abonnement Unibet Coolblue
pi_202514354
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:42 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer komt het onderzoek eens naar boven met plotseling overlijden van mensen onder de 30. / Hartaanval.
Tis zo makkelijk om vaccinatiestatus even te betrekken / ontstekingen / bloeddtest antistoffen etc. Zou toch verdomme bij ieder persoon onder de 30 moeten gebeuren.
Wat is volgens jou plotseling en waarom kan iemand onder de 30 niet plotseling overlijden?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202514357
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202514374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je moet gewoon op vaccinatiestatus naar oversterfte gaan kijken.

Ik vind het sowieso opvallend dat onder de 60 nauwelijks of geen oversterfte had in 2020 en nu 4 (relatief, absoluut is dat 0.001% oid), dat is geschift.
Geen idee of ze autopsies gedaan hebben en of die gegevens bij elkaar komen (vaccinatiestatus etc)

Maar niet alleen de oversterfte, ook hartkwalen en hersenbloedingen komen dan uit.

Niet iedereen slaapt. Er zitten absoluut wel goede mensen tussen die hier oog voor hebben.
pi_202514379
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Wat is volgens jou plotseling en waarom kan iemand onder de 30 niet plotseling overlijden?
quote:
Wat is volgens jou plotseling
Uit het niets / onverwacht..

https://www.woorden.org/w(...)verwachts%20Tegenste...

quote:
en waarom kan iemand onder de 30 niet plotseling overlijden?
Rare vraag, je lijkt te impliceren dat het wat te doen heeft met wat ik had gepost, leg eens uit. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202514390
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:52 schreef _I het volgende:
Geen idee of ze autopsies gedaan hebben en of die gegevens bij elkaar komen (vaccinatiestatus etc)
Die info is er dus laat maar bij elkaar komen, tis verdomme mensenlevens waar we over praten toch. Kan heus wel integer etc. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202514396
quote:
3s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:47 schreef _I het volgende:

[..]
Als de volledige CBS cijfers binnen zijn en ze niet langer kunnen gokken dat alle sterfte covid sterfte is.

Nu noemen ze het gewoon onderrapportage, dat kan straks niet meer.
Waarom denk je dat het CBS aan gokken doet?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202514410
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:50 schreef ludovico het volgende:

[..]
In Italië drukken ze nog steeds.
Ze proberen het overal, maar het blijft vooral bij dreigen. Mental warfare.
pi_202514415
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Uit het niets / onverwacht..

https://www.woorden.org/w(...)verwachts%20Tegenste...
[..]
Rare vraag, je lijkt te impliceren dat het wat te doen heeft met wat ik had gepost, leg eens uit. :')
Op een enkele uitzondering na zijn de meeste overlijdens plotseling.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_202514422
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom denk je dat het CBS aan gokken doet?
Waarom denk jij dat CBS deze info heeft / koppelt / fabriceert in statistieken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202514428
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die info is er dus laat maar bij elkaar komen, tis verdomme mensenlevens waar we over praten toch. Kan heus wel integer etc. :')
Er is vanuit de kamer toch een motie aangenomen om onderzoek te doen!? Wie weet duiken ze erin.
pi_202514433
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op een enkele uitzondering na zijn de meeste overlijdens plotseling.
Mweh............... Naja wat jij wilt, taal purist :p
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202514439
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef _I het volgende:

[..]
Er is vanuit de kamer toch een motie aangenomen om onderzoek te doen!? Wie weet duiken ze erin.
Hopelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202514447
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:49 schreef _I het volgende:

[..]
Geen idee, zag het wel voorbij komen.

Zeg ook niet dat het overal lekker gaat, maar geloof niet langer dat het hier zover gaat komen. Voor die tijd breekt de pleuris al uit in andere lander.
Vraag me af of hier in Nederland ooit echt de pleuris uit zou kunnen breken 🤔 imo lijken de gevaccineerden in andere landen wat meer solidair met de ongevaccineerden, en zijn de protesten wat massaler...maar misschien lijkt dat maar zo. :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:01:40 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_202514524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Vraag me af of hier in Nederland ooit echt de pleuris uit zou kunnen breken 🤔 imo lijken de gevaccineerden in andere landen wat meer solidair met de ongevaccineerden, en zijn de protesten wat massaler...maar misschien lijkt dat maar zo. :)
Ken veel mensen die gevaccineerd zijn "maar iedereen moet het zelf weten". Valt ook niet veel steun van te verwachten als men de touwtjes aantrekt verwacht ik.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_202514597
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom denk je dat het CBS aan gokken doet?
Omdat de volledige data nog niet aanwezig is. En had het over de CBS cijfers, “ze” sloeg niet op het CBS zelf.
twitter
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:08:16 #241
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202514613
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Vraag me af of hier in Nederland ooit echt de pleuris uit zou kunnen breken 🤔 imo lijken de gevaccineerden in andere landen wat meer solidair met de ongevaccineerden, en zijn de protesten wat massaler...maar misschien lijkt dat maar zo. :)
Heb dit soort gesprekken met diverse Europeanen die ik in dienst heb of andere wijze mee zaken doe en de meeste, met name Oostblokkers vinden dat wij het hier nog te goed hebben. We leven in een comfy bubbel; supermarkt altijd vol, internetje werkend, Netflix en lederen bankstelletje, sociaal vangnetje etc... er moet veel meer gebeuren wil men hier wakker schudden. En dan nog, wij halen nooit direct het niveau van de starrige Fransen en vooralsnog worden zij met enig gemak opzij gezet ...
Mai pben rai~!
pi_202514646
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Vraag me af of hier in Nederland ooit echt de pleuris uit zou kunnen breken 🤔 imo lijken de gevaccineerden in andere landen wat meer solidair met de ongevaccineerden, en zijn de protesten wat massaler...maar misschien lijkt dat maar zo. :)
Dat hangt ook samen met de genomen en nog te nemen maatregelen, vaccinatieplicht en ontslag.

Zover zijn we hier (nog) niet.
pi_202514665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:08 schreef KNAK het volgende:

[..]
Heb dit soort gesprekken met diverse Europeanen die ik in dienst heb of andere wijze mee zaken doe en de meeste, met name Oostblokkers vinden dat wij het hier nog te goed hebben. We leven in een comfy bubbel; supermarkt altijd vol, internetje werkend, Netflix en lederen bankstelletje, sociaal vangnetje etc... er moet veel meer gebeuren wil men hier wakker schudden. En dan nog, wij halen nooit direct het niveau van de starrige Fransen en vooralsnog worden zij met enig gemak opzij gezet ...
Kijk maar naar dat slappe aftreksel dat we hier ff hadden van die gilet jaunes _O-
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_202514748
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 18:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat CBS deze info heeft / koppelt / fabriceert in statistieken.
Ik neem aan dat CBS de overlijdens koppelt aan de vastgestelde doodsoorzaak, en niet gaat gokken onder welke categorie een overlijden valt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:25:08 #245
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_202514865
Terug van mijn wandeling, weer wat angsthazen gezien op de fiets en achter het stuur met een filter op hun gezicht, ocharme denk ik dan maar. Marokkaanse kappers slordig met het vod of helemaal niet. Shokran ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_202515354
quote:
huh dit was toch een complottheorie? :?
Plaats hier uw advertentie
pi_202515519
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:44 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
huh dit was toch een complottheorie? :?
Dat was “reizen”. Wat hadden we het leuk! Bedankt voor de mooie herinneringen. :W
pi_202515553
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:52 schreef _I het volgende:

[..]
Dat was “reizen”. Wat hadden we het leuk! Bedankt voor de mooie herinneringen. :W
Dit gaat door totdat we die laars van die militair in ons nek hebben.
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 7 december 2021 @ 19:55:56 #249
24329 KNAK
ff w88,......
pi_202515586
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Kijk maar naar dat slappe aftreksel dat we hier ff hadden van die gilet jaunes _O-
Misschien dat bij ons een bom barst dat z'n weerga niet kent,.. misschien veranderen wij wel als het zover komt in een bloeddorstig, niet te temmen volkje als we die streep voorbij geduwd worden.

.....wishful thinking.

We maken vaak grappen over de Fransen en het witte vlaggetje, maar ondertussen denk ik dat zij met Oost Europa de enige zijn die nog een vorm van weerstand bieden. Wij staan blowend en trommelend op pannetjes op een grasveldje.
Mai pben rai~!
pi_202515633
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 december 2021 19:54 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dit gaat door totdat we die laars van die militair in ons nek hebben.
Wat er hier ook gebeurt, je komt in ieder geval het land niet meer uit zonder booster. Buigen zullen we!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')