abonnement Unibet Coolblue
pi_202520906
quote:
4s.gif Op woensdag 8 december 2021 05:52 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Damn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202520950
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:21 schreef ludovico het volgende:

[..]
Damn.
Scary if true
pi_202520985
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:26 schreef _I het volgende:

[..]
Scary if true
Maar dat is het dus niet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202521033
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar dat is het dus niet...
Wat niet?
pi_202521049
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:39 schreef _I het volgende:

[..]
Wat niet?
Het beeld dat in 2019 maar 1 is overleden, 2020 een handvol en in 2021 meer dan op de pagina past klopt niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 december 2021 @ 08:51:44 #106
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202521141
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2021 07:52 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus gaslighting. Testproces wijzigen en da. Roepen dat het aantal gedaald is. Hoewel het % positieve tests hoger is.

Zou er ergens een overzicht zijn van alle wijzigingen in testbeleid (alleen testen bij klachten, testen voor toegang zonder klachten, kinder verplicht testen bij positief geval in de klas, cycle waarden, …)


c_/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202521201
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het beeld dat in 2019 maar 1 is overleden, 2020 een handvol en in 2021 meer dan op de pagina past klopt niet.
Dat is niet het beeld wat wordt geschetst. Dat is wat jij denkt dat het beeld is.

Het is een pagina uit een blad van ALPA, een in memoriam. Neem aan dat dit de meldingen van 2021 zijn dat de namen uit 2019 en 2020 uitgestelde meldingen zijn.

Het gaat vooral om het aantal van 2021.

Maar ga jij lekker overledenen googlen om een in memoriam te factchecken!
pi_202521236
quote:
9s.gif Op woensdag 8 december 2021 08:58 schreef _I het volgende:

[..]
Dat is niet het beeld wat wordt geschetst. Dat is wat jij denkt dat het beeld is.

Het is een pagina uit een blad van ALPA, een in memoriam. Neem aan dat dit de meldingen van 2021 zijn dat de namen uit 2019 en 2020 uitgestelde meldingen zijn.

Het gaat vooral om het aantal van 2021.

Maar ga jij lekker overledenen googlen om een in memoriam te factchecken!
Wat heeft dat memoriam te maken met Covid?
Dat BNW een hekel heeft aan fact checken weet ik, dat hoef je niet te vermelden.
Maar ik heb toch even gekeken, en degenen die ik opzocht waren van hoge leeftijd.
Waarom is dat scary if true als die zijn overleden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202521346
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat heeft dat memoriam te maken met Covid?
Dat BNW een hekel heeft aan fact checken weet ik, dat hoef je niet te vermelden.
Maar ik heb toch even gekeken, en degenen die ik opzocht waren van hoge leeftijd.
Waarom is dat scary if true als die zijn overleden?
Jij ziet niet dat het aantal per maand in de laatste 4 maanden een stuk groter is dan de eerste 4 maanden?

Zoals je misschien is opgevallen gaan wij ervan uit dat er een hoop mensen gaan sterven aan godweetwat volgens de officile berichten en volgens ons aan uitgestelde effecten van vaccinatie, direct of indirect.

En probeer het eens zonder steken onder water. Of met een gewoon gesprek. Of is het de bedoeling dat je hier weer de hele dag de boel probeert te ontregelen? Vind het maar vreemd.
pi_202521494
https://deadline.com/2021(...)hoot-ba2-1234886790/
Al drie landen met de nieuwe ‘stealth’ variatie, b2 ipv b1.
pi_202521573
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:13 schreef _I het volgende:

[..]
Jij ziet niet dat het aantal per maand in de laatste 4 maanden een stuk groter is dan de eerste 4 maanden?
Yup, maar dat is in Nederland ook zo.
We hebben zomers vaak een oversterfte onder hoogbejaarden.
Zonder cijfers van voorgaande jaren zegt dit niets. Je hebt nu geen context.


quote:
Zoals je misschien is opgevallen gaan wij ervan uit dat er een hoop mensen gaan sterven aan godweetwat volgens de officile berichten en volgens ons aan uitgestelde effecten van vaccinatie, direct of indirect.

En probeer het eens zonder steken onder water. Of met een gewoon gesprek. Of is het de bedoeling dat je hier weer de hele dag de boel probeert te ontregelen? Vind het maar vreemd.
Ja, je ziet natuurlijk ook een complot in mij.

Anyway, een memoriam zegt niets.
Als dit allemaal relatief jonge mensen waren en voorgaande jaren een ander beeld lieten zien, dan zou je hier misschien iets aan hebben.
Maar degenen die ik heb opgezocht zijn vrijwel allemaal hoogbejaarden.
Dat ik dat heb opgezocht wordt mij kennelijk kwalijk genomen.
En zonder gegevens van andere jaren kun je uit dit memoriam niet herleiden dat het aantal overlijdens op onverklaarbare wijze is toegenomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wantie op 08-12-2021 09:37:39 ]
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202521643
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, maar dat is in Nederland ook zo.
We hebben zomers vaak een oversterfte onder hoogbejaarden.
Zonder cijfers van voorgaande jaren zegt dit niets. Je hebt nu geen context.
[..]
Ja, je ziet natuurlijk ook een complot in mij.

Anyway, een memoriam zegt niets.
Als dit allemaal relatief jonge mensen waren en voorgaande jaren een ander beeld lieten zien, dan zou je hier misschien iets aan hebben.
Maar degenen die ik heb opgezocht zijn vrijwel allemaal hoogbejaarden.
Dat dat dat heb opgezocht wordt mij kennelijk kwalijk genomen.
En zonder gegevens van andere jaren kun je uit dit memoriam niet herleiden dat het aantal overlijdens op onverklaarbare wijze is toegenomen.
:W
pi_202521697
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:34 schreef _I het volgende:

[..]
:W
Ja, dan weet je geen weerwoord...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202521762
twitter

Nooit een beeld bij gehad, maar best veel zelfdoden.
pi_202521864
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 06:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Even paar opgezocht:
Wayne Bundrick: passed away peacefully in his sleep on August 22 after a nearly 20 year battle with Parkinson’s Disease.

Perry T Dove: op 90-jarige leeftijd overleden.

Wayne Joseph Anderson of Rollins, Montana took his last flight on July 25, 2021 at the age of 81

homer h pugh: overleden op 76-jarige leeftijd

Tommy Tinker: 88 jarige leeftijd overleden...

Richard "Dick" Deeds: 87 jaar oud

Dennis James Franco: 1940 - 2021 Age 81


Als ik dat zo bekijk is het eerder vreemd dat er in 2019 maar 1 piloot zou zijn overleden.
De meest logische verklaring:

twitter
pi_202521884
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, maar dat is in Nederland ook zo.
We hebben zomers vaak een oversterfte onder hoogbejaarden.
Zonder cijfers van voorgaande jaren zegt dit niets. Je hebt nu geen context.
[..]
Ja, je ziet natuurlijk ook een complot in mij.

Anyway, een memoriam zegt niets.
Als dit allemaal relatief jonge mensen waren en voorgaande jaren een ander beeld lieten zien, dan zou je hier misschien iets aan hebben.
Maar degenen die ik heb opgezocht zijn vrijwel allemaal hoogbejaarden.
Dat ik dat heb opgezocht wordt mij kennelijk kwalijk genomen.
En zonder gegevens van andere jaren kun je uit dit memoriam niet herleiden dat het aantal overlijdens op onverklaarbare wijze is toegenomen.
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 09:58:14 #117
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202521909
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.
twitter


zoiets???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202521920
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Nooit een beeld bij gehad, maar best veel zelfdoden.
Al jaren zoiets dacht ik? En +- 180 per jaar voor de trein, dus om de dag.. NS is ook half begravenis ondernemer dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 09:59:17 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202521923
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.
En sommige mensen slaan de stap onderzoeken over en trekken direct hun conclusies. Gelukkig kan je, wanneer dan blijkt dat die conclusies nergens op slaan (zoals die 16x van gister) en het je te heet onder de voeten wordt, altijd nog de inhoud negeren en gaan huilen over mensen die zogenaamd zouden trollen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Isdatzo op 08-12-2021 10:05:39 ]
Huilen dan.
pi_202521963
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Nooit een beeld bij gehad, maar best veel zelfdoden.
"normale" cijfers. 10 per 100.000 / 1/10.000

Over een verloop van 30 jaar is dat letterlijk 1/333 ?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 10:03:10 #121
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202521968
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202522012
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)=true#c-1--Inleiding

2:3:2....

Zelfdoding onder 10-20 jarigen fors hoger met de jaren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202522044
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]

zoiets???
Zoiets ja. Ik heb er een hard hoofd in dat dit allemaal goed is voor de gezonde 50- populatie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202522048
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
"normale" cijfers. 10 per 100.000 / 1/10.000

Over een verloop van 30 jaar is dat letterlijk 1/333 ?
Das toch best veel!? Nou is veel relatief, maar vind het best hoog.
pi_202522064
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]

zoiets???
Ook opvallend dat er tijdens de eerdere periodes minder lijken te zijn.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:09:36 #126
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522065
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)=true#c-1--Inleiding

2:3:2....

Zelfdoding onder 10-20 jarigen fors hoger met de jaren.
Enig idee hoe lang jongeren op een wachtlijst staan om hulp te krijgen
hoe het werkt in de jeugdzorg
wat de vooruitzichten zijn van jongeren met psychische problemen

Het is in Nederland allemaal bar slecht geregeld en de Corona situatie maakt het nog slechter dan het al was
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:10:07 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_202522072
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Al jaren zoiets dacht ik? En +- 180 per jaar voor de trein, dus om de dag.. NS is ook half begravenis ondernemer dus.
Jup helaas krijgen trein bestuurders een speciale cursus hoe te reageren.
BTW mocht je ooit werk zoeken en je hebt een auto er is een speciale baan als opruimer om het maar even cru te noemen.
Je taak is dan zorgen dat de zooi wat overblijft zo snel mogelijk weg te werken.
Geen leuk werk maar betaald heel erg goed, maar dat is ook logisch.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_202522079
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.
Klopt, daarom ben ik er ook dieper in gedoken.
En dat wordt mij verweten, dat ik kritisch kijk naar het memoriam, in plaats van het als zoete koek slik.
En dan bedruipt mij het gevoel dat het andersom bedoeld is, dat koste wat het kost bewijs moet worden gevonden dat het vaccin levensgevaarlijk is, en daarvoor zelfs memoriams worden gebruikt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202522083
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:06 schreef ludovico het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)=true#c-1--Inleiding

2:3:2....

Zelfdoding onder 10-20 jarigen fors hoger met de jaren.
5 per dag!? Volledig gemist.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:11:21 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202522093
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]

zoiets???
Alleen blijkt dat de vaccins juist beschermen tegen myocarditis als gevolg van corona. Hier hebben we het eerder uitgebreid over gehad -O- .

Hoe had dat staafje er met corona en zonder vaccinaties uitgezien?
Huilen dan.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:13:55 #131
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522126
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Alleen blijkt dat de vaccins juist beschermen tegen myocarditis als gevolg van corona. Hier hebben we het eerder uitgebreid over gehad -O- .

Hoe had dat staafje er met corona en zonder vaccinaties uitgezien?
aah dus deze man liegt gewoon
twitter


waaruit 'blijkt;'dat dan volgens jou?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:15:39 #132
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202522159
quote:
Vingerwijzen
Gerard Spong, de advocaat die jarenlang ten strijde trok tegen Geert Wilders om zijn ‘minder Marokkanen’ uitspraak, heeft laatst in talkshow Op1 gepleit voor het verbannen van ongevaccineerde mensen.

Het valt me op dat steeds meer mensen die zogezegd anti discriminatie hoog in het vaandel hebben staan, dit ten aanzien van ongevaccineerden volledig laten varen.

Klaarblijkelijk zijn ook zij, zoals vele anderen, net zo ontvankelijk voor vingerwijzen en beschuldigen richting groepen. In hoeverre kun je n groep terecht beschuldigen van krapte in de gezondheidszorg in een overbevolkt land? Bovendien, wat voor druk legt een gezonde ongevaccineerde 18-jarige op de gezondheidszorg in verhouding tot een gevaccineerde 80-jarige die besmet raakt door een 76-jarige gevaccineerde vriend tijdens een bingo avond? Als we dan toch met belachelijke voorstellen bezig zijn, kunnen we dan niet beter alle 70 plussers verbannen naar een speciaal aan te leggen Bingo Eiland? Dan hebben we geen krapte meer in de gezondheidszorg en zijn we ook meteen van meneer Spong af.

De minister van Volksgezondheid (CDA) bestond het te vertellen dat hij nul respect heeft voor ongevaccineerde mensen en dat zij bij ernstig ziek zijn onterecht een IC-bed bezetten. Even denken, CDA, waar staan die letters ook weer voor? Christelijk, Democratisch, Ammehoela?

Deze logica wordt exclusief op ongevaccineerden toegepast. Mensen die roken, drugs gebruiken, vet eten, alcohol drinken, met de auto tegen een boom rijden, bij het skin tegen een berg knallen, of welke keuze er ook maar gemaakt wordt die achteraf flink nadelig uitpakt, worden niet vermanend toegesproken. En terecht! Het einde is volkomen zoek wanneer je tegen een patint zegt: “Ja, maar u hd toch niet hoeven skin? Het enige wat u had hoeven doen was die lange latten in de kast te laten staan. Is dat nu zo moeilijk?” Bovendien sla je met zo’n discussie het fundament van een beschaafde samenleving tot gruis. Vrijheid, gelijkwaardigheid, recht op zorg, zelfbeschikkingsrecht… Het zal waarschijnlijk heel ouderwets zijn dat ik daar waarde aan hecht?

Ons kristallen servies
Dit land, deze tijd, doet me denken aan een prachtig gedekte tafel waar een kristallen servies op staat uitgestald. Buitengewoon kostbaar. Plots wordt het laken er onder vandaan getrokken en alles ligt aan diggelen. Een gezagsdrager staat met het laken in de hand en zegt: “Dit hebben we nodig om het virus te vangen.”

Al snel blijkt dat het virus zich niet laat vangen en in plaats van te constateren dat een tafellaken wellicht niet de oplossing is, gaat men steeds driftiger op zoek naar meer tafels om daar een laken onder vandaan te trekken. Het volk roept ondertussen luidkeels om nog veel meer tafellakens en heeft nauwelijks meer oog voor de kostbaarheden die op de grond aan scherven liggen, want hoewel de gezagsdragers bijzonder slecht het virus kunnen vangen, hebben ze wl het volk weten te vangen. In angst.

Politiek correcte sektes
De talkshows hebben zich inmiddels tot in de perfectie ontpopt tot politiek correcte sektes die de mensheid waarschuwen voor politiek ncorrecte sektes. Meningen verschillen zelden. Het is daar voortdurend een winterhemel; n grote grijze boel. Ik zie zo vaak dezelfde gezichten dat ik elke dag denk dat ik naar een herhaling kijk. De gasten en zelfs de gastheer/gastvrouw zijn veelal predikers en opvoeders die dezelfde lijn hanteren. De n pleit voor een vaccinatieplicht, de ander is tegen zo’n plicht en wil met de ongevaccineerden in gesprek met als doel hen over te halen om zich te laten vaccineren.

Dat doet me denken aan de mentaliteit van de Jehova’s Getuigen. De eerste keer toen ze aan de deur kwamen dacht ik: leuk, we gaan een mooi gesprek voeren over geloof en kijken of we elkaar ergens kunnen vinden. Ik kreeg al gauw door dat ze mijn antwoorden enkel interessant vonden wanneer deze bruikbaar waren om hun eigen overtuiging kracht bij te zetten en zodoende mij over te halen zich bij hen aan te sluiten. Deze geveinsde oprechtheid is eigenlijk nog meer vilein dan botte desinteresse. Overigens open ik nog steeds de deur voor Jehova’s Getuigen en probeer ik een interactie van mens tot mens te laten plaatsvinden, maar het lukt me maar zelden om door die muur van voorgeprogrammeerde gedachten heen te breken. Een goed gesprek is als een dans; soms leidt de n, dan de ander, maar het mooiste is als niemand leidt en je samen wordt meegevoerd in de stroom van het moment. Eenmaal in deze stroom ontstaan er wonderen.

Deprogrammeren
Eigenlijk zijn we allemaal al verbannen. Alle mensen leven met hun eigen clubje op een eigen eilandje en botsen voortdurend met elkaar. Een zee van onbegrip houdt hen op afstand en wie heeft de moed, de kracht, de wijsheid om bruggen te bouwen? Wie reikt de hand niet alleen uit naar de mensen naast hen, maar ook naar de anderen op het eiland er tegenover? Wie is nieuwsgierig? Wie durft werkelijk open te staan? Wat vereist het om dit te kunnen?

Volgens mij vereist het allereerst deprogrammeren. We zijn nu zo geprogrammeerd dat we mensen labelen, dat label als positief of negatief registreren en dit boven de mens stellen. Dit moet worden omgedraaid. Een mens is zoveel meer dan een label en het vereist bewustzijn om dat te beseffen. Tegelijk is het van belang dat we ons niet vanuit angst aansluiten bij een groep waarmee we onze individualiteit ten grabbel gooien, daardoor aan zelfreflectie inboeten en elke vorm van relativiteit verliezen.

Ik hoop dat ik de moed en de kracht op kan brengen om zo te leven. Dat ik me niet teveel laat opslokken door een draaikolk van heftige emoties waardoor ik me tegen andere mensen ga keren. Deze tijd moet niet een strijd zijn tegen elkaar, maar een strijd mt elkaar om het behoud van onze gezondheid en vrijheid, onze menselijke waardigheid, vanuit bezieling, ter bescherming van ons aller kristallen hart.

Kristal in scherven


Een hartekreet van uitvoerend kunstenaar Jelger Dees, die omschrijft wat we aan het verliezen zijn door het vingerwijzen.

O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202522168
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
aah dus deze man liegt gewoon
[ twitter ]

waaruit 'blijkt;'dat dan volgens jou?
Vaccins beschermen tegen Myocarditus van Covid, maar zorgen voor een veelvoud van Myocarditus opnames in het ziekenhuis als direct of indirect gevolg van de vaccinaties. Maar deze is wel heel erg "in your face" om te ontkennen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 10:17:45 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202522198
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
aah dus deze man liegt gewoon
Dat zeg ik niet.
quote:
[ twitter ]

waaruit 'blijkt;'dat dan volgens jou?
Isdatzo in BNW / COVID19- #158 : Nieuwe maatregelen
Huilen dan.
pi_202522201
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]

zoiets???
Dat lijkt er meer op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 8 december 2021 @ 10:17:58 #136
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522202
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccins beschermen tegen Myocarditus van Covid, maar zorgen voor een veelvoud van Myocarditus opnames in het ziekenhuis als direct of indirect gevolg van de vaccinaties. Maar deze is wel heel erg "in your face" om te ontkennen.
hij kwam net mijn tijdlijn in
toeval bestaat niet he
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202522238
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vaccins beschermen tegen Myocarditus van Covid, maar zorgen voor een veelvoud van Myocarditus opnames in het ziekenhuis als direct of indirect gevolg van de vaccinaties. Maar deze is wel heel erg "in your face" om te ontkennen.
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
hij kwam net mijn tijdlijn in
toeval bestaat niet he
Je kan het bewijs sterker maken door nog even te specificeren wat de kans op hospitalisatie is voor gevaccineerde / ongevaccineerde met myocarditus symptomen, het zegt mij vooral dat het onderzoek er NIET ligt.

Als je een normale geest hebt plak je dat soort dingen aan elkaar als wetenschapper, zal wel een persoonsgegevens / privacy dingetje zijn dat dit stroperig loopt.

Ik vind het bijzonder dat dit soort zaken aan de dag komen terwijl allerhande overheden draconische maatregelen doordrukken, terwijl het halve volk staat te protesteren....

En dan zeggen de Devlins onder ons "het waren met 10.000 mensen! nog geen 0.05% van de bevolking steunt het dus!" lollollol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 10:21:25 #138
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Je kan het bewijs sterker maken door nog even te specificeren wat de kans op hospitalisatie is voor gevaccineerde / ongevaccineerde met myocarditus symptomen, het zegt mij vooral dat het onderzoek er NIET ligt.
https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/circ.144.suppl_1.10712
komt ook net voorbij...
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:22:35 #139
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_202522266
quote:
11s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Nooit een beeld bij gehad, maar best veel zelfdoden.
Helemaal met meer zelfisolatie en uitsluiten gaat dat helaas alleen maar oplopen.
pi_202522291
quote:
Dat sterkt de plausibiliteit van een causaal verband. Die is volstrekt logisch... Maar dit wisten we ook al.

Al die hartaanvallen die we gezien hebben hier, zijn welliswaar niet statistisch verantwoord maar geeft toch ook wel weer een red flag dat er wat aan de hand is...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202522309
quote:
6s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:22 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Helemaal met meer zelfisolatie en uitsluiten gaat dat helaas alleen maar oplopen.
Hm. De periodes ervoor laten juist een lager aantal zien dan gemiddeld. Wat je zegt zou je denken, maar geen idee of het ook echt zo is.
pi_202522340
Maar dit is nog allemaal mild h, ziekenhuisopnames, maar er gaan k gewoon mensen aan stuk is mijn vermoeden, ik gok ergens tussen 1/15k en 1/25k aan de hand van oversterftecijfers. Goed, grote gok gehalte verder allemaal dit, maar tot het moment dat ik daar beter bewijs van zie wel mijn waarheid.

De vraag is of je met die stats ooit over verplichten uberhaupt zou moeten praten.. Men is naar mijn mening zijn ethische kompas totaal kwijt, laat staan als het mensen een reeel risico oplevert....

Laat staan als het vaccin meer schade doet zelfs dan goed.... Dan is het nog gestoorder.

Met onze Justin Trudeau die kinderen onder de 5 wilt vaccineren, zo niet? Dan niet naar school? Ofzo? Wat eigenlijk? ..... Gestoorde gekken zijn het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 10:27:52 #143
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522361
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:25 schreef _I het volgende:

[..]
Hm. De periodes ervoor laten juist een lager aantal zien dan gemiddeld. Wat je zegt zou je denken, maar geen idee of het ook echt zo is.
des te erger mensen in de knel komen, hoe groter de gevolgen zullen zijn hiervan
Mensen die geen toekomst meer zien
en vooral jongeren geld dit enorm voor
zij zijn degene die nog jaren en jaren hiervan last zullen hebben
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202522475
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:

[..]
aah dus deze man liegt gewoon
[ twitter ]

waaruit 'blijkt;'dat dan volgens jou?
quote:
Maar een overzicht van vijftien artikelen in wetenschappelijke tijdschriften, publicaties van gezondheidsautoriteiten en interviews met tien kinderartsen en -cardiologen schetst een geruststellend beeld van de veiligheid van COVID-19-vaccins voor kinderen. Het optreden van myocarditis na vaccinatie is zeldzamer en de symptomen doorgaans milder dan de hartaandoeningen die door COVID-19 zelf kunnen worden veroorzaakt, waaronder inflammatoir multisysteemfalen bij kinderen (MIS-C; 'multisystem inflammatory syndrome in children'), zegt Matthew Elias, kindercardioloog aan het Children's Hospital of Philadelphia. MIS-C is een ernstige aandoening die twee tot zes weken na een acute besmetting met SARS-CoV-2 kan optreden en bij ongeveer n op de 3200 besmette kinderen wordt geconstateerd, ook als de infectie zelf mild of zelfs asymptomatisch is geweest. Bij MIS-C kunnen talloze organen ontstoken raken, waaronder het hart, de longen, de nieren, de hersenen, de huid, de ogen en de spijsverteringsorganen. Volgen de Amerikaanse Centers for Disease Control and Prevention (CDC) is bij ruim 5500 kinderen in de VS sinds het begin van de pandemie MIS-C geconstateerd, hoewel experts vrezen dat het werkelijke aantal gevallen hoger ligt.

"Uit de pediatrische ziekenhuispraktijk blijkt dat bij patinten van alle leeftijden het risico op hartproblemen als gevolg van COVID-19 in het algemeen hoger is dan op de ontwikkeling van myocarditis als gevolg van vaccinatie," zegt Frank Han, kindercardioloog van OSF Healthcare in Centraal-Illinois. Net als Elias denkt Han dat de meeste gevallen van myocarditis als gevolg van vaccinatie mild zijn en "niet leiden tot een significante aantasting van de hartfunctie of van het vermogen van het hart om de bloeddruk in stand te houden."
https://www.nationalgeogr(...)oter-dan-door-vaccin

quote:
Expression of concern niet gezien?

https://www.ahajournals.org/doi/10.1161/CIR.0000000000001051

quote:
Soon after publication of the above abstract in Circulation, it was brought to the American Heart Association Committee on Scientific Sessions Program’s attention that there are potential errors in the abstract. Specifically, there are several typographical errors, there is no data in the abstract regarding myocardial T-cell infiltration, there are no statistical analyses for significance provided, and the author is not clear that only anecdotal data was used.

We are publishing this Expression of Concern until a suitable correction is published to indicate that the abstract in its current version may not be reliable.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:37:07 #145
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522512
quote:
ja wel gezien
ik lees ook dingen :D
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_202522554
quote:
:')

Gewoon slecht onderzoek dus, maar Scientism followers accepteren alle science die hun geloof predikt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202522559
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 8 december 2021 @ 10:41:02 #148
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522588
quote:
84s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:39 schreef ludovico het volgende:
"You are gonna be able to get your vaccine as soon as you turn five, I know you are excited, I know you are eager, in some places across the country you can even start making your appointment now, for shortly after your birthday!"
toch knap
de meesten van die leeftijd kunnen nog niet lezen _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:44:58 #149
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202522669
https://www.locourant.nl/(...)ef-tegen-corona?s=08


ZWOLLE - Het antimalariamiddel hydroxychloroquine leidt bij COVID-19 patinten op de verpleegafdeling tot significant betere resultaten dan tot dusver gedacht. De kans op overplaatsing naar de IC ligt 53 procent lager dan bij patinten die geen behandeling kregen. Dit blijkt uit landelijk retrospectief onderzoek onder 1064 patinten. Dr. Jolanda Lammers en dr. Paul Groeneveld, onderzoekers en internist-infectiologen in het Zwolse Isala, spreken van een verrassend resultaat.

Toen de COVID-19 pandemie uitbrak, ontbraken eenduidige richtlijnen om het virus adequaat te behandelen. In sommige Nederlandse ziekenhuizen kregen patinten hydroxy-chloroquine voorgeschreven, in andere klinieken werd gekozen voor chloroquine. Omdat de effectiviteit van deze middelen niet was aangetoond, kozen sommige artsen ervoor om geen medicijnen voor te schrijven.

Deze variatie in medicatiebeleid was voor Lammers en Groeneveld reden genoeg om de drie behandelstrategien tegen het licht te houden. Hun landelijke oproep aan collega-infectiologen om data van klinische COVID-19 patinten te delen, kreeg opvallend veel respons. Maar liefst veertien ziekenhuizen (van algemeen en topklinisch tot academisch en verspreid over het land) bleken bereid hun gegevens te delen. 'Tijdens de corona-uitbraak stond elke dokter met lege handen. Juist omdat iedereen het beste wil voor deze patintencategorie hebben we landelijk alle medewerking gekregen', aldus de onderzoekers.
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  woensdag 8 december 2021 @ 10:57:28 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202522832
quote:
99s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:

De kans op overplaatsing naar de IC ligt 53 procent lager dan bij patinten die geen behandeling kregen. Dit blijkt uit landelijk retrospectief onderzoek
Het grote manco van veel van dat soort studies waarin je achteraf kijkt naar resultaten van verschillende behandelingen is dat je moeilijk groepen met een verschillende behandeling met elkaar kan vergelijken omdat de groepen niet hetzelfde zijn. Zo kan het zijn dat er op basis van (ernst van de) symptomen een behandeling gegeven wordt en dat patinten die met HCQ behandeld zijn zieker, of juist minder ziek, waren dan patinten die die behandeling niet kregen. Of dat deze mensen juist wel of geen bepaalde symptomen vertoonden. Of ouder, of juist jonger, waren. Of, ... etc. In dat geval zouden ook bij een gelijke behandeling de uitkomsten verschillend zijn. Wat zijn je conclusies dan waard?

Drom zijn RCT-studies zo belangrijk: dat is eigenlijk de enige manier om de klinische effectiviteit van een behandeling aan te tonen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')