SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
40+ is al weer bijna klaar qua afspraken maken...quote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Hugo zegt dat 1977 en 1978 vanaf 10.30 ook een afspraak mogen maken
en als Hugo het zegt, dan is het zoquote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
In een week zijn we al 10 jaar verderquote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
en als Hugo het zegt, dan is het zo
Hadden we eerst Simon says, hebben we nu Hugo says
Nee, helemaal niks. Verwacht het nu ook niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt hard nu.
Jij nog steeds geen last?
Mw. MM heeft ook nergens last van gehad...quote:Op zondag 30 mei 2021 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. Verwacht het nu ook niet meer.
Plan is om rond 12.00 te beginnenquote:Op zondag 30 mei 2021 00:08 schreef peaceman het volgende:
Mocht je morgenmiddag niets te doen hebben... het plan is om morgen een marathon uitzending te doen, als er niks tussenkomt. Thema is "kritisch"
Hierbij moet je denken aan hele duidelijke protestsongs tegen oorlog bijvoorbeeld, maar ook meer subtiel kritische nummers op de maatschappij, enz. er komen best wel nummers voorbij, waarbij ik in elk geval niet gedacht had dat er een beladen thema achter zat....
Dus mocht je dit interessant vinden, houd dan even dit topic in de gaten.
Ik luister in het begin mee. Vanaf 13.00/13.30 ga ik mijn zoon helpen met zijn laatste examen.quote:
Ik herken het beeld van mijn oom en tante destijds.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:02 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan 3 papierversnipperaars is ruim 20 jaar administratie tot pulp vermalen.
Er zaten zelfs nog bankafschriften uit het gulden tijdperk tussen...
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Waarom draai je dit op een zonnige zondagmiddag en niet tijdens een avond? Ik ben niet thuis vandaag en zal dus niet luisteren...
Goedemorgen!
Omdat het nu uitkomt voor mij en niemand kan/wil altijd luisteren toch? Is ook prima wat mij betreft.quote:
Hoe gaat het met je vader, Diaan?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister ik eventjes mee totdat ik ga fietsen.
helemaal juistquote:Op zondag 30 mei 2021 12:22 schreef livelink het volgende:
What Fun![]()
Werd indertijd afgedaan als niemendalletje, terwijl het gewoon een lekker nummer is met een goede tekst.
En ik moet bij dit nummer ook denken aan Gangsta Paradise; ook een kritische plaat.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef peaceman het volgende:
Het nummer waar de sample van wordt gebruikt, van Bruce Hornsby is overigens ook een kritische plaat.
Terecht ook wel. Net als bad boys trouwens. De puberteit en het loskomen van je ouders is natuurlijk eigenlijk de eerste crisis in ieders leven.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:36 schreef peaceman het volgende:
Ja, dit wordt ook gezien als een kritische plaat
Bij Daniël moest ik het opzoeken.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor niet overal wat er zo kritisch aan is, maar het zijn prima liedjes
neem maar van mij aan dat het klopt. veel zijn kritisch vanwege oorlog, werkeloosheid (wat bij de vorige het ding was, naast wat livelink zei), racisme, enz. enz.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor niet overal wat er zo kritisch aan is, maar het zijn prima liedjes
niet alles wat hij gemaakt heeft is (maatschappij) kritisch, maar wel veel ja.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:45 schreef livelink het volgende:
Als Bob Dylan Vader Jacob zou opnemen zou het ook meteen als maatschappij-kritisch gezien worden.
Ik ben geen fan
tot later en succes!quote:Op zondag 30 mei 2021 12:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, want scheikunde....
Misschien tot later. Dank je wel voor nu
Die hiervoor was van Portugal the man - Wavesquote:Op zondag 30 mei 2021 13:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik was even met een vlek op de vloer bezig. Wat ik nu hoor, ken ik niet, maar klinkt lekker.
zeker. die hebben er ook wel een paar.quote:
dit is dan ook Woody Guthriequote:Op zondag 30 mei 2021 13:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb gisteren nog een nummer van Trini Lopez gedraaid, maar toevallig niet deze.
niet bepaald mijn favoriet van coldplay, maar niet slecht en in elk geval voor ze het kwijt raakten.quote:
klopt, maar dan wel onder Radioheadquote:
zeker wetenquote:Op zondag 30 mei 2021 13:39 schreef DJ11 het volgende:
Ze zijn wel lekker divers, al die subtiele protestsongs.
Nee al probeer ik wel een beetje bekend met onbekend te mixen.quote:
Het gaat z'n gangetje. De ene periode wat beter (gezellig aanwezig op zijn manier, goed eten) dan de andere (veel slapen, slecht eten). Hij heeft nu even een betere periode. Het bijzondere is dat hij ons nog steeds herkent. En hij geniet nog steeds van muziek.quote:
Ben niet gestopt hoorquote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 14:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde hetDe radio staat hier hard genoeg aan. Muziek Terwijl U Wasophangt
Jemigquote:Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef livelink het volgende:
Twee uur bezig geweest met 1 hoofdstuk![]()
Nog 2 te gaan![]()
Hij heeft het concentratievermogen van een druif op dit moment. Laat zich door alles afleiden, elke vraag roept bij hem nieuwe vragen op (niet uitsluitend betrekking hebbend op scheikunde) en dan kan hij niet verder voordat hij het antwoord op die vraag heeft. Het is niet dat hij op die manier niks leert, maar specifiek voor het examen heeft hij er niet zoveel aan.
Even pauze dus, voordat we weer verder worstelen.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren hebben we hoofdstuk 1 t/m 8 zonder veel problemen gedaan. Vandaag dus alleen maar hoofdstuk 9 t/m 11. Had een makkie moeten zijn, maar de ene dag is de andere dag niet.quote:
Sterkte ermee.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren hebben we hoofdstuk 1 t/m 8 zonder veel problemen gedaan. Vandaag dus alleen maar hoofdstuk 9 t/m 11. Had een makkie moeten zijn, maar de ene dag is de andere dag niet.
Och jeetje... Dat is best pittig. Voor hen een voor jou. Geniet van je pauze..quote:Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef livelink het volgende:
Twee uur bezig geweest met 1 hoofdstuk![]()
Nog 2 te gaan![]()
Hij heeft het concentratievermogen van een druif op dit moment. Laat zich door alles afleiden, elke vraag roept bij hem nieuwe vragen op (niet uitsluitend betrekking hebbend op scheikunde) en dan kan hij niet verder voordat hij het antwoord op die vraag heeft. Het is niet dat hij op die manier niks leert, maar specifiek voor het examen heeft hij er niet zoveel aan.
Even pauze dus, voordat we weer verder worstelen.
Jij draait?quote:Op zondag 30 mei 2021 14:53 schreef peaceman het volgende:
40. 2:38:33 The Specials - Ghost Town (12" Version)
41. 2:44:29 Michael Kiwanuka - Black Man in a White World
42. 2:48:46 Steel Pulse - Ku Klux Klan
43. 2:52:29 Bob Marley & the Wailers - Get Up Stand Up
Had ik ook. Bellen werkte vervolgens prima en kon ik wel in de buurt en ook veel eerder terecht.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef ACT-F het volgende:
Eerst 100 miljoenmiljard vragen beantwoorden om vervolgens een aanbod te krijgen om ergens in Timboektoe, Tbilisi of Vladivostok te vaccineren. Donder op
Is het ook wel een beetje, maar toch leuk.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:10 schreef livelink het volgende:
Ik blijf dit een raar nummer vinden van De Dijk.
Gewoon even wat verschillende postcodes proberen. Krijg je vanzelf andere opties.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:08 schreef ACT-F het volgende:
Eerst 100 miljoenmiljard vragen beantwoorden om vervolgens een aanbod te krijgen om ergens in Timboektoe, Tbilisi of Vladivostok te vaccineren. Donder op
Dat ga ik ook maar eens doen. Zijn ze 24/7 bereikbaar?quote:Op zondag 30 mei 2021 15:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Had ik ook. Bellen werkte vervolgens prima en kon ik wel in de buurt en ook veel eerder terecht.
Nou het is een thema uitzendingquote:
Ik heb gebeld... mag gewoon in Enschede. Diaan niet..quote:Op zondag 30 mei 2021 15:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon even wat verschillende postcodes proberen. Krijg je vanzelf andere opties.
Enschede zou voor mij gunstiger zijn. Beter dan Zwolle, Dalfsen of Harderwijkquote:Op zondag 30 mei 2021 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb gebeld... mag gewoon in Enschede. Diaan niet..
(maatschappij) kritische songsquote:
Als je op de pagina bent nadat je je postcode hebt ingevoerd, kun je zo een scherm terug gaan en een iets andere postcode proberen. Dan krijg je vaak andere opties.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Enschede zou voor mij gunstiger zijn. Beter dan Zwolle, Dalfsen of Harderwijk
Dat herkennen is wel fijn. Mijn schoonmoeder herkende ons ook tot het eind. Bij de kleinkinderen wist ze op een gegeven moment de namen niet meer, maar had ze nog wel de connectie door.quote:Op zondag 30 mei 2021 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het gaat z'n gangetje. De ene periode wat beter (gezellig aanwezig op zijn manier, goed eten) dan de andere (veel slapen, slecht eten). Hij heeft nu even een betere periode. Het bijzondere is dat hij ons nog steeds herkent. En hij geniet nog steeds van muziek.
Ik ga experimenteren.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je op de pagina bent nadat je je postcode hebt ingevoerd, kun je zo een scherm terug gaan en een iets andere postcode proberen. Dan krijg je vaak andere opties.
Ja is het ook. De kleinkinderen gaan eigenlijk nooit meer op bezoek. Mijn moeder gaat nog om de dag en ik ga 1x per week, vaak alleen. Het is voor de kleinkinderen ook erg ongemakkelijk omdat mijn heel verward praat als hij al praat. Hij heeft ook geen idee wie wel of niet komt. Hij is erg gehecht aan de verpleging en dat snap ik ook wel. Ik heb soms ook wel het gevoel dat ik zijn ritme verstoor met mijn komst. Op een slechte dag kan hij dan ook boos of erg onrustig worden.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat herkennen is wel fijn. Mijn schoonmoeder herkende ons ook tot het eind. Bij de kleinkinderen wist ze op een gegeven moment de namen niet meer, maar had ze nog wel de connectie door.
Mijn kinderen waren toen nog klein en gingen elke week mee. Totdat de psychiater van onze zoon aangaf dat ze niet meer wilde dat hij nog meeging, omdat hij er heel slecht mee om kon gaan. Mijn man vond dat heel erg, maar heeft uiteindelijk wel geluisterd.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja is het ook. De kleinkinderen gaan eigenlijk nooit meer op bezoek. Mijn moeder gaat nog om de dag en ik ga 1x per week, vaak alleen. Het is voor de kleinkinderen ook erg ongemakkelijk omdat mijn heel verward praat als hij al praat. Hij heeft ook geen idee wie wel of niet komt. Hij is erg gehecht aan de verpleging.
Ja, het is een verschrikkelijke ziekte. Mijn schoonmoeder was nooit boos, maar altijd heel blij en vrolijk. Dat scheelde wel.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Eerlijk gezegd vraag ik me weleens af wat het beste zou zijn als we de keuze hadden. Ik vind het soms verschrikkelijk om hem te zien zitten in de rolstoel, geen enkel besef van tijd of plaats. Dit had hij zelf, bij volledig bewustzijn, nooit gewild denk ik.
Lastige keuze. Onze kinderen zijn wat ouder, Lennon is de jongste, en wij laten de keuze bij henzelf. Zij hebben mijn vader ook allemaal anders/gezond gekend en vinden het lastig om hiermee om te gaan of weten ze zich geen houding te geven als ze er zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn kinderen waren toen nog klein en gingen elke week mee. Totdat de psychiater van onze zoon aangaf dat ze niet meer wilde dat hij nog meeging, omdat hij er heel slecht mee om kon gaan. Mijn man vond dat heel erg, maar heeft uiteindelijk wel geluisterd.
en toch is het een goed liedjequote:
Ja dat scheelt heel veel. Mijn vader is vooral boos omdat hij zich mondeling niet kan uiten. Hij kan niet aangeven of hij iets niet prettig vindt, bijv. een trui aan doen. Dat is soms een drama en slaat hij van zich af. Dat is dan zijn manier om te laten weten dat hij iets niet wil.quote:Op zondag 30 mei 2021 15:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is een verschrikkelijke ziekte. Mijn schoonmoeder was nooit boos, maar altijd heel blij en vrolijk. Dat scheelde wel.
ja gezellig zo'n exploderende atoombomquote:
Wel lekker warmquote:Op zondag 30 mei 2021 16:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja gezellig zo'n exploderende atoombom
quote:
quote:Despite its ostensibly innocuous beach theme, the song actually talks about the explosion of an atomic bomb
Pink Floyd of Supertramp?quote:Op zondag 30 mei 2021 16:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt net iets te hoog te klinken. Of ligt dat gewoon aan mij?
Als DJ moet je de BPM's natuurlijk gelijktrekken bij het mixenquote:Op zondag 30 mei 2021 16:20 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt net iets te hoog te klinken. Of ligt dat gewoon aan mij?
Deze mp3 is een top 2000 uitvoering, dus zou goed moeten zijn.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze. van Supertramp. Beetje snel en hoog. Kan ook aan mij liggen.
Was ook veel te snel.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze. van Supertramp. Beetje snel en hoog. Kan ook aan mij liggen.
nope. alles staat normaal.quote:Op zondag 30 mei 2021 16:35 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit klinkt een beetje helium, Peaceman.... Heb je niet toevallig een schuifje van een speler iets verkeerd staan?
Ben benieuwdquote:Op zondag 30 mei 2021 17:05 schreef peaceman het volgende:
de laatste plaat bevalt je wel denk ik 11.
quote:Op zondag 30 mei 2021 17:07 schreef DJ11 het volgende:
Ah, Hozier![]()
Met een verwijzing naar een zangeres die eerder die uitzending te horen was...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor het luisteren
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
genoeg over voor nog zo'n show, dus wie weetquote:Op zondag 30 mei 2021 17:10 schreef DJ11 het volgende:
Dat is me nogal een mega-show![]()
Bedankt voor alle moeite, Peaceman. Was leuk en interessant om naar te luisteren.
Idem, eerste keer buiten eten dit jaar...quote:Op zondag 30 mei 2021 21:24 schreef just me het volgende:
Ik heb niet van de show kunnen genieten maar wel van het mooie weer
Ik van beidequote:Op zondag 30 mei 2021 21:24 schreef just me het volgende:
Ik heb niet van de show kunnen genieten maar wel van het mooie weer
Dat wordt even contact zoeken met de rest. Velen zie ik helemaal niet meer actief op het forum.quote:Op zondag 30 mei 2021 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Zou wel leuk zijn als er ter gelegenheid van dat jubileum iets te horen is hier. Ik kijk dan eerst naar oud-gedienden die hier al heel lang draaien.
Ik kan zelf niet toezeggen dat ik dinsdagavond thuis ben, laat staan dat ik kan draaien. Misschien weet ik daar morgen meer over.
Goedemorgen Meltingquote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ja, hier ook. Afscheidscadeautje van mei
Ja, de volgende twee hoofdstukken gingen weer wat beter, gelukkig.quote:
Veel plezier.quote:Op maandag 31 mei 2021 07:51 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
lekker genieten van het mooie weer
vanochtend weer met mijn broer golfen!
Scheiding van tafel dus. Ik zou gek geworden zijn als ik met mijn man samen in 1 ruimte had moeten werkenquote:Op maandag 31 mei 2021 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier nog geen zon te zien, alleen grijze lucht en mistig.
Vandaag gaat peaceman boven werken, dat is best wel een beetje gek. Zo lang bij elkaar aan de eettafel zitten werken. Wel heerlijk dat alle beeldschermen van tafel af zijn.
Ja klopt.quote:Op maandag 31 mei 2021 08:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Scheiding van tafel dus. Ik zou gek geworden zijn als ik met mijn man samen in 1 ruimte had moeten werken
Dank je!quote:Op maandag 31 mei 2021 08:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Nou dat viel eigenlijk heel erg mee in de praktijk. Alleen als we vergaderingen hadden, was het wat lastiger. Maar eigenlijk ging het best goed.
Succes voor je zoon vandaag!
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je!
Ik vrees dat het bij ons tot scheiding van tafel en bed had geleid![]()
Ik vind het knap! Echte liefde is samen een lockdown doorstaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op maandag 31 mei 2021 08:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Vandaag op de kop af 14 jaar getrouwd!
Gefeliciteerd Diaan en peaceman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Mijn thee is op....quote:Op maandag 31 mei 2021 08:07 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier nog geen zon te zien, alleen grijze lucht en mistig.
Vandaag gaat peaceman boven werken, dat is best wel een beetje gek. Zo lang bij elkaar aan de eettafel zitten werken. Wel heerlijk dat alle beeldschermen van tafel af zijn.
Ik ook. Maar nu is Symph ook de helft van de werktijd aan de telefoon. En hij heeft ooit overwogen om ‘gezellig’ naar de eettafel te verhuizen. Euhm, nee, je hebt een werkkamerquote:Op maandag 31 mei 2021 08:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Scheiding van tafel dus. Ik zou gek geworden zijn als ik met mijn man samen in 1 ruimte had moeten werken
Wij hebben geen ruimte voor een werkkamer, dus het kon niet anders.quote:Op maandag 31 mei 2021 09:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook. Maar nu is Symph ook de helft van de werktijd aan de telefoon. En hij heeft ooit overwogen om ‘gezellig’ naar de eettafel te verhuizen. Euhm, nee, je hebt een werkkamer
Pfoe, da’s niet te doen nee.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Nu de temperaturen stijgen, ga ik waarschijnlijk mijn eigen kamer verlaten qua werkplek en juist naar de huiskamer verkassen, omdat in mijn kamer onder het platte dak (nog) geen airco aanwezig is.
Het is nu 23,6 graden bij mijn werkplek dankzij een open raam en 27 graden elders in mijn kamer...
Ik zou gelijk zonnepanelen plaatsen op het dak zodat het toch een beetje schaduw oplevert, en energie voor je airco.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Nu de temperaturen stijgen, ga ik waarschijnlijk mijn eigen kamer verlaten qua werkplek en juist naar de huiskamer verkassen, omdat in mijn kamer onder het platte dak (nog) geen airco aanwezig is.
Het is nu 23,6 graden bij mijn werkplek dankzij een open raam en 27 graden elders in mijn kamer...
Ow dat is niet te doen inderdaad. Op Lennons kamer is het eigenlijk altijd lekker. De zon staat er 's morgens tot een uur of 11 op en daarna niet meer. Maar we hebben boven ook nog een mobiele airco die gebruikt kan worden als het echt te warm wordt.quote:Op maandag 31 mei 2021 11:58 schreef MadMaster het volgende:
Dat idee had ik ook even, maar dat heb ik vorige week laten schieten omdat ik geen zin heb in een complete verbouwing van het dak naar de meterkast, waar e.e.a. op aangesloten moet worden...quote:Op maandag 31 mei 2021 14:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zou gelijk zonnepanelen plaatsen op het dak zodat het toch een beetje schaduw oplevert, en energie voor je airco.
Dat hoeft ook niet als je een pv-verdeler gebruikt. Dan kun je het dichtstbijzijnde stroompunt gebruiken. Je airco sluit je dan eveneens aan op de pv-verdeler.quote:Op maandag 31 mei 2021 15:07 schreef MadMaster het volgende:
Dat idee had ik ook even, maar dat heb ik vorige week laten schieten omdat ik geen zin heb in een complete verbouwing van het dak naar de meterkast, waar e.e.a. op aangesloten moet worden...
Hmmm, die ken ik nog niet.quote:Op maandag 31 mei 2021 16:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als je een pv-verdeler gebruikt. Dan kun je het dichtstbijzijnde stroompunt gebruiken. Je airco sluit je dan eveneens aan op de pv-verdeler.
Een pv-verdeler is niets anders dan een kast met zekeringen waarvan één op de omvormer en de andere op het stroompunt wordt aangesloten. Het aantal zekeringen kan uitgebreid worden met het aantal apparaten dat je aan wilt sluiten, zoals de airco. Het stroompunt moet wel exclusief zijn, dus niet verdeeld naar andere apparaten en ruimtes. Daarbij moet je denken aan een wandcontactdoos speciaal voor de wasmachine wat als enig apparaat op de groep zit. Zit de wasmachine toevallig op dezelfde verdieping?quote:Op maandag 31 mei 2021 16:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar hoe krijg ik met een pv verdeler de niet door ons zelf gebruikte electriciteit op het algemene electriciteitnetwerk, zodat er niets verloren gaat en ik ook nog iets terug kan verdienen daaraan?
Ja, de wasmachine staat boven.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een pv-verdeler is niets anders dan een kast met zekeringen waarvan één op de omvormer en de andere op het stroompunt wordt aangesloten. Het aantal zekeringen kan uitgebreid worden met het aantal apparaten dat je aan wilt sluiten, zoals de airco. Het stroompunt moet wel exclusief zijn, dus niet verdeeld naar andere apparaten en ruimtes. Daarbij moet je denken aan een wandcontactdoos speciaal voor de wasmachine wat als enig apparaat op de groep zit. Zit de wasmachine toevallig op dezelfde verdieping?
Maar hoe sluit ik de rest van mijn verdiepingen, kamers en apparatuur dan aan op de zonnepanelen?quote:Indien er een wasmachine of vrije groep in de nabijheid staat en u niet meer dan 12 zonnepanelen plaatst kan er ook gebruik gemaakt worden van een pv-verdeler. Een pv-verdeler is een kleine groepenkast met een automaat voor het zonnesysteem met eventueel een stopcontact voor de wasmachine en / of de droger. Wanneer er voor deze optie gekozen wordt, is het niet nodig om een kabel naar de groepenkast te leggen.
De stroom gaat via de bestaande wasmachinegroep naar de meterkast waaruit de zonnestroom naar de rest van de installatie vloeit. Dus waar normaal gesproken stroom vanuit de meterkast naar de wasmachine gaat, gaat er bij stroomopwekking de stroom de andere kant op.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Maar hoe sluit ik de rest van mijn verdiepingen, kamers en apparatuur dan aan op de zonnepanelen?
V.w.b. mijn vraag over de relatie omvormer - pv verdeler - meterkast heb je volgens mij nog geen antwoord gegeven. Of mis ik iets?
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat er nog maar vele mooie jaren mogen volgen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Yup, zo zitten bij mijn vader de extra zonnepanelen sinds vorig jaar ook aangesloten, zo hoefde er geen extra kabel naar de meterkast, alleen maar een kabel vanaf de panelen naar binnen.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De stroom gaat via de bestaande wasmachinegroep naar de meterkast waaruit de zonnestroom naar de rest van de installatie vloeit. Dus waar normaal gesproken stroom vanuit de meterkast naar de wasmachine gaat, gaat er bij stroomopwekking de stroom de andere kant op.
Zie het volgende schema:
https://www.elektramat.nl/kennisbank/alles-over-de-pv-verdeler/
Aha, je maakt dus gebruik van bestaande stopcontacten/connecties met de meterkast. De wasmachine-/droger zitten op een eigen groep in de meterkast en langs die connectie maak je dan connectie met je meterkast waar vandaan de stroom verder gedistribueerd kan worden. Ik heb alleen wat meer zonnepanelen dan 12 stuks nodig met ons stroomverbruik...quote:Op maandag 31 mei 2021 17:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De stroom gaat via de bestaande wasmachinegroep naar de meterkast waaruit de zonnestroom naar de rest van de installatie vloeit. Dus waar normaal gesproken stroom vanuit de meterkast naar de wasmachine gaat, gaat er bij stroomopwekking de stroom de andere kant op.
Zie het volgende schema:
https://www.elektramat.nl/kennisbank/alles-over-de-pv-verdeler/
Is er sprake van 1 groep waar zowel wasmachine als droger op zitten, of zijn dit 2 losse groepen? Indien het laatste dan kun je met 2 omvormers het trucje 2x uithalen waardoor je 2x zoveel vermogen hebt.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aha, je maakt dus gebruik van bestaande stopcontacten/connecties met de meterkast. De wasmachine-/droger zitten op een eigen groep in de meterkast en langs die connectie maak je dan connectie met je meterkast waar vandaan de stroom verder gedistribueerd kan worden. Ik heb alleen wat meer zonnepanelen dan 12 stuks nodig met ons stroomverbruik...
Ik heb me echt suf gezocht naar een praktische oplossing zonder hak- en breekwerk en niemand heeft me deze optie eerder kenbaar gemaakt.
Geen idee, dat moet onderzocht worden dan.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is er sprake van 1 groep waar zowel wasmachine als droger op zitten, of zijn dit 2 losse groepen? Indien het laatste dan kun je met 2 omvormers het trucje 2x uithalen waardoor je 2x zoveel vermogen hebt.
Hopelijk heeft hij het gedocumenteerd ergens. Anders wordt het één voor één groepen uitschakelen en kijken of één van de apparaten uitgaat. Heb je 3 fasen? Maak anders een duidelijke foto van je meterkast als je twijfelt. Ik heb zelf ook een elektrotechnische achtergrond.quote:Op maandag 31 mei 2021 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet onderzocht worden dan.
Mijn schoonvader was erkend electriciën (hij is nu alweer 10 jaar geleden overleden, dus ik kan het hem niet meer vragen...) en ik heb hem altijd zijn gang laten gaan met het aanleggen van extra groepen voor bijv. onze inductiekookplaat e.d.
Zo ben ik. Kosten noch moeite bespaard.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2021 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo ben ik. Kosten noch moeite bespaard.
En aanvullend zijn er behulpzame mensen in de zonnepanelentopicreeks K&W / Zonnepanelen. Deel 37 - Laat de zon maar schijnenquote:Op maandag 31 mei 2021 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij het gedocumenteerd ergens. Anders wordt het één voor één groepen uitschakelen en kijken of één van de apparaten uitgaat. Heb je 3 fasen? Maak anders een duidelijke foto van je meterkast als je twijfelt. Ik heb zelf ook een elektrotechnische achtergrond.
Het is niet gedocumenteerd, maar volgens mij is er maar 1 groep voor ons washok..quote:Op maandag 31 mei 2021 17:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij het gedocumenteerd ergens. Anders wordt het één voor één groepen uitschakelen en kijken of één van de apparaten uitgaat. Heb je 3 fasen? Maak anders een duidelijke foto van je meterkast als je twijfelt. Ik heb zelf ook een elektrotechnische achtergrond.
Ook hier op Fok! (en ook via Google) had ik al gezocht naar tips en trucs, maar die zoekfunctie hier is ruk...quote:Op maandag 31 mei 2021 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En aanvullend zijn er behulpzame mensen in de zonnepanelentopicreeks K&W / Zonnepanelen. Deel 37 - Laat de zon maar schijnen
Voor een prikkie was je klaar...quote:Op maandag 31 mei 2021 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zo ben ik. Kosten noch moeite bespaard.
Wel vreemd ja. Indien je 3 fasen hebt kijk eens of de buis die vanaf de meterkast naar het washok gaat 16 of 19 mm is. Indien 19 mm dan kun je er 5 draden in kwijt zodat je een 3 fasen omvormer kunt gebruiken waardoor je tot 11 kW kan opwekken.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is niet gedocumenteerd, maar volgens mij is er maar 1 groep voor ons washok..
Mijn buurman is ingenieur electrotechniek en ik ga vanavond even met hem babbelen.
Dank voor de info, ik denk niet dat ik er anders achter gekomen zou zijn.
Raar dat die bedrijven dit soort opties helemaal niet benoemen...
Hoewel ik nu qua kennis/begrip (ik ken alleen vazen, geen fasen...quote:Op maandag 31 mei 2021 18:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel vreemd ja. Indien je 3 fasen hebt kijk eens of de buis die vanaf de meterkast naar het washok gaat 16 of 19 mm is. Indien 19 mm dan kun je er 5 draden in kwijt zodat je een 3 fasen omvormer kunt gebruiken waardoor je tot 11 kW kan opwekken.
Heel verstandigquote:Op maandag 31 mei 2021 18:09 schreef MadMaster het volgende:
Hoewel ik nu qua kennis/begrip (ik ken alleen vazen, geen fasen...) persoonlijk even afhaak, zal ik de buurman hier even naar vragen...
Was het bijna vergeten, dus door het oog van de naaldquote:
Top! Als ik nog iets wil weten/checken, dan meld ik me bij je via PM of DM.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heel verstandigAnders heel veel foto's maken zodat ik een beeld heb. Op theoretisch vlak kan ik op afstand flink adviseren in elk geval.
Spuit elf!quote:Op maandag 31 mei 2021 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was het bijna vergeten, dus door het oog van de naald
Je moet ook niet zoeken, maar gewoon vragenquote:Op maandag 31 mei 2021 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook hier op Fok! (en ook via Google) had ik al gezocht naar tips en trucs, maar die zoekfunctie hier is ruk...
Het blijft heel apart dat dit niet geadviseerd is. Het is toch wel basiskennis voor een bedrijf dat zonnepanelen aanlegt. En als de situatie niet geschikt is over bestaande leidingen dan kunnen ze op z'n minst motiveren waarom het niet kan met de gestelde eisen vanuit jouw kant. Ik hoor het wel als je meer wil weten.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top! Als ik nog iets wil weten/checken, dan meld ik me bij je via PM of DM.
Ik ben echt blij met je advies, je wil niet weten hoeveel discussie ik met mijn echtgenote heb gehad over dit onderwerp. Waarbij ik natuurlijk de dwarsligger was, omdat ik geen puinzooi wilde...![]()
Het dak is net opnieuw van verse dakbedekking voorzien, dus dat scheelt in ieder geval weer...
Ja, ja, ja, tante Da...quote:Op maandag 31 mei 2021 18:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoeken, maar gewoon vragen
De aanbieding verliep Vereniging Eigen Huis, die er als tussenpersoon tussen zitten.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het blijft heel apart dat dit niet geadviseerd is. Het is toch wel basiskennis voor een bedrijf dat zonnepanelen aanlegt. En als de situatie niet geschikt is over bestaande leidingen dan kunnen ze op z'n minst motiveren waarom het niet kan met de gestelde eisen vanuit jouw kant. Ik hoor het wel als je meer wil weten.
Tussenpersonen staan garant voor communicatieproblemen. Er is geen situatie hetzelfde waardoor er altijd maatwerk nodig is. Hoe ouder het pand des te meer haken en ogen zijn. Heel verstandig om het aanbod af te wijzen. Het liefst schouw ik een situatie ter plekke en zelfs dan kan het flink uitzoekwerk zijn om te weten hoe de leidingen lopen en de boel aangesloten is.quote:Op maandag 31 mei 2021 18:33 schreef MadMaster het volgende:
De aanbieding verliep Vereniging Eigen Huis, die er als tussenpersoon tussen zitten.
We hebben daar diverse vragen gesteld, maar kregen dus niet de antwoorden die ik wilde horen.
Alles gaat verder online (aantal m2 dakoppervlak, soort dak, huidig stroomverbruik e.d.) en pas op de dag van installatie zie voor het eerst echt iemand van de installateur. dat risico wilde ik niet nemen...
Het gaat om een massa aanbesteding waar zo'n 15.000 huishoudens gebruik van hebben gemaakt. Het is ook een gerenommeerd bedrijf die het uitvoert, maar ik ben meer van zeker weten vooraf i.p.v. drama achteraf. Als ik niet overtuigd ben, dan gebeurt het gewoon niet...quote:Op maandag 31 mei 2021 18:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Tussenpersonen staan garant voor communicatieproblemen. Er is geen situatie hetzelfde waardoor er altijd maatwerk nodig is. Hoe ouder het pand des te meer haken en ogen zijn. Heel verstandig om het aanbod af te wijzen. Het liefst schouw ik een situatie ter plekke en zelfs dan kan het flink uitzoekwerk zijn om te weten hoe de leidingen lopen en de boel aangesloten is.
Als alle panden hetzelfde zijn dan kun je af met een enkele schouw, maar dat lijkt me toch niet. Welk bouwjaar is je woning?quote:Op maandag 31 mei 2021 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat om een massa aanbesteding waar zo'n 15.000 huishoudens gebruik van hebben gemaakt. Het is ook een gerenommeerd bedrijf die het uitvoert, maar ik ben meer van zeker weten vooraf i.p.v. drama achteraf. Als ik niet overtuigd ben, dan gebeurt het gewoon niet...
Zie PM, laten we het hier verder over muziek/R49 hebben...quote:Op maandag 31 mei 2021 19:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als alle panden hetzelfde zijn dan kun je af met een enkele schouw, maar dat lijkt me toch niet. Welk bouwjaar is je woning?
quote:Op maandag 31 mei 2021 19:30 schreef ACT-F het volgende:
Het wordt druk hier in de vijver:
[ afbeelding ]
Oeh lekkerquote:Op maandag 31 mei 2021 19:49 schreef livelink het volgende:
Of over eten.
De eerste BBQ van dit jaar. We maken ook in de winter wel gebruik van de BBQ, maar eten het dan binnen. Nu dus voor het eerst ook buiten gegeten. Lekker garnalenspiesjes en gegrilde groene asperges.
Dankjewel!quote:Op maandag 31 mei 2021 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Dat er nog maar vele mooie jaren mogen volgen.
Een tablet kun je ook zonder hoes doorslikken. Maar met hoes gaat het verteren wat langzamer zodat je er langer van kan genieten.quote:Op maandag 31 mei 2021 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Had ik een tablet besteld vergeten er zo'n hoes bij te halen, na ja die komt nu morgen, maar nog bijna niks gedaan dus..
Wel 0,5 liter melk gedronken die 12 dagen over datum dat is niet handig.
1,5 dag braken buikpijn, dunne poepjes etc. Werd zelfs duizelig. ging nog bijna op mijn muil. Maar nu gewoon weer normaal.
Wel erg wennen zo'n tablet.
Van harte aan jullie beiden. Op naar de volgende 14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel!quote:Op maandag 31 mei 2021 21:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van harte aan jullie beiden. Op naar de volgende 14
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Dat is bijzonder, just me. Het klinkt alsof ze mentaal nog prima is.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:36 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
en vandaag is de overgrootmoeder van de H'sumse kabouters 100 jaar geworden, ze woont zelfstandig in Engeland ze heeft een mooie felicitatie van Queen Elizabeth gekregen. ! Een groot feest kon natuurlijk niet maar zei ze dan doen we het gewoon als ik 101 ben
Ja dat is ze ook, ongelooflijk en tijdens de pandemie heeft ze met veel mensen contact kunnen houden via Skypequote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is bijzonder, just me. Het klinkt alsof ze mentaal nog prima is.
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:46 schreef Symphonic het volgende:
We vieren vandaag dus alles bij elkaar 124 jaar![]()
![]()
![]()
Oh wow, een echte krasse knarquote:Op dinsdag 1 juni 2021 07:36 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
goedemorgen
![]()
en vandaag is de overgrootmoeder van de H'sumse kabouters 100 jaar geworden, ze woont zelfstandig in Engeland ze heeft een mooie felicitatie van Queen Elizabeth gekregen. ! Een groot feest kon natuurlijk niet maar zei ze dan doen we het gewoon als ik 101 ben
Viel het dus mee?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 14:49 schreef brother52 het volgende:
![]()
Halve dag lopen stressen om niks…
De volgende keer wil ik een Mickey Mouse pleister.
Het enige wat ik gevoeld heb is toen ze de pleister er op plakte.quote:
Nog 'All' gezongen of had je zelfs daar de tijd niet voor?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het enige wat ik gevoeld heb is toen ze de pleister er op plakte.
De snelle versie.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog 'All' gezongen of had je zelfs daar de tijd niet voor?
De tandarts die de verdoving zette bij mijn wortelkanaalbehandeling kneep me onverwacht even heel gemeen in mijn wang toen hij ging prikken, best handig trucje.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het enige wat ik gevoeld heb is toen ze de pleister er op plakte.
Die moet natuurlijk hier op radio49 gepromoot wordenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:47 schreef brother52 het volgende:
Ik lees net dat mijn neefje over een week of 3 zijn eerste single uitbrengt![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die moet natuurlijk hier op radio49 gepromoot worden
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
En Diaan maakt tussendoor gewoon ook nog even een taart
Dat klinkt heel relaxed, ik had graag met je willen ruilen.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Pff wat een dag.... eerst een ochtend op kantoor, op bezoek bij een zieke medewerker en vervolgens thuis meteen in een vergadering die ruim 2 uur duurde. Nog een uurtje!![]()
Ook jouw teksten neem ik dan over: Dank je wel, maar ik houd niet van taart...quote:
Ik denk dat ik pas. Om 06:30 uur lig ik nog te slapen....quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt heel relaxed, ik had graag met je willen ruilen.
Had jij mijn dag mogen beleven van 6.30 uur tot nu...
[..]
quote:Ook jouw teksten neem ik dan over: Dank je wel, maar ik houd niet van taart...
quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:49 schreef DJ11 het volgende:
Gaat er vanavond iemand draaien? Ik heb zelf helemaal niks voorbereid en ook geen concrete draaiplannen, maar het zou jammer zijn als het stil blijft op een avond als deze. Desnoods improviseer ik een uitzending bij elkaar.
Improvisaties zijn het bestequote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:49 schreef DJ11 het volgende:
Gaat er vanavond iemand draaien? Ik heb zelf helemaal niks voorbereid en ook geen concrete draaiplannen, maar het zou jammer zijn als het stil blijft op een avond als deze. Desnoods improviseer ik een uitzending bij elkaar.
Ik wil wel aftrappen van 19:30 tot 20:30/21:00quote:Op dinsdag 1 juni 2021 17:49 schreef DJ11 het volgende:
Ik wil ook wel een uurtje tot maximaal anderhalf uur doen, aansluitendquote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil wel aftrappen van 19:30 tot 20:30/21:00
Zullen we dan om 20:45 wisselen?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een uurtje tot maximaal anderhalf uur doen, aansluitend
Ik maak met alle plezier ruimte hoorquote:
Zonnig feestje daar bij jouquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:35 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
alles wat je ophangt buiten is zo weer droogquote:
Yup, de hele was die ik vanmiddag ophing is alweer binnenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:38 schreef just me het volgende:
[..]
alles wat je ophangt buiten is zo weer droog
Geen enkel probleemquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik maak met alle plezier ruimte hoorSymph vast ook wel. We kunnen bijvoorbeeld ook alle drie een uur doen? Ik had er bewust voorlopig bij gezet.
Ik wil eventueel wel een uurtje na jou, maar dan uiterlijk vanaf 21.30 uur.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik maak met alle plezier ruimte hoorSymph vast ook wel. We kunnen bijvoorbeeld ook alle drie een uur doen? Ik had er bewust voorlopig bij gezet.
Dan stop ik gewoon om half negenquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel een uurtje na jou, maar dan uiterlijk vanaf 21.30 uur.
Mijn dag begon al vroeg en ik wil niet achter het mengpaneel in slaap vallen...
Symph 19:30 - 20:30 uur, ik 20:30 - 21:30 uur en jij 21:30 - 22:30 uur? Andersom kan ook, ik wil ook om 21:30 uur beginnen, dat jij om 20:30 uur gaat.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil eventueel wel een uurtje na jou, maar dan uiterlijk vanaf 21.30 uur.
Mijn dag begon al vroeg en ik wil niet achter het mengpaneel in slaap vallen...
Ik denk dat wat ik denk te gaan draaien beter als laatste kan...quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Symph 19:30 - 20:30 uur, ik 20:30 - 21:30 uur en jij 21:30 - 22:30 uur? Andersom kan ook, ik wil ook om 21:30 uur beginnen, dat jij om 20:30 uur gaat.
Roep maar
quote:Programma voor vandaag:
19:30 - 20:30 uur: 10 Years Of Radio 49 (DJ Symph)
20:30 - 21:30 uur: 10 Years Of Radio 49 (DJ11)
21:30 - 22:30 uur: 10 Years Of Radio 49 (MadMaster)
Ze had een prachtige radiostemquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Muis niet echt goed 'gekend' heb. Ze moet heel bijzonder zijn geweest.
Mijn 1e ontmoeting met Muis was ook heel "vreemd" ze lag in het ziekenhuis en ik ging op bezoek en had geen idee hoe ze eruit zagquote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik vind het zo jammer dat ik Muis niet echt goed 'gekend' heb. Ze moet heel bijzonder zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |