Beetje de veertjes van mijn parkiet. Verder kom ik niet.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje de veertjes van mijn parkiet. Verder kom ik niet.
Doe maar voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga morgen pas m'n winterbanden laten monteren
Sterkte!quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier, en dus ook bij jou, regent het alleen maar. Verwacht niet dat we hier sneeuw krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kill it with firequote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
ik ga morgen de kerstboom versieren.
Iemand hier nog goede openingszinnen?
Dat vind ik zieligquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
zou best koffie lusten maar heb m'n tanden al gepoetstquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte!
Maar eerst maar even een kopje koffie gezien je UIOf wat sterkers op dit tijdstip?
Dat zegt men ook altijd van een open haard vuur hequote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig![]()
En zonde, want dat ding is best mooi om naar te kijken
nee nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
"Mag ik je piek even recht zetten?"quote:
maar viel ie wel voor je?quote:Op maandag 6 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Mag ik je piek even recht zetten?"
"Wat heb je mooie ballen."
"Jij brengt zoveel licht in mijn leven."
"Wat een stevige stam."
Dit heb ik vorige jaren geprobeerd, maar is inmiddels wat afgezaagd
Daar vervang je niet zo makkelijk de zomerbanden van.quote:Op maandag 6 december 2021 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Jij hebt tenminste dan die parkiet nog
Het rendiermos aan de voet vd kaars was wat te veel.quote:
Ook fijnquote:Op maandag 6 december 2021 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt men ook altijd van een open haard vuur he
Dat ding is nog moeilijker dan de gemiddelde man johquote:Op maandag 6 december 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
dat moet je toch probleemloos kunnen Jobi, een kerstboom versieren
De enige kerstboom die ooit voor mij is gevallen, werd door mijn katten geduwd (oké dit klinkt echt foutquote:
je moet mannen dan ook niet in Madame Tussauds opzoeken hequote:Op maandag 6 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ding is nog moeilijker dan de gemiddelde man johGeen beweging in te krijgen
'Wat zijn je takken wonderschoon'quote:Op maandag 6 december 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik nu 'Oh Denneboom' in m'n hoofd
We zijn allemaal stukken stervend natuurquote:Op maandag 6 december 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
raar eigenlijk, zo'n stuk stervend natuur in je huis zetten
Alsof ik perse achter beroemdheden aan zitquote:Op maandag 6 december 2021 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet mannen dan ook niet in Madame Tussauds opzoeken he
Ik had ooit eens een prachtige schaal salade gemaakt. Echt heel erg mijn best op gedaan. Ik was er zo trots op. Heel trots zette ik hem op de tafel, ik loop achteruit om hem te bewonderen en loop tegen de kerstboom op die omviel en recht in mijn schaal salade viel. Overal scherven van de kapotte ballen en mijn hele salade onder de dennennaalden.quote:Op maandag 6 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige kerstboom die ooit voor mij is gevallen, werd door mijn katten geduwd (oké dit klinkt echt fout) dus die tel ik niet mee
is het gefilmd?quote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een prachtige schaal salade gemaakt. Echt heel erg mijn best op gedaan. Ik was er zo trots op. Heel trots zette ik hem op de tafel, ik loop achteruit om hem te bewonderen en loop tegen de kerstboom op die omviel en recht in mijn schaal salade viel. Overal scherven van de kapotte ballen en mijn hele salade onder de dennennaalden.
We komen je halen!quote:
1.5 week terug was ie in Den Haag maar of ie daar nu nog isquote:
Ik denk dat het een bestseller zou zijn geweest. Maar dat was nog in de pre-mobiele telefoon periode.quote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een goede Funny Homevideo's kandidaat
Pff, dat wens je niemand toe.quote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een prachtige schaal salade gemaakt. Echt heel erg mijn best op gedaan. Ik was er zo trots op. Heel trots zette ik hem op de tafel, ik loop achteruit om hem te bewonderen en loop tegen de kerstboom op die omviel en recht in mijn schaal salade viel. Overal scherven van de kapotte ballen en mijn hele salade onder de dennennaalden.
8mm? VHS? Hi8?quote:Op maandag 6 december 2021 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het een bestseller zou zijn geweest. Maar dat was nog in de pre-mobiele telefoon periode.
Neeee wat kut zegquote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon er dus het zal wel.quote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1.5 week terug was ie in Den Haag maar of ie daar nu nog is
Ik was er ook echt overstuur van. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik erom kon lachenquote:Op maandag 6 december 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, dat wens je niemand toe.
Daar ging mijn trein vanuit Antwerpen eigenlijk heen vandaagquote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1.5 week terug was ie in Den Haag maar of ie daar nu nog is
hahaha dat heb ik serieus niet meegekregenquote:Op maandag 6 december 2021 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon er dus het zal wel.
Lang niet geweest, Antwerpenquote:Op maandag 6 december 2021 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ging mijn trein vanuit Antwerpen eigenlijk heen vandaagIk stapte uit in Rotterdam, maar gemiste kans om hem op te halen
Achteraf wel maar op dat moment is het gewoon ongelooflijk balen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er ook echt overstuur van. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik erom kon lachen
quote:Op maandag 6 december 2021 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Achteraf wel maar op dat moment is het gewoon ongelooflijk balen.
Echt zo'n leuke stadquote:
stikt het er niet van de feestende Nederlanders?quote:Op maandag 6 december 2021 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt zo'n leuke stadIk was er ook al 10 jaar niet meer geweest
![]()
We hebben lekker gewandeld, musea bezocht, heerlijk gegeten en gedronken, en vandaag ook veel gewinkeld.
Voordeel is ook dat er in België nu minder strenge regels zijn rondom corona; alles is tot 11 uur open.
Gisteren ook echt een user hier (weet niet meer wie; sorry, excuses, ik ben nieuw hier) toen ik postte dat ik op een terrasje buiten zat om 8 uur 'Huh in welk land zit jij'
Mijn moeder kon ook van die mooie salade-schalen maken. Die waren bijna heilig met verplaatsen.quote:
We zijn best wel wat Nederlanders tegengekomen jaquote:Op maandag 6 december 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stikt het er niet van de feestende Nederlanders?
Geloof ik gelijk. Er gaat ook best veel werk in zitten. Zeker als je hem extra mooi wil opmaken. Dan moet ieder stukje garnituur perfect op zijn plaats zitten.quote:Op maandag 6 december 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder kon ook van die mooie salade-schalen maken. Die waren bijna heilig met verplaatsen.
Logisch ook. Zeker als het maar een klein stukje rijden is.quote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn best wel wat Nederlanders tegengekomen jaNiet buitenproportioneel, maar ik was ook met mijn moeder en daar ga ik niet mee naar clubs en feestjes enzo, misschien dat het daar meer was
Maar bij het eten zowel gisteren als eergisteren waren de buren aan ons tafeltje ook Nederlands en kwamen ze uit Brabant en gingen ze gewoon uit eten in Antwerpen omdat het daar wel kon en in Nederland nietIk weet niet hoe vaak dit gebeurt, maar het is wel iets waar gebruik van wordt gemaakt door mensen die aan de grens wonen
Brabanders zijn geen Nederlanders.quote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn best wel wat Nederlanders tegengekomen jaNiet buitenproportioneel, maar ik was ook met mijn moeder en daar ga ik niet mee naar clubs en feestjes enzo, misschien dat het daar meer was
Maar bij het eten zowel gisteren als eergisteren waren de buren aan ons tafeltje ook Nederlands en kwamen ze uit Brabant en gingen ze gewoon uit eten in Antwerpen omdat het daar wel kon en in Nederland nietIk weet niet hoe vaak dit gebeurt, maar het is wel iets waar gebruik van wordt gemaakt door mensen die aan de grens wonen
Ja preciesquote:Op maandag 6 december 2021 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Logisch ook. Zeker als het maar een klein stukje rijden is.
Hmmm de grens is hier een dik uur rijden, net iets te ver voor een etentjequote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat valt er te vieren dan ? oh wacht Sintquote:Op maandag 6 december 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stikt het er niet van de feestende Nederlanders?
Vrouwen zijn ook stom.quote:
Heel FOK lijkt wel in slaap te zijn gevallenquote:
Footjequote:Op dinsdag 7 december 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heel FOK lijkt wel in slaap te zijn gevallen
De laatste tijd wel idd. Misschien klaarmaken voor de feestdagen ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heel FOK lijkt wel in slaap te zijn gevallen
Ja goed hoor !quote:
Haha ja hier ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm de grens is hier een dik uur rijden, net iets te ver voor een etentje
Comfortabel?quote:
Druk druk druk, verder prima.quote:
Ik ben ook een damequote:
Ah, ok..maar toch niet echt "leuk" om bevestigd te krijgen..quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk druk druk, verder prima.
Moeder vandaag definitief diagnose dementie gehad, maar dat was voor mij niks nieuws
Mag ik dat zelf bepalen?quote:
Nope, zelf vindt ze zichzelf nog prima dus het kwam wel aanquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ah, ok..maar toch niet echt "leuk" om bevestigd te krijgen..
Ja altijd lastig .. woont ze nog op zichzelf ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nope, zelf vindt ze zichzelf nog prima dus het kwam wel aan
Oh nee toch klotequote:Op dinsdag 7 december 2021 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Druk druk druk, verder prima.
Moeder vandaag definitief diagnose dementie gehad, maar dat was voor mij niks nieuws
Liefquote:
Sinds mei wel in een soort bejaardenhuis maar wel d'r eigen appartementquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja altijd lastig .. woont ze nog op zichzelf ?
Yep, beter zoiets zeker weten. Nog zoveel mogelijk genieten maar van de leuke dingen zolang ze nog kanquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee toch kloteSterkte
Voelt de diagnose wel als een 'opluchting' ergens, dat je het gewoon zeker weet nu?
OK maar nog geen gesloten afdeling ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds mei wel in een soort bejaardenhuis maar wel d'r eigen appartement
Soort van aanleunwoning?quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sinds mei wel in een soort bejaardenhuis maar wel d'r eigen appartement
Yep, beter zoiets zeker weten. Nog zoveel mogelijk genieten maar van de leuke dingen zolang ze nog kanquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee toch kloteSterkte
Voelt de diagnose wel als een 'opluchting' ergens, dat je het gewoon zeker weet nu?
Nee hoor ze kan nog gaan en staan waar ze wilquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar nog geen gesloten afdeling ?
Nou zeg, je wordt niet gelijk opgesloten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar nog geen gesloten afdeling ?
Elke situatie is natuurlijk anders ...quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nou zeg, je wordt niet gelijk opgesloten.
Eens, dat maakt het ook moeilijk om er iets over te zeggen. Hoe goed bedoeld het ook mag zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Elke situatie is natuurlijk anders ...
Dat wil ik ook wel voor je doen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat ik er maar eens een einde aan moet maken
quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel voor je doen.
Fijn dat je er zo in staat, maar alsnog superlastig lijkt me. Hopelijk heb je echt nog veel mooie momenten met haarquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, beter zoiets zeker weten. Nog zoveel mogelijk genieten maar van de leuke dingen zolang ze nog kan
Blijven lachen en soms lachen we om dingen.quote:
Mijn moeder kwam uiteindelijk op een gesloten woonafdeling met iets van 10 bewoners met ieder een eigen kamer. Je kon daar alleen af onder begeleiding... Maar mijn moeder lukte het alsnog om een keer alleen het pand te verlaten en werd uiteindelijk een eind verder op in de stad gevonden .. en weer teruggebracht te worden ..quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eens, dat maakt het ook moeilijk om er iets over te zeggen. Hoe goed bedoeld het ook mag zijn.
quote:
Ik ken jouw Fok!paardjes langer dan vandaag, anders was ik nu heel bang gewordenquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:34 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat ik er maar eens een einde aan moet maken
Dementie is gewoonweg klote.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam uiteindelijk op een gesloten woonafdeling met iets van 10 bewoners met ieder een eigen kamer. Je kon daar alleen af onder begeleiding... Maar mijn moeder lukte het alsnog om een keer alleen het pand te verlaten en werd uiteindelijk een eind verder op in de stad gevonden .. en weer teruggebracht te worden ..
Heb jij je boom al versierd? Morgen is inmiddels vandaagquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ken jouw Fok!paardjes langer dan vandaag, anders was ik nu heel bang geworden![]()
Maar trusten![]()
Ja en je kunt er weinig tegen doen ...quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dementie is gewoonweg klote.
Ik durfde uiteindelijk niet, want vanwege vermoeidheid ben ik bang dat ik het verkeerde zegquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij je boom al versierd? Morgen is inmiddels vandaag
Dan komt het vast goed.. doe maar een filmpje danquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik durfde uiteindelijk niet, want vanwege vermoeidheid ben ik bang dat ik het verkeerde zeg![]()
Morgen nieuwe poging. Ik ga er speciaal mijn sexy kerstkousen voor aantrekken
Je doet er niets tegen helaas.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en je kunt er weinig tegen doen ...
Jullie krijgen een hele kerstboomtour!quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt het vast goed.. doe maar een filmpje dan
Zoals Danny altijd ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jullie krijgen een hele kerstboomtour!
Ciaaaaoooooooooooooooquote:Op dinsdag 7 december 2021 06:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja lekker geslapen, maar wel kort.![]()
Maar ik moet er zo vandoor. Fijne dag!
quote:Op dinsdag 7 december 2021 06:26 schreef pullup het volgende:
En een cactus blommieMermaid Tail Cactus
[ afbeelding ]
Yes, pak je kerstballen maar uitquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Mooie kleurijke diertjes weer Pullup
Morguh allemaal
Zit lekker radio te luisteren de top 4000quote:
Dat moet jezelf wetenquote:Op dinsdag 7 december 2021 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit lekker radio te luisteren de top 4000
Dus niet geklikt op je linkje sorry
Morguh Nijnquote:Op dinsdag 7 december 2021 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Meurning allemaal.
Heerlijk al die kerstlichtjes weer in huis
Oh, doe je niets of ben je nog niet zo ver?quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn
Hier geen een kerstlichtje in huis
Nee, ik doe al die rompslomp niet meerquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, doe je niets of ben je nog niet zo ver?
Ik kan nooit wachten tot het zover is.
Oké. Als ik alleen zou zijn, zou de kerstboom misschien achterwege blijven, maar toch nog wel de kerststukken en het dressoir, voordeur e.d.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik doe al die rompslomp niet meer
Als kinderen en kleinkinderen hier komen eten dan wel natuurlijk.
Maar de laatste jaren ga ik naar mijn zoon of wij gaan met zijn allen uit eten.
Hier niet. Ik weet ook eigenlijk niet of het hier überhaupt gesneeuwd heeft.quote:
Zuid-midden hierquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:43 schreef chufi het volgende:
Kijk, meer in het zuidoosten van het land
Mooi Nijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oké. Als ik alleen zou zijn, zou de kerstboom misschien achterwege blijven, maar toch nog wel de kerststukken en het dressoir, voordeur e.d.
Zo is ons dressoir
[ afbeelding ]
Ja hier een beetjequote:
Ja, natuurlijk. Daar stond ik even niet bij stilquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Nijn.
IK heb dat ook altijd wel gedaan. Maar het geklepper naar zolder, alles ophalen, opzetten en weer opruimen heb ik geen zin meer in.
En hier heeft de Kerst toch alle glans verloren jaren geleden.
Het doet mij echt niets meer.
Toen Max hier altijd was deed ik het voor hem, maar voor mij hoeft het echt niet meer
Scheelt mij een hoop werk en gesjouw
Geeft ook niet, verwacht ook niet dat je daar bij stil staat hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Daar stond ik even niet bij stil
Puzzel erbij...quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft ook niet, verwacht ook niet dat je daar bij stil staat hoor.
Succes met he schrijven van de Kerstkaarten.
Ik heb zo vergadering via teams, hoef gelukkig dit keer niet te notuleren.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Nijn.
IK heb dat ook altijd wel gedaan. Maar het geklepper naar zolder, alles ophalen, opzetten en weer opruimen heb ik geen zin meer in.
En hier heeft de Kerst toch alle glans verloren jaren geleden.
Het doet mij echt niets meer.
Toen Max hier altijd was deed ik het voor hem, maar voor mij hoeft het echt niet meer
Scheelt mij een hoop werk en gesjouw
Oh..daar word je sjaggo van. Dat Ziggo is echt vaak kut.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:47 schreef chufi het volgende:
Hier is Ziggo onderhoud aan het plegen.... dacht ik net alles terug te hebben .. floept alles er weer uit
Tis wel aangekondigd .... maar toch iddquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh..daar word je sjaggo van. Dat Ziggo is echt vaak kut.
quote:
Ohhh, dat maakt het iets anders, maar blijft waardeloos.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel aangekondigd .... maar toch idd
Ook blij dusquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Het was weer eens een keer heerlijk buiten fietsen
Ja, goed planquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook blij dus![]()
Ik ga er straks een neut op nemen.
Bij jullie geen sneeuw dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Het is de hele dag al heerlijk zonnigquote:
Prachtig weer. Hier schijnt ook wel de zon maar het had wel gesneeuwd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is de hele dag al heerlijk zonnig![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat we tot kerst geen echte winter hoeven te verwachten overigensquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig weer. Hier schijnt ook wel de zon maar het had wel gesneeuwd.
Weinig meer van te zien trouwens
En daarna breekt de hel losquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we tot kerst geen echte winter hoeven te verwachten overigens
Beter dan binnen fietsenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Een neut op de fietsquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook blij dus![]()
Ik ga er straks een neut op nemen.
Nee, in de kroeg na sluitingstijd... we hebben beloofd om de kerstversiering op te hangen.quote:
Dat kan daarna pas? Zitten er nu klanten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg na sluitingstijd... we hebben beloofd om de kerstversiering op te hangen.
Hij heeft hem maandag en dinsdag dicht gegooid. De andere dagen gaat hij om 12 uur open.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan daarna pas? Zitten er nu klanten?
Gezellig🥰quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:34 schreef engine het volgende:
Kerstboompje gehaald![]()
Heb nu alleen maar lampjes en zes kerstballen dus het is nog een beetje kaal. Piek zoeken
Hou je er niet van?quote:
Dan is het logisch, dat je niet met een boom gaat slepen.quote:
Laat staan versierenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan is het logisch, dat je niet met een boom gaat slepen.
Hij rust nog uit van de meet?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa heeft even bedankt voor de zaterdag.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet van de week een spreekbeurt geven op mijn werk.
Nu zoek ik nog een leuke foto van een zeehond oid die een photobomb uitvoert. Hier iemand die er zo snel 1 weet?
Zitten ook twee zeehonden tussen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet van de week een spreekbeurt geven op mijn werk.
Nu zoek ik nog een leuke foto van een zeehond oid die een photobomb uitvoert. Hier iemand die er zo snel 1 weet?
Dank, hij komt erinquote:
sterktequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank, hij komt erin
Ik heb echt zo'n zin in deze presentatie
Thxquote:
Ik heb een S10Equote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef Prisha het volgende:
S10 vertegenwoordigt Nederland bij het ESF volgend jaar.
Wie is S10 nou weer
Stienquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef Prisha het volgende:
Wie is S10 nou weer
wutquote:
Zegt me niks, ben benieuwd naar het liedje dan.quote:
Mij ook niet, geen idee wie het verder is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zegt me niks, ben benieuwd naar het liedje dan.
Stien Struis.. oh nee dat was Pietquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef Prisha het volgende:
Wie is S10 nou weer
Jonge vrouw, rapper/hip hopper, zoiets. Benieuwdquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij ook niet, geen idee wie het verder is.
Las dit toevallig ergens
moinsquote:
Volgens google zou dat min zijn in het fransquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens google zou dat min zijn in het frans
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
corectoquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker negatief jijquote:
Die -10 was juist heel positief ingeschat hequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die -10 was juist heel positief ingeschat he
Juist. Negatief is het nieuwe positief!quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die -10 was juist heel positief ingeschat he
Balen ....quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef Prisha het volgende:
En ik zou met mijn zusje donderdag naar het ESF feest in Ziggo gaan, dat nu natuurlijk niet doorgaat.
ARFghghygfhghhhhhhhhhhhhhhhh
nah dat is onzinquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. Negatief is het nieuwe positief!
En ik denk dat ze heel zeker willen zijn dat ze het voorlopig niet nóg een keer moeten organiseren. :P
Zusje? Is ze nog kleiner?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef Prisha het volgende:
En ik zou met mijn zusje donderdag naar het ESF feest in Ziggo gaan, dat nu natuurlijk niet doorgaat.
Nee. Wel jongerquote:
Dit zijn inderdaad wel teleurstellingenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef Prisha het volgende:
Ik ga morgen alsnog naar haar toe. Gaan we leuke avond er van maken met hapjes, drankjes en ESF liedjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad wel teleurstellingen![]()
En S10, ik had nog niet van haar gehoord
Ik vond de kleinigheid wel meevallen, alhoewel je had wel hakken aan.quote:
Moest ook lachenquote:
Naar S10quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga morgen alsnog naar haar toe. Gaan we leuke avond er van maken met hapjes, drankjes en ESF liedjes.
Je moet wat he
M'n hoogste hakkies bijna. Op blote voeten ben ik 1.56.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de kleinigheid wel meevallen, alhoewel je had wel hakken aan.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank, hij komt erin
Ik heb echt zo'n zin in deze presentatie
Making the best of a bad situationquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga morgen alsnog naar haar toe. Gaan we leuke avond er van maken met hapjes, drankjes en ESF liedjes.
Je moet wat he
niet naar S10 johquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naar S10
Ik snap nu ook de connectie ... regenboooooggg
Mijn dochter is even klein groots.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
M'n hoogste hakkies bijna. Op blote voeten ben ik 1.56.
mooie lengte tochquote:
Ik ken E14. Net twee stuks van binnengekregenquote:
Yellowstone national park?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Helemaal verslaafd aan de Yellowstone serie
Goffer jaquote:
Zoiets... daar ligt wel de link.quote:
smarts?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken E14. Net twee stuks van binnengekregen
Die moest ik Googelen. Ik ben opgegroeid met Raak.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goffer ja![]()
Maar ik bedoelde limonade van vroegah
smart lampiesquote:
Bezorgen ze niet in de uiterwaarden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:08 schreef Prisha het volgende:
Ik moet boodschappen doen anders eet ik niks. Zelfs geen soep meer in huis. Arghhhhhhh
*zich gaat verdiepenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Helemaal verslaafd aan de Yellowstone serie
neinquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bezorgen ze niet in de uiterwaarden?
Gaaf!quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
nein
Ohh over uiterwaarden....er is hier een wolf gesignaleerdHeeft een schaap half opgevroten. Arm beest.
Zijn schermpaddenstoelen een optie?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik ben van plan om bospaddestoelen macaroni te maken... mits ik me kan losrukken van het scherm
Ja maar anders had de wolf honger, ook zielig.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
nein
Ohh over uiterwaarden....er is hier een wolf gesignaleerdHeeft een schaap half opgevroten. Arm beest.
Ik ben dan wel een alleen wonende man.. maar er groeien nog geen paddenstoelen op mijn schermenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zijn schermpaddenstoelen een optie?
Ik heb net weer een grote pan (+/- 10 porties) gemaakt ...quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:08 schreef Prisha het volgende:
Ik moet boodschappen doen anders eet ik niks. Zelfs geen soep meer in huis. Arghhhhhhh
Hij had eentje gegeten en de 6 anderen doodgebeten.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:12 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar anders had de wolf honger, ook zielig.
Goedemiddag.
Gun me wat tijd, ik moet La Casa nog afkijkenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet je terug over 4 seizoenen
Dat is geen wolfquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij had eentje gegeten en de 6 anderen doodgebeten.
Hij is waarschijnlijk de rivier overgezwommen, vorig jaar was dat ook al een keer gebeurd blijkbaar.
Ik kan je wel iets tijd gunnenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gun me wat tijd, ik moet La Casa nog afkijken
jawel hoor, dat hebben ze op de Veluwe ook behoorlijk wat keren gedaan, doodgebeten zonder op te eten. Ze zijn DNA onderzoek aan het doen maar 98% zekerheid dat het een wolf is. Vorig jaar ook blijkbaar, toen zagen ze er eentje in de Neder Rijn bij Wageningen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is geen wolf
Wolven bijten niet zomaar iets dood om te laten liggen.
Dit klinkt als ontsnapte honden ofzo.
Worden ook veel schapen doodgebeten door loslopende honden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk de rivier overgezwommen, vorig jaar was dat ook al een keer gebeurd blijkbaar.
Jaar ofzo geleden had Laurens dacht hij twee wolven gezien .. ik had hier nog een foto geplaatst... maar iedereen hier riep: Kan niet, dat zijn honden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dacht ik net nog aan. En na het lezen van wat dingen van de week dacht ik nog: misschien was die goa niet helemaal gek. Beetje, maar niet helemaalquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jaar ofzo geleden had Laurens dacht hij twee wolven gezien .. ik had hier nog een foto geplaatst... maar iedereen hier riep: Kan niet, dat zijn honden.
Kijkquote:
Zonder gekheid.. dat is toch niet " des natuur" om meer te doden dan je gaat eten ?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
jawel hoor, dat hebben ze op de Veluwe ook behoorlijk wat keren gedaan, doodgebeten zonder op te eten. Ze zijn DNA onderzoek aan het doen maar 98% zekerheid dat het een wolf is. Vorig jaar ook blijkbaar, toen zagen ze er eentje in de Neder Rijn bij Wageningen.
Dat laatstequote:Op dinsdag 7 december 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder gekheid.. dat is toch niet " des natuur" om meer te doden dan je gaat eten ?
Dat is mensen gedrag of door mensen verpest gedrag.
Zoiets misschien:quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zonder gekheid.. dat is toch niet " des natuur" om meer te doden dan je gaat eten ?
Maar het zijn wilde wolven...quote:
Vossen doen het ook.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Im not buying it... Ned of geen Ned.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zoiets misschien:
Dit lijkt me een voorbeeld van 'surplus killing'[1]wat ook wel eens hoenderhok-syndroom wordt genoemd.
Dit is gedrag wat bij veel roofdieren voorkomt, wanneer zij een overdaad aan prooi doodmaken, veel meer dan zij ooit zouden kunnen nuttigen. Het gedrag werd voor het eerst benoemd door een Ned....bladiblaaa
Buy it!!quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Im not buying it... Ned of geen Ned.
Hmmm...quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Buy it!!
Andere factoren die mee kunnen spelen zijn: dat het roofdier, de wolf in dit geval, het doden ook ziet als spel of oefening van de jacht, of dat de paniekerige beweging van de prooidieren in een omsloten ruimte een instinct triggert waardoor ze niet meer kunnen stoppen totdat er geen beweging meer is (dit wordt vaak gezegd te gebeuren met vossen in hoenderhokken, vandaar de alternatieve naam van dit gedrag). Ook zal een roofdier dit sneller doen als er jongen of een roedel in het spel zijn, omdat hij dan niet alleen voor zichzelf jaagt.
Dan moeten de schapen maar niet meer achter een omheining. Zal ze leren die wolven te triggeren.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Buy it!!
Andere factoren die mee kunnen spelen zijn: dat het roofdier, de wolf in dit geval, het doden ook ziet als spel of oefening van de jacht, of dat de paniekerige beweging van de prooidieren in een omsloten ruimte een instinct triggert waardoor ze niet meer kunnen stoppen totdat er geen beweging meer is (dit wordt vaak gezegd te gebeuren met vossen in hoenderhokken, vandaar de alternatieve naam van dit gedrag). Ook zal een roofdier dit sneller doen als er jongen of een roedel in het spel zijn, omdat hij dan niet alleen voor zichzelf jaagt.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan moeten de schapen maar niet meer achter een omheining. Zal ze leren die wolven te triggeren.
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen, die volgen hun natuur.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Dan moeten de schapen maar niet meer achter een omheining. Zal ze leren die wolven te triggeren.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat het de mieren waren
https://wildlifeinformer.com/animals-that-kill-for-fun/
Ik vertrouw die rare wolpluizen niet.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je kunt het ze ook niet kwalijk nemen, die volgen hun natuur.
Nou dan heb je gedonder in de glazen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Prisha heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid
Donderglas... zo'n ding wil ik nog hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou dan heb je gedonder in de glazen.
Is dat handig zo’n ding?quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Donderglas... zo'n ding wil ik nog hebben
Voor Prisha is een grote mier natuurlijk al snel een wolfquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:25 schreef Domnivoor het volgende:
Prisha heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid
Die zijn erg coolquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooral erg cool, en een mooi stukje geschiedenis
Konten keren in ESF... dat is er om vragenquote:Op dinsdag 7 december 2021 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ik keer een keer mijn kont en de ESF inzending van Nederland is gewoon al bekend
Dat van de dolfijnen leerde ik gisteren al in Mosquito coast.quote:Op dinsdag 7 december 2021 17:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik denk dat het de mieren waren
https://wildlifeinformer.com/animals-that-kill-for-fun/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |