Als je alle onzinnige telefoontjes van klanten ook niet krijgt scheelt dat ook snel een kwart van je dagquote:Op maandag 6 december 2021 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het voordeel vind ik dat je die mensen die even langs je bureau lopen niet meer hebt. Vroeger kwam men te pas en vooral te onpas bij je bureau staan voor een ditje en datje.
Nu moet dat allemaal per mail of per chat en dat is toch meer een rem.
Mijn werk leent zich niet voor thuiswerken, dus ik zou het graag willen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik merk toch redelijk wat verschil tussen de diverse collega's.
Heb er die nooit meer op kantoor willen komen en een aantal die het liefst weer dagelijks willen.
Ik zit er ergens tussen, net als de grote rest. Wij gaan, als het ooit weer kan/mag, 2 dagen per week op kantoor werken.
Schijnt hier ook te moeten sneeuwen volgens buienradar. Ik ben er net doorheen gefietst en in mijn herinnering ziet sneeuw er toch anders uitquote:Op maandag 6 december 2021 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook natte meuk natuurlijk, maar dit gaat meer richting sneeuw
hm, zo nog even kijken, voor een updatequote:Op maandag 6 december 2021 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier ook sneeuw, vette vlokken.
Autos al wit... straat nog niet
Dat helpt zeker natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn werk leent zich niet voor thuiswerken, dus ik zou het graag willen.
Zou ik wekenlang thuiszitten dan zou ik graag weer eens naar kantoor komen
Weet ook niet of ik het zou kunnen, thuiswerkenquote:Op maandag 6 december 2021 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat helpt zeker natuurlijk
Ik kwam alleen maar op de kantoren en nergens anders. Kan dus prima thuiswerken. Deed ik ook al 1 of 2 keer per week voor corona.
Ach, nu staat er alleen meer druk op, geen probleem verderquote:Op maandag 6 december 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik het zou kunnen, thuiswerken
Vroeger met huiswerk was nooit zo'n succes
Ik voelde vroeger ook wel druk, ik trok me er alleen weinig van aanquote:Op maandag 6 december 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, nu staat er alleen meer druk op, geen probleem verder
Iedereen die een kantoorbaan had moet het kunnen. Voor mensen in 'buitendienst' etc zal het al moeilijker worden.
Daarom, dat is later anders. Dan is je er niets van aantrekken reden genoeg om je niet te betalenquote:Op maandag 6 december 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voelde vroeger ook wel druk, ik trok me er alleen weinig van aan
Ja, dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 6 december 2021 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, dat is later anders. Dan is je er niets van aantrekken reden genoeg om je niet te betalen
Zie je, motivatie is heel makkelijk somsquote:Op maandag 6 december 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben
Geld wel dus
Klonk meer als chantagequote:Op maandag 6 december 2021 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je, motivatie is heel makkelijk soms
Waar staan de andere 2 dan voor?quote:Op maandag 6 december 2021 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de drie C's, gaat goed dus
Chantage, corruptie en connectiesquote:Op maandag 6 december 2021 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar staan de andere 2 dan voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 6 december 2021 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chantage, corruptie en connectiesWat een gedoe, kan ik beter iemand op zijn bek slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |