
Scott Calum....Robyn
Elvis...Charles Aznavour
Whitney....Dolly
Therapy....Hüsker Dü
Disturbed......Simon&Garfunkel
Marco Borsatan.....Whatever
etc.
Ja, iets anders dan die cover van dat flutnummer van Smash Mouth mag wel terug jaquote:Op vrijdag 10 december 2021 20:13 schreef hhh38 het volgende:
De Monkees met de slechtst mogelijke timing qua dodenbonus
Zo krijgen we Daydream Believer nooit meer terug in de lijst
Marie Frederiksson overleed twee dagen na het sluiten van de stembus in 2019. Een vol jaar later in 2020 twee platen erbij en +350 plaatsen voor de twee die er al in stonden. Dus blijf vooral hopen.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:13 schreef hhh38 het volgende:
De Monkees met de slechtst mogelijke timing qua dodenbonus
Zo krijgen we Daydream Believer nooit meer terug in de lijst
En was er bij platen van George Michael in 2017 ook zoiets zichtbaar?quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Marie Frederiksson overleed twee dagen na het sluiten van de stembus in 2019. Een vol jaar later in 2020 twee platen erbij en +350 plaatsen voor de twee die er al in stonden. Dus blijf vooral hopen.
George is in 2016, 2017, 2018 en 2019 overleden. Hij overweegt voor 2022 die stunt nog een laatste keer.quote:Op vrijdag 10 december 2021 22:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En was er bij platen van George Michael in 2017 ook zoiets zichtbaar?
Lijkt me zeker het checken waard! Af en toe heen en weer schakelen dan met de Witte Trui (beste nummers van afgelopen 10 jaar) top 400 op Orinoco Radioquote:Op zaterdag 11 december 2021 10:25 schreef peaceman het volgende:
Hey people, vanmiddag is het zover de Top 19 van Fok! Samengesteld aan de hand van de top 2000 lijstjes hier. Ik hoop kwart voor 2 de stream aan te slingeren en om half 3 begin ik met liedjes uit de lijst.
Ik zal dan hier ook een linkje plaatsen naar de stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |