Dat is gewoon geluk hebben met de tactische keuze voor RBR, daar is echt niets arbitrair aan..quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Code rood,Max gratis bandenwissel
CHAPTER IV - CODE OF DRIVING CONDUCT ON CIRCUITSquote:
Beter laten ze Perez HAM eraf tikken, dan kan Max geen straf krijgenquote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes daar veel sneller is. Dan wordt het idd Max die Hamilton er af knalt
Dat dacht men ook over dit circuit.quote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes daar veel sneller is. Dan wordt het idd Max die Hamilton er af knalt
Had heel anders uit kunnen pakken als er geen code rood kwam.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is gewoon geluk hebben met de tactische keuze voor RBR, daar is echt niets arbitrair aan..
Bewijst Perez ook eens eindelijk zn waardequote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beter laten ze Perez HAM eraf tikken, dan kan Max geen straf krijgen
Die smerige Bottas probeerde dat vandaag al.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik niet waar, maar het is wel lekker veel gezeik ja. Maar 1976, 1981, 1989 en 1994 konden er ook wat vanquote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef nils7 het volgende:
Wie er dit jaar ook wint er is nog nooit zoveel scheiss geweest in een seizoen
Had ie nu een betere kans voor gehad dan de volgende baan waar hele parkeerplaatsen naast het grijze lint ligtquote:
Sorry ik heb het handboek in de keuken laten liggen en ik heb geen tijd om op te staanquote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Artikel 2, hoofdstuk 4, appendix L.. duidelijk toch?
Dus Lewis mag wel zijn hele auto repareren en banden wisselen tijdens code rood (Imola, Silverstone), maar Verstappen niet? Ok...quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende: [..] Code rood,Max gratis bandenwissel Fia die een aanbod doet aan Red Bull waardoor ze minder zware straf krijgen Maar goed,dat wil je allemaal niet zien. Het is natuurlijk allemaal een complot,blijf anders lekker in COR
Kundige user dit. Net alsof Max deze race onder normale omstandigheden wel had kunnen winnen. Lewis had hem nog 20x kunnen uitremmen op einde rechte stuk. De banden van Max waren op en Lewis had de snellere wagen. Max is een vechter waardoor deze hele consternatie ontstaat, dat siert hem. Door Max is de formule 1 sinds jaren weer leuk en spannend geworden. Maar Lewis was vandaag de snellere, kun je moeilijk iets anders van maken.quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende: [..] Code rood,Max gratis bandenwissel Fia die een aanbod doet aan Red Bull waardoor ze minder zware straf krijgen Maar goed,dat wil je allemaal niet zien. Het is natuurlijk allemaal een complot,blijf anders lekker in COR
Waarschuwing.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
CHAPTER IV - CODE OF DRIVING CONDUCT ON CIRCUITS
Art. 5 Overtaking, car control and track limits
Toen keek ik nog niet, pas vanaf ‘96quote:Op zondag 5 december 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet waar, maar het is wel lekker veel gezeik ja. Maar 1976, 1981, 1989 en 1994 konden er ook wat van
quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Max moet schijnbaar naar de stewards voor de laatste bocht, dat is niet waar de aanrijding gebeurde, dus er is nog iets gebeurd
Beetje laat deze opmerkingquote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschuwing.
Zou echt niet goed zijn als het kampioenschap verziekt wordt met gridstraffen.
In gevallen zoals deze moet je t alsnog van smerige Duitsers of semi-Duitsers hebbenquote:
het weer inhalen na de 1x teruggeven? geen idee.. enige wat in me opkomtquote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Max moet schijnbaar naar de stewards voor de laatste bocht, dat is niet waar de aanrijding gebeurde, dus er is nog iets gebeurd
Precies dit.quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kundige user dit. Net alsof Max deze race onder normale omstandigheden wel had kunnen winnen. Lewis had hem nog 20x kunnen uitremmen op einde rechte stuk. De banden van Max waren op en Lewis had de snellere wagen. Max is een vechter waardoor deze hele consternatie ontstaat, dat siert hem. Door Max is de formule 1 sinds jaren weer leuk en spannend geworden. Maar Lewis was vandaag de snellere, kun je moeilijk iets anders van maken.
Hoeveelste race is dit dat er na de race nog onderzoeken zijn?quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
De FIA heeft er echt een potje van gemaakt
Maar dat was op het rechte stuk daarna. En voor het niet teruggeven van positie is hij al bestraft.quote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
het weer inhalen na de 1x teruggeven? geen idee.. enige wat in me opkomt
Voor deze ene keer snap ik er net zo veel van als Tomquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Naar Tom luisteren is gewoon pijnlijk. De onzin die hij zegt
Ja, als.. Maar dit was gewoon een overduidelijke code rood situatie met een toevallig voorbeeld voor RBR.quote:Op zondag 5 december 2021 21:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Had heel anders uit kunnen pakken als er geen code rood kwam.
Als je een blinde van chauvinisme schuimbekkende kutbrit bent wel.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op Sky vinden ze dat VER nog een straf moet krijgen voor braketesting. Ja, zo kun je er ook naar kijken natuurlijk.
Ook al heeft hij in totaal 4x de positie terug gegevenquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat was op het rechte stuk daarna. En voor het niet teruggeven van positie is hij al bestraft.
Ik kan mij er altijd heerlijk aan ergerenquote:Op zondag 5 december 2021 21:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap niet waarom mensen nog vrijwillig na de race naar Tom zouden willen luisteren.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
De FIA heeft er echt een potje van gemaakt
Daar gaf hij plek terug die hij gelijk terug pakte toch?quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Amenquote:Op zondag 5 december 2021 21:14 schreef Montov het volgende:
Hamilton is ook niet eerlijk met zijn antwoord dat het onduidelijk was. Hij wilde Verstappen niet voorbij op dat stuk omdat hij bang was voor de DRS na de volgende bocht. Daarom probeerde hij erachter te blijven. En door dat toneelstukje wordt hem niets aangerekend voor een botsing die volledig door Hamilton komt.
Waarom zou je dan na dit seizoen uberhaupt willen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef Tinos85 het volgende:
Ik denk niet dat de relatie tussen Jos en Toto nog heel goed is![]()
Of dat Verstappen ooit nog voor Mercedes gaat rijden
Maar waarom rijdt Max in het midden ipv echt aan de kant? Dat is ook gewoon dubbel.quote:Op zondag 5 december 2021 21:14 schreef Montov het volgende:
Hamilton is ook niet eerlijk met zijn antwoord dat het onduidelijk was. Hij wilde Verstappen niet voorbij op dat stuk omdat hij bang was voor de DRS na de volgende bocht. Daarom probeerde hij erachter te blijven. En door dat toneelstukje wordt hem niets aangerekend voor een botsing die volledig door Hamilton komt.
Jos had zijn mondkapje ook niet goed op dus op SKY zullen ze dat ook wel 20 punten aftrek waard vinden voor zijn zoon.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op Sky vinden ze dat VER nog een straf moet krijgen voor braketesting. Ja, zo kun je er ook naar kijken natuurlijk.
De FIA gaat echt hun eigen kampioenschap niet killenquote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zet in op een gridstraf voor Max van 10 plekken op Abu Dhabi
Het achterop rijden van Hamiltonquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat was op het rechte stuk daarna. En voor het niet teruggeven van positie is hij al bestraft.
Slecht ontwerp voorvleugel.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef Breekfast het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat Hamilton nog zo snel was met een half kapotte voorvleugel.
Moet die in de muur gaan rijden oid? Een beetje ruimte tussen de auto en de muur mag wel hoor.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt Max in het midden ipv echt aan de kant? Dat is ook gewoon dubbel.
Het was een hele rare situatie.
Max moest direct handelen omdat er een bocht aan kwam.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar waarom rijdt Max in het midden ipv echt aan de kant? Dat is ook gewoon dubbel.
Er was genoeg ruimte links. En weinig ruimte rechts.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kijkerquote:Op zondag 5 december 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
Zeg het maar!
Dat is al gebeurd.quote:Op zondag 5 december 2021 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De FIA gaat echt hun eigen kampioenschap niet killen
Hij liet de racelijn vrij, zoals dit al tientallen jaren gedaan wordt als er een positie terug wordt gegeven.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ah, Max dus.quote:
Die hele wedstrijdleiding beïnvloed veel te veel. Waarom die 5 sec. is mij een raadsel.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De Hartstichting! Niet goed deze spanningquote:Op zondag 5 december 2021 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie gaat er winnen?
Zeg het maar!
Gewoon partijdig de FIA, na dat gat van Bottas en bij de herstart van Hamilton kan je dat duidelijk zien.quote:Op zondag 5 december 2021 21:17 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap er echt niks meer van ....
FIA zegt tegen RB "laat Lewis er voorbij". RB geeft dit door aan MB, MB geeft het niet op tijd door aan Lewis en Lewis rijdt vol op Max. Hiermee zou het gewoon afgehandeld moeten zijn qua straffen voor buiten de baan komen. Die +5s achter af slaat nergens op.
Lewis zou ook straf moeten krijgen voor causing a collision.
Moeten ze vooral doen. Dan stop ik met met F1 kijken na 26 jaar. Wat een poppenkast show…quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik zet in op een gridstraf voor Max van 10 plekken op Abu Dhabi
Hij ging verder naar het midden.quote:Op zondag 5 december 2021 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet die in de muur gaan rijden oid? Een beetje ruimte tussen de auto en de muur mag wel hoor.
Dit! Max wilde die pkek terug geven en als die dan niet gepakt wordt is niet Max zijn probleem.quote:Op zondag 5 december 2021 21:18 schreef Cherni het volgende:
[..]
Die hele wedstrijdleiding beïnvloed veel te veel. Waarom die 5 sec. is mij een raadsel.
Dat zal de FIA leren, dat jij niet meer kijktquote:Op zondag 5 december 2021 21:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen. Dan stop ik met met F1 kijken na 26 jaar. Wat een poppenkast show…
Ik zit er al aan te denken om nu mijn Ziggo Sport abootje op te zeggen. Fabrikanten hebben altijd een streep voor bij de FIA tov Privateers, maar nu proberen ze het niet eens meer te verbergen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen. Dan stop ik met met F1 kijken na 26 jaar. Wat een poppenkast show…
Ik denk dat hij het zo graag zou doen ja.quote:Op zondag 5 december 2021 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende race winnen, mondjes snoeren, wereldkampioen worden en dan de sport verlaten
Nou meid, het is allemaal wat.quote:Op zondag 5 december 2021 21:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zit er al aan te denken om nu mijn Ziggo Sport abootje op te zeggen. Fabrikanten hebben altijd een streep voor bij de FIA tov Privateers, maar nu proberen ze het niet eens meer te verbergen.
Sinds Brazilië '94 alle wedstrijden gezien, maar ik ben er nu redelijk klaar mee.
Ja, daar kwam Masi voor op de radio bij Mercedes en deed even een "foei".quote:
Maar als HAM niet wist dat Max hem voorbij moest laten, waarom knalt hij hem dan niet voorbij. Dat is dan toch natuurlijk instinct. Want als je niet weet dat je Max voorbij mag, dan zou je eerder denken dat Max problemen heeft.quote:Op zondag 5 december 2021 21:17 schreef Evenstar het volgende:
tegen RB "laat Lewis er voorbij". RB geeft dit door aan MB, MB geeft het niet op tijd door aan Lewis en Lewis rijdt vol op Max. Hiermee zou het gewoon afgehandeld moeten zijn qua straffen voor buiten de baan komen. Die +5s achter af slaat nergens op.
Ik denk dat het best nog weleens mogelijk zou kunnen zijn.quote:Op zondag 5 december 2021 21:16 schreef Tinos85 het volgende:
Ik denk niet dat de relatie tussen Jos en Toto nog heel goed is![]()
Of dat Verstappen ooit nog voor Mercedes gaat rijden
Dat gaat over welke smaak fruitchampagne HAM graag wil voor zijn overwinning van de GP Abu Dhabi.quote:
Jack Plooij is een parodie op een verslaggever.quote:Op zondag 5 december 2021 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jack Plooij schijt in zn broek voor een kritische vraag aan Max
Dat had reprimande of +5 sec kunnen worden. Als je kijkt naar eerdere incidenten dit jaar (perez/norris)quote:Op zondag 5 december 2021 21:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, daar kwam Masi voor op de radio bij Mercedes en deed even een "foei".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |