SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
40+ is al weer bijna klaar qua afspraken maken...quote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Hugo zegt dat 1977 en 1978 vanaf 10.30 ook een afspraak mogen maken
en als Hugo het zegt, dan is het zoquote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
In een week zijn we al 10 jaar verderquote:Op zondag 30 mei 2021 10:23 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2021 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
en als Hugo het zegt, dan is het zo
Hadden we eerst Simon says, hebben we nu Hugo says
Nee, helemaal niks. Verwacht het nu ook niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2021 10:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt hard nu.
Jij nog steeds geen last?
Mw. MM heeft ook nergens last van gehad...quote:Op zondag 30 mei 2021 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, helemaal niks. Verwacht het nu ook niet meer.
Plan is om rond 12.00 te beginnenquote:Op zondag 30 mei 2021 00:08 schreef peaceman het volgende:
Mocht je morgenmiddag niets te doen hebben... het plan is om morgen een marathon uitzending te doen, als er niks tussenkomt. Thema is "kritisch"
Hierbij moet je denken aan hele duidelijke protestsongs tegen oorlog bijvoorbeeld, maar ook meer subtiel kritische nummers op de maatschappij, enz. er komen best wel nummers voorbij, waarbij ik in elk geval niet gedacht had dat er een beladen thema achter zat....
Dus mocht je dit interessant vinden, houd dan even dit topic in de gaten.
Ik luister in het begin mee. Vanaf 13.00/13.30 ga ik mijn zoon helpen met zijn laatste examen.quote:
Ik herken het beeld van mijn oom en tante destijds.quote:Op zondag 30 mei 2021 11:02 schreef MadMaster het volgende:
Met dank aan 3 papierversnipperaars is ruim 20 jaar administratie tot pulp vermalen.
Er zaten zelfs nog bankafschriften uit het gulden tijdperk tussen...
quote:
quote:Op zondag 30 mei 2021 09:15 schreef MadMaster het volgende:
Waarom draai je dit op een zonnige zondagmiddag en niet tijdens een avond? Ik ben niet thuis vandaag en zal dus niet luisteren...
Goedemorgen!
Omdat het nu uitkomt voor mij en niemand kan/wil altijd luisteren toch? Is ook prima wat mij betreft.quote:
Hoe gaat het met je vader, Diaan?quote:Op zondag 30 mei 2021 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik luister ik eventjes mee totdat ik ga fietsen.
helemaal juistquote:Op zondag 30 mei 2021 12:22 schreef livelink het volgende:
What Fun![]()
Werd indertijd afgedaan als niemendalletje, terwijl het gewoon een lekker nummer is met een goede tekst.
En ik moet bij dit nummer ook denken aan Gangsta Paradise; ook een kritische plaat.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:27 schreef peaceman het volgende:
Het nummer waar de sample van wordt gebruikt, van Bruce Hornsby is overigens ook een kritische plaat.
Terecht ook wel. Net als bad boys trouwens. De puberteit en het loskomen van je ouders is natuurlijk eigenlijk de eerste crisis in ieders leven.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:36 schreef peaceman het volgende:
Ja, dit wordt ook gezien als een kritische plaat
Bij Daniël moest ik het opzoeken.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor niet overal wat er zo kritisch aan is, maar het zijn prima liedjes
neem maar van mij aan dat het klopt. veel zijn kritisch vanwege oorlog, werkeloosheid (wat bij de vorige het ding was, naast wat livelink zei), racisme, enz. enz.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:39 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor niet overal wat er zo kritisch aan is, maar het zijn prima liedjes
niet alles wat hij gemaakt heeft is (maatschappij) kritisch, maar wel veel ja.quote:Op zondag 30 mei 2021 12:45 schreef livelink het volgende:
Als Bob Dylan Vader Jacob zou opnemen zou het ook meteen als maatschappij-kritisch gezien worden.
Ik ben geen fan
tot later en succes!quote:Op zondag 30 mei 2021 12:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga afsluiten, want scheikunde....
Misschien tot later. Dank je wel voor nu
Die hiervoor was van Portugal the man - Wavesquote:Op zondag 30 mei 2021 13:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik was even met een vlek op de vloer bezig. Wat ik nu hoor, ken ik niet, maar klinkt lekker.
zeker. die hebben er ook wel een paar.quote:
dit is dan ook Woody Guthriequote:Op zondag 30 mei 2021 13:19 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb gisteren nog een nummer van Trini Lopez gedraaid, maar toevallig niet deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |