En dat van een moderator die zegt dat anderen blind zijn?quote:Op zondag 5 december 2021 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien eens proberen zonder persoonlijke steekjes uit te delen?
In het interview zegt hij dat hij er niet langs wilde voor de DRS lijn, maar als hij dat weet dan wist hij dus logischerwijs ook dat Max hem voorbij probeerde te laten (als hij om een andere reden vertraagt hoef je je immers niet druk te maken over een DRS). Maar dat was niet waar hij het over de radio in de race probeerde te gooien, daar had hij allemaal geen idee wat er gebeurde en was het Max die hem brake testte.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft lewis nu precies gezegd tijdens het interview???? Hij zou zijn fout min of meer hebben toegegeven volgens twitter.
En Lewis is wat dat betreft iets leper met z'n acties, Max is meer de botte Nederlander vrees ikquote:Op zondag 5 december 2021 22:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij de 2e herstart maakt hij een geweldige inhaalactie.
Maar goed, beiden lopen te zieken en er is maar 1 goede eindconclusie wat mij betreft: zand erover en wie komende week wint is de verdiende kampioen.
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand voorbij gaat laten je NIET gaat slingeren en gewoon één kant kiestquote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de ronde ervoor, dat is de racelijn, helemaal aan de binnenkant. Als je dan nu nog steeds durft te claimen dat Verstappen opzettelijk zat uit te lokken dat Hamilton erbovenop zou knallen door op de racelijn te rijden, dan heb je echt een enorme plaat voor je kop en ben je niet voor rede vatbaar.
Hij heeft het inderdaad toegegeven. Hij was bang dat VER hem bij de eerstvolgende DRS-zone zou inhalen en daar had hij geen zin in.quote:Op zondag 5 december 2021 22:31 schreef TjjWester het volgende:
Wat heeft lewis nu precies gezegd tijdens het interview???? Hij zou zijn fout min of meer hebben toegegeven volgens twitter.
Max valt weer niks te verwijten.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de ronde ervoor, dat is de racelijn, helemaal aan de binnenkant. Als je dan nu nog steeds durft te claimen dat Verstappen opzettelijk zat uit te lokken dat Hamilton erbovenop zou knallen door op de racelijn te rijden, dan heb je echt een enorme plaat voor je kop en ben je niet voor rede vatbaar.
Je hebt de Verstappen in de langzamere wagen die niets te verliezen heeft en de Hamilton die alles te verliezen heeft. Dat leidt automatisch tot dit soort confrontaties.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef gbm het volgende:
[..]
En Lewis is wat dat betreft iets leper met z'n acties, Max is meer de botte Nederlander vrees ik
En verder ben ik het er wel mee eens... Hoop ook dat er verder niks uitkomt qua straffen...
Reageer nou gewoon niet meer op hem.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het woord blind niet eens gebruikt dus je strooit ook nog eens met feitelijke onjuistheden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En dat van een moderator die zegt dat anderen blind zijn?
Maar je mag niet kiezen. Je moet pakken waar je het moet pakken.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad toegegeven. Hij was bang dat VER hem bij de eerstvolgende DRS-zone zou inhalen en daar had hij geen zin in.
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand er voor bij wilt laten, je 3 meter van de racelijn uitwijkt, en je dan toch nog steeds je tegenstander IN JE RECHTERSPIEGEL ZIET, je dan iets naar links uitwijkt?quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand voorbij gaat laten je NIET gaat slingeren en gewoon één kant kiest
Al slingerde hij van de rechter muur tot het midden van de baan, Hamilton had er nooit op kunnen knallen als hij de racelijn had aangehouden. Je zit er gewoon keihard naast en bent te arrogant om het toe te geven.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand voorbij gaat laten je NIET gaat slingeren en gewoon één kant kiest
Tuurlijk, knul.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb het woord blind niet eens gebruikt dus je strooit ook nog eens met feitelijke onjuistheden.
Hou toch op.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Badeend6 het volgende:
[..]
Max valt weer niks te verwijten.
Het ligt aan alles en iedereen, behalve Max (wederom).
Meneer met weinig verstand. Ook wel genaamd de simracer. Weet jij wel wat slingeren is?quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hoor, VER zat fout in Monza en in Brazilie maar in tegenstelling tot bij jankzak Hamilton claimt niemand dat Verstappen een heilig boontje is.quote:Op zondag 5 december 2021 22:35 schreef Badeend6 het volgende:
[..]
Max valt weer niks te verwijten.
Het ligt aan alles en iedereen, behalve Max (wederom).
Het is HEEL simpelquote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan je nou echt niet beseffen dat als je iemand er voor bij wilt laten, je 3 meter van de racelijn uitwijkt, en je dan toch nog steeds je tegenstander IN JE RECHTERSPIEGEL ZIET, je dan iets naar links uitwijkt?
Gewoon op mijn stemmen ouwe reusquote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik twijfel nog wel wie mijn favoriete mod is hier
Duidelijk, en Hamilton geeft gewoon toegegeven dat hij er bewust niet langsging.quote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Need for Speed 1 spelenquote:Op zondag 5 december 2021 22:34 schreef Plakaatje het volgende:
ChevyCaprice de simracer gaat ons vertellen hoe het allemaal werkt. Terwijl die vannacht weer gaat "simracen" Dit is tevens het spel dat hij speelt.
[ afbeelding ]
Je zal het maar zijn
Als de FIA niet uit zichzelf straffen oplegt dan zal een protest ook niet veel meer uitmaken, behalve als signaal naar de eigen supporters.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef kevinrsd het volgende:
Bottas ophouden, Hamilton meer als 10 autolengtes, de crash. Ik ga ervan uit dat RBR wel een paar protesten zal indienen.
'meer dan'quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef kevinrsd het volgende:
Bottas ophouden, Hamilton meer als 10 autolengtes, de crash. Ik ga ervan uit dat RBR wel een paar protesten zal indienen.
JUISTquote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef damsco het volgende:
We kunnen lang hierover lullen maar Hamgod staat volgende week gewoon met zijn 8e wereldtitel te pronken #blessed
MET HOOFDLETTERS SCHRIJVEN ZORGT ER ECHT NIET VOOR DE JE SLIMMER OVERKOMT. DAT DOEN MEESTAL KLEUTERS.quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is HEEL simpel
Je kiest EEN kant als je iemand voorbij laat
ZO SIMPEL IS HET
Ja, ik snap ook echt niet hoe je nog kan claimen dat Hamilton er niet doelbewust achter bleef harken.quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Duidelijk, en Hamilton geeft gewoon toegegeven dat hij er bewust niet langsging.
Ok, dus als jij iemand in volle vaart richting de RECHTERKANT van je auto ziet afstormen, dan blijf jij stug daar rijden?quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is HEEL simpel
Je kiest EEN kant als je iemand voorbij laat
ZO SIMPEL IS HET
Klopt en dan is hij ook verantwoordelijk voor de botsing. Maar zal wel alleen een warning worden ofzoquote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook echt niet hoe je nog kan claimen dat Hamilton er niet doelbewust achter bleef harken.
Nee ik zit er niet naast, Verstappen kan in zo'n situatie niet slingeren omdat het sowieso een bijzondere situatie is. Als je iemand voorbij laat kies je één kant.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al slingerde hij van de rechter muur tot het midden van de baan, Hamilton had er nooit op kunnen knallen als hij de racelijn had aangehouden. Je zit er gewoon keihard naast en bent te arrogant om het toe te geven.
Oh jij bent Tom Coronel!quote:
Als Hamilton gewoon op de racelijn gas geeft is hij er langs. Nu rijdt hij langzaam op Max in en kiest hij ook nog eens een afwijkende lijn ipv gewoon de racelijn te houden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al slingerde hij van de rechter muur tot het midden van de baan, Hamilton had er nooit op kunnen knallen als hij de racelijn had aangehouden. Je zit er gewoon keihard naast en bent te arrogant om het toe te geven.
Je ziet duidelijk dat de auto links slingert, waardoor de auto rechts moet crashen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef Catatafishh het volgende:
Ik heb nog een andere angle gevonden.
[ afbeelding ]
En tijdens een inhoudelijke discussie gaan inhakken is wel volwassen? Ja johquote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Tuurlijk, knul.
Dit gedrag valt me echt zwaar tegen van je.
Dat deed hij, hij ging namelijk van de racelijn af.quote:Op zondag 5 december 2021 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik zit er niet naast, Verstappen kan ik zo'n situatie niet slingeren omdat het sowieso een bijzondere situatie is. Als je iemand voorbij laat kies je één kant.
Je hoort toch weer de steekjes tussen de regels door. Het proberen te sturen zonder het te zeggenquote:Op zondag 5 december 2021 22:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Interview beide.
https://streamable.com/sywknc
Ja.quote:Op zondag 5 december 2021 22:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ok, dus als jij iemand in volle vaart richting de RECHTERKANT van je auto ziet afstormen, dan blijf jij stug daar rijden?
Om vervolgens zeker te gaan huilen dat Verstappen had moeten uitwijken naar links?
Vraagje, heb jij je rijbewijs?
Ze moeten alles in één keer afkaartenquote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef kevinrsd het volgende:
Dat is altijd al geweest, vooral op de FP. Zodra Max daar ook maar iets fout doet, komen ze uit alle gaten en holen gekropen om hem af te fikken en Lewis de hemel in te prijzen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hou toch op.
Trollenbos loopt weer leeg hier...
Andere meningen prima, feitelijke onjuistheden niet.quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef mrkos het volgende:
Tjonge jonge mensen, waarom kunnen we andere meningen hier niet accepteren?
quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef mrkos het volgende:
Je kiest dus moedwillig voor een crash. Ok.quote:Op zondag 5 december 2021 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja.
En racen heeft geen ene pleurismoer met een rijbewijs hebben te maken dus die vraag is ook nog eens totaal irrelevant.
Welkom in VBL #2.quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef mrkos het volgende:
Ook weer typisch Nederland op zijn smalst. Steekt er eens iemand zijn kop boven het maaiveld uit dan moet die natuurlijk direct afgehakt worden.quote:Op zondag 5 december 2021 22:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is altijd al geweest, vooral op de FP. Zodra Max daar ook maar iets fout doet, komen ze uit alle gaten en holen gekropen om hem af te fikken en Lewis de hemel in te prijzen.
Ze zijn geen fan van Lewis; ze zijn jaloers op Max.
Als we het allemaal eens waren dan is een discussieforum niet zo zinvol natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef mrkos het volgende:
@heywooduquote:Op zondag 5 december 2021 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik twijfel nog wel wie mijn favoriete mod is hier
Ik hou je wel bezig hèquote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef Plakaatje het volgende:
ChevyCaprice: "Dit is slingeren! Kijk naar de handbeweging!!"![]()
[ afbeelding ]
En die is niet eens mod hier, kun je nagaan!quote:
Wat was HAM weer goed vandaag hé.quote:Op zondag 5 december 2021 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hou je wel bezig hè
Blijkbaar heb ik gewoon gelijk want anders had je het niet steeds over me
Zo zie ik het ook. Mercedes heeft al het hele seizoen meer power en dat betekent dat op een baan als deze Max kansloos is. Behalve dus met wat kunstgrepen, die nu ook niet werkten helaas.quote:Op zondag 5 december 2021 22:43 schreef aesop het volgende:
We kunnen hier heel lang over door gaan maar kern is dat Mercedes de veel snellere wagen heeft en Verstappen alleen kampioen kan worden als ie zijn ellebogen gebruikt. Volgende week gaan we weer soortgelijke incidenten zien.
Valt er iets te zeggen over die baan? Appeltje eitje voor Mercedes?quote:Op zondag 5 december 2021 22:40 schreef D_A het volgende:
Dit wordt natuurlijk een topshow volgende week
De enige reden dat er überhaupt enige spanning in dit stadium van het kampioenschap zit is omdat Mercedes Verstappen een goede 30-40 punten door zijn neus geboord heeft met hun eigen ellebogenwerk. Dus aub niet gaan miepen als Verstappen nu niet aan de kant springt voor Lewis.quote:Op zondag 5 december 2021 22:43 schreef aesop het volgende:
We kunnen hier heel lang over door gaan maar kern is dat Mercedes de veel snellere wagen heeft en Verstappen alleen kampioen kan worden als ie zijn ellebogen gebruikt. Volgende week gaan we weer soortgelijke incidenten zien.
Sowieso. Dat wordt een walk in the park voor HAM.quote:Op zondag 5 december 2021 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valt er iets te zeggen over die baan? Appeltje eitje voor Mercedes?
Mogelijk voordeeltje voor Mercedes, maar net als hier kan Verstappen ook daar gewoon competitief zijn. Het is zeker nog niet gelopen in elk geval, verre van.quote:Op zondag 5 december 2021 22:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valt er iets te zeggen over die baan? Appeltje eitje voor Mercedes?
Hij kwam sowieso al snelheid tekort. Niet voor niets dat hij het gat niet groter kreeg dan 1,5sec maximaal. En dan gingen zijn banden er ook nog sneller aan.quote:Op zondag 5 december 2021 22:43 schreef theguyver het volgende:
Ik denk dat de reden waarom max niet meer kon bij houden omdat zijn band door de impact naar het grootje was.
neutraal bekeken zou je dit nooit stellen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Hamilton is zo'n jankzak dit seizoen, slechte sportman als het onder druk vloeibaar wordt. Zelfde geldt voor dat hele team van Mercedes
Heb je die tweede restart gezien? Die was Goddelijk en meesterlijk tegelijkertijdquote:Op zondag 5 december 2021 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat was HAM weer goed vandaag hé.
Interessant feitje waarbij niemand nog stil heeft gestaan hier.quote:Op zondag 5 december 2021 22:43 schreef aesop het volgende:
Dus toch.quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Interessant feitje waarbij niemand nog stil heeft gestaan hier.
Christian Horner heeft na de race aangegeven dat Max de pace direct moest laten varen na het contact met HAM omdat er een snee in zijn linker achterband zou zitten die ieder moment kon knappen.
Dat kwam omdat Max 21x van links naar rechts slingerde.quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef Zwoerd het volgende:
Ik vind het maar vreemd dat Lewis zo'n risico neemt. Hij had deze race sowieso gewonnen, nu gaf hij bijna het wdc weg. Niet echt volgens het beeld wat altijd bij de rijder Hamilton geschetst wordt.
En daar heeft hij 2 plekken voor ingeleverd.quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je die tweede restart gezien? Die was Goddelijk en meesterlijk tegelijkertijd
En Max kon hem niet bijhouden dus probeerde die het maar buiten het circuit om.
En dat mag niet.
quote:Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Max 21x van links naar rechts slingerde.
Ver van de racelijn af misschien, maar dat boeit toch niet als je er langs moet. Als jij op de A2 op de meest linkerbaan rijdt hoef je ook niet in te houden omdat 5 banen verder naar rechts iemand wisselt.quote:Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Zie dat zei ik dus net.quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Interessant feitje waarbij niemand nog stil heeft gestaan hier.
Christian Horner heeft na de race aangegeven dat Max de pace direct moest laten varen na het contact met HAM omdat er een snee in zijn linker achterband zou zitten die ieder moment kon knappen.
quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij kwam sowieso al snelheid tekort. Niet voor niets dat hij het gat niet groter kreeg dan 1,5sec maximaal. En dan gingen zijn banden er ook nog sneller aan.
Ik wilde gewoon even likes farmenquote:Op zondag 5 december 2021 22:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Reageer nou gewoon niet meer op hem.
De 2de restart? Daar was het juist Verstappen met een geniale move.quote:Op zondag 5 december 2021 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb je die tweede restart gezien? Die was Goddelijk en meesterlijk tegelijkertijd
En Max kon hem niet bijhouden dus probeerde die het maar buiten het circuit om.
En dat mag niet.
Gifje op repeat?quote:Op zondag 5 december 2021 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sorry, 1e restart moest dat zijnquote:Op zondag 5 december 2021 22:47 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
De 2de restart? Daar was het juist Verstappen met een geniale move.
Hij doet zijn PR wel goed. Als ie tussen zijn naaistreken door voor een Nederlandse microfoon staat, vind ik hem heel sympathiek en eerlijk over komen.quote:Op zondag 5 december 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Hamilton is zo'n jankzak dit seizoen, slechte sportman als het onder druk vloeibaar wordt. Zelfde geldt voor dat hele team van Mercedes
Het een sluit het ander niet uit. Ik sluit nergens uit dat die band schade had, ik probeer alleen te zeggen dat hij er sowieso niet voor was gebleven.quote:
Yep, want naar links uitwijken als er een Lewis Hamilton rechts in je spiegel zit = slingeren.quote:
Ja gratis likes altijd als je tegen Chevy ingaat hierquote:
Haha, woensdagquote:Op zondag 5 december 2021 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is er al een beslissing of wordt dat as woensdag?
Na de race volgende week pas, zodat ze de uitslag daarvan ook kunnen meewegenquote:Op zondag 5 december 2021 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is er al een beslissing of wordt dat as woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |