abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 december 2021 @ 12:55:05 #151
37887 Dauthi
Progressive
pi_202478646
En toch heeft Ilja een punt, met de op handen zijnde vaccinatieplicht, moet je je toch afvragen wat er gebeurt met mensen wiens vrijheid je hebt afgenomen.
Gezien ze geen vrijheid meer hebben is de stap naar ontwrichtend terrorisme zo genomen.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_202478652
Polarisatie en verharding ja. Een burgeroorlog nee :)
pi_202478673
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:48 schreef probeer het volgende:

[..]
Geen respect hebben staat voor jou meteen gelijk aan intolerant zijn en demoniseren? Zitten jij en ik nu niet in een discussie waarin we gewoon op respectvolle wijze met elkaar aan het praten zijn? Waarom kom je dan nu met dit soort overdreven verwijten?

En ga je nou serieus met droge ogen volhouden dat jij te allen tijde respect hebt voor andermans keuzes?

Daarbij, ik belemmer niemand in hun keuze om niet te vaccineren. Dus eh, ik zou zeggen dat ik verdomde tolerant ben tov weigeraars.
Je zegt zelf dat je hooguit, met moeite tolerant bent tegenover vaccinweigeraars, dan maak ik zelf snel die aanname ja. En respect voor andermans keuze heb ik ook niet altijd, maar het is vooral het stuk wat mij gewoon steekt:

quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:39 schreef probeer het volgende:
En zo komt er dus op vrij logische en rationele wijze uiteindelijk dus ook een einde aan de tolerantie voor vaccinatieweigeraars. Omdat ze dag in dag uit schijt hebben aan de effecten die hun keuze op anderen heeft.
Ik heb nog steeds het idee dat mensen dit vooral denken door een enorme haatcampagne in de media en verdeeldheid zaaiende woorden van mensen als de Jonge. In het echt valt het allemaal best mee. Er zijn gevaccineerden die in het ziekenhuis komen, er zijn ongevaccineerden die nooit de deur uit gaan. Uiteindelijk kun je de schuld niet bij een enkele groep neerleggen.
pi_202478692
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja en Marokkanen plegen vaker een straatroof of overval.
Hahaha

De Marokkaanse gemeenschap is die kaart die iedereen trekt als er een discussie niet te winnen valt. Zelfs hier.
pi_202478695
Eli legt goed uit waarom een vaccinatieplicht gevaarlijk is:

Als de vaccinatieplicht komt dan overweeg ik weg te gaan uit NL, ik wil me bezig houden met andere dingen i.p.v. elkaar opleggen wat we moeten inspuiten en alle toxic gedoe erbij. Er zijn landen met véél lagere vaccinatiegraden die nog niet eens een plicht nodig hebben
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  zondag 5 december 2021 @ 12:58:02 #156
37887 Dauthi
Progressive
pi_202478699
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Jij wilde een weddenschap aangaan dat NL over 10 jaar niet meer bestaat. Ik denk dat je alvast een flinke lening moet afsluiten.
Het Nederland uit de jaren 70, 80 en 90 bestaat ook allang niet meer.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_202478700
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:56 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Je zegt zelf dat je hooguit, met moeite tolerant bent tegenover vaccinweigeraars, dan maak ik zelf snel die aanname ja. En respect voor andermans keuze heb ik ook niet altijd, maar het is vooral het stuk wat mij gewoon steekt:
[..]
Ik heb nog steeds het idee dat mensen dit vooral denken door een enorme haatcampagne in de media en verdeeldheid zaaiende woorden van mensen als de Jonge. In het echt valt het allemaal best mee. Er zijn gevaccineerden die in het ziekenhuis komen, er zijn ongevaccineerden die nooit de deur uit gaan. Uiteindelijk kun je de schuld niet bij een enkele groep neerleggen.
Ik zeg dat ik met moeite tolerant ben tov vaccinatieweigeraars, en jij schuift me vervolgens intolerantie in de schoenen.

Ok man. Ga maar weer even oefenen op wat woorden betekenen.

Ik ben weer klaar hier.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 5 december 2021 @ 12:59:04 #158
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_202478709
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:51 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Onder andere bijwerkingen waarover geen openheid word gegeven,
Nu is dat natuurlijk wel anekdotaal, dat geef ik toe maar ik ken in mijn kringen helemaal niemand die significante bijwerkingen heeft (gehad).

En aan de uiteinden heb je immers ook mensen die radicaal verkeerd reageren op een voor de rest zeer onschuldig medicijn, en daarom helaas het loodje leggen. Zo is het leven nu eenmaal, net als op een tabaks verpakking: Leven is dodelijk.

Ik krijg niet de indruk dat de bijwerkingen significant zijn?

85% van NL is gevaccineerd; denk jij niet dat als die bijwerkingen echt significant waren mensen ondertussen bij bosjes links en rechts om zouden vallen?

quote:
mogelijk jaarlijks een booster, koppeling aan het QR systeem waar ik geen voorstander van ben.
Dat is meer iets omtrent de logistiek van een vaccin, niet steekhoudend argument tegen een vaccin an sich.
&lt;signature here&gt;.
pi_202478805
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:58 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Het Nederland uit de jaren 70, 80 en 90 bestaat ook allang niet meer.
Het gebazel begint. :')

Ik haak hier af
pi_202478823
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:57 schreef KroketBroodje het volgende:
Eli legt goed uit waarom een vaccinatieplicht gevaarlijk is:

Als de vaccinatieplicht komt dan overweeg ik weg te gaan uit NL, ik wil me bezig houden met andere dingen i.p.v. elkaar opleggen wat we moeten inspuiten en alle toxic gedoe erbij. Er zijn landen met véél lagere vaccinatiegraden die nog niet eens een plicht nodig hebben
Waar ga je naartoe?
  zondag 5 december 2021 @ 13:07:54 #161
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_202478833
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:46 schreef Montagui het volgende:

[..]
Nee, eerder om dit:
[..]

+ te veel migranten. Houdt onder de etnische Nederlanders een referendum over asiel, en men zal er massaal op tegen zijn. Dat weten ze stiekem ook in de politiek, daarom wordt er amper over gesproken. Degene die aan het woord komen hebben allemaal belangen bij meer asiel. (GL, PVDA, BIJ1 = nieuw stemvee) (medewerkers COA = meer geld + job zekerheid)
pi_202478851
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Waar ga je naartoe?
Ik ben nog aan het overwegen waar ik naartoe ga. Mexico is een van de opties
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202478869
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 12:59 schreef ExTec het volgende:
Nu is dat natuurlijk wel anekdotaal, dat geef ik toe maar ik ken in mijn kringen helemaal niemand die significante bijwerkingen heeft (gehad).
Inderdaad vaak anekdotaal, ik ken ook vrijwel niemand die bijwerkingen heeft gehad. Mijn moeder heeft wel AZ gehad en had daarna last van een hartritmestoornis en vermoeidheid, cardioversie heeft dit helaas maar deels verholpen.

quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 12:59 schreef ExTec het volgende:

En aan de uiteinden heb je immers ook mensen die radicaal verkeerd reageren op een voor de rest zeer onschuldig medicijn, en daarom helaas het loodje leggen. Zo is het leven nu eenmaal, net als op een tabaks verpakking: Leven is dodelijk.
Klopt inderdaad, bijwerkingen en risico's zijn er altijd. En die kunnen mensen zelf aanvaarden wanneer het een vrije keuze is. Dit is dus precies waarom ik een vaccinatieplicht zie als een stap te ver.

quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 12:59 schreef ExTec het volgende:
85% van NL is gevaccineerd; denk jij niet dat als die bijwerkingen echt significant waren mensen ondertussen bij bosjes links en rechts om zouden vallen?
Bij bosjes zal wel meevallen, denk niet dat het bijvoorbeeld word gedaan als manier om de bevolking te verkleinen of andere "wappie" theorien. Wel is er op dit moment een nog onverklaarbare oversterfte en zijn er bijvoorbeeld allerlei voetballers die constant neergaan tijdens wedstrijden.

Maarja voor mij is het een afweging voordelen vs bijwerkingen van het vaccin tegenover risico van coronabesmetting. Het vaccin beschermt nu maar voor korte tijd en ook vooral tegen ernstige klachten, maar je loopt risico op bijwerkingen. Ik ben vanwege mijn leeftijd en gezondheid sowieso al beschermd tegen ernstige klachten, corona zal waarschjinlijk mild verlopen. Kans is er dat het wel ernstiger verloopt, maar kans is ook dat je myocarditis krijgt van het vaccin. Ik gok zelf dan gewoon op goed doorlopen van covidbesmetting.
  Beste debater 2022 zondag 5 december 2021 @ 13:11:10 #164
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202478880
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:55 schreef Dauthi het volgende:
En toch heeft Ilja een punt, met de op handen zijnde vaccinatieplicht, moet je je toch afvragen wat er gebeurt met mensen wiens vrijheid je hebt afgenomen.
Gezien ze geen vrijheid meer hebben is de stap naar ontwrichtend terrorisme zo genomen.
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_202478888
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:09 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik ben nog aan het overwegen waar ik naartoe ga. Mexico is een van de opties
Leuk man, als je in de juiste regio's zit misschien best aardig.
pi_202478920
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')
Hij gaat die 0,0001% kans op een burgeroorlog zoeken de komende 50 jaar.
  zondag 5 december 2021 @ 13:16:26 #167
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_202478940
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:10 schreef Sapstengel het volgende:

Maarja voor mij is het een afweging voordelen vs bijwerkingen
De veronderstelde bijwerkingen, dus.

Nogmaals: sommige mensen reageren dermate slecht op penicilline dat ze daar ook dood van gaan. "Dit medicijn is perfect en heeft 100% gegarandeerd 0,0 bijwerkingen!" said no medicine maker, ever.

En de keerzijde van je gedrag, is helaas idd dat je contribueert aan overvolle ICs, al dan niet direct, indirect.
&lt;signature here&gt;.
pi_202478977
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 13:16 schreef ExTec het volgende:

[..]
De veronderstelde bijwerkingen, dus.

Nogmaals: sommige mensen reageren dermate slecht op penicilline dat ze daar ook dood van gaan. "Dit medicijn is perfect en heeft 100% gegarandeerd 0,0 bijwerkingen!" said no medicine maker, ever.

En de keerzijde van je gedrag, is helaas idd dat je contribueert aan overvolle ICs, al dan niet direct, indirect.
Er komen best wat bijwerkingen binnen, waarvan steeds meer ook officieel erkend. Menstruatieklachten, myocarditis, afgelopen week nog een artikel met nieuwe info over bloedproppen bij AZ.

Klopt verder, maar niemand is verplicht om penicilline te nemen omdat hij anders niet naar z'n werk mag komen of een torenhoge boete moet betalen.
  zondag 5 december 2021 @ 13:25:00 #169
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_202479046
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:18 schreef Sapstengel het volgende:

Klopt verder, maar niemand is verplicht om penicilline te nemen omdat hij anders niet naar z'n werk mag komen of een torenhoge boete moet betalen.
Dat is de zeker zeer interessante stelling vrijheid, vs staatsdwang.

Maar realiteit is natuurlijk dat de overheid constant onze vrijheid beperkt.

Ik mag ook niet moordend over straat gaan, ook al zou ik dat graag willen. Redelijk radicaal voorbeeld, maar toch.

En dan gaat de spreuk van die alien met puntige oren op:

quote:
The needs of the many outweigh the needs of the few.
En dat is natuurlijk, sowieso, de core business van de overheid? Net zoals ze bv geld afromen van zij die het met bakken verdienen om het te geven aan zij die het niet hebben?
&lt;signature here&gt;.
pi_202479155
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef ExTec het volgende:
En dan gaat de spreuk van die alien met puntige oren op:

quote:
The needs of the many outweigh the needs of the few.

En dat is natuurlijk, sowieso, de core business van de overheid? Net zoals ze bv geld afromen van zij die het met bakken verdienen om het te geven aan zij die het niet hebben?
Klopt, mits er geen alternatieven zijn. 2G, testen en thuisblijven bij klachten etc zijn allemaal dingen die ze imo eerst moeten proberen voordat je jonge, gezonde mensen gaat opofferen "for the greater good".
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:39:58 #171
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202479236
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:58 schreef Dauthi het volgende:

[..]
Het Nederland uit de jaren 70, 80 en 90 bestaat ook allang niet meer.
Wat is er veranderd?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202479244
quote:
2s.gif Op zondag 5 december 2021 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat is de zeker zeer interessante stelling vrijheid, vs staatsdwang.

Maar realiteit is natuurlijk dat de overheid constant onze vrijheid beperkt.

Ik mag ook niet moordend over straat gaan, ook al zou ik dat graag willen. Redelijk radicaal voorbeeld, maar toch.

En dan gaat de spreuk van die alien met puntige oren op:
[..]
En dat is natuurlijk, sowieso, de core business van de overheid? Net zoals ze bv geld afromen van zij die het met bakken verdienen om het te geven aan zij die het niet hebben?
Staatsdwang ter voorkoming van gezondheidsrisico's is prima.

Ik ben blij dat ik niet in de Victoriaanse tijd ben geboren met minder kennis en controle en meer vrijheden. De waslijst met dagelijkse dingen die je toen langzaam of snel konden doden was vrij lang. Men nam ook met opzet meerdere kinderen omdat meer dan 50% het 5e levensjaar niet haalde.
  zondag 5 december 2021 @ 13:42:39 #173
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_202479262
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:32 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Klopt, mits er geen alternatieven zijn. 2G, testen en thuisblijven bij klachten etc zijn allemaal dingen die ze imo eerst moeten proberen voordat je jonge, gezonde mensen gaat opofferen "for the greater good".
A lijkt er van dat opofferen geen sprake? Maar ik kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit, als je van dichtbij meemaakt, wat jij hebt meegemaakt, inzake het vaccin.

B erken je zelf dat er dus genoeg volk is, wat zich niet aan de regels houd, jij geeft aan je netjes aan de regels te houden. Maar de overheid kan natuurlijk niet met ~17 miljoen mensen om tafel gaan, om te controleren of jij er zoeen bent die zich wel aan de regels houd of niet.

Even wat minder genuanceerd:

Je moet je niet zo aanstellen, niet dit louter bekijken door een prisma van angst, al snap ik prima waarom je dat doet, role the dice, en ga die prik halen.

Er zijn geen garanties, je kan ook morgen op het moment dat je de deur uit gaat overreden worden. ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_202479265
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat is er veranderd?
Ik kan nu niet meer met een rijksdaalder bij de frietboer 50 lekkere snoepjes kopen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_202479271
wat er bij deze pandemie wel duidelijk blijkt is hoe ver de individualisering is gekomen. Men ziet het virus zelf niet met het blote oog, nou dan is er ook niets wat er moet gebeuren voor het individu. De indivu ziet geen gevaar, dan hoeft het individu zich ook niet aan maatregelen te houden.

Men spreekt wel over een samenleving, echter lijkt het er veel op dat er van de 17.5 miljoen mensen zo'n 1 miljoen geheel in zichzelf leeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:45:17 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202479282
quote:
9s.gif Op zondag 5 december 2021 13:43 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik kan nu niet meer met een rijksdaalder bij de frietboer 50 lekkere snoepjes kopen.
Rijksdaalder is ook geen dagloon meer

Dat maakt het land nog niet heel anders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 5 december 2021 @ 13:47:00 #177
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_202479301
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 01:42 schreef sp3c het volgende:
Ja dit is behoorlijk overdreven
Je merkt wel dat het op allerlei gebieden slechter of minder gaat...
Nederland op instorten? Ja, maar wel in slow motion over een jaar of 10, 20....
Instorten kan voor mij ook economisch zijn...
pi_202479302
Wat is er trouwens met die vrijheid gebeurd om een bejaarde als levende tuinkabouter in te huren?

https://allthatsinteresting.com/garden-hermits
pi_202479321
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 12:57 schreef KroketBroodje het volgende:
Eli legt goed uit waarom een vaccinatieplicht gevaarlijk is:

Als de vaccinatieplicht komt dan overweeg ik weg te gaan uit NL, ik wil me bezig houden met andere dingen i.p.v. elkaar opleggen wat we moeten inspuiten en alle toxic gedoe erbij. Er zijn landen met véél lagere vaccinatiegraden die nog niet eens een plicht nodig hebben
Voorbeelden graag wetenschapsontkennert.
Het is koud, het is guur....
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:49:20 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202479329
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Je merkt wel dat het op allerlei gebieden slechter of minder gaat...
Nederland op instorten? Ja, maar wel in slow motion over een jaar of 10, 20....
Instorten kan voor mij ook economisch zijn...
Ik merk ook dat het op allerlei gebieden beter gaat

Zegt evengoed niets maar ik geloof niet dat Nederland op instorten staat, economisch niet en burgeroorlog al helemaal niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202479369
Burgeroorlog? 70% is te zwak, ziek, oud of lui/lame om de straat op te gaan.
:')
Pas als TV/Internet afgesloten gaan worden heb je burgeroorlog. Zelfs eerder dan 3 maaltijden. :D

Klikpropaganda :r
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_202479372
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:45 schreef sp3c het volgende:

[..]
Rijksdaalder is ook geen dagloon meer

Dat maakt het land nog niet heel anders
Weet ik toch allemaal wel, ik wilde gewoon even nostalgisch doen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 5 december 2021 @ 13:55:10 #183
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_202479390
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik merk ook dat het op allerlei gebieden beter gaat

Zegt evengoed niets maar ik geloof niet dat Nederland op instorten staat, economisch niet en burgeroorlog al helemaal niet
Nee burgeroorlog lijkt mij ook wat overdreven... maar economisch weet ik nog niet...
Men gaat voor mij er nog teveel vanuit dat Nederland vrij rekbaar is en dat we wel terugbouncen..
Er worden bakken met geld uitgegeven... Kan haast alleen maar fout gaan... Inflatie...
pi_202479412
Dit soort berichten begrijp ik nooit zo goed. Men wilde graag een multiculturele en pluriforme samenleving. Nu blijkt dat er geen eenheid is. Maar dat was toch het doel?
pi_202479422
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Je merkt wel dat het op allerlei gebieden slechter of minder gaat...
Nederland op instorten? Ja, maar wel in slow motion over een jaar of 10, 20....
Instorten kan voor mij ook economisch zijn...
bedankt Jomanda.
  zondag 5 december 2021 @ 13:58:30 #186
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_202479429
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:56 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
multiculturele
Die samenleving is wel mislukt...
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 13:59:24 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202479439
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:53 schreef Het_Bokje het volgende:
Burgeroorlog? 70% is te zwak, ziek, oud of lui/lame om de straat op te gaan.
:')
Pas als TV/Internet afgesloten gaan worden heb je burgeroorlog. Zelfs eerder dan 3 maaltijden. :D

Klikpropaganda :r
Nah, geen tv/internet is drie dagen kut en dan ben je er wel aan gewend, 7 dagen voor fanatieke FOK!kers, 10 voor de mods

De situatie in Groningen met die gasboringen hadden met genoeg tijd tot een burgeroorlog kunnen leiden

Gewoon zoals Baudet (meen ik) wilde de locals elders huisvesten en door blijven pompen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202479453
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:55 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Nee burgeroorlog lijkt mij ook wat overdreven... maar economisch weet ik nog niet...
Men gaat voor mij er nog teveel vanuit dat Nederland vrij rekbaar is en dat we wel terugbouncen..
Er worden bakken met geld uitgegeven... Kan haast alleen maar fout gaan... Inflatie...
Is dat wiet op die paar economische termen die je kent al een beetje uitgewerkt of zwammen we zo nog een middagje door?
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 14:00:46 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202479456
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Die samenleving is wel mislukt...
Volgens Bocaj
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202479463
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:58 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Die samenleving is wel mislukt...
Tsja, 'samen' en 'multi' verenigen is niet makkelijk
  zondag 5 december 2021 @ 14:02:42 #191
117098 Hathor
Effe niet
pi_202479472
In een land als Frankrijk zie ik het er wel van komen, maar Nederland? Neuh...
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 5 december 2021 @ 14:03:53 #192
8369 speknek
Another day another slay
pi_202479491
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Er komen best wat bijwerkingen binnen, waarvan steeds meer ook officieel erkend. Menstruatieklachten, myocarditis, afgelopen week nog een artikel met nieuwe info over bloedproppen bij AZ.
Er zijn dan ook al 8 miljard covid 19 vaccinaties gezet (tien keer zoveel als er ooit BMR vaccinaties gezet zijn), en het ligt ook nog eens onder een vergrootglas. Het is daarmee met afstand het meest onderzochte vaccin ooit. Dat je met 8 miljard vaccinaties de meest bizarre bijverschijnselen krijgt is een zekerheidje, het gaat meer om de waarschijnlijkheid en effectgrootte. Die bij zijn de mRNA vaccins vrijwel nul. De wat meer traditionele vectorvaccins hebben wel minimale bijeffecten, en daarom worden ze niet aan jongeren aangeraden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zondag 5 december 2021 @ 14:04:30 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_202479496
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:02 schreef Hathor het volgende:
In een land als Frankrijk zie ik het er wel van komen, maar Nederland? Neuh...
Frankrijk is dat haast koeltoer

Dat zit er weer aan te komen idd ... tijdje geleden alweer _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_202479587
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Voorbeelden graag wetenschapsontkennert.
Je kan ook zelf googlen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202479591
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:02 schreef Hathor het volgende:
In een land als Frankrijk zie ik het er wel van komen, maar Nederland? Neuh...
De reden waarom het stratenplan in Parijs zo is zoals die is, is omdat er herhaaldelijk opstanden waren en men hier structureel iets tegen wilde doen om opstandelingen minder ruimte te geven. En hoewel er altijd wel ergens een opstand is en zal blijven is Frankrijk nog altijd gewoon Frankrijk.

In elk geval een beter Frankrijk dan in de tijd van de zonnekoning waarin iedereen op de grond kakte.

Ik zie straks niet een land dat geen Frankrijk meer heet ofzo. :)
  zondag 5 december 2021 @ 14:30:33 #196
37887 Dauthi
Progressive
pi_202479782
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:39 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wat is er veranderd?
Wat is er niet veranderd?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zondag 5 december 2021 @ 14:33:15 #197
37887 Dauthi
Progressive
pi_202479819
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:')
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 13:14 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij gaat die 0,0001% kans op een burgeroorlog zoeken de komende 50 jaar.
Denken jullie niet dat mensen die nu al naar geweld grijpen tijdens demonstraties, zodadelijk niet extremistischer zouden kunnen worden?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_202479820
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 14:03 schreef speknek het volgende:

[..]
Er zijn dan ook al 8 miljard covid 19 vaccinaties gezet (tien keer zoveel als er ooit BMR vaccinaties gezet zijn), en het ligt ook nog eens onder een vergrootglas. Het is daarmee met afstand het meest onderzochte vaccin ooit. Dat je met 8 miljard vaccinaties de meest bizarre bijverschijnselen krijgt is een zekerheidje, het gaat meer om de waarschijnlijkheid en effectgrootte. Die bij zijn de mRNA vaccins vrijwel nul. De wat meer traditionele vectorvaccins hebben wel minimale bijeffecten, en daarom worden ze niet aan jongeren aangeraden.
In welk opzicht zijn vector-vaccins meer traditioneel?
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  zondag 5 december 2021 @ 14:33:30 #199
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_202479822
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2021 14:12 schreef Beathoven het volgende:
De reden waarom het stratenplan in Parijs zo is zoals die is, is omdat er herhaaldelijk opstanden waren en men hier structureel iets tegen wilde doen om opstandelingen minder ruimte te geven.
Ja, inderdaad zeg... kan mij herinneren daar eens een docu over te hebben gezien! ^O^
  zondag 5 december 2021 @ 14:44:50 #200
8369 speknek
Another day another slay
pi_202479927
quote:
0s.gif Op zondag 5 december 2021 14:33 schreef Tanatos het volgende:
In welk opzicht zijn vector-vaccins meer traditioneel?
Omdat ze DNA inbrengen via een gedeactiveerd virus.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')