Ze zitten er vooral voor hun eigen portemonneequote:Op dinsdag 7 december 2021 06:57 schreef ludovico het volgende:
Er zijn 150 Kamerleden. Zijn ze serieus allemaal op hun achterhoofd gevallen synchroon? Zijn ze allemaal zo fucking dom? Of zitten ze er niet voor het volk?
Hebben ze geen eed afgelegd?
Ik durf wel te wedden dat we in Nederland nooit zo ver zullen gaan.quote:
Hoe kun jij nu controleren dat ze kloppen als de kamer al niet alle cijfers krijgtquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, de ziekenhuiscijfers klopten gewoon.
Waar jij het over hebt is de verdeling gevaccineerd/ongevaccineerd.
Maar dat is niet relevant in het verhaal over Kuipers.
Voor dit najaar werd er gestuurd op besmettingscijfers. Dit najaar is de sturing op opnames gezet, uitgaande dat door vaccinatie de besmettingscijfers minder relevant zijn.
Nu blijkt dat een misrekening, de besmettingen liepen dusdanig hoog op dat alsnog de ziekenhuizen overvol raakten.
Dus wil Kuipers dat er weer gestuurd wordt op besmettingscijfers.
Ik mag het echt hopenquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat we in Nederland nooit zo ver zullen gaan.
In Nederland mogen kinderen tot 12 niet gevaccineerd worden. Laat staan een vaccinatieplicht vanaf 5 jaar zoals in NYquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag het echt hopen
Kinderen vaccineren tegen iets waar meer nadelen aan zitten als voordelen is werkelijk belachelijk
Het verbaast me niks als het er toch komtquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Nederland mogen kinderen tot 12 niet gevaccineerd worden. Laat staan een vaccinatieplicht vanaf 5 jaar zoals in NY
Ik denk dan dat de mensheid niet verder kon zakken lees je ditquote:
En er niet bij praten natuurlijk, want anders ...quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:14 schreef yinxs het volgende:
[..]
Lol! Spectaculair hoe autoritair volk toch altijd absurdere dingen weten te bedenken om hun wokeness te bewijzen aan de rest.
Ik krijg ineens een flashback... Kunnen deze lui wel inpakken met hun uitvinding:
Het liep vast heel goed
Op het artikel klikken in de tweetquote:Op dinsdag 7 december 2021 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De belangrijkste feiten op een rij. Welke feiten? Ik zie ze niet.
Ja, dat heb ik gelezen. Nogmaals: welke feiten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het artikel klikken in de tweet
En wat zijn nu precies die belangrijke feiten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:03 schreef greysbones het volgende:
@:Isdatzo
Verklaringen voor de oversterfte
Oversterfte speelt in veel landen een rol en statistici hebben maandenlang onderzoek gedaan naar de oorzaken. De hoge sterfte in de meeste landen vindt plaats vanaf de zomer. Dit was het moment dat veel landen, waaronder Nederland, een hoge vaccinatiegraad hadden bereikt. Diverse grondige analyses en studies hebben geleid tot een combinatie van verklaringen, die per land in meer of mindere mate van toepassing zijn, namelijk:
De oversterfte wordt in beperkte mate veroorzaakt door het coronavirus.
Bij een hogere vaccinatiegraad is er meer oversterfte.
Virusangst leidt tot zelfisolatie, eenzaamheid en de dood.
Lockdowns en maatregelen veroorzaken psychisch lijden en overlijden.
De injecties veroorzaken bijwerkingen, ziekenhuisopnames en overlijden.
Opsluiting leidt tot minder beweging en een ongezonde levensstijl.
Tweede Kamer duikt in ‘zeer forse’ oversterfte
Na maanden van wegkijken door een groot deel van de Nederlandse volksvertegenwoordiging, is het Pieter Omtzigt gelukt om een motie door de Tweede Kamer te krijgen. De motie roept op tot wetenschappelijk onderzoek naar de oversterfte tot eind november.
Dit onderzoek zal ik uiteraard op de voet volgen. Want alles wijst er op dat diverse cruciale overheidsorganen zoals Lareb, CBS en RIVM (deels) gepolitiseerd zijn en feiten rond de crisis onder het tapijt vegen. Het is dus maar de vraag of de waarheid aan het licht komt, wanneer het Rijk een onderzoek instelt.
https://danielvdtuin.subs(...)te-is-opgelopen-naar
1 dat er sprake is van oversterfte bijvoorbeeld .. ik ga geen tekstverklaring doen voor jouquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En wat zijn nu precies die belangrijke feiten?
Het artikel haalt een hoop zaken door elkaar.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op het artikel klikken in de tweet
Da's ook het enige feit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 dat er sprake is van oversterfte bijvoorbeeld .. ik ga geen tekstverklaring doen voor jou
Nou dan ga jij lekker tekstverklaren voor Isdatzoquote:Op dinsdag 7 december 2021 10:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's ook het enige feit.
De rest is aannames.
Is het een aanname dat de overheid er tot op heden niks mee heeft gedaan????quote:Op dinsdag 7 december 2021 10:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Da's ook het enige feit.
De rest is aannames.
Ik kan nooit controleren of de cijfers kloppen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun jij nu controleren dat ze kloppen als de kamer al niet alle cijfers krijgt
Dat zaakje stinkt
En hard ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |