Damn.quote:
Het beeld dat in 2019 maar 1 is overleden, 2020 een handvol en in 2021 meer dan op de pagina past klopt niet.quote:
quote:Op woensdag 8 december 2021 07:52 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Dit is dus gaslighting. Testproces wijzigen en da. Roepen dat het aantal gedaald is. Hoewel het % positieve tests hoger is.
Zou er ergens een overzicht zijn van alle wijzigingen in testbeleid (alleen testen bij klachten, testen voor toegang zonder klachten, kinder verplicht testen bij positief geval in de klas, cycle waarden, …)
Dat is niet het beeld wat wordt geschetst. Dat is wat jij denkt dat het beeld is.quote:Op woensdag 8 december 2021 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het beeld dat in 2019 maar 1 is overleden, 2020 een handvol en in 2021 meer dan op de pagina past klopt niet.
Wat heeft dat memoriam te maken met Covid?quote:Op woensdag 8 december 2021 08:58 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is niet het beeld wat wordt geschetst. Dat is wat jij denkt dat het beeld is.
Het is een pagina uit een blad van ALPA, een in memoriam. Neem aan dat dit de meldingen van 2021 zijn dat de namen uit 2019 en 2020 uitgestelde meldingen zijn.
Het gaat vooral om het aantal van 2021.
Maar ga jij lekker overledenen googlen om een in memoriam te factchecken!
Jij ziet niet dat het aantal per maand in de laatste 4 maanden een stuk groter is dan de eerste 4 maanden?quote:Op woensdag 8 december 2021 09:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat heeft dat memoriam te maken met Covid?
Dat BNW een hekel heeft aan fact checken weet ik, dat hoef je niet te vermelden.
Maar ik heb toch even gekeken, en degenen die ik opzocht waren van hoge leeftijd.
Waarom is dat scary if true als die zijn overleden?
Yup, maar dat is in Nederland ook zo.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:13 schreef _I het volgende:
[..]
Jij ziet niet dat het aantal per maand in de laatste 4 maanden een stuk groter is dan de eerste 4 maanden?
Ja, je ziet natuurlijk ook een complot in mij.quote:Zoals je misschien is opgevallen gaan wij ervan uit dat er een hoop mensen gaan sterven aan godweetwat volgens de officiële berichten en volgens ons aan uitgestelde effecten van vaccinatie, direct of indirect.
En probeer het eens zonder steken onder water. Of met een gewoon gesprek. Of is het de bedoeling dat je hier weer de hele dag de boel probeert te ontregelen? Vind het maar vreemd.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, maar dat is in Nederland ook zo.
We hebben zomers vaak een oversterfte onder hoogbejaarden.
Zonder cijfers van voorgaande jaren zegt dit niets. Je hebt nu geen context.
[..]
Ja, je ziet natuurlijk ook een complot in mij.
Anyway, een memoriam zegt niets.
Als dit allemaal relatief jonge mensen waren en voorgaande jaren een ander beeld lieten zien, dan zou je hier misschien iets aan hebben.
Maar degenen die ik heb opgezocht zijn vrijwel allemaal hoogbejaarden.
Dat dat dat heb opgezocht wordt mij kennelijk kwalijk genomen.
En zonder gegevens van andere jaren kun je uit dit memoriam niet herleiden dat het aantal overlijdens op onverklaarbare wijze is toegenomen.
De meest logische verklaring:quote:Op woensdag 8 december 2021 06:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Even paar opgezocht:
Wayne Bundrick: passed away peacefully in his sleep on August 22 after a nearly 20 year battle with Parkinson’s Disease.
Perry T Dove: op 90-jarige leeftijd overleden.
Wayne Joseph Anderson of Rollins, Montana took his last flight on July 25, 2021 at the age of 81
homer h pugh: overleden op 76-jarige leeftijd
Tommy Tinker: 88 jarige leeftijd overleden...
Richard "Dick" Deeds: 87 jaar oud
Dennis James Franco: 1940 - 2021 Age 81
Als ik dat zo bekijk is het eerder vreemd dat er in 2019 maar 1 piloot zou zijn overleden.
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, maar dat is in Nederland ook zo.
We hebben zomers vaak een oversterfte onder hoogbejaarden.
Zonder cijfers van voorgaande jaren zegt dit niets. Je hebt nu geen context.
[..]
Ja, je ziet natuurlijk ook een complot in mij.
Anyway, een memoriam zegt niets.
Als dit allemaal relatief jonge mensen waren en voorgaande jaren een ander beeld lieten zien, dan zou je hier misschien iets aan hebben.
Maar degenen die ik heb opgezocht zijn vrijwel allemaal hoogbejaarden.
Dat ik dat heb opgezocht wordt mij kennelijk kwalijk genomen.
En zonder gegevens van andere jaren kun je uit dit memoriam niet herleiden dat het aantal overlijdens op onverklaarbare wijze is toegenomen.
quote:Op woensdag 8 december 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.
Al jaren zoiets dacht ik? En +- 180 per jaar voor de trein, dus om de dag.. NS is ook half begravenis ondernemer dus.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Nooit een beeld bij gehad, maar best veel zelfdoden.
En sommige mensen slaan de stap onderzoeken over en trekken direct hun conclusies. Gelukkig kan je, wanneer dan blijkt dat die conclusies nergens op slaan (zoals die 16x van gister) en het je te heet onder de voeten wordt, altijd nog de inhoud negeren en gaan huilen over mensen die zogenaamd zouden trollen.quote:Op woensdag 8 december 2021 09:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eerst moet iets opvallen, voordat men begint met onderzoeken.
"normale" cijfers. 10 per 100.000 / 1/10.000quote:Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef _I het volgende:
[ twitter ]
Nooit een beeld bij gehad, maar best veel zelfdoden.
Zoiets ja. Ik heb er een hard hoofd in dat dit allemaal goed is voor de gezonde 50- populatie.quote:
Das toch best veel!? Nou is veel relatief, maar vind het best hoog.quote:Op woensdag 8 december 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
"normale" cijfers. 10 per 100.000 / 1/10.000
Over een verloop van 30 jaar is dat letterlijk 1/333 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |