SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
DJ11 moet ook altijd tegendraads zijn.
Dat ook. Maar de aanleiding was die brandblus-foto in het vorige topic.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:50 schreef livelink het volgende:
DJ11 moet ook altijd tegendraads zijn.
Ik ga pas over een dik half uur.quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
The Communards - Don't leave me this way
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
The Communards - Don't leave me this way
quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar de aanleiding was die brandblus-foto in het vorige topic.
moet kunnen in 2021quote:
Heb je dan ook transgender pieten?quote:
Die heb je al decennia. Je wilt niet weten hoe veel vrouwen als Zwarte Piet verkleed gaanquote:Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dan ook transgender pieten?
Hoezo verkleed?quote:Op zaterdag 4 december 2021 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die heb je al decennia. Je wilt niet weten hoe veel vrouwen als Zwarte Piet verkleed gaan
zwarte pieten hebben geen tietenquote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo verkleed?
Ga je nou vertellen dat die zwarte pieten, geen echte zwarte pieten zijn?
Nee duh..... anders waren het zwarte Pieta's.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:03 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Land van Maas en Waal
neem nog een biertje Melting\\quote:Op zondag 5 december 2021 00:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee duh..... anders waren het zwarte Pieta's.
Heb een tijdje geleden een 11% ingeschonken.quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden een 11% ingeschonken.
Dat is een fikse!quote:Op zondag 5 december 2021 00:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb een tijdje geleden een 11% ingeschonken.
Hoe was het er?quote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
MadMaster was deze week nog in het land van Maas en Waal en ik heb er een paar jaar gewoond.
Fijn! Leuke omgeving, leuke mensen. Brabants/Limburgse inslag.quote:
Wees maar gerust. Dat heb je gewoon verkeerd gelezen.quote:Op zondag 5 december 2021 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoezo verkleed?
Ga je nou vertellen dat die zwarte pieten, geen echte zwarte pieten zijn?
Dat klinkt wel gezellig inderdaad.quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijn! Leuke omgeving, leuke mensen. Brabants/Limburgse inslag.
Pfff... gelukkig maar.quote:Op zondag 5 december 2021 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Dat heb je gewoon verkeerd gelezen. [ afbeelding ]
Wist je dat er nu een leuke tv-serie over de Maas op de buis is? Langs de Maas, gepresenteerd door Huub Stapelquote:Op zondag 5 december 2021 00:05 schreef livelink het volgende:
MadMaster was deze week nog in het land van Maas en Waal en ik heb er een paar jaar gewoond.
Huubquote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist je dat er nu een leuke tv-serie over de Maas op de buis is? Langs de Maas, gepresenteerd door Huub Stapel
Ja, ik heb er voorstukjes van gezien. Maar meer nog niet.quote:Op zondag 5 december 2021 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wist je dat er nu een leuke tv-serie over de Maas op de buis is? Langs de Maas, gepresenteerd door Huub Stapel
Jij was de buuf van Chantal Janzen?quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Huub![]()
geboren in mijn geboorteplaats
Zo uit mijn hoofd is dat Tegelen??quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Huub![]()
Ik weet niet eens meer dat we er gewoond hebben, ik was 1,5 toen we daar vandaan weggingenquote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij was de buuf van Chantal Janzen?
quote:Op zondag 5 december 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd is dat Tegelen??
Daar heeft -ie al aandacht aan besteed. "Ik ben geboren in dezelfde plaat als het FOK!-fenomeen just me".quote:Op zondag 5 december 2021 00:08 schreef just me het volgende:
[..]
Huub![]()
Het is je dan ook vergeven. Vond het al knap dat je zo in de buurt zat.quote:
Ik ben een beetje stapel op Huub (grapje!!!)quote:Op zondag 5 december 2021 00:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar heeft -ie al aandacht aan besteed. "Ik ben geboren in dezelfde plaat als het FOK!-fenomeen just me".
NeeMaar het is al wel genoemd en komt later vast nog opnieuw aan bod. De serie begint in Frankrijk en is nu net bij de Belgische grens aangekomen.
Je bent niet een beetje stapel op Huub, maar een hele grote stapel op Huub?quote:Op zondag 5 december 2021 00:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben een beetje stapel op Huub (grapje!!!)
quote:Op zondag 5 december 2021 00:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent niet een beetje stapel op Huub, maar een hele grote stapel op Huub?
zou hij nog steeds zijn vrouw op de centrifuge zettenquote:Op zondag 5 december 2021 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit wordt niet door Piet gezongen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 december 2021 00:15 schreef just me het volgende:
[..]
zou hij nog steeds zijn vrouw op de centrifuge zetten
![]()
quote:
Dan wens ik je welterusten.quote:Op zondag 5 december 2021 00:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga pitten. Ik kan niet zo goed tegen deze plaat...![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2021 00:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga pitten. Ik kan niet zo goed tegen deze plaat...![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2021 00:25 schreef just me het volgende:
Nou dat is een triest einde van een mooie avond
quote:
quote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wil altijd afsluiten met een heel mooi nummer.
quote:Op zondag 5 december 2021 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Het zijn wel een beetje de mislukte liefdes vandaag.List, bedrog, genegeerd worden... en nu nog een moeder die de boel dwarsboomt.
Dat doen moedersquote:Op zondag 5 december 2021 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Het zijn wel een beetje de mislukte liefdes vandaag.List, bedrog, genegeerd worden... en nu nog een moeder die de boel dwarsboomt.
Ik ookquote:Op zondag 5 december 2021 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wil altijd afsluiten met een heel mooi nummer.
Is ook pas de eerste keer dat ik hem zet dit jaar.quote:Op zondag 5 december 2021 00:33 schreef just me het volgende:
dank je wel voor de muziekjes en gezelligheid
![]()
een goedenacht en nog 1x mag je je schoentje zetten
quote:Op zondag 5 december 2021 00:33 schreef livelink het volgende:
Inderdaad een mooi laatste nummer. En daarvoor was ik weer even in slaap gevallen![]()
Dank je wel Melting
Goedemorgen.quote:Op zondag 5 december 2021 07:31 schreef Charz het volgende:
Goedemorgen goedemorgen zonneschijn, mens wat kijk ‘ie weer gezellig een beetje lachen doet geen pijn
quote:Op zondag 5 december 2021 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zat een chocoladeletter in mijn schoen
quote:Op zondag 5 december 2021 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zat een chocoladeletter in mijn schoen
Je zou het aan je huisgenoot kunnen vragenquote:Op zondag 5 december 2021 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier is hij weer stilletjes mijn huisje voorbij gereden.
Mmm.... zal hem eens vragen.quote:Op zondag 5 december 2021 10:31 schreef just me het volgende:
[..]
Je zou het aan je huisgenoot kunnen vragen
dan heb je nog een lange tijd om iets anders te doenquote:
Het werd ook hoog tijd dat hij het paard inruilt voor een tesla.quote:Op zondag 5 december 2021 10:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hier is hij weer stilletjes mijn huisje voorbij gereden.
quote:Op zondag 5 december 2021 11:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het werd ook hoog tijd dat hij het paard inruilt voor een tesla.
Goed bezig geweest Madquote:Op zondag 5 december 2021 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen was het vroeg opstaan om een simpel ladekastje te halen bij Ikea, direct na opening van de winkel.
Mijn schoonzus had gisteren n.a.v. mijn aangelegde Led strip verteld over haar Ikea Trådfri (draadvrije, smart via Wifi) lampenset en mw. MM zag vanmorgen haar kans schoon.
Inmiddels ben ik nu klaar met het aansluiten van een hub, een afstandsbediening voor het initieel koppelen van de lampen aan de hub en diverse smart Led lampen in alle soorten en maten en hebben we via alle telefoons en tablets het licht in de huiskamer, onderverdeeld in groepen en allerlei automatische programma's, onder controle.
En nu maar hopen dat de internetverbinding het blijft doen…
Ik wilde ze ook nooit, maar het gedoe met afzonderlijke timers op allerlei lampen en zo was ik op een gegeven moment ook zat. Mijn schoonzus gaf dus het zetje en voor die 75 euro die het nu in totaal heeft gekost wilde ik het experiment wel aangaan…quote:Op zondag 5 december 2021 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil geen smart lampen, maar dat systeem van Ikea is wel goed.
ik las smartlappenquote:Op zondag 5 december 2021 13:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil geen smart lampen, maar dat systeem van Ikea is wel goed.
In dat geval had ik het ook gedaan, als je de boel toch al op timers hebt. De verlichting onder de bovenkastjes van de nieuwe keuken komt wel op een of ander extern ding, ik heb geen idee hoe en wat, maar iets met een zendertje, dus volgens mij gewoon een afstandsbediening die we dan aan de zijkant van het kastje plakkenquote:Op zondag 5 december 2021 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wilde ze ook nooit, maar het gedoe met afzonderlijke timers op allerlei lampen en zo was ik op een gegeven moment ook zat. Mijn schoonzus gaf dus het zetje en voor die 75 euro die het nu in totaal heeft gekost wilde ik het experiment wel aangaan…
Man man wat een nostalgie, sorry dat ik het aanhaal zo lang geleden maar door fok zn berichten krijg ik en iedereen een berichtje als zijn nick wordt genoemd en zo kwam bij mij zelfs dit oude bericht toch voorbijquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:47 schreef ACT-F het volgende:
Die bewuste 1 juni 2011 begon met een simpele jukebox achter mijn Ziggo verbinding. Omdat ik op het punt stond om te verhuizen heeft @:Outpost76 de jukebox op zijn pc geïnstalleerd en vanaf dat moment gestreamd. Uiteindelijk nam @:RobDriessen het stokje professioneler over met Gup en werd de naam veranderd naar Radio 49, verwijzend naar het forumnummer van ONZ. De rest is geschiedenis. Dus over enkele dagen woon ik hier 10 jaar, dus nog een feestje
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
Jammer dat het hier zo is stil gevallen in de avond uren....Maar hey, hoe is het met iedereen?
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:Op maandag 6 december 2021 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]het is zoals het is, we zijn super blij dat we nog bestaan en dat een aantal DJ's ons nog regelmatig van fijne muziek voorziet en mensen komen en gaan,
De Sint zal op het dak wel voor storing hebben gezorgd.quote:Op maandag 6 december 2021 08:28 schreef just me het volgende:
Ik werd gisteren knettergek van mijn tv ontvangst, alleen maar haperend beeld. KPN gebeld die allerlei oplossingen hebben aangedragen, modem resetten, tv ontvanger resetten, de race van Verstappen wel goed kunnen zien en daarna weer haperend beeld en nu.... alles doet het weer normaal, hopen dat het zo blijft
quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
De Sint zal op het dak wel voor storing hebben gezorgd.
quote:Op maandag 6 december 2021 08:30 schreef Melting het volgende:
[..]
De Sint zal op het dak wel voor storing hebben gezorgd.
Waardeloos he?quote:Op maandag 6 december 2021 08:28 schreef just me het volgende:
Ik werd gisteren knettergek van mijn tv ontvangst, alleen maar haperend beeld. KPN gebeld die allerlei oplossingen hebben aangedragen, modem resetten, tv ontvanger resetten, de race van Verstappen wel goed kunnen zien en daarna weer haperend beeld en nu.... alles doet het weer normaal, hopen dat het zo blijft
Het moet gewoon werken! Heel frustrerend hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 10:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waardeloos he?
Sinds we de tv weer terug op z’n oude plek hebben staan kunnen we geen Eurosport meer kijken, de HDversie geeft blokjes en de SDversie lijkt vaseline op de lens te hebben zitten. Andere zenders lijken geen problemen te geven
goeiemorgen Rafquote:Op maandag 6 december 2021 10:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ben benieuwd wat de KPN monteur donderdag gaat doen, voor de upgrade zou volgens de vorige monteur alleen maar een "knopje" omgezet hoeven te worden, glasvezel en nieuwe modem liggen al.Ik vermoed dat het een bakkie koffie drinken gaat worden.
Oh en goedemorgen
Zit jullie vaatwasser op de coaxkabel?quote:Op maandag 6 december 2021 10:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat onze coaxkabel niet helemaal jofel meer is, de vaatwasser stoort er ook op, dus ik ga maar eens een tientje uitgeven en een nieuwe bestellen
Het zou me niks verbazen. Er zijn hier rare dingen gefröbeld. Nee, iets met stroompiek gok ikquote:Op maandag 6 december 2021 11:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Zit jullie vaatwasser op de coaxkabel?
Ook goedemorgenquote:Op maandag 6 december 2021 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man man wat een nostalgie, sorry dat ik het aanhaal zo lang geleden maar door fok zn berichten krijg ik en iedereen een berichtje als zijn nick wordt genoemd en zo kwam bij mij zelfs dit oude bericht toch voorbij
Ja ik heb geprobeerd toen de radio levend te houden en 24 uur muziek gedraaid maar voor de radio nu moeten jullie meer Marry Mouse en Rob Driessen dankbaar zijn.Zie mij als een drijf vlot naar het land en zij hebben de rest gedaan Maar vergeet onze lieve brabander Melting niet en ToT ook die zijn daadkrachtig en zeer behulpzaam geweest in het ontstaan van radio 49 Zonder hun was het ook zeker onmogelijk! Oh en hoe heet die kanjer ook al weer...
Er wordt een kabel overgezet, dat is allesquote:Op maandag 6 december 2021 10:51 schreef Rafeiro het volgende:
Ben benieuwd wat de KPN monteur donderdag gaat doen, voor de upgrade zou volgens de vorige monteur alleen maar een "knopje" omgezet hoeven te worden, glasvezel en nieuwe modem liggen al.Ik vermoed dat het een bakkie koffie drinken gaat worden.
Oh en goedemorgen
Hoi ACT-F.quote:Op maandag 6 december 2021 12:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er wordt een kabel overgezet, dat is alles![]()
Ook goedemiddag
radio harder zettenquote:Op maandag 6 december 2021 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer 2 dagen herrie, het asfalt van onze straat wordt vervangen
Dat komt en gaat.. in de zomer wel duidelijk minder last gehad. Warmte helpt dus.quote:Op maandag 6 december 2021 14:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hoofdpijn. Hoe is het eigenlijk met jouw nek enzo?
quote:Op maandag 6 december 2021 14:34 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)ftijd-overleden.html
Dat doet schuurpapier ook.quote:Op maandag 6 december 2021 15:39 schreef Symphonic het volgende:
Het was ongetwijfeld een hele goede muzikant, maar vocaal vind ik het niet echt fijn om naar te luisteren.
Het schuurt nogal hier en daar
heb je nooit geschuurd toen je jong was ?quote:Op maandag 6 december 2021 15:39 schreef Symphonic het volgende:
Het was ongetwijfeld een hele goede muzikant, maar vocaal vind ik het niet echt fijn om naar te luisteren.
Het schuurt nogal hier en daar
Uit welk boekje komt dit?quote:Op maandag 6 december 2021 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
heb je nooit geschuurd toen je jong was ?
Wanneer je tijdens een dans goed wilt schuren is het van belang dat je het ritme goed volgt. Beweeg soepel en luister naar je danspartner. En dan bedoel ik niet alleen de verbale communicatie!
![]()
quote:Op maandag 6 december 2021 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
Wanneer je tijdens een dans goed wilt schuren is het van belang dat je het ritme goed volgt. Beweeg soepel en luister naar je danspartner. En dan bedoel ik niet alleen de verbale communicatie!
![]()
Ben nooit een klusser geweestquote:Op maandag 6 december 2021 16:14 schreef just me het volgende:
[..]
in OUD lopen er diverse topics over klussenquote:
uit het boekje Google is mijn best vriendquote:
lief dagboek.... gisteren geschuurd maar hij wist niet goed hoe dat moest, ik kon hem niet verwijzen naar google want dat bestond toen nog nietquote:
Oma weet raad. Dat ken je toch wel?quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
lief dagboek.... gisteren geschuurd maar hij wist niet goed hoe dat moest, ik kon hem niet verwijzen naar google want dat bestond toen nog niet
Dus het werd de Winkler Prins waar hij uitkwam op schuurpapier. Vandaar dat het zo stroef gingquote:Op maandag 6 december 2021 18:09 schreef just me het volgende:
[..]
lief dagboek.... gisteren geschuurd maar hij wist niet goed hoe dat moest, ik kon hem niet verwijzen naar google want dat bestond toen nog niet
In een geïnspireerde bui?quote:Op maandag 6 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
Bello
Hij luistert naar de naam Bello
Dat is op zich wel raar
Want hij heet eigenlijk Hector
Maar ja, daar luistert hij niet naar
Bij de Croky reclamequote:Op maandag 6 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
Bello
Dat is op zich wel raar
quote:Op maandag 6 december 2021 19:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij de Croky reclame
Moest ik altijd aan mijn vader denken
De extra voordelige gezinszak
Dit is van een Finkeriaanse schoonheidquote:Op maandag 6 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
Bello
Dat is op zich wel raar
Ik heb er nog 5 liggen.quote:
quote:Op maandag 6 december 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog 5 liggen.
Met spikkels, een witte, 2 melkchocolade en 1 puur.
Kom maar halen, anders gaan ze de kliko in...
Leg ze in de bak voor de voedselbank bij een supermarkt of geef ze af voor de medewerkers van het buurthuis of weet ik wat, niet weggooien hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog 5 liggen.
Ik heb nog nooit een bak voor de voedselbank bij een supermarkt gezien en buurthuizen ken ik hier ook niet, maar zal eens kijken.quote:Op maandag 6 december 2021 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Leg ze in de bak voor de voedselbank bij een supermarkt of geef ze af voor de medewerkers van het buurthuis of weet ik wat, niet weggooien hoor.
Ik kijk morgen wel of de Aldi nog restanten heeft
quote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag heeft mw. MM mijn overbodige printer, met splinternieuwe cartridges nog in het plastic, naar de kringloopwinkel gebracht, maar die wilde ze niet hebben. OK, dan gaat 'ie alsnog naar de schroothoop...
Kringloop hier in het dorp wil ook niet alles. Maar ondertussen wel grote bedragen vragen voor de spullen die ze voor niets krijgen.quote:
Probeer het eens bij V&A of FHF te slijten.quote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bak voor de voedselbank bij een supermarkt gezien en buurthuizen ken ik hier ook niet, maar zal eens kijken.
Vandaag heeft mw. MM mijn overbodige printer, met splinternieuwe cartridges nog in het plastic, naar de kringloopwinkel gebracht, maar die wilde ze niet hebben. OK, dan gaat 'ie alsnog naar de schroothoop...
Hoi Smeltendequote:
Duidelijk, wel fijn en goed om te zien dat de radio nog steeds bestaat.quote:Op maandag 6 december 2021 08:22 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]het is zoals het is, we zijn super blij dat we nog bestaan en dat een aantal DJ's ons nog regelmatig van fijne muziek voorziet en mensen komen en gaan,
Ik benhier denk ik al sinds 2018 oid niet meer geweest... Geen idee hoe ik dat kan terug vinden.....quote:Op maandag 6 december 2021 12:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook goedemorgenWas je zo lang weg van FOK!?
Die printer zou ik dan wel willen hebben als ie nog niet op de schroothoop ligt....quote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bak voor de voedselbank bij een supermarkt gezien en buurthuizen ken ik hier ook niet, maar zal eens kijken.
Ook daar is een buurthuis vast blij mee, voor het printen van kleurplaten ofzo.quote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die pure mag je samen met je printer wel opsturen hoor.quote:Op maandag 6 december 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog 5 liggen.
Er staat kom maar halenquote:Op maandag 6 december 2021 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die pure mag je samen met je printer wel opsturen hoor.
Hoe is het verder met je? Nog steeds op je stekkie hier dichtbij?quote:Op maandag 6 december 2021 20:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat kan ik niet dus is opsturen een goede optie toch?
Het gaat wel ok en met jou?quote:Op maandag 6 december 2021 21:01 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je? Nog steeds op je stekkie hier dichtbij?
Soms is het druk, soms is het rustig. Ik heb 4 kleinkinderenquote:Op maandag 6 december 2021 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat wel ok en met jou?
Ja ik woon nog steeds "om de hoek".
Dan heb je een leuk leven dus.quote:Op maandag 6 december 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Soms is het druk, soms is het rustig. Ik heb 4 kleinkinderen
Het is voor mij, en zoveel andere mensen, een stuk lastiger en soms ook minder leuk. Maar we moeten er mee dealen, we hebben geen keusquote:Op maandag 6 december 2021 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je een leuk leven dus.Al zal het met corona wat lastig zijn de laatste jaren...
Blij dat je er zo over denkt, ik hoor ook genoeg berichten van mensen die er schijt aan hebben.quote:Op maandag 6 december 2021 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Het is voor mij, en zoveel andere mensen, een stuk lastiger en soms ook minder leuk. Maar we moeten er mee dealen, we hebben geen keus
schouders ophalen en zelf afstand nemenquote:Op maandag 6 december 2021 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blij dat je er zo over denkt, ik hoor ook genoeg berichten van mensen die er schijt aan hebben.
Vorige week bv stond ik te kijken naar brood in de supermarkt al hier en stond er ineens een man zonder mondkapje naast me binnen mijn 1,5 meter...Toen ik daar vervolgens wat van zei moest ik oprotten en me niet zo druk maken... EEEHm sorry, jij komt naast mij staan binnen de 1,5 meter en ik moet oprotten?? Echt ik snap zulke mensen niet.
Raar, bij ons nemen ze gewoon alle elektronica aan, zelfs al is het stuk. De defecte meuk gaat gewoon naar een recyclebedrijf. Maar printers is hier best nog wel vraag naar, zeker sinds de nieuwprijzen behoorlijk gestegen zijn.quote:Op maandag 6 december 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en hem laten weten wat voor een hufter hij is. Zo van, ok jij komt in mijn 1,5 meter, ik moet oprotten van jou en ik ben de hufter?? Luid genoeg dat iedereen het kon horen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
schouders ophalen en zelf afstand nemen
Mediamarkt etc zijn verplicht om het aan te nemen. Verwijderingsbijdrage enzo.quote:Op maandag 6 december 2021 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar, bij ons nemen ze gewoon alle elektronica aan, zelfs al is het stuk. De defecte meuk gaat gewoon naar een recyclebedrijf. Maar printers is hier best nog wel vraag naar, zeker sinds de nieuwprijzen behoorlijk gestegen zijn.
aan dat soort mensen moet je geen woorden vuil maken, die luisteren toch nietquote:Op maandag 6 december 2021 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan en hem laten weten wat voor een hufter hij is. Zo van, ok jij komt in mijn 1,5 meter, ik moet oprotten van jou en ik ben de hufter?? Luid genoeg dat iedereen het kon horen.
als je daar een nieuwe koopt ?quote:Op maandag 6 december 2021 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mediamarkt etc zijn verplicht om het aan te nemen. Verwijderingsbijdrage enzo.
Sorry, maar nee. Ergens iets afgeven bij een inzamelingspunt of zo is prima, maar ik hoef geen contact met onbekenden m.b.t. goederen.quote:Op maandag 6 december 2021 20:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Probeer het eens bij V&A of FHF te slijten.
Toen ik nog bij een kringloop winkel werkte werd it al geweigerd. de ontwikkeling daar in gaat zo snel dat ze vaak met oude printers of computers bleven opgescheept. Daarom weigeren veel kringloopwinkels tegenwoordig it spullen.quote:Op maandag 6 december 2021 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Raar, bij ons nemen ze gewoon alle elektronica aan, zelfs al is het stuk. De defecte meuk gaat gewoon naar een recyclebedrijf. Maar printers is hier best nog wel vraag naar, zeker sinds de nieuwprijzen behoorlijk gestegen zijn.
Noppes in Zaandam denkt daar dus anders over...quote:Op maandag 6 december 2021 21:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in maar ja ik kan het dan niet laten...quote:Op maandag 6 december 2021 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
aan dat soort mensen moet je geen woorden vuil maken, die luisteren toch niet
Ok, jammer, je wil het dan dus ook niet aan mij versturen?quote:Op maandag 6 december 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar nee. Ergens iets afgeven bij een inzamelingspunt of zo is prima, maar ik hoef geen contact met onbekenden m.b.t. goederen.
Om dezelfde reden verkoop ik ook niets via Marktplaats of zo...
Nope, de verzendkosten van zo'n zwaar apparaat zijn ook niet grappig...quote:Op maandag 6 december 2021 21:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok, jammer, je wil het dan dus ook niet eaan mij versturen?
Ja maar die betaal ik uiteraard. Hoe oud is je printer en is het een kleurenprinter?quote:Op maandag 6 december 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nope, de verzendkosten van zo'n zwaar apparaat zijn ook niet grappig...
Dat maakt niet uit, ik verstuur 'm niet...quote:Op maandag 6 december 2021 21:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar die betaal ik uiteraard. Hoe oud is je printer en is het een kleurenprinter?
Daar heb je gelijk in. Jammer wel maar het is jouw beslissing en keuze.quote:Op maandag 6 december 2021 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik verstuur 'm niet...
Nou noem je er ook wel eentje zeg, wat een ballentent is dat, daar was 1 bezoekje echt al te veel. We namen ‘m ooit op in een rondje, zit op een leuke plek, maar nee, nooit meerquote:Op maandag 6 december 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noppes in Zaandam denkt daar dus anders over...
Noppes is net zo’n kringloopketen als Rataplan toch?quote:Op maandag 6 december 2021 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noppes in Zaandam denkt daar dus anders over...
Noppes is de ergste keten, onsympathiek, overpriced en nou ja alles waar ik niet blij van word. Sommige vestigingen zijn erger dan andere, maar nee, ik rij er niet voor om.quote:Op maandag 6 december 2021 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Noppes is net zo’n kringloopketen als Rataplan toch?
Die zijn alleen maar uit op de snelle en gemakkelijke winst en inktjetprinters gaat vaak redelijk tijd in zitten (80% van wat er bij ons binnen komt is aan alle kanten verstopt). Duurzaamheid komt in hun woordenboek ook niet voor… tenzij ze scrabble spelen natuurlijk.
Goedemorgen.quote:
Gisteren met werk redelijk. Nog wel wat staartjes van de storing, maar het was behapbaar. Cadeautjes niet gedaan. Ik heb mijn man weten te overtuigen dat het leuker is om zijn cadeautjes op een onverwacht moment te geven. Mijn zoon vindt het dan zeker leuker en ik eigenlijk ook wel. Gisterenavond was mijn dochter thuis en hebbben we alsnog gezellig gegeten voor Sinterklaas. Zonder cadeautjes.quote:Op dinsdag 7 december 2021 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoe was het gisteren gegaan met het werk?
En had je nog wat van de Sint gekregen, zondag?
Goed geregeld dan.quote:Op dinsdag 7 december 2021 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren met werk redelijk. Nog wel wat staartjes van de storing, maar het was behapbaar. Cadeautjes niet gedaan. Ik heb mijn man weten te overtuigen dat het leuker is om zijn cadeautjes op een onverwacht moment te geven. Mijn zoon vindt het dan zeker leuker en ik eigenlijk ook wel. Gisterenavond was mijn dochter thuis en hebbben we alsnog gezellig gegeten voor Sinterklaas. Zonder cadeautjes.
Lekker, smakelijkquote:Op dinsdag 7 december 2021 13:58 schreef just me het volgende:
lekker buiten gespeeld
![]()
nu 'n warm kopje erwtensoep
Na 3 uur golfen gaat dat er zeker inquote:
je zou ook handschoenen kunnen aandoenquote:Op dinsdag 7 december 2021 14:07 schreef Rafeiro het volgende:
Nieuw nadeel van mondkapje ontdekt.
Nu het buiten kouder wordt en je fietst naar de winkel en je zet mondkapje op kan je in de winkel niet over je vingers blazen om ze op te warmen
Dat doe ik werkelijk nooit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 14:07 schreef Rafeiro het volgende:
Nieuw nadeel van mondkapje ontdekt.
Nu het buiten kouder wordt en je fietst naar de winkel en je zet mondkapje op kan je in de winkel niet over je vingers blazen om ze op te warmen
Ga je echt 8 uur draaien?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:22 schreef peaceman het volgende:
Hi folks, iemand bezwaar als ik de stream claim a.s. zaterdag van half 3 s middags tot een uur of 11/half 12?
Met Melting heb ik het al geregeld
Iets langer zelfs… bijna iedereen heeft op lange platen gestemdquote:
Je gaat de album top 100 uitzenden?quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Iets langer zelfs… bijna iedereen heeft op lange platen gestemd
Als Melting akkoord is, leef je uit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:22 schreef peaceman het volgende:
Hi folks, iemand bezwaar als ik de stream claim a.s. zaterdag van half 3 s middags tot een uur of 11/half 12?
Met Melting heb ik het al geregeld
Nee, ik ga een gedeelte uitzenden van de top 19 van de stemlijstjes op fok voor de top 2000.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je gaat de album top 100 uitzenden?
Playlist is nagenoeg klaarquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als Melting akkoord is, leef je uit.
Playlist maken en starten maar...
Top 19 van de stemlijstjes? Apart getal...quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, ik ga een gedeelte uitzenden van de top 19 van de stemlijstjes op fok voor de top 2000.
Criterium is het aantal keren dat een plaat genoemd is. Maar als je nagaat dat er ruim 2000 platen genoemd zijn, kun je al nagaan dat ik bij lange na niet alles kan uitzenden.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top 19 van de stemlijstjes? Apart getal...
Wat is het criterium daarbij en hoeveel songs zijn dat dan?
Ik begrijp het niet helemaal, geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Criterium is het aantal keren dat een plaat genoemd is. Maar als je nagaat dat er ruim 2000 platen genoemd zijn, kun je al nagaan dat ik bij lange na niet alles kan uitzenden.
Alleen qua genoemde aantallen voor de nummers is het een top 19.
Nr. 19 = 1 keer genoemd
Nr. 18 = 2 keer genoemd
Enz.
En tussendoor ontbreken nog wat aantallen, want de nummer 1 is, uit mijn hoofd, 24 keer genoemd.
Nummer 19 begrijp ik niet. Want er zullen ongeveer 2000 platen 1x genoemd zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Criterium is het aantal keren dat een plaat genoemd is. Maar als je nagaat dat er ruim 2000 platen genoemd zijn, kun je al nagaan dat ik bij lange na niet alles kan uitzenden.
Alleen qua genoemde aantallen voor de nummers is het een top 19.
Nr. 19 = 1 keer genoemd
Nr. 18 = 2 keer genoemd
Enz.
En tussendoor ontbreken nog wat aantallen, want de nummer 1 is, uit mijn hoofd, 24 keer genoemd.
Renegade MadMasterquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen claim ik nu de stream even en ga ik wat old skool house en aanverwanten draaien...
De nrs 19,18 en 17 (dus 1,2 en 3 keer genoemd) ga ik vermoedelijk totaal overslaan, 4,5 en 6 keer genoemd heb ik een selectie van gemaakt op grond van bepaalde criteria en vanaf 7 keer genoemd draai ik alles.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal, geloof ik.
1 Keer genoemd, daarvan zijn er waarschijnlijk honderden in de lijstjes aanwezig.
Ga je die allemaal draaien als nr. 19?? Of maak jij daar een keuze uit?
Nr 19 zijn alle nummers die 1 keer genoemd zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Nummer 19 begrijp ik niet. Want er zullen ongeveer 2000 platen 1x genoemd zijn.
Ah, dus de Top 19 overall wordt iets van een Top 15 op de stream...quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
De nrs 19,18 en 17 (dus 1,2 en 3 keer genoemd) ga ik vermoedelijk totaal overslaan, 4,5 en 6 keer genoemd heb ik een selectie van gemaakt op grond van bepaalde criteria en vanaf 7 keer genoemd draai ik alles.
Zo is het plan.
Ja alleen dan in 8-9 uurquote:Op dinsdag 7 december 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dus de Top 19 overall wordt iets van een Top 15 op de stream...
Het is hoe dan ook een uitputtingsslag. Maar ik ga zeker wat uurtjes meepakken.quote:Op dinsdag 7 december 2021 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
De nrs 19,18 en 17 (dus 1,2 en 3 keer genoemd) ga ik vermoedelijk totaal overslaan, 4,5 en 6 keer genoemd heb ik een selectie van gemaakt op grond van bepaalde criteria en vanaf 7 keer genoemd draai ik alles.
Zo is het plan.
Alvast een beetje wennen voor jullie.. aangezien ik zelf 27 december in het vliegtuig hoop te zittenquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een uitputtingsslag. Maar ik ga zeker wat uurtjes meepakken.
Ik had moeten zeggen dat het DeeJay Robin Albers is, aka The Sunclubquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer goed.
Maar dat is bij deze evergreen niet zo moeilijk...
Uitstekend.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik had moeten zeggen dat het DeeJay Robin Albers is, aka The Sunclub
Haha, Sex on the streets, maar daar houdt het ook wel mee op. Wel op en top een klassieker dit.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitstekend.
Doe de synoniemen voor deze uitvoerende dan ook allemaal maar...
Zegt Norman Cook je iets?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Haha, Sex on the streets, maar daar houdt het ook wel mee op. Wel op en top een klassieker dit.
Aliases:quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Klinkt wel bekend, maar heb er geen nummers bij.
Die moest ik even opsnorren, net op tijd...quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:20 schreef ACT-F het volgende:
Heb je ook Dimitri - On the discotrain toevallig in je afspeellijst klaarstaan? Past wel bij die tijd
Ja, dit spreekt boekdelen. Dit soort weetjes zijn wel leuk voor een housequiz mits we voldoende houseadepten hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aliases:
Attack Hamster, Charlie Stains, Cheeky Boy, Chemistry, Fatboy Slim, Quentox, Son Of A Cheeky Boy, Sunny Side Up, The Feelgood Factor, Urban All Stars, Yum Yum Head Food
In Groups:
Africa Express, Beats International, Double Trouble, Freak Power, Fried Funk Food, Mighty Dub Katz, Pizza Prodz, Pizzaman, Rockaway Three, The Brighton Port Authority, The Housemartins
Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moest ik even opsnorren, net op tijd...
Het wordt een andere van hem, Your Love is wel heel erg langzaam vergeleken met dit...quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:23 schreef ACT-F het volgende:
En natuurlijk opperhousegod Frankie Knuckles - Your loveVeel te vroeg overleden helaas
Eens. Your love bewaren we wel voor een andere gelegenheid.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt een andere van hem, Your Love is wel heel erg langzaam vergeleken met dit...
De niet- Housefan hierquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dit spreekt boekdelen. Dit soort weetjes zijn wel leuk voor een housequiz mits we voldoende houseadepten hebben natuurlijk.
Zet maar uit, want strandbalradioquote:Op dinsdag 7 december 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De niet- Housefan hierhad er een paar kunnen noemen.
En nu staat handbal aan op tv
quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De niet- Housefan hierhad er een paar kunnen noemen.
En nu staat handbal aan op tv
Hé, was jij er ook (nog??)...?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik had er 0 kunnen noemen, maar vind het wel lekker om naar te luisteren.
Had hem nauwelijks herkend. Nu pas hoor ik het.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nalin & Kane - Beachball (Dj Serg 2010 Rmx)
Ik hou wel van wat uitdaging...quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:44 schreef ACT-F het volgende:
Hoe snel kun je mixen, want Camisra - Let me show you kan hier zo achteraan.
Dat was ook een uitdaging, maar toch wel weer van een andere aard.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:49 schreef livelink het volgende:
Doet me een beetje denken aan de Halloweenmix.
ACT-F laat je wel werken, ja.quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was ook een uitdaging, maar toch wel weer van een andere aard.
Daar had ik de platen wel van tevoren uitgezocht...
Je gaat nog wel een uurtje door hoop ik?quote:Op dinsdag 7 december 2021 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Deze is voor livelink, binnenkort mogen we weer...
Lijkt er sprekend opquote:Op dinsdag 7 december 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna, z'n broertje Techno Trance...
Geen idee, ik weet niks van films af...quote:Op dinsdag 7 december 2021 21:06 schreef ACT-F het volgende:
Channel X - Rave The Rhythm en LaTour - Blue, welke speelfilm zeg je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |