Beetje de veertjes van mijn parkiet. Verder kom ik niet.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje de veertjes van mijn parkiet. Verder kom ik niet.
Doe maar voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga morgen pas m'n winterbanden laten monteren
Sterkte!quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier, en dus ook bij jou, regent het alleen maar. Verwacht niet dat we hier sneeuw krijgen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kill it with firequote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
ik ga morgen de kerstboom versieren.
Iemand hier nog goede openingszinnen?
Dat vind ik zieligquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
zou best koffie lusten maar heb m'n tanden al gepoetstquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Sterkte!
Maar eerst maar even een kopje koffie gezien je UIOf wat sterkers op dit tijdstip?
Dat zegt men ook altijd van een open haard vuur hequote:Op maandag 6 december 2021 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig![]()
En zonde, want dat ding is best mooi om naar te kijken
nee nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 6 december 2021 23:27 schreef Aoibhin het volgende:
"Mag ik je piek even recht zetten?"quote:
maar viel ie wel voor je?quote:Op maandag 6 december 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"Mag ik je piek even recht zetten?"
"Wat heb je mooie ballen."
"Jij brengt zoveel licht in mijn leven."
"Wat een stevige stam."
Dit heb ik vorige jaren geprobeerd, maar is inmiddels wat afgezaagd
Daar vervang je niet zo makkelijk de zomerbanden van.quote:Op maandag 6 december 2021 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Jij hebt tenminste dan die parkiet nog
Het rendiermos aan de voet vd kaars was wat te veel.quote:
Ook fijnquote:Op maandag 6 december 2021 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt men ook altijd van een open haard vuur he
Dat ding is nog moeilijker dan de gemiddelde man johquote:Op maandag 6 december 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
dat moet je toch probleemloos kunnen Jobi, een kerstboom versieren
De enige kerstboom die ooit voor mij is gevallen, werd door mijn katten geduwd (oké dit klinkt echt foutquote:
je moet mannen dan ook niet in Madame Tussauds opzoeken hequote:Op maandag 6 december 2021 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ding is nog moeilijker dan de gemiddelde man johGeen beweging in te krijgen
'Wat zijn je takken wonderschoon'quote:Op maandag 6 december 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb ik nu 'Oh Denneboom' in m'n hoofd
We zijn allemaal stukken stervend natuurquote:Op maandag 6 december 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
raar eigenlijk, zo'n stuk stervend natuur in je huis zetten
Alsof ik perse achter beroemdheden aan zitquote:Op maandag 6 december 2021 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet mannen dan ook niet in Madame Tussauds opzoeken he
Ik had ooit eens een prachtige schaal salade gemaakt. Echt heel erg mijn best op gedaan. Ik was er zo trots op. Heel trots zette ik hem op de tafel, ik loop achteruit om hem te bewonderen en loop tegen de kerstboom op die omviel en recht in mijn schaal salade viel. Overal scherven van de kapotte ballen en mijn hele salade onder de dennennaalden.quote:Op maandag 6 december 2021 23:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige kerstboom die ooit voor mij is gevallen, werd door mijn katten geduwd (oké dit klinkt echt fout) dus die tel ik niet mee
is het gefilmd?quote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een prachtige schaal salade gemaakt. Echt heel erg mijn best op gedaan. Ik was er zo trots op. Heel trots zette ik hem op de tafel, ik loop achteruit om hem te bewonderen en loop tegen de kerstboom op die omviel en recht in mijn schaal salade viel. Overal scherven van de kapotte ballen en mijn hele salade onder de dennennaalden.
We komen je halen!quote:
1.5 week terug was ie in Den Haag maar of ie daar nu nog isquote:
Ik denk dat het een bestseller zou zijn geweest. Maar dat was nog in de pre-mobiele telefoon periode.quote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt als een goede Funny Homevideo's kandidaat
Pff, dat wens je niemand toe.quote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een prachtige schaal salade gemaakt. Echt heel erg mijn best op gedaan. Ik was er zo trots op. Heel trots zette ik hem op de tafel, ik loop achteruit om hem te bewonderen en loop tegen de kerstboom op die omviel en recht in mijn schaal salade viel. Overal scherven van de kapotte ballen en mijn hele salade onder de dennennaalden.
8mm? VHS? Hi8?quote:Op maandag 6 december 2021 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het een bestseller zou zijn geweest. Maar dat was nog in de pre-mobiele telefoon periode.
Neeee wat kut zegquote:Op maandag 6 december 2021 23:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik woon er dus het zal wel.quote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1.5 week terug was ie in Den Haag maar of ie daar nu nog is
Ik was er ook echt overstuur van. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik erom kon lachenquote:Op maandag 6 december 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, dat wens je niemand toe.
Daar ging mijn trein vanuit Antwerpen eigenlijk heen vandaagquote:Op maandag 6 december 2021 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1.5 week terug was ie in Den Haag maar of ie daar nu nog is
hahaha dat heb ik serieus niet meegekregenquote:Op maandag 6 december 2021 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon er dus het zal wel.
Lang niet geweest, Antwerpenquote:Op maandag 6 december 2021 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar ging mijn trein vanuit Antwerpen eigenlijk heen vandaagIk stapte uit in Rotterdam, maar gemiste kans om hem op te halen
Achteraf wel maar op dat moment is het gewoon ongelooflijk balen.quote:Op maandag 6 december 2021 23:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was er ook echt overstuur van. Het heeft ook heel lang geduurd voordat ik erom kon lachen
quote:Op maandag 6 december 2021 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Achteraf wel maar op dat moment is het gewoon ongelooflijk balen.
Echt zo'n leuke stadquote:
stikt het er niet van de feestende Nederlanders?quote:Op maandag 6 december 2021 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt zo'n leuke stadIk was er ook al 10 jaar niet meer geweest
![]()
We hebben lekker gewandeld, musea bezocht, heerlijk gegeten en gedronken, en vandaag ook veel gewinkeld.
Voordeel is ook dat er in België nu minder strenge regels zijn rondom corona; alles is tot 11 uur open.
Gisteren ook echt een user hier (weet niet meer wie; sorry, excuses, ik ben nieuw hier) toen ik postte dat ik op een terrasje buiten zat om 8 uur 'Huh in welk land zit jij'
Mijn moeder kon ook van die mooie salade-schalen maken. Die waren bijna heilig met verplaatsen.quote:
We zijn best wel wat Nederlanders tegengekomen jaquote:Op maandag 6 december 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stikt het er niet van de feestende Nederlanders?
Geloof ik gelijk. Er gaat ook best veel werk in zitten. Zeker als je hem extra mooi wil opmaken. Dan moet ieder stukje garnituur perfect op zijn plaats zitten.quote:Op maandag 6 december 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder kon ook van die mooie salade-schalen maken. Die waren bijna heilig met verplaatsen.
Logisch ook. Zeker als het maar een klein stukje rijden is.quote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn best wel wat Nederlanders tegengekomen jaNiet buitenproportioneel, maar ik was ook met mijn moeder en daar ga ik niet mee naar clubs en feestjes enzo, misschien dat het daar meer was
Maar bij het eten zowel gisteren als eergisteren waren de buren aan ons tafeltje ook Nederlands en kwamen ze uit Brabant en gingen ze gewoon uit eten in Antwerpen omdat het daar wel kon en in Nederland nietIk weet niet hoe vaak dit gebeurt, maar het is wel iets waar gebruik van wordt gemaakt door mensen die aan de grens wonen
Brabanders zijn geen Nederlanders.quote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zijn best wel wat Nederlanders tegengekomen jaNiet buitenproportioneel, maar ik was ook met mijn moeder en daar ga ik niet mee naar clubs en feestjes enzo, misschien dat het daar meer was
Maar bij het eten zowel gisteren als eergisteren waren de buren aan ons tafeltje ook Nederlands en kwamen ze uit Brabant en gingen ze gewoon uit eten in Antwerpen omdat het daar wel kon en in Nederland nietIk weet niet hoe vaak dit gebeurt, maar het is wel iets waar gebruik van wordt gemaakt door mensen die aan de grens wonen
Ja preciesquote:Op maandag 6 december 2021 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Logisch ook. Zeker als het maar een klein stukje rijden is.
Hmmm de grens is hier een dik uur rijden, net iets te ver voor een etentjequote:Op maandag 6 december 2021 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat valt er te vieren dan ? oh wacht Sintquote:Op maandag 6 december 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stikt het er niet van de feestende Nederlanders?
Vrouwen zijn ook stom.quote:
Heel FOK lijkt wel in slaap te zijn gevallenquote:
Footjequote:Op dinsdag 7 december 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heel FOK lijkt wel in slaap te zijn gevallen
De laatste tijd wel idd. Misschien klaarmaken voor de feestdagen ofzo.quote:Op dinsdag 7 december 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heel FOK lijkt wel in slaap te zijn gevallen
Ja goed hoor !quote:
Haha ja hier ookquote:Op dinsdag 7 december 2021 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm de grens is hier een dik uur rijden, net iets te ver voor een etentje
Comfortabel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |