2-1 in het voordeel van Hamilton wat betreft rode vlaggenquote:Op zondag 5 december 2021 18:58 schreef TornadoDK het volgende:
Nou nu niet meer roepen dat het max nooit meezit
Dit.quote:Op zondag 5 december 2021 18:58 schreef TornadoDK het volgende:
Nou nu niet meer roepen dat het max nooit meezit
Eerder Mick Schumacherquote:Op zondag 5 december 2021 18:58 schreef trein2000 het volgende:
De wedstrijdleiding beslist hier het kampioenschap.
SC start toch?quote:Op zondag 5 december 2021 18:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit gaat wel een tricky start worden met Hamilton aan je binnenkant
Meer nog want dat leverde hem een hele ronde opquote:Op zondag 5 december 2021 18:59 schreef Toby56 het volgende:
Zoals Brundle opmerkt: dit gelukje had Hamilton op Imola.
Oh. Ja dat zou helemaal lekker zijn.quote:
Die beslissing heeft daarmee niets te maken.quote:Op zondag 5 december 2021 19:00 schreef Rollo het volgende:
Goede beslissing van de wedstrijdleiding; dit is een faire straf voor Mercedes ivm het illegaal ophouden door Bottas
Barrier nog niet ok, die de auto’s moet opvangenquote:Op zondag 5 december 2021 19:00 schreef vaarsuvius het volgende:
Maar waarom red flag? de auto van MSC was al weg???
Imola dacht ik.quote:Op zondag 5 december 2021 19:01 schreef LTVDK het volgende:
Hamilton heeft het rode vlag cadeautje ook al een keer gekregen dit seizoen dus die moet niet zo miepen
Het is al twee keer andersom geweest, wat lul je nouquote:Op zondag 5 december 2021 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
Als dit andersom was geweest hadden we vast een paar mensen gehad hier die zouden zeggen dat de FIA altijd voor Mercedes is…
Dat mag hij wel, Maar zijn positie is hij al kwijt.quote:
Officieel niet natuurlijk, officieus misschien toch wel een heel klein beetjequote:Op zondag 5 december 2021 19:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Die beslissing heeft daarmee niets te maken.
Gaat om veiligheid.
Het wordt toch weer gespind alsof Hamilton geen geluk heeft dit seizoen, daarom zegt hij het ook. Hij maakt zijn eigen mythe.quote:Op zondag 5 december 2021 19:01 schreef nils7 het volgende:
Schijt Lewis dit pleuris geluk had jij ook in Imola
Hoezo? Lewis kan zo met verse bandjes weer ten strijde.quote:
Ik was eerderquote:Op zondag 5 december 2021 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Crash incoming tussen Max en Lewis, omdat Lewis viesmad is
oh ja, ik zag ze net de boel checken / reparerenquote:Op zondag 5 december 2021 19:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Barrier nog niet ok, die de auto’s moet opvangen
Alleen bij een pole.quote:Op zondag 5 december 2021 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Angela doet een blowjob voor Lewis om zijn inner zen weer te vinden
Hij heeft er meer van geprofiteerd dan wie dan ookquote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ben het op zich wel eens met Hamilton, dit seizoen wordt veel te snel de rode vlag gezwaaid. Maar ja, dat is nou eenmaal hoe Masi werkt.
Nou nouquote:Op zondag 5 december 2021 19:02 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton is weer de fucking zure tyfuskneus die hij altijd al is geweestlekker voor je
2x zelfs dit jaarquote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft er meer van geprofiteerd dan wie dan ook
En al die fucking zure tyfuskneuzen in dit F1 forum die constant zitten te janken dat Mercedes voorgetrokken wordt?quote:Op zondag 5 december 2021 19:02 schreef Scorpie het volgende:
Hamilton is weer de fucking zure tyfuskneus die hij altijd al is geweestlekker voor je
quote:Op zondag 5 december 2021 19:02 schreef nils7 het volgende:
Complot theorie… Max winnen adhv Micks crash
Zodat Michael niet overtroffen wordt
Weet je wie er ook last had van een gezwaaide vlag die nergens op sloeg?quote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef MoreDakka het volgende:
Ik ben het op zich wel eens met Hamilton, dit seizoen wordt veel te snel de rode vlag gezwaaid. Maar ja, dat is nou eenmaal hoe Masi werkt.
Moet zij weten.quote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef SiGNe het volgende:
Bottas zag er ook uit alsof ie flink gejankt heeft
Nee, toch niet helaas.quote:Op zondag 5 december 2021 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Ja dat zou helemaal lekker zijn.
Dat klopt ook inderdaad. Al 2 keer dit jaarquote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij heeft er meer van geprofiteerd dan wie dan ook
Twee keer zelfs. Imola en Silverstone.quote:
Cadeau in Imola was ook nog zelfs de unlap van Lewis.quote:
quote:
Sure, want normaal repareren ze dit even onder een gele vlag.quote:
En daarom is het weer mooi dat die verongelijkte smoel van Hamilton begint te janken als de hypocriete zak hooi die het er is. Wat een zwakkeling.quote:
Dierenleed. Naar verluidt is die hont ook gedwongen veganist.quote:
in elk geval is het consequent, dat is beter dan halverwege het seizoen wisselen van beleidquote:Op zondag 5 december 2021 19:03 schreef MoreDakka het volgende:
nee die gaat uit huilen op de plee , en dan gaan ze herstarten maar Ham blijft op de plee zitten .. :-)quote:Op zondag 5 december 2021 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat Lewis al dreigen met tribunalen?
Dan mogen ze Hamilton ook per direct uit de uitslag van Imola en Silverstone halen.quote:Op zondag 5 december 2021 19:00 schreef heywoodu het volgende:
Ik wacht tot blijkt dat er toch geen banden gewisseld mogen worden of het ineens niet telt ofzo.
Er wordt nu niemand voorgetrokkenquote:Op zondag 5 december 2021 19:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En al die fucking zure tyfuskneuzen in dit F1 forum die constant zitten te janken dat Mercedes voorgetrokken wordt?
Ja eens. Zeker omdat Hamilton er ook al twee keer van geprofiteerd heeftquote:Op zondag 5 december 2021 19:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
in elk geval is het consequent, dat is beter dan halverwege het seizoen wisselen van beleid
Ja, was in Silverstone en Hongarije ookquote:
Dat vroeg ik me ook af idd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |