Ja.quote:Op zondag 5 december 2021 20:06 schreef KingRoland het volgende:
ik ben benieuwd naar de analyse van deze race van vriend @:muskusboktor57
Alleen nog even volgende week op cruise control naar P3 zoemen dus, als hij wint vandaagquote:
Nietquote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je bij een VSC opeens van 2.2 naar 0.4 gaan als je Hamilton bent? Bijzonder
Zijn normale gedrag. Heel gek dat hij tijdens een VSC altijd tijd wint en daar mee weg komtquote:
Hij krijgt toch geen straf.quote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Zorro het volgende:
De Mercedes komt dichterbij tijdens de VSC
Penalty? ZERO.quote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Refragmental het volgende:
Ham houdt zich weer eens niet aan de VSC.
Zal er zo wel voorbij gaan.quote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Refragmental het volgende:
Ham houdt zich weer eens niet aan de VSC.
En dan nog zeggen dat de FIA geen corrupte teringbende isquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straf voor Lewis of is ie te #blessed voor
Sloan paquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jos inmiddels ook, die blijft maar naar de wc lopen.
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Kunnen deze VSC-ronden ervoor zorgen dat Max niet meer hoeft te wisselen?
Dat is racisme. Normaal doen hoorquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straf voor Lewis of is ie te #blessed voor
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt denk ik zo: lagere snelheid betekent minder onderling verschil in afstandquote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Zorro het volgende:
De Mercedes komt dichterbij tijdens de VSC
Wedstrijdleiding doet wederom NIKS. Tigste x vandaag..quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn normale gedrag. Heel gek dat hij tijdens een VSC altijd tijd wint en daar mee weg komt
1.7 - 1.8 zat die net dus we gaan het zien. Met de goede timing van einde VSC kan Max dat rekken tot 2.3-2.5quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn normale gedrag. Heel gek dat hij tijdens een VSC altijd tijd wint en daar mee weg komt
Het werkt volgens mij in ieder geval niet in zijn nadeel...quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het over tijdsverschilquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lijkt denk ik zo: lagere snelheid betekent minder onderling verschil in afstand
Dit is positief voor Verstappen iig.quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Dat is pas als je BLM bij gebruiktquote:
Daarom al moet Max WDC worden.quote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding doet wederom NIKS. Tigste x vandaag..
Mercedes coureurs mogen alles kennelijk
Eerlijk is eerlijk; toen kregen we nog geen onboards te horen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Michael Schumacher ging bij elke race niet zo erg janken als Hamilton. Jezus zeg. Heeft Hamilton al een bijnaam gekregen voor al zijn gejank
als, en ik zeg als VER langzamer rijdt dan nodig is dan mag dat.quote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je bij een VSC opeens van 2.2 naar 0.4 gaan als je Hamilton bent? Bijzonder
Lulu en Hammy omdat hij zich als een wijf en als een hamster gedraagt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Michael Schumacher ging bij elke race niet zo erg janken als Hamilton. Jezus zeg. Heeft Hamilton al een bijnaam gekregen voor al zijn gejank
Hoort Schumacher nu wel onboards? #dtvquote:Op zondag 5 december 2021 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk; toen kregen we nog geen onboards te horen.
Oa Sir Cry-a-lotquote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik wel op de livetiming. Was ruim 2 sec. Nu minder dan 1.quote:
Omdat ze beter klagen bij Mercedes.quote:Op zondag 5 december 2021 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom komen de Mercedes coureurs overal mee weg?!
luluquote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Was met Rosberg en Vettel ook al zo. Die stewards vormen de enige fanclub ter wereld die zijn idool kan ontbieden.quote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding doet wederom NIKS. Tigste x vandaag..
Mercedes coureurs mogen alles kennelijk
Ik had dit al voorspeldquote:Op zondag 5 december 2021 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:
ik moet poepen
maar ik wil niet gaan
ik ben bang dat ik wat ga missen
Tenzij Kimi veel te traag rijdt.quote:Op zondag 5 december 2021 20:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lewis mag dit echt niet doen hoor, zo dicht achter Max komen onder de VSC
Even brake-checkenquote:
Als het geen straatfeest wordt dan gaan alle Mercedessen in Nederland eraan.quote:
Gewoon rest van de race onder gele vlag.quote:
Had je weer een start gehad met hamilton in de binnenbochtquote:
Begeleidster was niet beschikbaarquote:Op zondag 5 december 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klaas moet zijn billen nog afvegen.
Als hij zich aan de snelheidslimiet houdt is er niets aan de hand.quote:Op zondag 5 december 2021 20:11 schreef Starflyer het volgende:
Dat Hamilton onder een VSC zoveel goed kan maken zou ook niet mogen.
Daar krijgen je coureurs 5 plekken straf voor.quote:Op zondag 5 december 2021 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Drinken met je mondkapje nog op gaat niet hoor.
Als de vader van Hamilton wat meer rubber had gebruikt was Verstappen al 3x wereldkampioen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Verstappen heeft nu genoeg rubber over om te winnen
LET’S GO
Kan je nagaan als ze alles uit zouden zendenquote:Op zondag 5 december 2021 20:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mensen die denken dat alleen HAM zo zeurtRegie kiest fragmenten uit
Welke grindbak in abu dabhiquote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef TomWaits het volgende:
In de 34ste ronde zal Hamilton Verstappen passeren en de (terechte) winst binnenslepen. In de laatste race zal Max, net als zijn vader, in de grindbak belanden en niet finishen.
Nou, dan moet ie wel snel gaan inhalen.quote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef TomWaits het volgende:
In de 34ste ronde zal Hamilton Verstappen passeren en de (terechte) winst binnenslepen. In de laatste race zal Max, net als zijn vader, in de grindbak belanden en niet finishen.
Als je dit suf vindt moet je gewoon nooit meer kijken en nu lekker het schaatsen opzetten voor het vlaggetje.quote:
Abu Dhabi heeft geen grindquote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef TomWaits het volgende:
Hij zal wel moetenquote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef Ayreon84 het volgende:
Kan Max de race uitzingen op deze gele banden?
Wat stel jij je ongelooflijk aan in al je reacties man, niet te geloven.quote:Op zondag 5 december 2021 20:12 schreef KingRoland het volgende:
Mercedes is echt een walgelijk bedrijf.
haha , als Ham een inhaal poging gaat doen dan gaan ze er beiden af.... racing incidentquote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef TomWaits het volgende:
Hahahahahahahahaha jezus wat ben jij verschrikkelijk grappigquote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef TomWaits het volgende:
Hamilton is een echte winnaar. Dit zal ook gaan gebeuren.quote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, dan moet ie wel snel gaan inhalen.
Moet wel, auto van Lewis lijkt meer pace te hebbenquote:Op zondag 5 december 2021 20:14 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb elke keer het gevoel dat Max veel dichter langs de muur rijdt in vergelijking met Lewis.
Mocht Lewis Max voorbij gaan dan kan hij nog voor fastest lap gaan eventueel.quote:
rock-paper-scissorsquote:Op zondag 5 december 2021 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ze trekken nu lootjes wie moet gaan rennen om te rapen
Als hij zeker 2e wil worden wel.quote:
En de race weggooien?quote:
Laat maarquote:
is goed voor maxquote:
Lewis zat er nooit voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |