Ja, natuurlijk. Daar stond ik even niet bij stilquote:Op dinsdag 7 december 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Nijn.
IK heb dat ook altijd wel gedaan. Maar het geklepper naar zolder, alles ophalen, opzetten en weer opruimen heb ik geen zin meer in.
En hier heeft de Kerst toch alle glans verloren jaren geleden.
Het doet mij echt niets meer.
Toen Max hier altijd was deed ik het voor hem, maar voor mij hoeft het echt niet meer
Scheelt mij een hoop werk en gesjouw
Geeft ook niet, verwacht ook niet dat je daar bij stil staat hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Daar stond ik even niet bij stil
Puzzel erbij...quote:Op dinsdag 7 december 2021 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft ook niet, verwacht ook niet dat je daar bij stil staat hoor.
Succes met he schrijven van de Kerstkaarten.
Ik heb zo vergadering via teams, hoef gelukkig dit keer niet te notuleren.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi Nijn.
IK heb dat ook altijd wel gedaan. Maar het geklepper naar zolder, alles ophalen, opzetten en weer opruimen heb ik geen zin meer in.
En hier heeft de Kerst toch alle glans verloren jaren geleden.
Het doet mij echt niets meer.
Toen Max hier altijd was deed ik het voor hem, maar voor mij hoeft het echt niet meer
Scheelt mij een hoop werk en gesjouw
Oh..daar word je sjaggo van. Dat Ziggo is echt vaak kut.quote:Op dinsdag 7 december 2021 11:47 schreef chufi het volgende:
Hier is Ziggo onderhoud aan het plegen.... dacht ik net alles terug te hebben .. floept alles er weer uit
Tis wel aangekondigd .... maar toch iddquote:Op dinsdag 7 december 2021 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh..daar word je sjaggo van. Dat Ziggo is echt vaak kut.
quote:
Ohhh, dat maakt het iets anders, maar blijft waardeloos.quote:Op dinsdag 7 december 2021 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis wel aangekondigd .... maar toch idd
Ook blij dusquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Het was weer eens een keer heerlijk buiten fietsen
Ja, goed planquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook blij dus![]()
Ik ga er straks een neut op nemen.
Bij jullie geen sneeuw dan?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Het is de hele dag al heerlijk zonnigquote:
Prachtig weer. Hier schijnt ook wel de zon maar het had wel gesneeuwd.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is de hele dag al heerlijk zonnig![]()
[ afbeelding ]
Het ziet er naar uit dat we tot kerst geen echte winter hoeven te verwachten overigensquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig weer. Hier schijnt ook wel de zon maar het had wel gesneeuwd.
Weinig meer van te zien trouwens
En daarna breekt de hel losquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat we tot kerst geen echte winter hoeven te verwachten overigens
Beter dan binnen fietsenquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:01 schreef pullup het volgende:
Een neut op de fietsquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook blij dus![]()
Ik ga er straks een neut op nemen.
Nee, in de kroeg na sluitingstijd... we hebben beloofd om de kerstversiering op te hangen.quote:
Dat kan daarna pas? Zitten er nu klanten?quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, in de kroeg na sluitingstijd... we hebben beloofd om de kerstversiering op te hangen.
Hij heeft hem maandag en dinsdag dicht gegooid. De andere dagen gaat hij om 12 uur open.quote:Op dinsdag 7 december 2021 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan daarna pas? Zitten er nu klanten?
Gezellig🥰quote:Op dinsdag 7 december 2021 15:34 schreef engine het volgende:
Kerstboompje gehaald![]()
Heb nu alleen maar lampjes en zes kerstballen dus het is nog een beetje kaal. Piek zoeken
Hou je er niet van?quote:
Dan is het logisch, dat je niet met een boom gaat slepen.quote:
Laat staan versierenquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:02 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan is het logisch, dat je niet met een boom gaat slepen.
Hij rust nog uit van de meet?quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:00 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa heeft even bedankt voor de zaterdag.
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet van de week een spreekbeurt geven op mijn werk.
Nu zoek ik nog een leuke foto van een zeehond oid die een photobomb uitvoert. Hier iemand die er zo snel 1 weet?
Zitten ook twee zeehonden tussen.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
Ik moet van de week een spreekbeurt geven op mijn werk.
Nu zoek ik nog een leuke foto van een zeehond oid die een photobomb uitvoert. Hier iemand die er zo snel 1 weet?
Dank, hij komt erinquote:
sterktequote:Op dinsdag 7 december 2021 16:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dank, hij komt erin
Ik heb echt zo'n zin in deze presentatie
Thxquote:
Ik heb een S10Equote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef Prisha het volgende:
S10 vertegenwoordigt Nederland bij het ESF volgend jaar.
Wie is S10 nou weer
Stienquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef Prisha het volgende:
Wie is S10 nou weer
wutquote:
Zegt me niks, ben benieuwd naar het liedje dan.quote:
Mij ook niet, geen idee wie het verder is.quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zegt me niks, ben benieuwd naar het liedje dan.
Stien Struis.. oh nee dat was Pietquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:38 schreef Prisha het volgende:
Wie is S10 nou weer
Jonge vrouw, rapper/hip hopper, zoiets. Benieuwdquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij ook niet, geen idee wie het verder is.
Las dit toevallig ergens
moinsquote:
Volgens google zou dat min zijn in het fransquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens google zou dat min zijn in het frans
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
corectoquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker negatief jijquote:
Die -10 was juist heel positief ingeschat hequote:
quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die -10 was juist heel positief ingeschat he
Juist. Negatief is het nieuwe positief!quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die -10 was juist heel positief ingeschat he
Balen ....quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef Prisha het volgende:
En ik zou met mijn zusje donderdag naar het ESF feest in Ziggo gaan, dat nu natuurlijk niet doorgaat.
ARFghghygfhghhhhhhhhhhhhhhhh
nah dat is onzinquote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist. Negatief is het nieuwe positief!
En ik denk dat ze heel zeker willen zijn dat ze het voorlopig niet nóg een keer moeten organiseren. :P
Zusje? Is ze nog kleiner?quote:Op dinsdag 7 december 2021 16:51 schreef Prisha het volgende:
En ik zou met mijn zusje donderdag naar het ESF feest in Ziggo gaan, dat nu natuurlijk niet doorgaat.
ARFghghygfhghhhhhhhhhhhhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |