Is die niet verstrooid ?quote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil al jaren een keer naar Zorgvliet waar Herman Brood ligt en vele anderen uiteraard
Ok ... Heb wel wat met Herman, maar om naar zn graf te gaan ... niet mn ding .quote:
Ik heb vandaag 2 keer gelopen.quote:
Ex van mn zus en bijna buur op 200 meter hier (waar ik vroeger woonde) was een tijd beheerder van zn atelier ..quote:Op zondag 5 december 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Heb wel wat met Herman, maar om naar zn graf te gaan ... niet mn ding .
Kwam hem vroeger wel eens tegen in de kroeg (de Kattebak) in Groningen .. klein was is wel
Ik ook in west, maar daar gaat het me niet om. Ik heb wel wat met begraafplaatsen. Het is best facinerend. Driehuis ben ik ook een aantal keren geweest. Graf van Anthony Fokker loop je langs, en vele anderenquote:Op zondag 5 december 2021 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Heb wel wat met Herman, maar om naar zn graf te gaan ... niet mn ding .
Kwam hem vroeger wel eens tegen in de kroeg (de Kattebak) in Groningen .. klein was is wel
1e keer was joggen 2e keer met oefeningen erbij.quote:
Ik heb dus niets met begraafplaatsen .. In Spanje bv ben ik er nog nooit op 1 geweest ... en dat terwijl mn schoonfam. in kisten deedquote:Op zondag 5 december 2021 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook in west, maar daar gaat het me niet om. Ik heb wel wat met begraafplaatsen. Het is best facinerend. Driehuis ben ik ook een aantal keren geweest. Graf van Anthony Fokker loop je langs, en vele anderen
Ik vind het bijzondere plekken. Ik kom er dan als ik er niet wil zijn maar zie zoveel moois. Ik wil daar een keer zijn zonder dat ik achter een kist aan loopquote:Op zondag 5 december 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb dus niets met begraafplaatsen .. In Spanje bv ben ik er nog nooit op 1 geweest ... en dat terwijl mn schoonfam. in kisten deed
Trustenquote:Op zondag 5 december 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
Maar die laatste aflevering nog zien en dan bedtijd![]()
Oant nije wike
Lastige week.quote:
Succes alvastquote:Op zondag 5 december 2021 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lastige week.![]()
Maar komt goed.
Dank je, niets negatiefs ofzo maar een paar dingen waarvan ik de beste oplossing van moet bepalen.quote:
Ok..quote:Op zondag 5 december 2021 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, niets negatiefs ofzo maar een paar dingen waarvan ik de beste oplossing van moet bepalen.
Ik ben er nog.quote:
Maar ik ben ook niet niemand.quote:
Dat gaan we deze week zien tochquote:Op zondag 5 december 2021 23:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet niemand.
Ik ben warempel nog wakkerquote:
Neeuh dat hoort niet thuis op een forum.quote:
Gezellig.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:]
[..]
Gezellig.
[/quote]
[quote][b]Op zondag 5 december 2021 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Eres Tu?
quote:Op zondag 5 december 2021 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager beweerde haar te hebben gedaan...
Haar afwas?quote:Op zondag 5 december 2021 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn zwager beweerde haar te hebben gedaan...
Dan zal hij wel iets anders bedoelen.quote:
Je kent men zwager nietquote:Op zondag 5 december 2021 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zal hij wel iets anders bedoelen.
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:
Hij leeft gelukkig nog welquote:Op maandag 6 december 2021 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben.
Hoe is het eigenlijk met je dochter?quote:
Die zit in Madrid,,, wachtend op haar volgende vluchtquote:Op maandag 6 december 2021 00:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je dochter?
Top.quote:Op maandag 6 december 2021 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zit in Madrid,,, wachtend op haar volgende vlucht
Dan nog dat corona gekut erbij.quote:Op maandag 6 december 2021 00:22 schreef chufi het volgende:
Maar tis rustig omdat er nu maar 2 toestellen beschikbaar zijn omdat de grootste kleding firma de rest van de vliegtuigen heeft ingehuurd ivm transport issues
ja ... maar wel andere bestemmingen erbijquote:Op maandag 6 december 2021 00:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan nog dat corona gekut erbij.
Mijn pa kwam Herman Brood ook wel eens tegen in de kroeg toen, in Groningen, lang geleden. Daar vertelt hij nog wel eens over.quote:Op maandag 6 december 2021 03:15 schreef chufi het volgende:
Ik doe al jaren niet aan die onzin.. soms pak ik wel een BF dingetje mee
Mooie bloemkesquote:Op maandag 6 december 2021 07:01 schreef pullup het volgende:
Blommies op deze mooie dag
[ afbeelding ]
quote:
MOrguhquote:
Was al even naar de winkel geweestquote:
quote:
Morguh damesquote:
Vroeg hoor. Zit hier nog aan mijn eerste bakkie koffie.quote:Op maandag 6 december 2021 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al even naar de winkel geweest
Ben je vrij vandaag?quote:Op maandag 6 december 2021 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeg hoor. Zit hier nog aan mijn eerste bakkie koffie.
Nee, het is een gewone werkdag. Maar gewoon weer lekker vanuit huis...quote:Op maandag 6 december 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je vrij vandaag?
Ik zorg dat ik bij AH om 7 uur ben en bij de lidl om 8 uur
Ja dan hoef je ook niet zo vroeg op te staan dacht scheel wel een hoop aan tijd of niet?quote:Op maandag 6 december 2021 09:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, het is een gewone werkdag. Maar gewoon weer lekker vanuit huis...
Ja het scheelt heel veel tijd.quote:Op maandag 6 december 2021 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan hoef je ook niet zo vroeg op te staan dacht scheel wel een hoop aan tijd of niet?
En nu kan je zo in je pyama naar je werkquote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het scheelt heel veel tijd.
Anders moet ik 's ochtends nog boterhammen smeren, tas inpakken, dan nog naar kantoor. En 's avonds weer terug enzo.
Good evening Mracbquote:
Dat zou kunnen, maar ik zit dagelijks meerdere keren in teams en zoom.quote:Op maandag 6 december 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu kan je zo in je pyama naar je werk![]()
Het is hier raar, lijkt wel of er nadat de cardioloog gezegd heeft dat het goed is alles mis gaat.quote:Op maandag 6 december 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Good evening Mracb
Hoe is het nu? Is het snel gestopt?
O dat klinkt niet lekker. Heb je al weer gebeld?quote:Op maandag 6 december 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier raar, lijkt wel of er nadat de cardioloog gezegd heeft dat het goed is alles mis gaat.
En met jou?
O daar zeg je wat, is mijn andere foon alweer leegquote:Op maandag 6 december 2021 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, bij mij gaat geen alarm af 🤔
Ik moet er hier meerdere kunnen horen.
Geen NL-Alert gehad op je telefoon?quote:Op maandag 6 december 2021 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, bij mij gaat geen alarm af 🤔
Ik moet er hier meerdere kunnen horen.
Dat wel.quote:Op maandag 6 december 2021 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen NL-Alert gehad op je telefoon?
Die bedoel ik. Het was hier stil.quote:Die Sirene buiten ging ook af, maar goed, dat is elke maand het geval.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er gaat een luchtalarm af hier. Op de verkeerde maandag.
Zal wel loos alarm zijn...
Ik was mijn telefoon vergeten maar zie nu dat ik die ellende ook heb gehadquote:Op maandag 6 december 2021 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat was schrikken. Op de privé- en werktelefoon ging het alarm af, loeihard.
Wad let je?quote:Op maandag 6 december 2021 12:37 schreef -Shii- het volgende:
Dat zou ik nog weleens willen doen: wadlopen.
Het is wel te doen hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Strand lopen wel wadlopen niet, is best pittig
Over het wad?quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel te doen hoor.
Ik ben naar Ameland gelopen, met een grote rugzak. Was een leuke ervaring
Een gidsquote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
En dan ook nog met zo'n ding * ben de naam even kwijt
Ja. Op het eiland gekampeerd. En met de veerboot terug.quote:Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Over het wad?![]()
Dat geloof ik ook wel ja
Leuk wel, ook een keer op Ameland geweest vroegerquote:Op maandag 6 december 2021 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Op het eiland gekampeerd. En met de veerboot terug.
arresleequote:
Dat dusquote:
Een ploeg?quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
En dan ook nog met zo'n ding * ben de naam even kwijt
Jij wil meteen vertrekken?quote:
Chufi neemt z’n hamer meequote:
Getsiequote:
Mwa lekker door de derrie en dan zit je vast etcquote:
Wel eens gezien op tv.. wel een goede uitvinding geweestquote:Op maandag 6 december 2021 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slikslee
Mijn schaatsen liggen al klaarquote:Op maandag 6 december 2021 13:13 schreef pullup het volgende:
We krijgen toch de januari des doods las ik in het weer topic alhier
Elk jaar hetzelfde he?quote:Op maandag 6 december 2021 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet ook maar eens zo’n glazen bol kopen
Jaquote:
Alweer? En het einde der tijden breekt ook weer eens aan?quote:Op maandag 6 december 2021 13:13 schreef pullup het volgende:
We krijgen toch de januari des doods las ik in het weer topic alhier
quote:Op maandag 6 december 2021 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alweer? En het einde der tijden breekt ook weer eens aan?
Dan hoop ik wel dat ik mn boostershot heb gehadquote:Op maandag 6 december 2021 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou wat zijn zeg, dat ergens eind januari de wereld ophoudt te bestaan.
Nee, laat het dan maar eens gewoon flink vriezen en sneeuwen.![]()
Ik zou juist zeggen: " laat die dan maar zitten"quote:Op maandag 6 december 2021 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ik mn boostershot heb gehad
modderworstelenquote:
Alleen als het hoogzomer isquote:
Hmmm lijkt me pijnlijkquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmmm lijkt me pijnlijk
[ afbeelding ]
Het regent al, stop maar weerquote:
Alleen bij hitte in de zomer, als het wad er zo uit zou zien danquote:
Ik heb dat altijd een kut nummer gevondenquote:
Kitschquote:Op maandag 6 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een kut nummer gevonden
Welk nieuwsquote:
quote:
Ik ben drie jaar geleden naar Zorgvliedt geweest en eigenlijk was dat veel te kort, zoveel te zien en ik houd van de sfeer van begraafplaatsen.quote:
Dat is het ook.quote:Op maandag 6 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een kut nummer gevonden
Je was toch niet laatst in Amersfoort hè?quote:Op maandag 6 december 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar geleden naar Zorgvliedt geweest en eigenlijk was dat veel te kort, zoveel te zien en ik houd van de sfeer van begraafplaatsen.
Dat is alweer een maand of 2 geleden.quote:Op maandag 6 december 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was toch niet laatst in Amersfoort hè?
Ja... laatst dus.. hmmm .. ontwijkend antwoord ditquote:Op maandag 6 december 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is alweer een maand of 2 geleden.
Ontwijkend? Had je gewild data ik een exacte datum had gezegd dan?quote:Op maandag 6 december 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja... laatst dus.. hmmm .. ontwijkend antwoord dit
Nee.. ik had liever gehoord dat je er niet was..quote:Op maandag 6 december 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ontwijkend? Had je gewild data ik een exacte datum had gezegd dan?
Kan ook hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.. ik had liever gehoord dat je er niet was..
Pffffieeuw.... je had me bijna !quote:Op maandag 6 december 2021 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ook hoor.
Ik was er laatst niet.
Was jij laatst ook in Amersfoort?quote:Op maandag 6 december 2021 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pffffieeuw.... je had me bijna !
Ik was op weg.. maar haal het altijd door elkaar met Apeldoorn... En daar was niemand .quote:
Zal wel rustig geweest zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 19:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was op weg.. maar haal het altijd door elkaar met Apeldoorn... En daar was niemand .
quote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef aloa het volgende:
John Miles leefde van slechts één hit: ‘Ik heb de kwaliteit van Music nooit meer overtroffen’
Topnummer ook
ik wacht wel tot het gaat sneeuwen hier vanavondquote:
Mwah.quote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef aloa het volgende:
John Miles leefde van slechts één hit: ‘Ik heb de kwaliteit van Music nooit meer overtroffen’
Topnummer ook
Best aardig... maar er was een tijd dat ik het niet meer kon horen....quote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef aloa het volgende:
Topnummer ook
De eerste 2300 keer wel ja, daarna werd het wel minder .......quote:Op maandag 6 december 2021 19:35 schreef aloa het volgende:
Topnummer ook
Hopelijk weer eens een heel dik pak.quote:
Houd je die troep bij je dan? Mag jij 15 meter sneeuwquote:Op maandag 6 december 2021 19:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk weer eens een heel dik pak.
je blijft niet de hele avond met je neus tegen het raam zitten?quote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef chufi het volgende:
Ik laat me verrassen en zie het morgen wel
Neequote:Op maandag 6 december 2021 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
je blijft niet de hele avond met je neus tegen het raam zitten?
Ik heb laatst deze docu opnieuw bekeken:quote:Op maandag 6 december 2021 20:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Er blijkt gewoon nog een Robin Hood film te zijn die ik niet kende
Koffie erbij... Voeten omhoog
Is goed hoor schuif maar hierheen 😉quote:Op maandag 6 december 2021 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houd je die troep bij je dan? Mag jij 15 meter sneeuw
quote:Op maandag 6 december 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Maestro terugkijken![]()
Ik denk dat de bergkoning inmiddels in slaap is gevallen
Tnx!! Lijkt me leuk.quote:Op maandag 6 december 2021 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze docu opnieuw bekeken:
BNW / Zoektocht naar de historische Robin Hood
Is een aanrader
Deze staat er wel nog voor :quote:Op maandag 6 december 2021 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb laatst deze docu opnieuw bekeken:
BNW / Zoektocht naar de historische Robin Hood
Is een aanrader
Goedenavond!quote:
Alles goed. En daar?quote:Op maandag 6 december 2021 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Goedenavond!Hoe gaat het bij jou?
Hier primaquote:
Mooi land Belgie. Ik hoop het ook met de sneeuw ik hou er wel vanquote:Op maandag 6 december 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier primaWeekendje in Antwerpen geweest, nu net thuis, kaasplankje gehad en kerstboom staat inmiddels, en nu wordt Maestro teruggekeken.
Zin in de voorspelde sneeuw welZe hadden het er vanochtend nog over dat het midden van het land veel zou krijgen, dus ik hoop dat dit nog steeds het geval is
Ik weet zeker dat niet iedereen dit deelt.quote:Op maandag 6 december 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Zin in de voorspelde sneeuw welZe hadden het er vanochtend nog over dat het midden van het land veel zou krijgen, dus ik hoop dat dit nog steeds het geval is
Als ik de komende week elke dag op de fiets naar kantoor had moeten fietsen, was ik ook minder blij geweestquote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet iedereen dit deelt.
Nee dat is niks inderdaad. Het moet wel blijven liggen. Liefst zo'n dik pak poedersneeuwquote:Op maandag 6 december 2021 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Sneeuw. Of er moet een mooi flink pak sneeuw van 40cm gaan vallen en wat ook een paar dagen blijft liggen dan.![]()
Maar niet van dat blubbersneeuw.
Dat is een voordeel van dat verplichte thuiswerken. Niet 's ochtends in alle vroegte in de kou autoruiten krabben, dan over de wegen glibberend naar kantoor, en 's avonds terug aansluiten in de file, want zodra het sneeuwt staat er direct een paar honderd kilometer file meer in het land...quote:Op maandag 6 december 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als ik de komende week elke dag op de fiets naar kantoor had moeten fietsen, was ik ook minder blij geweest
[..]
Nee dat is niks inderdaad. Het moet wel blijven liggen. Liefst zo'n dik pak poedersneeuw
Ik kan de deel-knop niet vindenquote:Op maandag 6 december 2021 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat niet iedereen dit deelt.
Ja preciesquote:Op maandag 6 december 2021 21:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is een voordeel van dat verplichte thuiswerken. Niet 's ochtends in alle vroegte in de kou autoruiten krabben, dan over de wegen glibberend naar kantoor, en 's avonds terug aansluiten in de file, want zodra het sneeuwt staat er direct een paar honderd kilometer file meer in het land...
Een beetje muziekliefhebber vind dit een goed nummer.quote:Op maandag 6 december 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Best aardig... maar er was een tijd dat ik het niet meer kon horen....
Neemt niet weg dat het ooit aardig was
Rare post is raarquote:Op maandag 6 december 2021 22:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Een beetje muziekliefhebber vind dit een goed nummer.
Wij mogen niet naar kantoor, tenzij het echt niet anders kan. Dus ik zit al weken achter elkaar thuis.quote:Op maandag 6 december 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies![]()
Hoewel ik op kantoor móet werken(terwijl het werk prima vanuit huis kan) Maar heb komende week gewoon vrijgenomen, want niet op vakantie gegaan dit jaar dus heb de dagen nog over
Jij bent raar.quote:Op maandag 6 december 2021 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat, ik heb 'm net als raar bestempeld
We hadden het over John Miles - Music?quote:Op maandag 6 december 2021 22:28 schreef D. het volgende:
Op andere zaken ook, maar dat was hierop niet van toepassing
Wie ?quote:Op maandag 6 december 2021 22:29 schreef aloa het volgende:
[..]
We hadden het over John Miles - Music?
Nee hoor, vooralsnog was het jouw post die raar wasquote:Op maandag 6 december 2021 22:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Je bent een beetje raar aan het doen.
Je kunt niet spreken namens muziekliefhebbers, en helemaal niet bepalen wat ze goed (moeten) vindenquote:Op maandag 6 december 2021 22:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Leg dat eens uit, misschien snap ik het dan?
Jij praat in wartaal.quote:Op maandag 6 december 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, vooralsnog was het jouw post die raar was
[..]
Je kunt niet spreken namens muziekliefhebbers, en helemaal niet bepalen wat ze goed (moeten) vinden
Mijn mening doet er niet toe, maar waar het om ging; jouw mening doet er niet toequote:Op maandag 6 december 2021 22:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij praat in wartaal.
Zeg gewoon dat je het wel of niet goed vind....dan weten we wat je bedoelt.
En wie zegt dat ik bepaal wie wat goed moet vinden?quote:Op maandag 6 december 2021 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, vooralsnog was het jouw post die raar was
[..]
Je kunt niet spreken namens muziekliefhebbers, en helemaal niet bepalen wat ze goed (moeten) vinden
quote:Op maandag 6 december 2021 22:36 schreef aloa het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik bepaal wie wat goed moet vinden?
quote:Op maandag 6 december 2021 22:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Een beetje muziekliefhebber vind dit een goed nummer.
Het heeft zo zijn voordelen en nadelen. Ik snap dat het op een gegeven moment wel fijn is om weer wat collega's om je heen te hebben. Volledig thuiswerken heeft mijn voorkeur ook niet zo omdat ik liever thuis gewoon thuis houquote:Op maandag 6 december 2021 22:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij mogen niet naar kantoor, tenzij het echt niet anders kan. Dus ik zit al weken achter elkaar thuis.
Hou maar lekker op jij. Ik zal nooit voor iemand iets bepalen....dat doe jij nu.quote:Op maandag 6 december 2021 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn mening doet er niet toe, maar waar het om ging; jouw mening doet er niet toe
edit: en al helemaal niet als je het als een feit brengt
Ik draai de boel om? Grappenmakerquote:Op maandag 6 december 2021 22:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hou maar lekker op jij. Ik zal nooit voor iemand iets bepalen....dat doe jij nu.
Lekker de boel omdraaien.
quote:Op maandag 6 december 2021 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik draai de boel om? Grappenmaker
Misschien moet je gaan slapen en morgen even teruglezen
quote:Op maandag 6 december 2021 22:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Oja dat is ook niet zo.
Volkomen kut die top2000.
quote:
Misschien dat ze wat zicht willen houden of de medewerkers wel degelijk wat doen?quote:Op maandag 6 december 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
In mijn geval vind ik volledig op kantoor werken niet super erg, het is meer dat mijn werk op zich prima vanuit huis kan en ik het van de directie niet zo snap dat er toch besloten wordt om volledig op kantoor te werken.
Terwijl men juist productiever blijkt te zijn..quote:Op maandag 6 december 2021 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat zicht willen houden of de medewerkers wel degelijk wat doen?
Zo van 'als ze thuis werken zullen ze vast minder uitvoeren'.
Dan is de directie echt volledig incompetentquote:Op maandag 6 december 2021 22:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien dat ze wat zicht willen houden of de medewerkers wel degelijk wat doen?
Zo van 'als ze thuis werken zullen ze vast minder uitvoeren'.
Tsjaa, als ik dat zeg, dan ben ik weer te kwaad jegens modjes etc...quote:
Dat klopt, ik heb niet het idee dat nu we bijna allemaal thuis werken, er minder werk verzet wordt. Volgens mij is de produktiviteit inderdaad gestegen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Terwijl men juist productiever blijkt te zijn..
Doeg hequote:
Ow, sterkte danquote:Op maandag 6 december 2021 22:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa, als ik dat zeg, dan ben ik weer te kwaad jegens modjes etc...
Dus dat gaan we maar niet doen
Anders hangt iedereen maar rond het koffiezet apparaat of buiten op de rookplekquote:Op maandag 6 december 2021 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb niet het idee dat nu we bijna allemaal thuis werken, er minder werk verzet wordt. Volgens mij is de produktiviteit inderdaad gestegen.
Blijf het maar leuk vinden.quote:Op maandag 6 december 2021 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Hij zegt wel vaker dat ie gaat
Net als dat ie gaat slapen
Tot morgen Aloa, slaap lekker
Het is ook gewoon een kutnummer natuurlijkquote:
De rij bij de koffieautomaat is vast stukken korter thuisquote:Op maandag 6 december 2021 22:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb niet het idee dat nu we bijna allemaal thuis werken, er minder werk verzet wordt. Volgens mij is de produktiviteit inderdaad gestegen.
Kijk een kennerquote:Op maandag 6 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
De rij bij de koffieautomaat is vast stukken korter thuis
En bijv. de F1 bespreken bij die automaat is er ook niet bij
Scheelt toch tijd
Maar of het er nou beter op geworden is?quote:Op maandag 6 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Scheelt toch tijd
Het voordeel vind ik dat je die mensen die even langs je bureau lopen niet meer hebt. Vroeger kwam men te pas en vooral te onpas bij je bureau staan voor een ditje en datje.quote:Op maandag 6 december 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Scheelt toch tijd
Het regent hier al een tijdquote:
Over het algemeen is met tevreden, dus het zou dus beter moeten zijnquote:Op maandag 6 december 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar of het er nou beter op geworden is?
Aan de andere kant merk ik juist dat ik regelmatig informatie mis of langzamer krijg omdat de informele gesprekken er veel minder zijn.
En die tijd valt wel mee hoor, thuis doe je weer andere dingen.
Jemig dat klinkt wel jaloersmakendquote:
Mwah, ik merk toch redelijk wat verschil tussen de diverse collega's.quote:Op maandag 6 december 2021 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Over het algemeen is met tevreden, dus het zou dus beter moeten zijn
Vooral voor de productiviteit dan, op sociaal gebied natuurlijk niet
Als je alle onzinnige telefoontjes van klanten ook niet krijgt scheelt dat ook snel een kwart van je dagquote:Op maandag 6 december 2021 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het voordeel vind ik dat je die mensen die even langs je bureau lopen niet meer hebt. Vroeger kwam men te pas en vooral te onpas bij je bureau staan voor een ditje en datje.
Nu moet dat allemaal per mail of per chat en dat is toch meer een rem.
Mijn werk leent zich niet voor thuiswerken, dus ik zou het graag willen.quote:Op maandag 6 december 2021 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, ik merk toch redelijk wat verschil tussen de diverse collega's.
Heb er die nooit meer op kantoor willen komen en een aantal die het liefst weer dagelijks willen.
Ik zit er ergens tussen, net als de grote rest. Wij gaan, als het ooit weer kan/mag, 2 dagen per week op kantoor werken.
Schijnt hier ook te moeten sneeuwen volgens buienradar. Ik ben er net doorheen gefietst en in mijn herinnering ziet sneeuw er toch anders uitquote:Op maandag 6 december 2021 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook natte meuk natuurlijk, maar dit gaat meer richting sneeuw
hm, zo nog even kijken, voor een updatequote:Op maandag 6 december 2021 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier ook sneeuw, vette vlokken.
Autos al wit... straat nog niet
Dat helpt zeker natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2021 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn werk leent zich niet voor thuiswerken, dus ik zou het graag willen.
Zou ik wekenlang thuiszitten dan zou ik graag weer eens naar kantoor komen
Weet ook niet of ik het zou kunnen, thuiswerkenquote:Op maandag 6 december 2021 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat helpt zeker natuurlijk
Ik kwam alleen maar op de kantoren en nergens anders. Kan dus prima thuiswerken. Deed ik ook al 1 of 2 keer per week voor corona.
Ach, nu staat er alleen meer druk op, geen probleem verderquote:Op maandag 6 december 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Weet ook niet of ik het zou kunnen, thuiswerken
Vroeger met huiswerk was nooit zo'n succes
Ik voelde vroeger ook wel druk, ik trok me er alleen weinig van aanquote:Op maandag 6 december 2021 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, nu staat er alleen meer druk op, geen probleem verder
Iedereen die een kantoorbaan had moet het kunnen. Voor mensen in 'buitendienst' etc zal het al moeilijker worden.
Daarom, dat is later anders. Dan is je er niets van aantrekken reden genoeg om je niet te betalenquote:Op maandag 6 december 2021 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik voelde vroeger ook wel druk, ik trok me er alleen weinig van aan
Ja, dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 6 december 2021 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, dat is later anders. Dan is je er niets van aantrekken reden genoeg om je niet te betalen
Zie je, motivatie is heel makkelijk somsquote:Op maandag 6 december 2021 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we niet hebben
Geld wel dus
Klonk meer als chantagequote:Op maandag 6 december 2021 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je, motivatie is heel makkelijk soms
Waar staan de andere 2 dan voor?quote:Op maandag 6 december 2021 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 van de drie C's, gaat goed dus
Chantage, corruptie en connectiesquote:Op maandag 6 december 2021 23:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waar staan de andere 2 dan voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 6 december 2021 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Chantage, corruptie en connectiesWat een gedoe, kan ik beter iemand op zijn bek slaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |