Niet echt, tussen de 2000 en 2800 euro bruto per maand op basis van 37 uur per week. Maar die 2800 is pas als je in het hoogste schaaljaar zit, bij jaar 13 of zo geloof ik.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:39 schreef Bladblazer het volgende:
[..]
[..]
Hahaha. Ik zag ook een bericht dat ze een vacature hadden bij Admie, vroeg me af of dat stressvolle werk een beetje verdiend maar ik krijg steeds foutmeldingen als ik naar Mijn HR ga
Ben benieuwd hoeveel de 13 jaar halenquote:Op zondag 9 januari 2022 15:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Niet echt, tussen de 2000 en 2800 euro bruto per maand op basis van 37 uur per week. Maar die 2800 is pas als je in het hoogste schaaljaar zit, bij jaar 13 of zo geloof ik.
planner betalen ze in begin >23 amper 11eu brt dus een drolquote:Op zondag 9 januari 2022 15:41 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Niet echt, tussen de 2000 en 2800 euro bruto per maand op basis van 37 uur per week. Maar die 2800 is pas als je in het hoogste schaaljaar zit, bij jaar 13 of zo geloof ik.
mooi bericht over de titel hier, op de site van de postquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:32 schreef V__L_N het volgende:
Stond ik vandaag voor jan met de korte achternaam op het depot. Post minimaal een uur vertraging. Mijn collega bellen ze wel meteen, ik moet er weer zelf achter aan bellen.
Hebben jullie geen app groep ofzo waarin dat soort dingen gedeeld worden?quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:32 schreef V__L_N het volgende:
Stond ik vandaag voor jan met de korte achternaam op het depot. Post minimaal een uur vertraging. Mijn collega bellen ze wel meteen, ik moet er weer zelf achter aan bellen.
Ik weet dat we vaak geroepen hebben "Weg met de combibundel!", en in dat opzicht hebben we ons zin gekregen, maar dit is nog erger dan de combibundel. Bij elke straat moet je dus uit 3 tassen je post bij elkaar grabbelen. Tas 1 bevat de 24-uurs machinepost, tas 2 de 48 uurs samenvoegpost, en tas 3 de pakjes plus de 24-uurs samenvoegpost. Elke keer als ik denk dat het toch niet gekker zal worden, komt er weer een manager aankakken met een zo mogelijk nog krankzinniger idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:44 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
mooi bericht over de titel hier, op de site van de post
Nee en mijn tl weet ook heus wel dat ik al een jaar niet met mijn collega praat en haar niet wil zien ook. Ik ga speciaal 30/40 minuten na haar. Dus moet ik van de chauffeur horen dat hij wel gebeld heeft 's ochtends en dat mijn collega het wel weet. De afspraak is dat de tl of planner mij hiervan op de hoogte brengt.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hebben jullie geen app groep ofzo waarin dat soort dingen gedeeld worden?
Dit is toch ook totaal onzinnig. Dan moeten alle tassen en bundels precies gelijk lopen om uit te komen in je wijk. Anders zit je constant met halve bundels en tassen. Dat maakt bijladen super onhandig. Maar er gaan straks ook verschillende mensen voorbereiden, dus dat is gedoemt tot fouten. Bovendien passen 3 volgepropte tassen helemaal niet op 1 fiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik weet dat we vaak geroepen hebben "Weg met de combibundel!", en in dat opzicht hebben we ons zin gekregen, maar dit is nog erger dan de combibundel. Bij elke straat moet je dus uit 3 tassen je post bij elkaar grabbelen. Tas 1 bevat de 24-uurs machinepost, tas 2 de 48 uurs samenvoegpost, en tas 3 de pakjes plus de 24-uurs samenvoegpost. Elke keer als ik denk dat het toch niet gekker zal worden, komt er weer een manager aankakken met een zo mogelijk nog krankzinniger idee.
Ik heb op zaterdag op elke 4 huizen zo'n geadresseerd folderpakket. Die krengen wegen een ton en ik heb er dus zo'n 100 en je bundels zijn altijd verneukt erdoor.quote:Op woensdag 12 januari 2022 18:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Waar is de tijd dat je ook gewoon nog de HAH tussen de post kon zetten
Bedoelde meer het AH foldertje wat ik op zaterdag tijdens het sorteren al bij de adressen zette die folders moesten krijgenquote:Op woensdag 12 januari 2022 23:16 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdag op elke 4 huizen zo'n geadresseerd folderpakket. Die krengen wegen een ton en ik heb er dus zo'n 100 en je bundels zijn altijd verneukt erdoor.
Kan ook zijn dat ik het verkeerd lees hoor, maar...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef Bladblazer het volgende:
https://radar.avrotros.nl(...)t-is-er-aan-de-hand/
Echt hoor, PostNL doet zn werk niet en de reactie is: wij zijn niet verantwoordelijk, dan had je maar aangetekend moeten versturen![]()
ZZP'ende postbezorgers (dus niet de bekende schijnzelfstandige pakketbezorgers), ik wist niet dat die uberhaupt bestonden?quote:PostNL vermeldt aan de bewoners dat er steeds meer met ZZP’ers wordt gewerkt, die met een tijdslimiet moeten werken. Zo is er eens een bezorger aangesproken in de wijk die de post terug stopte in de brievenbus, omdat naar zijn zeggen de tijd op was om post te bezorgen.
Net daarna, niet letterlijk maar komt bijna op hetzelfde neer: ¨PostNL geeft aan dat de verzender altijd verantwoordelijk blijft voor de post en dat als ze zeker willen weten dat het aankomt het aangetekend moet zijn of verstuurd via track en trace. "quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ik het verkeerd lees hoor, maar...
Dat kende ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:01 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
ZZP'ende postbezorgers (dus niet de bekende schijnzelfstandige pakketbezorgers), ik wist niet dat die uberhaupt bestonden?
geloof er geen reet van!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben die wel rondlopen/rijden
Dan geloof je het niet. Man van een vriendin van mij werkt als zzper als postbezorger bij mij op het depot. Hij doet meestal de kleine gehuchtjes of industrie.quote:Op maandag 17 januari 2022 05:14 schreef liedetector het volgende:
[..]
geloof er geen reet van!
dan bedoel ik ZZPers binnen postbezorging, gewerkte tijd is betaalde tijd ook nog....
aangetekende gaan tegenwoordig wel via pakket dienst!
en idd de verzender verantwoordelijk.....uhhhhhh er is een postwet toch! Rare zin dus, dan kan je van elke brief van de belasting zeggen iet ontvangen bewijs het maar, zo werkt het niet
Deze is geen bevoorrader van depo’s. Maar allemachtig laat maar zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef liedetector het volgende:
Ik ken wel de chauffeurswijken en dat die soms idd door een SubCo worden gedaan, die bevoorraden dan van die kleine depots en hebben zelf een autowijk, dat weet ik wel, maar dat noem ik geen postbezorgers
ja joh!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deze is geen bevoorrader van depo’s. Maar allemachtig laat maar zitten
Ik sta me ook te verbazen over het ongeloof. Hier hebben we er een tijdje één gehad, 's avonds deed hij buslichtingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Deze is geen bevoorrader van depo’s. Maar allemachtig laat maar zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |