Dat is gewoon geluk hebben met de tactische keuze voor RBR, daar is echt niets arbitrair aan..quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Code rood,Max gratis bandenwissel
CHAPTER IV - CODE OF DRIVING CONDUCT ON CIRCUITSquote:
Beter laten ze Perez HAM eraf tikken, dan kan Max geen straf krijgenquote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes daar veel sneller is. Dan wordt het idd Max die Hamilton er af knalt
Dat dacht men ook over dit circuit.quote:Op zondag 5 december 2021 21:08 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Denk dat Mercedes daar veel sneller is. Dan wordt het idd Max die Hamilton er af knalt
Had heel anders uit kunnen pakken als er geen code rood kwam.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is gewoon geluk hebben met de tactische keuze voor RBR, daar is echt niets arbitrair aan..
Bewijst Perez ook eens eindelijk zn waardequote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Beter laten ze Perez HAM eraf tikken, dan kan Max geen straf krijgen
Die smerige Bottas probeerde dat vandaag al.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik niet waar, maar het is wel lekker veel gezeik ja. Maar 1976, 1981, 1989 en 1994 konden er ook wat vanquote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef nils7 het volgende:
Wie er dit jaar ook wint er is nog nooit zoveel scheiss geweest in een seizoen
Had ie nu een betere kans voor gehad dan de volgende baan waar hele parkeerplaatsen naast het grijze lint ligtquote:
Sorry ik heb het handboek in de keuken laten liggen en ik heb geen tijd om op te staanquote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Artikel 2, hoofdstuk 4, appendix L.. duidelijk toch?
Dus Lewis mag wel zijn hele auto repareren en banden wisselen tijdens code rood (Imola, Silverstone), maar Verstappen niet? Ok...quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende: [..] Code rood,Max gratis bandenwissel Fia die een aanbod doet aan Red Bull waardoor ze minder zware straf krijgen Maar goed,dat wil je allemaal niet zien. Het is natuurlijk allemaal een complot,blijf anders lekker in COR
Kundige user dit. Net alsof Max deze race onder normale omstandigheden wel had kunnen winnen. Lewis had hem nog 20x kunnen uitremmen op einde rechte stuk. De banden van Max waren op en Lewis had de snellere wagen. Max is een vechter waardoor deze hele consternatie ontstaat, dat siert hem. Door Max is de formule 1 sinds jaren weer leuk en spannend geworden. Maar Lewis was vandaag de snellere, kun je moeilijk iets anders van maken.quote:Op zondag 5 december 2021 21:06 schreef Mansjester het volgende: [..] Code rood,Max gratis bandenwissel Fia die een aanbod doet aan Red Bull waardoor ze minder zware straf krijgen Maar goed,dat wil je allemaal niet zien. Het is natuurlijk allemaal een complot,blijf anders lekker in COR
Waarschuwing.quote:Op zondag 5 december 2021 21:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
CHAPTER IV - CODE OF DRIVING CONDUCT ON CIRCUITS
Art. 5 Overtaking, car control and track limits
Toen keek ik nog niet, pas vanaf ‘96quote:Op zondag 5 december 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik niet waar, maar het is wel lekker veel gezeik ja. Maar 1976, 1981, 1989 en 1994 konden er ook wat van
quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Max moet schijnbaar naar de stewards voor de laatste bocht, dat is niet waar de aanrijding gebeurde, dus er is nog iets gebeurd
Beetje laat deze opmerkingquote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarschuwing.
Zou echt niet goed zijn als het kampioenschap verziekt wordt met gridstraffen.
In gevallen zoals deze moet je t alsnog van smerige Duitsers of semi-Duitsers hebbenquote:
het weer inhalen na de 1x teruggeven? geen idee.. enige wat in me opkomtquote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Max moet schijnbaar naar de stewards voor de laatste bocht, dat is niet waar de aanrijding gebeurde, dus er is nog iets gebeurd
Precies dit.quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kundige user dit. Net alsof Max deze race onder normale omstandigheden wel had kunnen winnen. Lewis had hem nog 20x kunnen uitremmen op einde rechte stuk. De banden van Max waren op en Lewis had de snellere wagen. Max is een vechter waardoor deze hele consternatie ontstaat, dat siert hem. Door Max is de formule 1 sinds jaren weer leuk en spannend geworden. Maar Lewis was vandaag de snellere, kun je moeilijk iets anders van maken.
Hoeveelste race is dit dat er na de race nog onderzoeken zijn?quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
De FIA heeft er echt een potje van gemaakt
Maar dat was op het rechte stuk daarna. En voor het niet teruggeven van positie is hij al bestraft.quote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
het weer inhalen na de 1x teruggeven? geen idee.. enige wat in me opkomt
Voor deze ene keer snap ik er net zo veel van als Tomquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Naar Tom luisteren is gewoon pijnlijk. De onzin die hij zegt
Ja, als.. Maar dit was gewoon een overduidelijke code rood situatie met een toevallig voorbeeld voor RBR.quote:Op zondag 5 december 2021 21:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Had heel anders uit kunnen pakken als er geen code rood kwam.
Als je een blinde van chauvinisme schuimbekkende kutbrit bent wel.quote:Op zondag 5 december 2021 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Op Sky vinden ze dat VER nog een straf moet krijgen voor braketesting. Ja, zo kun je er ook naar kijken natuurlijk.
Ook al heeft hij in totaal 4x de positie terug gegevenquote:Op zondag 5 december 2021 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat was op het rechte stuk daarna. En voor het niet teruggeven van positie is hij al bestraft.
Ik kan mij er altijd heerlijk aan ergerenquote:Op zondag 5 december 2021 21:15 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik snap niet waarom mensen nog vrijwillig na de race naar Tom zouden willen luisteren.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
De FIA heeft er echt een potje van gemaakt
Daar gaf hij plek terug die hij gelijk terug pakte toch?quote:Op zondag 5 december 2021 21:11 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |