abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202513241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef KNAK het volgende:

[..]
Diezelfde medewerker haalt nu zijn schouders dan op, op de vraag of hij de booster gaat nemen om nog lekker wild te kunnen zuipen en feesten. Dat alle zuipkeetjes nu dan ook dicht zijn komt door het niet volgen van de regels. (lees: de ongevaccineerden krijgen de schuld, maar dat zegt ie liever niet hardop aangezien hij mijn mening weet)

En dat gaat beginnen aan een universitaire studie.... -O-
Je hebt "booksmart" en "streetsmart"...klinkt alsof beide categorieën niet van toepassing zijn op hem.. :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202513293
quote:

[..]
Diezelfde medewerker haalt nu zijn schouders dan op, op de vraag of hij de booster gaat nemen om nog lekker wild te kunnen zuipen en feesten. Dat alle zuipkeetjes nu dan ook dicht zijn komt door het niet volgen van de regels. (lees: de ongevaccineerden krijgen de schuld, maar dat zegt ie liever niet hardop aangezien hij mijn mening weet)

Diezelfde maatje/buurman komt bij mij vaak op (zuipen/voetbal kijken) bezoek. We zijn nog steeds goede vrienden. Hij is wel paar keren weekendjes weg geweest, maar echt met vakantie niet. Hij gaat wel de booster nemen helaas.

Die is ook helemaal geen 'domme' gozer hoor.....maar tsja.
Mind boggling.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202513314
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202513455
twitter
pi_202513527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja. En vanaf Maart 2020 opgeschreven als...you know what.
Vertel...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202513537
twitter
twitter
pi_202513539
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202513551
quote:
Wat een ziekelijk ventje om te zien die André Manuel..nooit van hem gehoord trouwens, en blijkbaar ook niks aan gemist dus :+
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 7 december 2021 @ 18:07:24 #205
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202513758
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 14:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is prima te meten dat vaccinatie mensen tegenhoudt om op de IC terecht te komen, maarehh, de IC doelgroep is niet bepaald je jonge gezonde buurvrouw.

En als een vaccin werkt tegen ernstige ziekte van ziekte X, is dat allemaal leuk, maar als de side effects zwaarder wegen ga je er ook stuk aan.
Vorig jaar was de groep groter die erg ziek werd.. wat is er veranderd sinsdien..
Er is een vaccin
En wat veel mensen vergeten, is dat een flink aantal mensen het al een keer heeft gehad
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  dinsdag 7 december 2021 @ 18:09:29 #206
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_202513795
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:30 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klinkklare nonensens.
Nee dat is zo
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
pi_202513837
quote:

[..]

Lol, ongekend die amoebes.

Wat studeert het kreng?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202513924
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:51 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
FAAA SISISSS TENNN
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202513965
quote:
Prima toch, lekker met vakantie. Tis een pandemie immers.
pi_202513993
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Vorig jaar was de groep groter die erg ziek werd.. wat is er veranderd sinsdien..
Er is een vaccin
En wat veel mensen vergeten, is dat een flink aantal mensen het al een keer heeft gehad
Nouja ik weet het allemaal niet hoor, vooralsnog is er meer oversterfte voor zover ik weet dit jaar dan vorig jaar. Ondanks vaccin en antistoffen.
pi_202514011
quote:
80s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
FAAA SISISSS TENNN
Verräter :{w

Het gaat goed komen. Ik voel het!
pi_202514027
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nouja ik weet het allemaal niet hoor, vooralsnog is er meer oversterfte voor zover ik weet dit jaar dan vorig jaar. Ondanks vaccin en antistoffen.
Ja, maar ja, al dat geblow, climate change, winterse temperaturen en post traumatisch pandemie syndroom hakt er ook in! :Y
pi_202514145
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:21 schreef _I het volgende:

[..]
Verräter :{w

Het gaat goed komen. Ik voel het!
Echt? Ik ben pessimistisch.
pi_202514158
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:22 schreef _I het volgende:

[..]
Ja, maar ja, al dat geblow, climate change, winterse temperaturen en post traumatisch pandemie syndroom hakt er ook in! :Y
Is ook zo, krijg je allemaal hartaanval van en oncontrolleerbare spasmen.
pi_202514198
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 09:52 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Wie weet, vaccin doden.
  dinsdag 7 december 2021 @ 18:40:38 #216
24329 KNAK
ff w88,......
  dinsdag 7 december 2021 @ 18:42:04 #217
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_202514230
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
Er is een vaccin
en je kan het elk half jaar krijgen, zie Urk.
pi_202514235
quote:
Wanneer komt het onderzoek eens naar boven met plotseling overlijden van mensen onder de 30. / Hartaanval.
Tis zo makkelijk om vaccinatiestatus even te betrekken / ontstekingen / bloeddtest antistoffen etc. Zou toch verdomme bij ieder persoon onder de 30 moeten gebeuren.
pi_202514270
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Echt? Ik ben pessimistisch.
Er zijn al teveel barsten. Teveel vraagtekens. Ik ben zeer hoopvol sinds vandaag!
  dinsdag 7 december 2021 @ 18:46:01 #220
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202514280
quote:
Ze zouden als de dood voor ons zijn als we dat werkelijk deden, onze eigen plek zouden creeren, ons zouden bewapenen, afscheiden en onze eigen economie zouden bewerkstelligen, vergeet niet dat nederland bestaat uit provincies en friesland nog altijd zijn eigen rechten heeft. Het bekende pas op wat je wenst gaat ook bij dit artikel op.
>:)
There is only one religion
pi_202514290
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:45 schreef _I het volgende:

[..]
Er zijn al teveel barsten. Teveel vraagtekens. Ik ben zeer hoopvol sinds vandaag!
Ik niet, wat was dat nou, in Australië levensreddende hulp niet geven ofzo? Ik geloof er nog geen fuck van maarreh, geef het toch meer dan 0% kans want Australië is knettergek.

Is het waar?!
pi_202514293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer komt het onderzoek eens naar boven met plotseling overlijden van mensen onder de 30. / Hartaanval.
Tis zo makkelijk om vaccinatiestatus even te betrekken / ontstekingen / bloeddtest antistoffen etc. Zou toch verdomme bij ieder persoon onder de 30 moeten gebeuren.
Als de volledige CBS cijfers binnen zijn en ze niet langer kunnen gokken dat alle sterfte covid sterfte is.

Nu noemen ze het gewoon onderrapportage, dat kan straks niet meer.
pi_202514319
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:47 schreef _I het volgende:

[..]
Als de volledige CBS cijfers binnen zijn en ze niet langer kunnen gokken dat alle sterfte covid sterfte is.

Je moet gewoon op vaccinatiestatus naar oversterfte gaan kijken.

Ik vind het sowieso opvallend dat onder de 60 nauwelijks of geen oversterfte had in 2020 en nu 4 (relatief, absoluut is dat 0.008% oid), dat is geschift.
pi_202514336
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik niet, wat was dat nou, in Australië levensreddende hulp niet geven ofzo? Ik geloof er nog geen fuck van maarreh, geef het toch meer dan 0% kans want Australië is knettergek.

Is het waar?!
Geen idee, zag het wel voorbij komen.

Zeg ook niet dat het overal lekker gaat, maar geloof niet langer dat het hier zover gaat komen. Voor die tijd breekt de pleuris al uit in andere lander.
pi_202514350
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:49 schreef _I het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het overal lekker gaat, maar geloof niet langer dat het hier zover gaat komen. Voor die tijd breekt de pleuris al uit in andere lander.
In Italië drukken ze nog steeds.
pi_202514354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is volgens jou plotseling en waarom kan iemand onder de 30 niet plotseling overlijden?
pi_202514357
pi_202514374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je moet gewoon op vaccinatiestatus naar oversterfte gaan kijken.

Ik vind het sowieso opvallend dat onder de 60 nauwelijks of geen oversterfte had in 2020 en nu 4 (relatief, absoluut is dat 0.001% oid), dat is geschift.
Geen idee of ze autopsies gedaan hebben en of die gegevens bij elkaar komen (vaccinatiestatus etc)

Maar niet alleen de oversterfte, ook hartkwalen en hersenbloedingen komen dan uit.

Niet iedereen slaapt. Er zitten absoluut wel goede mensen tussen die hier oog voor hebben.
pi_202514379
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat is volgens jou plotseling en waarom kan iemand onder de 30 niet plotseling overlijden?
quote:
Wat is volgens jou plotseling
Uit het niets / onverwacht..

https://www.woorden.org/w(...)verwachts%20Tegenste...

quote:
en waarom kan iemand onder de 30 niet plotseling overlijden?
Rare vraag, je lijkt te impliceren dat het wat te doen heeft met wat ik had gepost, leg eens uit. :')
pi_202514390
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:52 schreef _I het volgende:
Geen idee of ze autopsies gedaan hebben en of die gegevens bij elkaar komen (vaccinatiestatus etc)
Die info is er dus laat maar bij elkaar komen, tis verdomme mensenlevens waar we over praten toch. Kan heus wel integer etc. :')
pi_202514396
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:47 schreef _I het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het CBS aan gokken doet?
pi_202514410
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
In Italië drukken ze nog steeds.
Ze proberen het overal, maar het blijft vooral bij dreigen. Mental warfare.
pi_202514415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Uit het niets / onverwacht..

https://www.woorden.org/w(...)verwachts%20Tegenste...
[..]
Rare vraag, je lijkt te impliceren dat het wat te doen heeft met wat ik had gepost, leg eens uit. :')
Op een enkele uitzondering na zijn de meeste overlijdens plotseling.
pi_202514422
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat CBS deze info heeft / koppelt / fabriceert in statistieken.
pi_202514428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die info is er dus laat maar bij elkaar komen, tis verdomme mensenlevens waar we over praten toch. Kan heus wel integer etc. :')
Er is vanuit de kamer toch een motie aangenomen om onderzoek te doen!? Wie weet duiken ze erin.
pi_202514433
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op een enkele uitzondering na zijn de meeste overlijdens plotseling.
Mweh............... Naja wat jij wilt, taal purist :p
pi_202514439
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef _I het volgende:

[..]
Er is vanuit de kamer toch een motie aangenomen om onderzoek te doen!? Wie weet duiken ze erin.
Hopelijk.
pi_202514447
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:49 schreef _I het volgende:

[..]

Vraag me af of hier in Nederland ooit echt de pleuris uit zou kunnen breken 🤔 imo lijken de gevaccineerden in andere landen wat meer solidair met de ongevaccineerden, en zijn de protesten wat massaler...maar misschien lijkt dat maar zo. :)
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:01:40 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202514524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Vraag me af of hier in Nederland ooit echt de pleuris uit zou kunnen breken 🤔 imo lijken de gevaccineerden in andere landen wat meer solidair met de ongevaccineerden, en zijn de protesten wat massaler...maar misschien lijkt dat maar zo. :)
Ken veel mensen die gevaccineerd zijn "maar iedereen moet het zelf weten". Valt ook niet veel steun van te verwachten als men de touwtjes aantrekt verwacht ik.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202514597
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat de volledige data nog niet aanwezig is. En had het over de CBS cijfers, “ze” sloeg niet op het CBS zelf.
twitter
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:08:16 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202514613
quote:

[..]
Heb dit soort gesprekken met diverse Europeanen die ik in dienst heb of andere wijze mee zaken doe en de meeste, met name Oostblokkers vinden dat wij het hier nog te goed hebben. We leven in een comfy bubbel; supermarkt altijd vol, internetje werkend, Netflix en lederen bankstelletje, sociaal vangnetje etc... er moet veel meer gebeuren wil men hier wakker schudden. En dan nog, wij halen nooit direct het niveau van de starrige Fransen en vooralsnog worden zij met enig gemak opzij gezet ...
Mai pben rai~!
pi_202514646
quote:

[..]
Dat hangt ook samen met de genomen en nog te nemen maatregelen, vaccinatieplicht en ontslag.

Zover zijn we hier (nog) niet.
pi_202514665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:08 schreef KNAK het volgende:

[..]
Heb dit soort gesprekken met diverse Europeanen die ik in dienst heb of andere wijze mee zaken doe en de meeste, met name Oostblokkers vinden dat wij het hier nog te goed hebben. We leven in een comfy bubbel; supermarkt altijd vol, internetje werkend, Netflix en lederen bankstelletje, sociaal vangnetje etc... er moet veel meer gebeuren wil men hier wakker schudden. En dan nog, wij halen nooit direct het niveau van de starrige Fransen en vooralsnog worden zij met enig gemak opzij gezet ...
Kijk maar naar dat slappe aftreksel dat we hier ff hadden van die gilet jaunes _O-
pi_202514748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat CBS deze info heeft / koppelt / fabriceert in statistieken.
Ik neem aan dat CBS de overlijdens koppelt aan de vastgestelde doodsoorzaak, en niet gaat gokken onder welke categorie een overlijden valt.
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:25:08 #245
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202514865
Terug van mijn wandeling, weer wat angsthazen gezien op de fiets en achter het stuur met een filter op hun gezicht, ocharme denk ik dan maar. Marokkaanse kappers slordig met het vod of helemaal niet. Shokran ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')