Ja ik snap er ook geen reet van. Maar ik ben lekker een weekje op vakantie dus ja laat maar ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 11:03 schreef zevenmijlslaars het volgende:
[..]
Ik sta me ook te verbazen over het ongeloof. Hier hebben we er een tijdje één gehad, 's avonds deed hij buslichtingen.
Bij ons zijn in het verleden ook wijken uitbesteed. Dan kwam er 's ochtends een bestelbusje met Polen op de vestiging, die haalden dan de wijken op waar geen bezorger voor was, en die gingen zij dan met z'n allen lopen. Nog wat fietsen achterin het busje en gaan. Maar daar zijn ze weer mee gestopt, want ze bezorgden niet goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:15 schreef V__L_N het volgende:
Hier worden hele depots uitbesteeds aan uitzendkrachten. En dat is wat ik vermoed dat hier ook aan de hand is. Postnl huurt namelijk het uitzendbureau in om de wijken weg te lopen en betaald daar een vast aantal uren voor. Dus sturen die mensen die voor x aantal uren per dag beschikbaar zijn. Daarna zijn ze er gewoon niet, gaan ze weg. Ze doen niet aan "je moet maar extra onbetaalde tijd vrijhouden voor overuren, waarvan wij bepalen of we die wel of niet inzetten" van de postnl.
Klopt is ook een apart VOS-carré voorquote:Op dinsdag 18 januari 2022 16:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Wat later is er nog eens een heel postcodegebied uitbesteed aan de sociale werkplaats. Maar dat was ook niet bevorderend voor de bezorgkwaliteit. Dus daar is ook de stekker uit getrokken. Nog steeds zie ik hier wel eens bezorgers van de sociale werkplaats rondfietsen met PostNL-tassen of met PostNL-regenkleding.
Je kan gewoon je oude app nog ernaast laten staan, maar die zullen ze op termijn wel uit gaan schakelen...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef V__L_N het volgende:
Ik wacht zo lang mogelijk met downloaden. Heb liever een scanner dan een nieuwe app.
Ik heb de nieuwe app een geprobeerd vandaag, uit nieuwsgierigheid. Hij viel me zwaar tegen. Is PostNL serieus al bijna een jaar bezig met sleutelen en testen? Wat een verschrikkelijk traag rotding, niet normaal! Als je 'm opstart krijg je eerst een tijdje een wit scherm, dan een plaatje van een kopje koffie met de tekst "even geduld", dan een oranje statusbalk met een tergend langzaam oplopen aantal procenten, en dan verschijnt eindelijk het hoofdmenu. Het heen en weer schakelen in de app zelf gaat ook weer behoorlijk traag, bij veel knoppen moet je 5-7 seconden wachten voordat de app reageert. Vergeleken met de nieuwe app werkt de oude als een zonnetje.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:18 schreef the_X het volgende:
[..]
Je kan gewoon je oude app nog ernaast laten staan, maar die zullen ze op termijn wel uit gaan schakelen...
Ik heb m vandaag geprobeerd, en heb juist de tegenovergestelde evaring. Bijwerken van de app gaat sneller en in de app zelf heen en weer schakelen is instant. Pakjes scannen werkte snel, en ook bij het weer openen van de app tijdens de loop hoeft ik niet de code opnieuw in te voeren en hoeft ie niet bij te werken. Dat heb ik met de oude regelmatig, loop je net een tuinpad op, bewoner doet al open en wil je het pakje scannen en moet je weer je code invoeren en wachten tot de app is bijgewerkt. Heel af en toe heb ik dat zelfs een paar huizen verderop alweer opnieuw.quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwe app een geprobeerd vandaag, uit nieuwsgierigheid. Hij viel me zwaar tegen. Is PostNL serieus al bijna een jaar bezig met sleutelen en testen? Wat een verschrikkelijk traag rotding, niet normaal! Als je 'm opstart krijg je eerst een tijdje een wit scherm, dan een plaatje van een kopje koffie met de tekst "even geduld", dan een oranje statusbalk met een tergend langzaam oplopen aantal procenten, en dan verschijnt eindelijk het hoofdmenu. Het heen en weer schakelen in de app zelf gaat ook weer behoorlijk traag, bij veel knoppen moet je 5-7 seconden wachten voordat de app reageert. Vergeleken met de nieuwe app werkt de oude als een zonnetje.
De allerbeste blijven toch de ouderwetse groene,redelijk ruim,bovenlader en toch ook wel degelijk,en niet te duur.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 17:57 schreef Bladblazer het volgende:
Ik was in de Praxis, kwam toevallig langs de gang met brievenbussen, dus ik dacht even kijken. Geen enkele buitenbrievenbus in het assortiment voldoet aan de standaardafmetingen en eisen. Nogal logisch dat zoveel mensen dan een verkeerde kopen als de goede niet eens te koop zijn...
[..]
Ik heb m vandaag geprobeerd, en heb juist de tegenovergestelde evaring. Bijwerken van de app gaat sneller en in de app zelf heen en weer schakelen is instant. Pakjes scannen werkte snel, en ook bij het weer openen van de app tijdens de loop hoeft ik niet de code opnieuw in te voeren en hoeft ie niet bij te werken. Dat heb ik met de oude regelmatig, loop je net een tuinpad op, bewoner doet al open en wil je het pakje scannen en moet je weer je code invoeren en wachten tot de app is bijgewerkt. Heel af en toe heb ik dat zelfs een paar huizen verderop alweer opnieuw.
Die zijn wel genot. Zeker als ze geen extra slot erop hebben. Had een nieuwbouwstraat van 60 huizen met allemaal van die dingen. Hadden ze omdat hun voordeur na een trapje zat (wat spekglad was in de winter).quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:10 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
De allerbeste blijven toch de ouderwetse groene,redelijk ruim,bovenlader en toch ook wel degelijk,en niet te duur.
Al die brabantia dingen,met boven/voorklep zijn echt een drama,en goedkoop zijn ze niet.
Ik doe dat wel eens op daldagen, maar dan laat ik gewoon wijk 1 doorlopen tot ik helemaal klaar ben, en dan start ik daarna de volgende wijk, druk meteen weer op stop, en met de andere wijken ook. Ik zie niet echt het voordeel van allerlei heen- en weergeschakel in de appquote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:38 schreef the_X het volgende:
Ik weet niet of er hier mensen zijn die wijken door elkaar lopen maar dat schijnt nu ook mogelijk te zijn met de nieuwe app...
Je start bijvoorbeeld wijk 1, deze zet je op pauze dan kan je wijk 2 starten als je je deel van wijk 2 af hebt kun je deze op pauze zetten en wijk 1 (of wijk 3) weer starten.
Bij de groene heb ik nog wel eens dat een breed bol.com pakje er toch wat doorgeduwd moet worden omdat het echt maar net past, terwijl die in een goede brievenbus in de deur er wel gewoon zo in glijden. Maar ja die goede in de deur zijn er ook niet veel, en dan komt het ook nog voor dat ze in verhouding tot de gleuf in de deur net te hoog of laag gemonteerd zijn.. Maar inderdaad als de groene er geen slot op hebben zijn ze ideaal, alle pakjes kan je er zo in doen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:18 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die zijn wel genot. Zeker als ze geen extra slot erop hebben.
Ik vermoed zomaar dat het dan ook geen toeval is van die eerste van de maand. Juist vanwege die 1 maand opzegtermijn;)quote:Op maandag 24 januari 2022 23:14 schreef V__L_N het volgende:
Ik hoop dat je werkgever iets guller is dan die eenmalige 100 euro. Wel lullig gekozen die datum omdat je altijd een opzeg termijn van een maand hebt.
Overigens is dit wel weer uitgesproken gul in vergelijking met de 50 euro die we anders krijgen. Komt vast omdat er nog steeds geen salarisverhoging is.
Oh maar daarover heb ik geen twijfel.quote:Op maandag 24 januari 2022 23:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vermoed zomaar dat het dan ook geen toeval is van die eerste van de maand. Juist vanwege die 1 maand opzegtermijn;)
Laten ze er eerst maar eens op toezien dat alle tassen goed gelabeld worden en alle pakjes goed op volgorde worden aangeleverd. In plaats van te gaan zeuren dat bezorgers de tassen uit de stelling moeten pakken en meteen wegwezen. Opvallendste vind ik nog dat PostNL dit samen met de OR gaat controleren: dat is de taak van de OR toch helemaal niet? De OR moet opkomen voor de belangen van medewerkers, niet de medewerkers lopen te controleren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:05 schreef V__L_N het volgende:
[..]
https://mijnpostnl.nl/nie(...)ze-processen-op-orde
ziek ook dat iemand die niet bezorgd blijkbaar dat bericht niet mag lezen, ik krijg m nietquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:05 schreef V__L_N het volgende:
[..]
https://mijnpostnl.nl/nie(...)ze-processen-op-orde
Je kan tegenwoordig aanpassen hoe je die nieuws pagina ziet. Als bezorger, als sorteerder of als kantoormedewerker.quote:Op woensdag 26 januari 2022 16:01 schreef liedetector het volgende:
[..]
ziek ook dat iemand die niet bezorgd blijkbaar dat bericht niet mag lezen, ik krijg m niet
mag ik vragen waar? nog niet ontdektquote:Op woensdag 26 januari 2022 16:36 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig aanpassen hoe je die nieuws pagina ziet. Als bezorger, als sorteerder of als kantoormedewerker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |