En nu kan je zo in je pyama naar je werkquote:Op maandag 6 december 2021 09:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het scheelt heel veel tijd.
Anders moet ik 's ochtends nog boterhammen smeren, tas inpakken, dan nog naar kantoor. En 's avonds weer terug enzo.
Good evening Mracbquote:
Dat zou kunnen, maar ik zit dagelijks meerdere keren in teams en zoom.quote:Op maandag 6 december 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nu kan je zo in je pyama naar je werk![]()
Het is hier raar, lijkt wel of er nadat de cardioloog gezegd heeft dat het goed is alles mis gaat.quote:Op maandag 6 december 2021 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Good evening Mracb
Hoe is het nu? Is het snel gestopt?
O dat klinkt niet lekker. Heb je al weer gebeld?quote:Op maandag 6 december 2021 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is hier raar, lijkt wel of er nadat de cardioloog gezegd heeft dat het goed is alles mis gaat.
En met jou?
O daar zeg je wat, is mijn andere foon alweer leegquote:Op maandag 6 december 2021 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, bij mij gaat geen alarm af 🤔
Ik moet er hier meerdere kunnen horen.
Geen NL-Alert gehad op je telefoon?quote:Op maandag 6 december 2021 12:09 schreef Domnivoor het volgende:
Hm, bij mij gaat geen alarm af 🤔
Ik moet er hier meerdere kunnen horen.
Dat wel.quote:Op maandag 6 december 2021 12:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen NL-Alert gehad op je telefoon?
Die bedoel ik. Het was hier stil.quote:Die Sirene buiten ging ook af, maar goed, dat is elke maand het geval.
quote:Op maandag 16 augustus 2021 11:11 schreef Domnivoor het volgende:
Er gaat een luchtalarm af hier. Op de verkeerde maandag.
Zal wel loos alarm zijn...
Ik was mijn telefoon vergeten maar zie nu dat ik die ellende ook heb gehadquote:Op maandag 6 december 2021 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat was schrikken. Op de privé- en werktelefoon ging het alarm af, loeihard.
Wad let je?quote:Op maandag 6 december 2021 12:37 schreef -Shii- het volgende:
Dat zou ik nog weleens willen doen: wadlopen.
Het is wel te doen hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Strand lopen wel wadlopen niet, is best pittig
Over het wad?quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is wel te doen hoor.
Ik ben naar Ameland gelopen, met een grote rugzak. Was een leuke ervaring
Een gidsquote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
En dan ook nog met zo'n ding * ben de naam even kwijt
Ja. Op het eiland gekampeerd. En met de veerboot terug.quote:Op maandag 6 december 2021 12:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Over het wad?![]()
Dat geloof ik ook wel ja
Leuk wel, ook een keer op Ameland geweest vroegerquote:Op maandag 6 december 2021 12:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Op het eiland gekampeerd. En met de veerboot terug.
arresleequote:
Dat dusquote:
Een ploeg?quote:Op maandag 6 december 2021 12:45 schreef Mrsloveable het volgende:
En dan ook nog met zo'n ding * ben de naam even kwijt
Jij wil meteen vertrekken?quote:
Chufi neemt z’n hamer meequote:
Getsiequote:
Mwa lekker door de derrie en dan zit je vast etcquote:
Wel eens gezien op tv.. wel een goede uitvinding geweestquote:Op maandag 6 december 2021 13:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Slikslee
Mijn schaatsen liggen al klaarquote:Op maandag 6 december 2021 13:13 schreef pullup het volgende:
We krijgen toch de januari des doods las ik in het weer topic alhier
Elk jaar hetzelfde he?quote:Op maandag 6 december 2021 13:17 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet ook maar eens zo’n glazen bol kopen
Jaquote:
Alweer? En het einde der tijden breekt ook weer eens aan?quote:Op maandag 6 december 2021 13:13 schreef pullup het volgende:
We krijgen toch de januari des doods las ik in het weer topic alhier
quote:Op maandag 6 december 2021 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alweer? En het einde der tijden breekt ook weer eens aan?
Dan hoop ik wel dat ik mn boostershot heb gehadquote:Op maandag 6 december 2021 13:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou wat zijn zeg, dat ergens eind januari de wereld ophoudt te bestaan.
Nee, laat het dan maar eens gewoon flink vriezen en sneeuwen.![]()
Ik zou juist zeggen: " laat die dan maar zitten"quote:Op maandag 6 december 2021 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ik mn boostershot heb gehad
modderworstelenquote:
Alleen als het hoogzomer isquote:
Hmmm lijkt me pijnlijkquote:
quote:Op maandag 6 december 2021 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hmmm lijkt me pijnlijk
[ afbeelding ]
Het regent al, stop maar weerquote:
Alleen bij hitte in de zomer, als het wad er zo uit zou zien danquote:
Ik heb dat altijd een kut nummer gevondenquote:
Kitschquote:Op maandag 6 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een kut nummer gevonden
Welk nieuwsquote:
quote:
Ik ben drie jaar geleden naar Zorgvliedt geweest en eigenlijk was dat veel te kort, zoveel te zien en ik houd van de sfeer van begraafplaatsen.quote:
Dat is het ook.quote:Op maandag 6 december 2021 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd een kut nummer gevonden
Je was toch niet laatst in Amersfoort hè?quote:Op maandag 6 december 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben drie jaar geleden naar Zorgvliedt geweest en eigenlijk was dat veel te kort, zoveel te zien en ik houd van de sfeer van begraafplaatsen.
Dat is alweer een maand of 2 geleden.quote:Op maandag 6 december 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je was toch niet laatst in Amersfoort hè?
Ja... laatst dus.. hmmm .. ontwijkend antwoord ditquote:Op maandag 6 december 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is alweer een maand of 2 geleden.
Ontwijkend? Had je gewild data ik een exacte datum had gezegd dan?quote:Op maandag 6 december 2021 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja... laatst dus.. hmmm .. ontwijkend antwoord dit
Nee.. ik had liever gehoord dat je er niet was..quote:Op maandag 6 december 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ontwijkend? Had je gewild data ik een exacte datum had gezegd dan?
Kan ook hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee.. ik had liever gehoord dat je er niet was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |