Zal er zo wel voorbij gaan.quote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Refragmental het volgende:
Ham houdt zich weer eens niet aan de VSC.
En dan nog zeggen dat de FIA geen corrupte teringbende isquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straf voor Lewis of is ie te #blessed voor
Sloan paquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Jos inmiddels ook, die blijft maar naar de wc lopen.
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Kunnen deze VSC-ronden ervoor zorgen dat Max niet meer hoeft te wisselen?
Dat is racisme. Normaal doen hoorquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
Straf voor Lewis of is ie te #blessed voor
Jaquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt denk ik zo: lagere snelheid betekent minder onderling verschil in afstandquote:Op zondag 5 december 2021 20:07 schreef Zorro het volgende:
De Mercedes komt dichterbij tijdens de VSC
Wedstrijdleiding doet wederom NIKS. Tigste x vandaag..quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn normale gedrag. Heel gek dat hij tijdens een VSC altijd tijd wint en daar mee weg komt
1.7 - 1.8 zat die net dus we gaan het zien. Met de goede timing van einde VSC kan Max dat rekken tot 2.3-2.5quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn normale gedrag. Heel gek dat hij tijdens een VSC altijd tijd wint en daar mee weg komt
Het werkt volgens mij in ieder geval niet in zijn nadeel...quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het over tijdsverschilquote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Lijkt denk ik zo: lagere snelheid betekent minder onderling verschil in afstand
Dit is positief voor Verstappen iig.quote:Op zondag 5 december 2021 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Dat is pas als je BLM bij gebruiktquote:
Daarom al moet Max WDC worden.quote:Op zondag 5 december 2021 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding doet wederom NIKS. Tigste x vandaag..
Mercedes coureurs mogen alles kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |