abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:42:07 #176
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202511692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus besmettingen met delta gingen skyhigh ... omdat vaccin 1 & 2 (we zullen maar beginnen nummeren) er niet tegen werkten ... ?

Dus nu zijn de boosters (nr 1) er al ... nog voor Omicron er was ...

En nu zeggen ze dat de boosters wel tegen omicron gaan werken ?

euh ...
De vaccins werken minder goed in het voorkomen van besmettingen maar uitstekend in het voorkomen van ernstige ziekte.
Huilen dan.
  dinsdag 7 december 2021 @ 15:45:16 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202511734
Geen vaccins werken ook uitstekend tegen voorkomen van ernstige ziekte :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202512007
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De vaccins werken minder goed in het voorkomen van besmettingen maar uitstekend in het voorkomen van ernstige ziekte.
Heel veel minder volgens israel
quote:
Indeed, as we have detailed, the Pfizer vaccine, according to the Israeli Health Ministry, has only a 39 percent efficacy rate.
onderaan staat quote
https://trendsresearch.co(...)oung-4th-jab-coming/
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:07:18 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202512071
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:03 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Heel veel minder volgens israel
[..]
onderaan staat quote
https://trendsresearch.co(...)oung-4th-jab-coming/
Die 39% gaat over het voorkomen van besmettingen toch?
Huilen dan.
pi_202512109
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Dus besmettingen met delta gingen skyhigh ... omdat vaccin 1 & 2 (we zullen maar beginnen nummeren) er niet tegen werkten ... ?
Niet voldoende tegen besmetting nee
Wist je dat nog niet? Dat was al in het voorjaar bekend.

quote:
Dus nu zijn de boosters (nr 1) er al ... nog voor Omicron er was ...

En nu zeggen ze dat de boosters wel tegen omicron gaan werken ?

euh ...
Niet tegen besmetting nee. Er komt overigens volgend jaar een update vaccin begreep ik.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202512127
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Geen vaccins werken ook uitstekend tegen voorkomen van ernstige ziekte :o
Ah, vandaar dat niemand aan covid is overleden :+
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202512162
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Die 39% gaat over het voorkomen van besmettingen toch?
Algehele effectiviteit volgens mij
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:13:41 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202512185
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 15:30 schreef Tingo het volgende:
Bij de 10 wedstrijden in het Engelse Premier League per week, gaan er bijna 400,000 mensen live voetbal (10 wedstrijden in het Premier League) kijken. Ze zitten dik naast elkaar. Bijna geen mondvodjes te zien.
Alle kroegen rond de stadia altijd voor en na deze wedstrijden bomvol zijn. QR codes/vax bewijs amper gecontroleerd is.

Dan heb je ook de lagere leagues....Championship, League One,League Two,National League....Ik heb de exacte cijfers niet, maar ik denk dat je kan je nog 200,000+ toeschouwers bijtellen.

Dan veel van de fans die heen en weer door het hele land reizen.
Straks ook een vol Alexandra palace neem ik aan?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:17:58 #184
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202512232
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:12 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Algehele effectiviteit volgens mij
Wat is algehele effectiviteit?
Huilen dan.
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:22:32 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_202512295
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 13:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is niet nieuw, als griep op je hart slaat kan je dat ook fataal worden.
Zoon van 17 van vriend van me lag in 2019 in het ziekenhuis door griep.
Dat is zeker niet nieuw nee. Een studiegenoot van mij is daar aan overleden. Die was toen 22ish.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_202512366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is zeker niet nieuw nee. Een studiegenoot van mij is daar aan overleden. Die was toen 22ish.
Zonde. ;(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202512398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zonde. ;(
Ja. En vanaf Maart 2020 opgeschreven als...you know what.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 7 december 2021 @ 16:30:42 #188
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_202512418
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
Klinkklare nonensens.
Huilen dan.
pi_202512528
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:29 schreef Tingo het volgende:

[..]
en vanaf 2021 opgeschreven als climate change?
Plaats hier uw advertentie
pi_202512529
Gemiddelde leeftijd van een corona dood nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy is?
Nog steeds hoge percentage van mensen met onderliggende klachten en gezondheids problemen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_202512557
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:37 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
en vanaf 2021 opgeschreven als climate change?
Geen idee - they make it up as they go along.
pi_202512654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 12:45 schreef KNAK het volgende:

[..]
Dit.. en dat is enorm sluw zoals het vaxxen verplichten voor op het werk.

Het is niets meer dan een directe verplichting tot vaxxen aangezien mensen MOETEN werken. De lucky few hebben mogelijkheden thuis te kunnen werken of een baas hebben die de regels negeert (maar ook zelf risico's loopt, zoals ik), maar mensen worden op deze wijze op het randje van de afgrond gedwongen en kunnen geen kant op, net zoals dat gezinnetjes kun kinderen ergens moeten kunnen plaatsen willen ze naar het werk kunnen. Ze hebben de kritische medemens compleet bij de ballen op deze wijze net zoals ze de simpele ziel die persé aan de Costa moet liggen met het reizen en maar overgaan tot alle onzin.

Ik hoor mijn 18 jarige medewerker het nog zeggen;

" Ik wil het vaccin, want ik wil feesten en zuipen "

-Jaap, april 2020
"Ik wil het vaccin, omdat ik wil graag met vakantie gaan"
- Buurman/goede vriend, April 2020
pi_202512675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:37 schreef Tingo het volgende:
Gemiddelde leeftijd van een corona dood nog steeds hoger dan gemiddelde life expectancy is?
Nog steeds hoge percentage van mensen met onderliggende klachten en gezondheids problemen?
https://vm.tiktok.com/ZM8712LAE/

"How Covid deaths are counted in the US".. 🤔 8)7
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202512826
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
https://vm.tiktok.com/ZM8712LAE/

"How Covid deaths are counted in the US".. 🤔 8)7
Yes. The figures have been fiddled from the get go.
An old friend who for years had suffered from a serious liver condition died last year. I saw her for the last time in Februari 2020. She knew that she did not have very long left to live and told me as much when I invited her to come visit here. She died earlier this year - corona on the death certificate. I know of two old ladies who died in March 2020, both in their 80's and were very ill for a long while and could've kicked the bucket at any time - also registered as corona deaths. In one of these cases, even her son said it wasn't corona.
pi_202513176
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef Tingo het volgende:

[..]
Yes. The figures have been fiddled from the get go.
An old friend who for years had suffered from a serious liver condition died last year. I saw her for the last time in Februari 2020. She knew that she did not have very long left to live and told me as much when I invited her to come visit here. She died earlier this year - corona on the death certificate. I know of two old ladies who died in March 2020, both in their 80's and were very ill for a long while and could've kicked the bucket at any time - also registered as corona deaths. In one of these cases, even her son said it wasn't corona.
De buren van mijn moeder komen uit Macedonië, en de zus van de buurvrouw is ergens vorig jaar overleden aan een hartaanval. Volgens haar man en kinderen kwam dat op geen enkele manier door corona (ze was niet eens positief getest) maar op haar overlijdensakte stond dat dus wel als de doodsoorzaak...vraag je je toch af hoeveel doden er nou werkelijk te wijten zijn aan corona. 🤔
Wat ik mij verder persoonlijk altijd afvroeg is in hoeverre het verblijf op de IC's en de langdurige kunstmatige coma's dmv onder andere propofol (mede) verantwoordelijk zijn voor de klachten daarna, of zelfs sterfgevallen. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 7 december 2021 @ 17:27:01 #196
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202513199
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 16:47 schreef Tingo het volgende:

[..]
"Ik wil het vaccin, omdat ik wil graag met vakantie gaan"
- Buurman/goede vriend, April 2020
Diezelfde medewerker haalt nu zijn schouders dan op, op de vraag of hij de booster gaat nemen om nog lekker wild te kunnen zuipen en feesten. Dat alle zuipkeetjes nu dan ook dicht zijn komt door het niet volgen van de regels. (lees: de ongevaccineerden krijgen de schuld, maar dat zegt ie liever niet hardop aangezien hij mijn mening weet)

En dat gaat beginnen aan een universitaire studie.... -O-
Mai pben rai~!
pi_202513241
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef KNAK het volgende:

[..]
Diezelfde medewerker haalt nu zijn schouders dan op, op de vraag of hij de booster gaat nemen om nog lekker wild te kunnen zuipen en feesten. Dat alle zuipkeetjes nu dan ook dicht zijn komt door het niet volgen van de regels. (lees: de ongevaccineerden krijgen de schuld, maar dat zegt ie liever niet hardop aangezien hij mijn mening weet)

Je hebt "booksmart" en "streetsmart"...klinkt alsof beide categorieën niet van toepassing zijn op hem.. :P
pi_202513293
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 17:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

Diezelfde maatje/buurman komt bij mij vaak op (zuipen/voetbal kijken) bezoek. We zijn nog steeds goede vrienden. Hij is wel paar keren weekendjes weg geweest, maar echt met vakantie niet. Hij gaat wel de booster nemen helaas.

Die is ook helemaal geen 'domme' gozer hoor.....maar tsja.
Mind boggling.
pi_202513314
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_202513455
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')